Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Valoarea "-2"era presiunea diferentiala. Iar aceasta valoare este ok Wink
Skip ads

  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Mentionez ca nu mi s-a aprins nici un martor pana acum.Am o problema sau e normal ce se intampla,tinand cont ca merg numai prin Buc si distante scurte 5-10km?multumesc!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu s-a aprins nici un martor in bord totul este ok. Cand apar probleme imediat se aprinde martorul in bord.
Mare atentie la cum conduci in Bucuresti. E foarte usor sa infunzi filtrul.
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Adica trebuie sa merg mai turat,sa schimb pe la 2500-3000?si distante mai mari de preferat.merci!
Skip ads

  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu circul de 2 ani in Bucuresti cu filtru de particule(astra GTC) si nu am avut nicio problema cu el. Este adevarat ca dupa ce se incalzeste motorul(peste 80 grade) schimb numai dupa 2500. Regenerarile se fac regulat vara si iarna(mai dese). Nu am oprit niciodata motorul cand am observat consumul crescut si am incercat sa o tin constant la 2500 in mers. De multe ori regenerarea s-a facut si pe loc(eram in coloana) si nu a fost nicio problema. Asa ca regulile de aur sunt:
-Nu opri motorul in timpul regenerarii
-Schimba peste 2500-motor cald(+ ca mersul mai turat face bine si turbinei)
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Multam de sfat.Acum stiu ca nu trebuie oprit,dar prima data ma speriasem,nu cunosteam problema.Am sa urmaresc cat pot regenerarile acum pentru ca consumul marit de pana acum cred ca are legatura cu ele.Am mai intrebat pe altii si nu le consuma asa mult lor.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine la relanti sta la 4-5 litri cand se face regenerarea!
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In mod normal asa e la fiecare motor, consumul e in jur de 4.5l/h la relanti.
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salutare!
@edragos24. La z19dth, ecu nu prea tine cont de ce-i spune senzorul de presiune diferentiala cand e nevoie de regenerare. Cunosc caz in care presiunea diferentiala era imensa, iar ecu tot cand calcula el comanda regenerarea. Eu tot un Z19dth calaresc in Bucuresti, si in 3 ani, n-am avut nicio problema cu DPF. Daca vrei sa-l anulezi elegant, nu cu gauri, cu scos elementul filtrant, sau alte romanisme, ia legatura cu maiandrei.

Adi G.
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Merci de sfat!Eu nu ma refeream la consumul instantaneu ca e mare,atunci cand face regenerarea,ala stiu ca e de 4-5 l/h.Ma refer la consumul in general pe care il scoate masina gen 10-11% chiar 12% si cred ca e crescut datorita acestor regenerari dese pe care le face masina pt ca in perioada respectiva de regenerare 10-15 min stiu ca consumul creste.Momentan nu am motive sa il anulez,dar daca isi face regenerari din 50 in 50 de km si merg cu consum de 12,atunci incepe sa imi para rau ca nu am luat varianta benzina de 200 cp care consuma un 14% si nu aveam atatea batai de cap.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La bwnzina cu 200 CP crezi ca nu aveai probleme?!?
Se poate si a ta cu 200 CP Very Happy
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Stiu stiu da momentam ma satisfac astia150 care sunt foarte sprinteni.Mai incolo o sa ii fac si un remap.
Skip ads

  • lordul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2009 y1tdt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
malin1 a scris:Masoara semnalul senzorului de presiune DPF la motor oprit, apoi la ralanti dupa 3 minute de ralanti la motor cald si mai apoi la 3500 rpm in gol. Scrie apoi care sunt valorile .




Salut. Am pus-o pe tester si mi-a dat urmatoarele valori pe senzorul de presiune:
motor oprit = 0
relanti = 0
3500 rpm = 3 Kpa.
Cel la care am testat-o mi-a zis ca este posibil sa fie o fisura f mica pe un furtun de la DPF, pentru ca nu da erori pe tester. Spune-mi parerea ta te rog.
  • lordul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2009 y1tdt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
malin1 a scris:Masoara semnalul senzorului de presiune DPF la motor oprit, apoi la ralanti dupa 3 minute de ralanti la motor cald si mai apoi la 3500 rpm in gol. Scrie apoi care sunt valorile .


malin1 / Mi-ai cerut niste parametri de la senzorul de presiune DPF.
Motor oprit = 0
Relanti = 0
3500 rpm = 3 Kpa
Te rog spune-mi ce parere ai.
Si daca stie cineva care sunt parametri normali.
  • flowd500

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19dtl 160cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ÃŽn ultimele 4-5 luni am avut parte de regenarari frecvente, din 200 in 200 de km, însoțite de o grãmadã de fum și am hotãrât sã scap de dpf, a fost inlaturat conținutul dpf-ului și șterse funcțiile lui de pe ecu, rezultatul este perfect mașina reacționeazã mai bine la accelerație, condum mediu scãzut cu aprox. 0,3-0,4 %, , și bineînțeles am terminat cu regenerãrile.
  • lordul

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Zafira 2009 y1tdt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da te rog mai multe detalii despre inlaturarea dpf
  • flowd500

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19dtl 160cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Prima datã sa incercat demontarea dpf-ului de pe traseul de evacuare, pentru cã așa este mai ușor sã scoți continutul, lucru care nu sa putut face din cauza suruburilor care sunt prea ruginite și a fost tãiat în așa fel încât sã se poatã scoate continutul dpf-ului, au fãcut o gaurã de 10cm pe 8cm aprox. , la fel și pentru catalizator, apoi au trebuit șterse funcțiile dpf-ului de pe ecu, unde au fost ceva probleme cu accesarea softului, cu toate ca bãieții au scule profii, pentru cã am remapare fãcutã la eds motorsport și accesarea ecu este parolata,(își protejeazã oamenii softul) dar sa rezolvat pânã la urma, rezultat cum am mai zis perfect , fãrã erori , fãrã fum negru, (am auzit o grãmadã de opinii cum cã remap+dpf off produce o groazã de fum negru, fals în ceea ce privește mașina mea) garanție pe viațã, lucrarea nu am facuto în România, momentan stau în Anglia, prețul pe mãsurã 400 £. Oricum investiția merite banii, având in vedere alte opțiuni.
  • Andrei79tm

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna Malin,

Ma poti ajuta si pe mine cu un emulator pt senzorii DPF-ului si . Am Opel Vectra Signum din 2006, diesel , transmisie automata. Eu sunt din Timisoara. Ti-am trimis si PM. Astept raspunsul tau , merci !
  • ioan.urma

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Am o problema a carui rezolvare nu o stiu. Am un Opel Corsa D , 2007, 1.3 CDTI Z13DTJ, 75 CP, DPF. Dupa luni de zile in care a mers impecabil, intr-o dimineata, dupa ce am alimentat (OMV, MaxMotion), am iesit pe autostrada iar dupa 20km simt o smucitura urmata de o alta in scurt timp, moment in care am inceput sa pierd putere. Am iesit pe banda de urgenta, am oprit motorul, l-am repornit, am mai mers 2 minute dupa care aceleasi psimtome. Merge decent in treptele 1, 2 si 3 (nu trage ca inainte)dar pana in 2000 de rotatii pe minut. Peste 2000 e moarta, fara vlaga, accelereaza greu. Am fost la un service(DNC) si mi-au pus WinTech-ul(parca asa l-au numit) pe masina, si mi-au spus ca e filtrul de particule imbacsit cu grad de colmatare 118%. Mentionez ca cu o zi inainte am facut traseul Bucuresti - Ramnicu Valcea fara nici o problema. Schimb vitezele la 2700 ture , merg constant in plaja de cuplu. Ce poate fi? Mi se pare ciudat ca datorita filtrului de particule sa smuceasca dintr-o data , in mers .Suspectam combustibilul, debitmetru aer, valva EGR, nu filtrul de particule. Nu mi s-a aprins nici un martor in bord. A mai patit cineva asa ceva?
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
A montat cineva emulator de la Malin? M-ar interesa un feedback..
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR