dorin1977
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2012
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
simyctin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2012
- Mesaj Privat
- AndiBAD
- **
- 108 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Astra 2006 Z19DT
- Brasov
AndiBAD
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- AndiBAD
- **
- 108 mesaje
- din 23 Feb 2012
- Astra 2006 Z19DT
- Brasov
AndiBAD
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Nu exista martor "specific"...regenerarea trebuie sa se faca "invizibil" in bord ( doar consumul instant creste ).
Cand se aprind martori in bord deja sunt probleme.
Poti verifica cu Op-Com gradul de saturatie al DPF si presiunea diferentiala, precum si km parcursi de la ultima regenerare.
Engine-> measuring blocks-> Additional data1+2 si acolo pe ultima si penultima pagina gasesti informatiile.
Cand se aprind martori in bord deja sunt probleme.
Poti verifica cu Op-Com gradul de saturatie al DPF si presiunea diferentiala, precum si km parcursi de la ultima regenerare.
Engine-> measuring blocks-> Additional data1+2 si acolo pe ultima si penultima pagina gasesti informatiile.
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
stiu cateva cazuri printre care si un vecin care si-a adus o zafira cu dpf din Germania si a dus-o la o reprezentanta si i-a facut o setare sa-i apara in bord cand isi face regenerarea becul de la buji mie nu imi apare nimic in bord ,dar am citit manualul de intretinere livrat in romania si acolo soecifica ca atunci cand ti se aprinde becul din bord sprala de la buji sa nu sa se opreasca motorul si sa se continue deplasarea pe cat posibil,Acum depinde de tara pt. care a fost produsa masina am vazut ca difera foarte multe, eu am luat-o din Belgia.
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
badea daniel a scris:stiu cateva cazuri printre care si un vecin care si-a adus o zafira cu dpf din Germania si a dus-o la o reprezentanta si i-a facut o setare sa-i apara in bord cand isi face regenerarea becul de la buji mie nu imi apare nimic in bord ,dar am citit manualul de intretinere livrat in romania si acolo soecifica ca atunci cand ti se aprinde becul din bord sprala de la buji sa nu sa se opreasca motorul si sa se continue deplasarea pe cat posibil,Acum depinde de tara pt. care a fost produsa masina am vazut ca difera foarte multe, eu am luat-o din Belgia.
Martorul respectiv se aprinde doar daca s-au ratat cateva regenerari la rand, si te atentioneaza sa nu opresti motorul. Nu are importanta tara unde a fost produsa masina. Doar la modelele noi de Astra (J) se aprinde un martor in bord atunci cand isi face regenerarea, la Astra H, nu.
- Bryan99
- ****
- 1,147 mesaje
- din 02 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 439 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 439
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Confirm ce spune Edwin, in timpul regenerarii nu se aprinde nimic si nu spune nimic op-comul. Daca shunt martori aprinsi sau mesaje legate de dpf la diagnoza e posibil sa fie o problema.
Deci sa-nteleg ca la tine scoate fum incontinuu? La mine scotea MULT fum pe la racod, doar in timpul regenerarii. DPF-ul nu il dezactiveaza "un electronist" trebuie sa umble cineva care cunoaste. Cea mai eleganta dezactivare, este dezactivarea lui din ecu, si inlocuirea lui fizica cu o teava.
Adi G.
Confirm ce spune Edwin, in timpul regenerarii nu se aprinde nimic si nu spune nimic op-comul. Daca shunt martori aprinsi sau mesaje legate de dpf la diagnoza e posibil sa fie o problema.
simyctin a scris:stie cineva in timisoara un electronist sa'mi dezactiveze filtrul? (ce legatura are fumul mult cu racordul fisurat? doar ar trebui sa scota fum si pe acolo)
Deci sa-nteleg ca la tine scoate fum incontinuu? La mine scotea MULT fum pe la racod, doar in timpul regenerarii. DPF-ul nu il dezactiveaza "un electronist" trebuie sa umble cineva care cunoaste. Cea mai eleganta dezactivare, este dezactivarea lui din ecu, si inlocuirea lui fizica cu o teava.
Adi G.
cip077- Suspendat
- 1,301 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat