Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut.De curand am ceva probleme cu una sau mai multe bujii.Intrebarea mea este:influenteaza acest lucru mersul motorului la regenerarea filtrului de particule?Intreb asta pentru ca,de curand.cand se curata filtrul de particule si masina merge in frana de motor sau la turatie joasa,se "balbaie" motorul,masina merge in suturi(asta nu se intampla atunci cand bujia/bujiile functionau bine).
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu au nici o treaba bujiile cu regenerarea dpf-ului.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Bujiile au treaba cu frana de motor: in momentul in care injectoarele nu mai comanda motorina bujiile palpaie in asteptarea unui nou jet.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Abtine-te...
E evident ca nu stii ce rol au bujiile incadescente la motoarele diesel
Skip ads

  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Spune-ne tu care este realitatea.

In afara de roulul care-l stie toata lumea eu stiu asa (la 1.9 CDTi si nunumai):
1) Pana la o anumita temperatura bujiile pulseaza pentru a mentine o temperatura constanta.
2) Pana in 40 de grade temperatura motorului, la frana de motor (momentul in care injectoarele sunt inchise) intra iar bujiile (pulseaza in asteptateptarea noului jet).

Stima!
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu dupa ce au asigurat incalzirea inainte de pornirea motorului mai pot functiona la capacitate redusa maxim 2-3 minute pt mentinerea unei temperaturi constante, in cazul in care temperatura este sub un anumit nivel. Dupa aceasta nu mai functioneaza. De frana de motor sincer nu stiam, oricum discutia a plecat de la faptul ca se credea ca au un rol in regenerarea filtrului de particule, ceea ce nu este cazul.
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu pre inteleg ce vrei sa zici prin "pulseaza asteptand un nou jet". De ce ar pulsa?
Motorina se aprinde prin compresie, n-are nevoie de o sursa de aprindere ca benzina.
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Mentine camera de aprindere la o temperatura optima pentru a evita problemele amintite de colegul nostru @ady_adrian mai sus: balbaieli si mers neregulat. Plus scade poluarea in perioada in care motorul este rece.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe naiba, la 90 grade temperatura de functionare ale motorului, camera este incinsa, nu are nevoie de bujii incandescente.
Bujiile sunt folosite la rece, prima pornire, pana la anumita temperatura, sau pe unele masini din comoditate de adaptat soft in functie de temperatura, la fiecare pornire si decuplate imediat dupa pornire sau la anumit interval de timp 0-20 sec.
La unele modele, imediat dupa pornire isi mai mentin putin caldura, insa nu mult ca si durata de timp.
La unele masini, exista un preincalzitor al motorinei, dar si acesta lucreaza pana la anumite temperaturi minime de afara sau ale motorului/motorinei..
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
skipero a scris:Mentine camera de aprindere la o temperatura optima pentru a evita problemele amintite de colegul nostru @ady_adrian mai sus: balbaieli si mers neregulat. Plus scade poluarea in perioada in care motorul este rece.

Cand o sa am timp o sa pun interfata si o sa fac un live data sa vad cum si cand intra bujiile. Dar ma indoiesc ca e asa cum zici tu...
  • skipero

  • Mesaje scrise: 476
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2007 Z30DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ma scuzati daca m-am bagat in seama aiurea, si pentru offtopicul creat de mine. Rog un moderator sa stearga ce considera.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Dragule, nu e vorba de scuze sau altceva, tu ai spus ce sti, noi am spus ce stim. Din putin, mai verificam, mai ne documentam, pana la urma de aceea suntem aici.
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
http://www.e-automobile.ro/...ncandescenta.html
  • iulian2013

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Asa cum v-am spus si mai inainte am mers la un service cu recomandarea ca sunt electricieni foarte buni, mi-au schimbat releul ptr. incalzire bujii, pe nu stiu ce motiv, dar tot nu dispare martorul din bord auto si cheia si apare acela-si cod P0400 - 63 , sistem recirculare gaze - detectat flux insuficient.A ramas sa ma reprogrameze pentru a vedea exact pe sistemul electric de unde vine problema deci alti bani alte idei, e o problema majora cu meseriasii din servisurile din tara sau cel putin din Galat,i asta e bagi bani in masina si fara rezultate.
La diagnoza facuta la acest service mi-a indicat ca filtru este incarcat 92%, am facut un drum de 50km si s-a regenerat ajungand la 32% , nu inteleg de unde mai apare acesta eroare tinand cont ca in luna iulie am montat pe masina EGR nou.
Ieri masina a pornit ok a stat bine in ralanti in 800, iar in mers a disparut si martorul din bord, astazi a aparut din nou martorul in bord e ceva ce te innebuneste ,nu-mi ramane decat sa merg sa verific si calculatorul de pe motor, CU TOATE CA NU PREA VAD LEGATURA E RECOMANDARE OPEL GL.............
Daca o sa rezol aceasta problema o sa tranmit de unde era problema, dar pana atunci astept si acept sfaturi de la toti membrii club opel, in acest fel putem sa ne mai rezolvam problemele si ofurile.
O zi buna tuturor si fara evenimente.
  • florince

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am nevoie de un electrician cu OP-COM sau Tech 2 in Timisoara sau imprejurimi pt. montare emulator.
Ma poate ajuta cineva cu informatia asta?

Va multumesc,

Florin
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu colegul din Arad . Te va suna dinsul si te va ajuta.
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Iulian, curgere insuficienta de gaze prin egr poate fi si de la un Debitmetru ce arata o valoare incorecta ( prea mare sau de la un furtun turbosopart sau intercooler spart ( aspiratie mai mare decat cea controlata prin val de presiune si curgere prin EGR. Chiar ai nevoie de un meserias. Inlocuirea EGR fara curatirea tubulaturii sau Blocului de racire gaze recirculate poate fi inutila.Acestea se infunda cu funingine la fel ca EGR-ul.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salut.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?La ultimele 3 regenerari ale dfp-ului am constatat ca iese fum prin spatele motorului pe undeva(si nu e putin ca sa nu il sesizez,pentru ca intra si in masina prin gurile de ventilatie).Prima oara cand s-a intamplat asta m-am panicat si am fost la reprezentanta Opel din Iasi si acolo baietii mi-au zis ca e de la racordul flexibil de la esapament,cum ca a curs pe el ulei cand am facut revizia.L-au curatat cu un spary si au zis ca nu ar mai trebui sa scoata fum .Acum masina si-a mai facut doua regenerari si tot asa face Crying or Very sad Orice sugestie e binevenita.Multumesc!
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Presiunwa si temperatura mare a slabit imbinarile tubulaturii EGR sau ale turbinei
  • Lao

  • Mesaje scrise: 633
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut racordul flexibil rupt când am pãțit același lucru.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR