Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Dar nu afecteazã în nici un fel funcționarea motorului lucrul asta din ce am înțeles, nu? Pur și simplu nu știam dacã e ceva normal sau nu, dacã fenomenul este produs de dpf ori altceva! Ideea e ca o singura data mi s-a întâmplat sa plece regenerarea dupã ce am pornit motorul, tot asa temperatura scãzutã, la câteva minute dupã pornire, pornește luneta, dupã care în scurt timp îmi apare și avertizarea, lampa galbena pentru dpf, dar atunci scotea un fum alb de nu ma vedeam, a fost singura data când am observat lucrul asta! În rest chiar dacã a mai pornit luneta, nu a mai apãrut avertizarea pentru dpf, și nici fumul! Încã o întrebare, de obicei când merg la cumpãrãturi, rãmân în mașinã cu copilul și soția întra în magazin, eu aștept la mașinã cu motorul pornit, poate și 15-20 min, mi se întâmplã destul de des, poate încarcã mai repede filtrul cu depuneri, statul asta cu motorul pornit pe loc?
Skip ads

  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
partea de DPF Full si Continue driving, etc, apare doar dupa mai multe incercari de regenerare neefectuate corespunzator ( si neterminate ). asta poate aparea si cu motorul rece, chiar imediat dupa pornirea motorului.
al meu e A20DTH, cel de 165cp, si tot asa, iarna trecuta, dupa o perioada mai lunga de plimbari doar oras, si posibil regenerari neefectuate corespunzator si neterminate, intr-o diminiata mi-au aparut cele mentionate si nu s-a stins din bord decat dupa aprox 15-20min de mers constant, si dupa o regenerare terminata si efectuata corespunzator.
de atunci am facut mai bine de 20-25k km fara nicio alta pb.
este f important sa acordam atentie regenerarilor ( eventual si prin montarea renumitului LED Smile ) si sa le efectuam in mod corespunzator.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Despre ce led est vorba ca nu știu?! Eu am considerat ca mergând un pic mai turat prin oraș cu ea o va ajuta sa își facã și aici regenerare, dar cum am zis și mai înainte, sãptãmânal, cel puțin o data, fac câte 100 km dimineața și 100 km dupã amiaza pe autostrada, mers cu Cruise control setat la 140km/h, 3000 de turații, cu un consum de 5,5-6,0!nu e normal în aceste condiții sa își facã regenerarea pe autostrada?
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
despre LED citeste aici:
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

e bine ca mergi mai turat.
regenerarea incepe cand considera masina ca e necesara, in functie de procentul de umplere a DPF
s-ar putea ca dupa un drum de 200km afara, regenerarea sa te prinda fix in oras. nu e o regula.
eu am facut 800km de ex, doar extraurban, si cum am ajuns in oras, a inceput regenerarea Smile
Skip ads

  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Regenerarea prea deasa nu e buna afecteaza in primul rand turbina
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Daca-si face regenerarea din 50 in 50km sau din 100 in 100km, s-ar putea sa fie o pb undeva.
Daca mergi exclusiv urban, o medie a regenerarilor ar trebui sa fie undeva pe la 300km.
Combinat cu extraurban, cam 1 la un plin, gen 600-650km.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 439
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
toate dpf-urile care-si fac regeneraea sub 1000 de km sunt la capatul drumului adica aceasta este piesa de schimb .Dorim masini diesel cu dpf suportam costurile si stresul sau trecem la benzina sau mai nou electrice
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
Unde scrie ca orice dpf care isi face regenerarea sub 1000 km este la capatul drumului?
Mersi
Skip ads

  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Eu din ce citisem înainte sa cumpãr mașina, am înțeles ca filtrul asta funcționeazã în urmãtorul fel:
- trebuie întrunite niște condiții, ma refer aici la un raport turatie/viteza/temperatura (nu cunosc valorile, dar știu ca temperatura pe sistemul de evacuare a gazelor trebuie sa fie destul de mare, dacã le știe cineva, le poate impartasii ), astfel încât în acel moment calculatorul sesizeazã faptul ca este în afara orașului, adicã într-o zona nepopulata, și deci poate începe procesul de regenerare, care consta în eliminarea de depuneri toxice pentru om, care s-au acumulat în filtru! Proces care este normal, și nu am gãsit nicãieri sa spunã ca e o problema dacã apare mai des sau mai rar! Ce nu înțeleg este cum de procesul de regenerare are loc în oraș, când el e fãcut sa se declanșeze în afara orașului! Poate fi declanșarea procesului în oraș un semn ca perioada lui de viata nu mai este atât de lunga? Sau ca depunerile în filtru sunt prea mari?
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Și nu este normal, ca ori de câte ori, se întruneste acel raport, turatie/viteza/temperatura, sa se declanșeze procesul de regenerare? Indiferent de nivelul de acumulãri depuse în filtru? Un senzor pentru colmatare înțeleg ca are odatã ce îți pare în bord semnalizare ca este plin și trebuie sa continui sa conduci ca sa se poatã face regenerarea, lucru care mi s-a întâmplat o singura data de când am luat mașina, aproximativ 30000 km, și probabil pe prostia mea, pentru ca am observat ca se oprește încãlzirea în luneta dacã opresc motorul și am fãcut lucrul asta, și când am pornit iar m-am trezit cu avertizarea și un nor mare alb în spate! Nu am știut ca atunci este inițiat procesul de regenerare 🤐
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris:toate dpf-urile care-si fac regeneraea sub 1000 de km sunt la capatul drumului adica aceasta este piesa de schimb .Dorim masini diesel cu dpf suportam costurile si stresul sau trecem la benzina sau mai nou electrice

cum ai ajuns tu la concluzia asta? Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
CDumitru619 a scris:Si nu este normal, ca ori de câte ori, se întruneste acel raport, turatie/viteza/temperatura, sa se declanseze procesul de regenerare? Indiferent de nivelul de acumulãri depuse în filtru? Un senzor pentru colmatare înteleg ca are odatã ce îti pare în bord semnalizare ca este plin si trebuie sa continui sa conduci ca sa se poatã face regenerarea, lucru care mi s-a întâmplat o singura data de când am luat masina, aproximativ 30000 km, si probabil pe prostia mea, pentru ca am observat ca se opreste încãlzirea în luneta dacã opresc motorul si am fãcut lucrul asta, si când am pornit iar m-am trezit cu avertizarea si un nor mare alb în spate! Nu am stiut ca atunci este initiat procesul de regenerare 🤐


The following conditions must be fulfilled for regeneration to begin.
a.) Engine running since start > 2 minutes.
b.) Calculated saturation > 80%.
c.) Coolant temperature > 70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must be exceeded in some cases (e.g. for 80%-100% loading, one time 100 km/h), at loadings above 100% the speed does not matter.

Under what conditions is regeneration interrupted/ended once it has started?
Normally when regeneration has been successfully completed, or:
a.) After a maximum regeneration time (20 - 25 min.).
b.) If the engine is switched off or has stalled.
c.) If the engine is left idling for a long time (5 - 10 min.).
d.) If 1000°C is detected by the exhaust temperature sensor.
e.) If during regeneration, a fault is detected on the components relevant for combustion (injection/intake system).
Skip ads

  • BNicolae219

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2017

  • Mesaj Privat
salut,la o zafira b,...1.9 ..150cp.cod z19dth,am avut regenerarile facute la timp pana acuma,intre 500 si 1000 de km. in functie de oras sau autostrada,acum in urma ruperii cablului de la senzorul de temperatura din dpf pe care l am reparat am eroarea p242f-75 cu limitare de turatie,dar nu tot timpul.Nu scap de ea,e ceva legat de dpf.dar nu stiu exact ce.Acum ,eroarea este prezenta dar masina trage bn.o sterg cu op com. si apare inspoi la scurt timp.ce ar putea avea?
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
De ce în mers când își face filtrul regenerarea în afara orașului nu apare acel nor de fum alb ci doar în oraș? Cel puțin la mine asa am vãzut ca se întâmplã!
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
700 de km (cam 100 km parcurși în oraș și 600km în afara orasului),de la ultima regenerare observata de mine, tot în oraș, în seara asta, stand la semafor a pornit, am observat cum a sãrit consumul de la 0,4 la 2,4 și de-asemenea și relantiul a crescut! Am plecat de la semafor și am mers cu ea mai turat prin oraș cât mi-a permis traficul, dar am mers chiar și cu 4000 de turații și 100km/h, pana când s-a stins, a durat vreo 12 min, și fumul acela alb de data asta a fost foarte puțin, ultima data acum 700 km, a fost foarte mult fum alb! Totodatã s-a activat și încãlzire pe luneta, ca și ultima data, și relantiul pãrea sa fluctueze ușor!
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ok. Mi-am luat DPF nou (2000lei). Zafira B, a17dtr. Am opcom. Cum procedez? Înlocuiesc ansamblul (pun senzorii la loc pe noua tulumba) și mai departe? Dau comanda cu opcom sa înlocuiesc dpf? Atât? (sau ar putea sã meargã fara sa folosesc opcom-ul?). Am întrebat la Erebus...in jur de 700lei înlocuirea dpf. Cred cã e cam mult. Mulțumesc.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
E original GM ?
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Walker 93085.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Din ce am vãzut eu - cat am cãutat - originalul este Bosal.
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
palanraducristian a scris:Ok. Mi-am luat DPF nou (2000lei). Zafira B, a17dtr. Am opcom. Cum procedez? Înlocuiesc ansamblul (pun senzorii la loc pe noua tulumba) și mai departe? Dau comanda cu opcom sa înlocuiesc dpf? Atât? (sau ar putea sã meargã fara sa folosesc opcom-ul?). Am întrebat la Erebus...in jur de 700lei înlocuirea dpf. Cred cã e cam mult. Mulțumesc.

Nu te supãra, rugãminte, de unde ai luat filtrul nou cu 2000 lei? ªi eu am acelaºi motor A17DTR, dar am eliminat filtrul.
Mulþumesc frumos pentru rãspuns
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR