Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
... furtun intercooler, regulator debit...
Skip ads

  • jiji55

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu urmatoarea problema: masina un Astra H 1.3 cdti, 210000 km.Problema a aparut la sfarsitul iernii trecute masina incepand sa faca regenerari foarte dese (si la 15-20 km). Am fost la 3-4 diagnoze si nu au gasit decat bujiile pe care le-am schimbat. Am schimbat si EGR si Senzor diferential si tot nu s-a rezolvat problema.Am schimbat motorina (alimentand doar Mol) si problema s-a rezolvat (sau asa am crezut eu) dar s-a incalzit si afara. Acum de doua zile ( au scazut temperaturile afara) a reaparut problema cu regenerari foarte dese si la 15-20 km. Masina trage, nu se ingatuie iar la diagnoza mi s-a spus ca filtrul nu este infundat. Va rog sa-mi spuneti ce as mai putea verifica sau sa-mi recomandati pe cineva din Arges.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca sunt regenerarile atat de dese? Ai verificat cu op-com si au loc la 15-20km?
  • jiji55

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Creste consumul instant 2,5 la relantiu si miroase incins.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica intai care e gradul de incarcare funigine in DPF. Mai verifica si senzorii de pe el..
  • wh1sp3r

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.

Detin un Vectra C 1.9 150cp de aproximativ 1 luna. Masina are pe ceas 170k. de cand o am am facut putin este 1000km, 80% oras, 20% autostrada. In acest interval nu am observat niciodata regenerare DPF. E ceva normal? Plus ca nu mai am nici tija swirl (deloc) iar la recomandarea mecanicului am lasat-o asa pentru ca el mi-a spus: "daca pui tija si ai clapetele rupte in galerie risti sa faci o grozavie mare... las-o asa si la 300km iesi pe autostrada si timp de 15min tine-o turata la 2500rpm pentru curatarea galeriei, egr si dpf" - asta pana cumpar o galerie noua

Mentionez ca sunt pe undeva prin Anglia si folosesc doar motorina de la Shell (cea mai scumpa, daca are vre-o relevanta)

Valori citite cu OP-COM motor rece

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E posibil ca regenerarea sa fi avut loc fara sa o observi. Daca ai opcom poti verifica in urma cu cati km a avut loc ultima regenerare si procentul de saturatie a filtrului.
  • wh1sp3r

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Când o sa am puțin timp o sa merg jos la mașinã sa verific saturația. Dar ce mi-a spus el despre tija swirl și dpf e adevãrat? Valorile pt injectoare sunt și ele bune?

Mulțumesc mult
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Am si eu o problema cu masinuta din semnatura. Am conectat si eu opcom-ul aseara, dupa ce sotia mea (ea conduce masina) mi-a zis, ca masina face regenerari foarte dese si scurte. Iata ce am gasit:





Prima eroare o are de cand am cumparat masina (aprox. un an) si nu i-am dat de cap. Nu a influentat regenerarile.
A doua este noua pt. mine. Se poate ca aceasta eroare sa intrerupa regenerarea? De unde apare aceasta eroare? Defect electric/mecanic? Sa schimb injectorul? Nu stiu ce sa fac. Nu stiu multe despre motorizarea asta.
In rest, valorile par OK, doar ca la turatii intre 1500-1800rpm (pe loc, nu stiu in sarcina) masina tremura binisor. Rog putin ajutor .Sotia mea chiar are nevoie de masina asta, eu sunt mai mult prin delegatii.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca stergi eroarea a doua, in cat timp reapare?
ÃŽntreruperea poate fi de la injector(daca rateul e din cauza lui) sau egr.
O verificare cu tester denso, ca sa vezi timpi de retur pe injectoare, ar fi utila.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, din pacate opcom (china) nu stie sa faca acest lucru.
Eroarea a reaparut astazi, aseara l-am sters.

Multumesc.
  • rocoder

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2016

  • Mesaj Privat
bbmt a scris:Salutare tuturor.
Am si eu o problema cu masinuta din semnatura. Am conectat si eu opcom-ul aseara, dupa ce sotia mea (ea conduce masina) mi-a zis, ca masina face regenerari foarte dese si scurte. Iata ce am gasit:





Prima eroare o are de cand am cumparat masina (aprox. un an) si nu i-am dat de cap. Nu a influentat regenerarile.
A doua este noua pt. mine. Se poate ca aceasta eroare sa intrerupa regenerarea? De unde apare aceasta eroare? Defect electric/mecanic? Sa schimb injectorul? Nu stiu ce sa fac. Nu stiu multe despre motorizarea asta.
In rest, valorile par OK, doar ca la turatii intre 1500-1800rpm (pe loc, nu stiu in sarcina) masina tremura binisor. Rog putin ajutor .Sotia mea chiar are nevoie de masina asta, eu sunt mai mult prin delegatii.

nu shimba injectorul.. prima eroare ii de la Glow Plug-uri .. probabil e dus unu dintre ele .. gen cea de pe cilindru 1... de aia ai si misfire.
ca sa verifici... dupa ce ii incalzit motorul si afara ii o temperatura mai ok... sterge erorile.. si reporneste motorul.. daca misfire pe cilindru 1 reapare atunci poti sa consideri ca ai o problema "poate" la injector.. dar misfire pe cilindru 1 poate sa fie in general din multe motive..
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dieselul nu da misfire de la bujii.
Problema poate fi electrica sau mecanica. De la injector defect, mufa/cablaj întrerupt, pana la cilindru cu probleme mecanice.
Am pomenit misfire cilindru 3 de la garnitura chiulasa arsã intre cilindrii 3 si 4. S-a descoperit cu ajutorul unui test de compresie.

Presiunea in rampa comunã cat este?
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Acum vin de jos si am asa:
- la relanti: la presiunea ceruta 24 Mpa, valorea reala variaza intre 23.4 si 24.1 Mpa
- la 1500 rpm am aprox. 36 Mpa
- la 2000 rpm in jur de 50 Mpa
Mai mult nu am turat-o.
Si DPF a ajuns la 127% dupa ziua de azi. De maine masina sta acasa pana ma lamuresc ce trebuie sa-i fac.

Multumesc.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La 127 % vezi cauza din care a ajuns aici, elimin-o apoi ii dai talpa sa se regenereze. Daca nu merge - anulare.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai tocmai de aia a ramas acasa. Eu banuiesc problema asta cu missfire pe pistonul 1. In rest totul pare sa fie in parametri. Cum naiba sa verific injectorul asta fara deplasarea masinii?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu cred ca aia cu rateu pe cilindru e o anomalie din OPcom. Nu am vazut-o niciodata pe diesel din cate imi amintesc.

Daca masina porneste bine si la cald si la rece, nu da fum si nu se aud pronuntat injectoarele le lasi in pace.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Problema e ca erooarea asta nu era inainte. Era doar eroarea legata de preincalzire.
Cea de-a doua coincide cumva cu regenerarile esuate din ultima vreme. Si pa langa asta,cum am scris mai devreme, masina tremura in plaja de 1500-1800 rpm.
Multumesc.
  • Iedutz

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
salutare bbmt,

probleme am avut si eu cu filtru ce se infunda des si nu isi facea cum trebuie regenerarea.
am dat injectoarele jos si le-am trimis la curatat/verificat. unul era blocat, nu au putut sa-l testeze. aveam si eu tremurat la diverse plaje de turatii in relanti.
acum motorul merge rotund si la relanti si in ture.
o sa vad filtrul ce zice, nu am facut decat 400km.
consumul a scazut simtitor, de la o medie de 6.5 la 5.9, iar la relanti de la 1.3 la 0.7 ....
parerea mea ca injectoarele sunt primul motiv pt care se infunda filtru.
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit.

Ieri dupa masa am desfacut capacul de la motor, am scos mufele de la injectoare si le-am "uns" cu spray de contacte. Le-am lasat sa balteasca pana dimineata.
Azi dimineata le-am curatat si le-am pus la loc. Am sters cele doua erori, si i-am dat cheie. A pornit fara probleme, dar dupa nici 3 secunde s-a aprins masinuta cu cheie. Citesc codul, este cel generat de bujii sau releu? Zic bun asa, misfire nu avem. Si o scot la alergat. In plaja de 1500-1800 rpm tot tremura, deci nu am rezolvat nimic.
In doua minute ies din oras fiind duminica dimineata devreme. Intre timp s-a aprins si spirala de la bujii. Dupa 2 Km de mers constant vad pe opcom ca incepe sa-si faca regenerarea. Am mers asa vreo 15 km cu turatii cat de cat constante (2000-2500 rpm in treapta a patra). Pana la urma regenerarea a reusit, s-a stins spirala de la bujii, la filtru aveam 34%, nr. regenerarilor a crescut cu 1, iar presiunea diferentiala a scazut de la 2, cat era cand am plecat, la 0 (asta la relanti).
Bun pana aici, am pus pe picioare cat de cat filtrul, acum sa vedem de ce s-a ajuns aici. Ajung acasa, ma parchez si aud o bataie. Am facut un filmulet:

http://www.youtube.com/watch?v=jVbxGO0YKXg

Intrebearea mea: este bataie de injector sau problema la motor? La mecanica nu prea ma pricep, dar pare ceva nou pt. mine. Daca e injectorul putea sa-mi dea misfire, nu-i asa? Daca raspunsul vostru este "da", atunci cred ca de aici si imbacsirea filtrului, respectiv regenerarile esuate.
Sper ca nu v-am plictisit.

Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR