Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Danny760315

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Azi mi-a sters erorile desi nu stiu ce ,cand sa ajung acasa iar iconita cu masina si cheia si nu se mai accelera ! Venind la munca a aparut iar iconita dar a mai ramas fara putere de vreo 2 ori fara sa apara ceva undeva pe la 80 kmh si turata putin peste 2000 ture. Mi se pare ca se aude un fasait undeva peste 2200 ture cand intra turbo cred. Sa fie furtunul de la intercooler ca asta am mai citit pe forum ca ar fi ! In rest trage bine.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil,verifica-l...
  • Danny760315

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2014

  • Mesaj Privat
venind de la munca mi-a aparut iar in bord lampa galbena ca o pompa si mi-a cazut de 2 ori in bot si nu s-a mai accelerat cam 5 sec dar in rest trage bine
verific dimineata furtunul de la intercooler
  • Danny760315

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Germania
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2014

  • Mesaj Privat
am furtunul gros de pe partea soferului cu o fisura frumoasa in el si e plin de ulei pana sub masina , Am primit o banda speciala care rezista la temperaturi si presiuni mari si i-am dat vreo 3 straturi sa vad ce face pana comand altul la Opel .
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Incearca sa nu mergi foarte mult cu el asa...,cauta si inlocuieste-l cat mai urgent, poti afecta si turbina... Idea
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am o vectra c 2005 1.9 dt (120 cai). Acum o luna am schimbat pompa de inalta si mergand cu ea subturata, asa presupun, mi s-a infundat DPF-ul, basca racordul flexibil de dinaintea lui spart. L-am dat jos, am incercat sa-l spal si cu triumf si cu coca cola si cu o solutie de spalat motoare, am bagat si aer la presiune de 5 atmosfere. Am reusit sa-l curat de la 104 % la 86 %. Mers pe autostrada cca 15 km cu a 4-a la 3500 rpm si am reusit s-o curat pana la 6 %. A mers bine cca 2 saptamani, si am observat ca nu mai trage de citeva zile, merge greoi, de abia trece de 2000 rpm, dar parca am puterea motorului la jumate. Cheita de service nici nu se mai stinge. La tester imi da presiune mare pe evacuare cca 24 pascali sau kpascali in loc de 1 sau -1, filtrul e infundat 64 % si nu vrea sa-si faca regenerarea singura. Am sters eroarea, replace DPF, si nimic. Uleiul e normal, se aude turbina bine, furtunele vacum de la turbina ok (geometria variabila). Nu stiu ce are. Daca aveti pareri sau sfaturi va rog.
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ceva este in neregula si infunda filtrul mai repede decat calculeaza ECU, pot fi multe cauze… egr defect , injectoare decalibrate care da fum, clapeta ...etc… trebuie facuta o diagnoza la cineva care se pricepe si indepartat cauza .tu ai spalat filtrul dar nu ai eliminat cauza , bafta.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@ cassino se pare ca filtrul tau cere o anulare din soft,eu sa fiu in locul tau nu as mai sta pe gand, mai ales ca acuma se poate face fara probleme.
Skip ads

  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
In seara asta am mai facut vreo 15 km in afara orasului, greoi, pana a aparut cheita "sevice" si am fugit la tester. Paradoxal, filtrul curatat (doar 4 %), in schimb presiune de 34 kpascali pe instalatie. Mi s-a spus sa verific conductele si furtunurile care duc din DPF la senzorul care citeste presiunea pe evacuare. In legatura cu injectoarele, le-am verificat, am schimbat pompa de inalta acum o luna si am verificat tot. Iar testul il fac la "reprezentanta". Mai mult de atat aici in Constanta nu e.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Salutare.
Posed si eu de curand un Vectra C Z19DTH adus de mine din Germania.
Pe drumul spre Romania cred ca am avut o regenerare dar nu am simtit-o deloc.

Acum ma apropii de 1000km rulati prin oras si saturatia se apropie de 90-95%.
Pana in momentul de fata am avut de 2 ori aprinsa masina cu cheita (care se stingea dupa pornire) cu eroarea:

P1900-51 - Exhaust Gas Temperature Sensor (Bank 1 Sensor 1) not plausible with Intake Air Temperature

Sa ma ingrijoreze aceasta eroare? Poate afecta cumva viitoarea regenerare a filtrului de particule?
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
N-am rezolvat nimic, furtunurile si conductele nu sunt infundate, dar presiunea tot mare. O sa mai dau odata filtrul jos...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dacã cumva senzorúl de presiune diferentiala este "decalibrat ", va trebui reinvatat.
Skip ads

  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Xcuseme: mergi pe varianta un pic si intr-a 3a accelerezi pana la capat 4800 rpm parca si o lasi in frana de motor pana la 2500 rpm si tot asa de vre-o 4-5 ori. Eu patesc asa si merg cu ea turata si la un moment dat inainte de eroate si limitare in 2800 rpm imi scoate un fum albicios "parca ar fi praf aruncat de pe jos "intr-a1a si a2a. Dupa ce fac faza cu a 3a trage mai bine si nu mai am nici un fum.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si-a facut regenerarea exact cand am iesit la drum cu aceasta intentie... A scazut la 18% saturatie
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ce fac? N-am pe nimeni cu acelasi motor sa verific daca senzorul meu e defect. M-am interesat, senzorul costa cca 300 lei. Sau sa fac resoftarea fara filtru de particule? Cheita nu mai dispare, diferenta mare de presiune, saturatie doar 38%, consum destul de mare cca 14-15% si de abia se taraie parca ar avea doar 40 cai.
  • deleted-102061

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

mai devreme am postat in aria dedicata Astra J pentru o problema legata de pierderea instanta de putere la un Astra J 2.0 CDTI. Din cat am citit acest topic inclin sa cred ca 99% problema e legata de acest filtru DPF (desi nu am niciun martor aprins). Pierderea de putere a intervenit ieri in timpul unui ciclu de regenerare ce a durat <15 min. Am incercat sa merg pe autostrada turat treapta 3 pana la fundulea/inpoi insa degeaba. In baia de ulei nu as putea spune ca este mult ulei peste limita maxima (~2mm peste). Daca solutia este eliminarea acestui filtru unde pot realiza operatia la un pret decent si bineinteles profesionist in bucuresti?

Va multumesc
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,147
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pune o intrebare la serviceopel.ro
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata dupa 1 luna in care am dat filtrul jos de 3 ori si am incercat sa-l curat ba cu pepsi, ba cu "triumf", ba cu detergent, ba cu apa fiarta, ba cu aer la 5 atm. Se curata max cca 15% si tot nu ma lasa sa ii dau forja pe autostrada. Dar de ce nu isi facea ea regenerarea dupa ce ii stergeam erorile? Am trimis filtrul la curatat , o firma din Ciorogarla, l-am montat si alta viata! As fi renuntat la filtru cu resoftare, dar am vazut o Insignia care scotea un fum de nu puteai sta in spatele ei. O sa caut si eu o interfata sa nu mai stau dupa altii cu tester.


Ultima modificare facuta de Cassino la Dum 21 Jun, 2015 8:41 pm
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sa vedem acum cat te va tine...
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cassino a scris:. Am trimis filtrul la curatat , o firma din Ciorogarla, .

pret ?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR