Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor.Sant nou venit in club Opel si m-am inscris pt ca imi este de mare ajutor.De curand am reusit sa-mi repar aerul conditionat cu propriile mele forte si cu foarte putini bani in primul rand fara sa apelez la serviciile mecanicilor astia profitori,datorita voua si...VA MULTUMESC MULT DE TOT ! Very Happy Acum as mai avea o problema...e vorba de discul de frana probabil,cand rulez pe asfalt intre 50 si 70Km/h se aude un fel de ''huruit' ca sa ma exprim asa,la roata din dreapta spate,iar dupa ce trec de 70 nu se mai aude acest zgomot insuportabil.Am vf masina la un service si m-a asigurat ca nu este rulmentul.M-am uitat si eu cu atentie dupa ce am dat roata jos sa vad daca discul este sau nu ovalizat si nu pare a fi asa...De unde ar putea sa apara zgomotul asta? Daca stie cineva...Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Probabil de la placute.
Cand se aude huruitul calca frana, iar daca sunetul dispare, schimba placutele.
  • john_taff

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 XE16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sau vreun rulment obosit?
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca era rulmentul de vina se auzea tot timpul,iar placutele arata destul de bine.
Skip ads

  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
M-am uitat mai atent si ce-am observat:cand invart discul,cu roata data jos bineinteles,pe o portiune mica,placutele sau o singura placuta atinge discul si cred ca la viteza acesta se amplifica.Sa fie discul ovalizat?
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca e ovalizat discul, mai ales daca vezi si cu ochiul liber ca placutele ating discul pe anumite portiuni. Daca ne spui si ce masina ai te poate ajuta cineva de pe forum sa gasesti discuri noi sau second la preturi corecte.
  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mie imi huruie...dar pt ca am cauciucuri cu creste mai mari...doar pe asfalt fin se simte. nu e vorba de asta si la tine oare?
  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
si mai e ceva. pt ca placutele sa nu frece in continuu pe disc, acesta e ovalizat intentionat...dar extrem de putin...repet extreeeeeeeeeeem de putin. nu te panica
Skip ads

  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
verifica si celelalte roti si vezi...tot cam asa trebuie sa stea situatiunea.Very Happy
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am o Astra G,sept.2001,motor 1.6 / 16v benzinar desigur,Ecotec,iar pe spate nu am discuri ventilate.
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Toate cauciucurile sunt la fel si au acelasi grad de uzura;intradevar doar pe asfalt fin se aude si intre 50 si 70km/h
  • summer_life

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dambovita
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
raman la ideea mea...sa nu te panichezi. raspuns sigur si final...serios.
Skip ads

  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult.Ceva are pt ca e si singura roata care imi face probleme.Daca s-a ovalizat nu e de la sine,daca inaintea mea a mai schimbat cineva placutele i-o fi aplicat metoda clasica romaneasca...dc ma intelegi,dar totusi am luat-o din Germania si nu prea cred.Multumesc summer_life
  • costmuz

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2000 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2007

  • Mesaj Privat
danyelectronix si eu la vectra b 2001 tot discuri simple am dar nu vad asta o problema ,sint destul de sanatoase
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am gasit "defectiunea"si spre uimirea mea nu era rulmentul de vina si nici discul ovalizat,am ramas "tablou"..cand am dat roata jos(dreapta spate), cauciucul era uzat impartial,adica spre ext era cu mult mai tocit(uzat) decat spre interior.Ce-am facut...logic..am pus rezerva, iar in probe s-a comportat absolut normal, fara zgomote(huruitul ala deranjant) si vibratii. Deci vreau sa vin in ajutorul acelora care au aceleasi simptome si SA NU CUMPERE rulmentii in zadar, nu de alta dar sunt foarte scumpi...In concluzie: merita efortul sa o inlocuiesti cu rezerva inainte sa dai fuguta la magazin, eu eram cat pe aci sa fac graseala asta.Multumesc !
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
MENTIUNE: rezerva nu a fost folosita niciodata(stocatura din fabrica), deci era normal sa se comporte ca atare
  • adi_diaconu

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2007

  • Mesaj Privat
bine ca ai rezolvat problema dar sa sti ca nu este definitiva rezolvarea prin schimbarea cauciucului!
trebuie neaparat sa gasesti motivul pentru care vechiul cauciuc a ajuns uzat inegal.
sfat: verifica bucsile bratelor.
intrebare: pe interior era uzat in mod egal?
daca este uzata inegal marginea interioara sigur este amortizorul.
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am sa ma uit cu atentie si iti dau un raspuns...diferenta dintre marginea interioara si cealalta are cam 2 mm, cu alte cuvinte, cauciucul l-am asezat pe o suprafata dreapta si el sta inclinat, deci...
...o sa revin si cu raspunsul la intrebarea ta
...si tot in cazul asta, la asemenea tip de uzura...roata ar fi trebuit sa calce precum roata de trabant..convergente,sau ma insel eu!?
  • danyelectronix

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am sa ma uit cu atentie si iti dau un raspuns...diferenta dintre marginea interioara si cealalta are cam 2 mm, cu alte cuvinte, cauciucul l-am asezat pe o suprafata dreapta si el sta inclinat, deci...
...o sa revin si cu raspunsul la intrebarea ta
...si tot in cazul asta, la asemenea tip de uzura...roata ar fi trebuit sa calce precum roata de trabant..convergente,sau ma insel eu!?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR