- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
A, am uitat, la 30k cauciucurile de pe logan arata de parca au 10 ani si 100k, si iti spun eu , batranu nu face liniute si nici drift!
- blueallure
- OP
- 8 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Astra 2002
- Bucuresti
blueallure
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,289 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,289
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
pt. ca primul Opel a fost un astra 2.0 motorina , adus din Germania la 80.000 de km , fiind se pare foarte corecti km astia si a mers cu ea in Romania pana la 160.000 de km cand a dat-o pe GTS .
Stii ce a schimbat in 80.000 de km ? Doua capete de bara . Atat . Nu ca e frustrant ?
Ideea este ca daca gasesti pe cineva cu un Opel SH , pana in 100.000 de km si daca masina e corecta si nu-i manarita la rulaj ( ce ajunge la noi cu 100.000 au peste 200 rulati defapt ) o sa observi ca Loganul nu-i ca Astra .
Daca in schimb , vei avea o experienta trista si dai peste o masina de samsar , atunci....ia-ti Logan !
Si app. un cap de bara sau o bieleta antiruliu costa in jur de 70 de lei / buc.
- deleted-7816
- *
- 20 mesaje
- din 18 Jul 2007
deleted-7816
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Sso1079
- **
- 199 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Alta tara
Sso1079
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
2 Intrebari
1.merita una din masinile de mai sus luata la 150 k kilometrii cu 5 ani vechime in defavoarea logan nou?!
2. Vreau exemple de piese uzuale de la cine are astfel de masini....exemple de service preturi...preturi componente uzuale...eventual mecanici unde pot iesi mai ieftin si care se pricep bine vreau cat mai multe exemplificari in acest sens cu explicatii de rigoare
Raman recunoscator pt cei care imi dau detalii exemplificari
Salut,
Cu toate ca ne-ai "rugat" sa incercam macar sa te convingem sa renunti la Logan, eu nu am sa incerc asta, desi poate asa va suna... Ceea ce voi scrie, sunt exemple concrete, traite pe pielea mea, cum s-ar zice.
1. Eu spun ca merita, desi iti garantez (chiar in scris, acum) ca in banii astia gasesti in Germ. masini sub 100.000 km. daca le cauti la privati! Ma refer acum strict la Opel (astra, vectra B2 chiar si Zafira atat benzina cat si diesel). Spun asta pt ca acum 2 luni am luat-o pe a mea (cea din semnatura) si stiu ca nu am cautat ffff mult dupa ea. Si gasesti masini chiar super bine intretinute. Nu ma pot pronunta pt VW, dar stiu un lucru despre astea - te rupe la intretinere/reparatii.
2. Ca piese uzuale, iau un ex.concret din nou - bucse (care nu-s putine la opel), capete de bara etc.... Inainte de Vectra-ul asta, am avut altul la care am schimbat tot ce inseamna bucse pe spate. E adevarat, nu am pus originale, dar am pus agreate, care imi ofereau aceeasi garantie ca si cele originale, dar, normal, muuult mai ieftine ca cele orig. Toata operatia m-a costat cu manopera cu tot, in service autorizat in jur de 8 milioane (anu trecut in vara). Intre timp am vandut masina aia, care a devenit taxi, si stiu cine o conduce/birjaleste. De curios, intr-o zi am mers si eu cu ea, sa vad cum se tin bucsele, si i-am dat frate, pe un drum nu tocmai normal, rezultat - nimic, nici o bataie, nimic. Si de cand am dat-o pana acum masina a facut aproape 100.000 km. Acum are vreo 300..... si de mii de km in ea.....
La fel, i-am facut distributia, cu manopera cu tot a fost 9 milioane (motor 1.8 16V benzina). Intereseaza-te cat e o distributie pt un Logan 1.6 16v (cel mai apropiat ca cilindree) si vezi diferenta.
"exemple de service preturi" - nu stiu cum e in zona ta (Bucuresti din cate am vazut), dar la noi in Oradea, Opel e service-ul cel mai ieftin, si cel mai profi (nu spun doar eu asta, cu si ceilalti de pe acest forum). Jobul pe care-l am acum, m-a facut sa ma intersectez si cu achizitionarea flotei de autoturisme din firma. Normal, am cerut si oferte pt service de la toti jucatorii mari - din nou Opel a fost in top.
Ce sa mai zic? La urma urmei e decizia ta, tu stii ce masina vrei sa-ti iei si pe ce dai banii. Dar io zic ca Loganu nu-si merita banii. (nu am nimic cu Loganu, doar ca inca sunt si ei la inceput, si mai au de "invatat").
P.S. Ca o comparatie din punct de vedere al comfortului la bord/condus: In luna mea de miere am fost cu Vectranu celalalt, in Muntenegru, (aproape 1000 km pe sens) am condus la intoarcere 17 ore non stop (pauza de masa o ora) cu toate ca nevasta-mea urla ca sa opresc sa ma odihnesc. Cand am ajuns acasa, nu m-am simtit obosit deloc, ba chiar a doua zi am ajuns sa culeg porumb. In schimb, am avut de facut un drum cu cineva pana la Dej (in Cluj), cand am ajuns acasa,1 zi jumate nu am avut vorbitor cu nimeni. Pur si simplu m-a obosit masina aia (Logan 1.6, 90CP)
Bafta...
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
pt. ca primul Opel a fost un astra 2.0 motorina , adus din Germania la 80.000 de km , fiind se pare foarte corecti km astia si a mers cu ea in Romania pana la 160.000 de km cand a dat-o pe GTS .
Stii ce a schimbat in 80.000 de km ? Doua capete de bara . Atat . Nu ca e frustrant ?
Ideea este ca daca gasesti pe cineva cu un Opel SH , pana in 100.000 de km si daca masina e corecta si nu-i manarita la rulaj ( ce ajunge la noi cu 100.000 au peste 200 rulati defapt ) o sa observi ca Loganul nu-i ca Astra .
Daca in schimb , vei avea o experienta trista si dai peste o masina de samsar , atunci....ia-ti Logan !
Si app. un cap de bara sau o bieleta antiruliu costa in jur de 70 de lei / buc.
SUSTIN!
in 2003 am luat astra (din semnatura) avea 168 000km an 1994,
acum are 240 000,am schimbat:cap planetara 190ron, pivot 63 ron,toate pe dreapta,stanga INCA sunt originale...
2006 am luat Vectra c 117k acum are 130k am schimbat........NIMIC...doar completat lichid de servo
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu am nimic cu loganu... o consider o masina ok, dar eu in locul tau cu 10000 de euro mi-as lua opel astra classic noua.....preturile la piese sunt aceleasi...daca nu ma insel unele sunt mai ieftine la opel, iar aspectul este nediscutabil.
Aici mai intervine si gustul tau, vrei un logan care stii ca merge 100 de mii ok ca taxi, sau iti opel astra care opteaza jumatate de planeta pentru ea.......decizia-ti apartine
- randomm
- **
- 152 mesaje
- din 13 Jun 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Iasi
randomm
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2007
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- sanjuro
- **
- 106 mesaje
- din 01 Sep 2007
- Astra 2000 Y17DT
- Bacau
sanjuro
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2007
- Mesaj Privat
Exista o vorba: "lasati germanii sa faca automobile, italienii spaghetti, etc. = mai departe am uitat 😃 " so.....
In defavoarea loganului :
-interior foarte "sarac" si estetic, si functional
-tinuta de drum rigida
-dotari minimale, sub media altor masini chiar si sh
-comfort scazut, si sunt foarte "spartan", asta inseamna ca pun comfortul pe ultimul loc 😛
-motorizare renault = piese scumpe, de indoielnica calitate, multe probleme dupa 60k km
Oricat de patrioti am incerca sa fim, nu se poate, cum spuneau si altii, solenza este peste logan, si am curaj sa afirm ca multe alte automobile sunt peste logan.
- mely
- **
- 158 mesaje
- din 19 Mar 2007
- Corsa Z13DTJ
- Cluj
mely
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2007
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
La 10k euro gasesti si Astra H in stare f buna sau chiar un Vectra C cu mai multi km. Nu e de exclus nici varianta Logan 1.6 16v de 105 cai care fuge bine. Ford Focus...hmmm....daca e modelul nou se merita. Din ce am auzit, la motoarele diesel de la Ford pica repede injectoarele.
dorutzu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
La vinzarea masinii vreau sa zic ca trebuie sa aleg cui o vind. Daca tu poti face toate astea cu un Logan iti dau voie sa il cumperi.
dudu79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2007
- Mesaj Privat
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mentionez ca masina s-a condus mai mult decat corect, 10000 de km fiind facuti in afara localitatii, unde practic nu folosesti ambreiajul.
Concluzia mea:
1. piese proaste(disc)
2. reglaj defectuos din start, care a dus la frecari prea mari
Concluzia lor: UTILIZARE DEFECTUOASA. PRET TRACTARE, DESFACUT, DISC PLUS PLACA, MANOPERA, TOTAL 1100 RON
Cum vi se pare? apropos de garantie la masini noi.
Dupa ei , masina este toata compusa din consumabile. Orice se strica este utilizare defectuoasa.
asta in legatura cu nou versus sh si preturi service si piese.
Acum, in legatura cu loganul:
- zgomot motor excesiv
- motor 1.4 mpi de la 120 la 140 de ora ii trebuie 5 KM de drum drept(daca e usor deal nu ajungi niciodata la 140), si asta nu e pentru vitezomani, ci pentru cei care vor sa execute o depasire decenta si fara riscuri.
- vizibilitate 0 (parbriz, oglinzi, luneta)
- servodirectie greoaie
- comenzi asezate incomod, toate pe consola centrala, din economie de cablu probabil.
- tinuta de drum periculoasa, chiar si la conducerea pe drum drept
- gura de intrare in portbagaj mica in comparatie cu portbagajul, insemnand ca poti sa cari multe, da nu poti sa le bagi inauntru.
- lipsa completa a spatiilor de depozitare.
Spun toate acestea fiind posesrul unui OPEL Agila 1,2 16 V din 2001, care bate oricand Loganul la capitolul vizibilitate, dotari, viteza, acceleratie, locul din habitaclu, multipele spatii de depozitare, felul in care este folosit spatiul de interior.
Si asta vorbind despre o masina veche de 6 ani, luata din Germania cu 4500 de euro, cu AC, geamuri electrice, ABS, servodirectie, oglinzi electrice si incalzite, sistem audio cu radio cd cu 4 incinte, si, in plus fata de logan, apropos de siguranta, pedale retractabile la impact, portiere si haion ranforsate, intrerupere automata a benzinei si a curentului in caz de impact....
Deci, OPEL SH. Sau cauta o solenta CLIMA cu putini KM si dai pe ea 4500-5000 de euro decat un LOGAN nou.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,436 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,436
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
problema 1. pe la 17k, in urma unei alimentari de la un Petrom ce tocmai umpluse tancurile cu carburant, incepe sa bata motorul. mers la garantie si contatare seaca - corpuri straine in carburant, injector gripat. aflu ca sistemul de injectie nu face obiectul garantiei. solutia: sunat inspector iscir, ridicat autorizatii pentru elevatoare, schimbat injecotr blocat pe garantie, returnat autorizatii.
problema 2. pe un teren dificil diferentialul fata se blocheaza la mersul inainte. dau inapoi, se deblocheza, dupa 2 saptamani, verificarea de la 25k. sesizez problema pe foaia de predare iar la ridicare, inginerul imi spune ca au verificat si merge perfect, nu a avut nici o problema si ca mi s-a parut. dupa nici o luna, perioada in care am schimbat serviciul si am dat masina altcuiva, la peste 100/h se gripeaza diferentialul si explodeaza.
- Tzepozzz
- ***
- 795 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2001 Y 17DT
- Prahova
Tzepozzz
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- sebastian.c
- *
- 15 mesaje
- din 21 Sep 2007
- Combo 1994
- Caras-Severin
sebastian.c
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Combo 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ps. am si Opel...deci nu injosesc Opelul 😃, dar tot cu Focusul sunt mai multumit 😉
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat