Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu am de unde sa stiu daca am si alte probleme, caci la oricare mecanic am mai fost toti mi-au spus ca aceste jocuri sunt de la VOLANTA ....... asa ca nu prea am ce face decat sa schimb volanta in perioada imediat urmatoare si sa va tin la curent ... abia apoi va trebui sa "investighez" daca am si alte probleme in alte locuri (sincer sper sa nu mai am si sa termin o data cu toate ca si asa platesc o mica avere pt "nimic")
Skip ads

  • fratila

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Sal Haiducu ma intereseaza si pe mine daca remediezi problema ca si eu am incercat zeci de variante si nu mi-a iesit ...
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si nu uitati va rog de diferentele intre F40 si M32 la cutii Smile Multumesc!
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am inlocuit astazi rulmentu intermediar la planetara si nu el este cauza.Ramane cutia de viteze sau ambreiajul[volanta cu masa dubla].
Skip ads

  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Tocmai ce am schimbat Volanta + kit Ambreiaj, pot zice ca socurile au disparut in proportie de 75 % ! Bineinteles, dupa cum s-a mai discutat si am zis si eu, daca lasati pedala de ambreiaj la 2000 rpm BRUSC tot vor exista, exista si o "arta" de a conduce, iar socurile acestea exista pe oricare masina ! (pana si pe benzina, am ocazia de a merge destul de des cu o toyota yaris motor 1.3 benzina si exista pana si acolo daca conduci "repezit")

Drept pt care, concluzia mea este simpla - KITUL AMBREIAJ + VOLANTA, asta bineinteles daca nu mai sunt si alte probleme alternative (poate unii dintre voi sa mai aiba la planetare ceva, poate chiar tamponul motor....). Asa ca pt cei care va plangeti de astfel de probleme, pregatiti-va de un efort financiar serios!

Bafta tuturor si km cat mai multi fara a mai baga nici macar un LEU in opelurile astea nenorocite! Smile
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
merlinnboy...cat de mare era diferenta intre volanta noua si cea veche[aici ma refer la jocul rotativ],si cat te-a costat manomera?
  • Merlinboy

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
volantele erau identice, nu stiu exact cat era diferenta rotativa, manopera a costat 600 ron la serviceul lui maiandrei de pe theodor pallady ...
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ambreiaj nou...,s-a schimbat mersul masinii,dar socu a ramas ca si miscarea schimbatorului in viteza a treia.asa ca 100% este din cutia de viteze.
Skip ads

  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!eu am o vectra c an 2003, y2.0dth.am aceasta masina de aproximativ 3 luni si deja mi-a mancat jumatate din viata,a fost teapa vietii mele. legat de aceste socuri sau smucituri le am si eu si mai ales cand trec de la treapta 1 la a 2-a,la treapta a 3-a mai putin si 4-5 deloc. dar in orice viteza la accelerare sau decelerare aceste socuri sunt prezente. am urmarit tot ce sa discutat pana acum. eu am schimbat placa presiune,rulment presiune,disc ambreiaj,volanta,amortizoare,tampoane motor(toate noi-noute),am verificat planetarele(nu au joc),am schimbat uleiul in cutie,verificat tampoane la cutie(am tras de cutie pe elevator,am smucit-o,toate testele)......am ajuns la aproape 10 000ron bagati in trei luni(pe langa ce am enumerat mai inainte in banii astia intra turbina+EGR) in masina asta si culmea.....acest soc exista inca,nu scap de el orice ar fi.ce naiba sa fie ca m-am saturat, a mai ramas sa se strice cutia...ce sa mai schimb la ea? cred ca trebuie sa ma duc naibii la psihiatru...nu mai rezist. fratilor e varza vectra,nu va mai ascundeti dupa deget. imi cer scuze daca am deranjat si referitor la discutia de aici am scris toate astea ca toti colegii de pe forum sa nu se apuce de schimbat si sa dea bani aiurea pe anumite piese crezand ca asa le va disparea acea smucitura sau soc.scuze inca o data daca am deranjat!toate bune tuturor si drumuri bune fara incidente!
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ptr. Farmasi
daca ai drum pe la gl ,vino sa o ducem la un mecanic bun.se pricepe bine la y20dth.[ saptamana viitoare]
sincer nu vreau sa -ti spun ca se rezolva 100% dar poate merita incercat.
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
daca e pe saptamana cealalta o sa-mi fac timp si poate reusesc sa ma intalnesc cu tine,cel putin asa sper. cu toate ca nu mai am chef sa investesc nici macar timp pentru aceasta masina ca sa nu mai zic de bani. dar totusi e masina mea...... asta e. ce banuiesti ca ar fi?
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu-mi place sa ma dau inginer din fata monitorului.
problemele mele vizavi de OPEL au fost foarte putine de-a lungul timpului.[ 10 ani].[ eu pun accent si sunt obsedat de a intretine ]
te-am vazut f.f.f. disperat si m-am gandit poate ai putea sa rezolvi ceva .ai pm cu nr meu, daca doresti

asa orientativ , ma gandesc la ceva vacuum. [ tester ai facut, erori ?]
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
farmasi a scris:verificat tampoane la cutie(am tras de cutie pe elevator,am smucit-o,toate testele)......


intr-adevar....tu crezi ca muschiul mecanicului produce forta de torsiune a motorului? Rolling Eyes
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca tragi sanatos de motor sau cutie, imposibil sa nu observi ca vreun tampon sa fie slabit.. cel putin eu mi-as da seama.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu nu cred ca a ajuns sa bage atata amar de bani [10000 lei] sa nu fi observat cineva, ca un simplu tampon ar fi problema.
n-ati vazut ca omu face crize de nervi ca nu-i da de cap.
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sau poate a dat doar de "mecanici" de dacii pana acum..
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
fratilor ,revin in discutia legata de aceste socuri. absolut intamplator ieri m-am intalnit cu un amic venit din Spania,acest amic fiind plecat din tara de aproximativ 12 ani domeniul lui de activitate fiind -mecanic service(la inceput pentru camioane-capuri de tir),acum pentru autoturisme. a mers cu ea si imediat a pus si diagnosticul,si asta rapid si fara sa se gandeasca prea mult - uzura in cutie.mi-a explicat ca fiecare treapta de viteza are are un ax si un pinion anume in carcasa cutiei(scuzati modul in care incerc sa va explic dar eu sunt praf la mecanica si incerc sa va redau ce am inteles si eu). in timp datorita unor plecari mai in forta cum ar fi liniute,plecare in panta cu greutate si mai ales RETINETI treapta mare de viteza si viteza de deplasare prea mica pentru acea treapta pana cand masina incepe sa smuceasca in mers,duc la un anumit grad de uzura a unor sincroane sau pene(nu stiu ce dracu sunt PENELE astea de care mi-a zis) care tin pinionul pe ax fix ca sa nu se invarta in gol.aceste sincroane si pene se uzeaza si dupa un numar mare de km, cauzele nefiind doar cele enumerate mai sus. pentru a preintampina acele socuri la schimbarea treptelor(pentru ca nu are rost sa se umble in cutia de viteze,)trebuie corelata turatia motorului cu cutia.am incercat si functioneaza cat de cat,adica trec din treapta 1 in treapta a 2-a aproape de 2800 ture pe minut si minune,masina nu mai face acel soc.fiecare masina are o anume turatie optima pentru schimbarea treptelor, asa ca nu ramane decat sa incercati ,la mine merge.nu va faceti griji,cutia chiar si cu aceasta uzura mai poate duce sute de mii de km, asa ca nu va speriati,a fost primul lucru pe care l-am intrebat. toate cele bune tuturor!
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Aha...! Deci, pana la urma sa intelegem ca tu umblai subturat cu ea, asa-i? Neutral
  • farmasi

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2010

  • Mesaj Privat
nu merg subturat floriniac. doar ca socul cel mai mare il aveam de la trecerea din treapta 1 in treapta 2, foarte putin la a3- a, si la a4-a si a5-a deloc. un pic de adevar si dreptate iti dau si tie,intradevar,undeva la 2000 rpm eu schimbam in treapta 2,m-am gandit ca aproape 3000rpm pentru treapta 1 inseamna doar "bataie de joc" pentru masina,in rest toate celelalte trepte de la a2-a in sus le schimb aproape de 3000rpm si in felul asta nu scad niciodata sub 2000 de ture. acum incercati si voi schimbatul treptei la diverse rpm pana va dati seama la ce numar de ture raspund foarte bine si motorul si cutia si va zic din ce am probat eu de 2 zile ca veti scapa de aceste socuri cam 70-80%. asta e valabil pentru mine care am schimbat aproape tot pe masina asta ,ramanad in calcul doar cutia(care si este de fapt de vina),si nu inseamna ca cei care aveti un tampon rupt sau mai slab, ori volanta sau mai stiu eu ce ,daca luati masina la ture scapati de acest soc.nu stiu de ce naiba nu a fost nimeni in stare in romania asta ordinara si infecta sa ma lamureasca de la inceput si sa zica -"da bai boule,e cutia de vina"-.eu nu zic ca nu avem mecanici buni,dar sunt foarte rari probabil. cel putin amicul asta mi-a si explicat cat de cat pe intelesul meu si are habar daca m-a facut si pe mine sa inteleg un pic.pacat ca nu sta in tara deloc.cred ca v-am plictisit.scuze si drumuri cat mai bune tuturor!
  • haiducu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
a inlocuit cineva toate tampoanele motorului z19dt cutie f40? daca raspunsul este afirmativ, sa ne spuna daca mai are acel soc ,mult dezbatut de noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR