Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Taica-meu si-a luat in 2006 un logan nou, 1,4 modelul de mijloc cu servo, geamuri electrice, inchidere; a facut 30k si deja l-a lasat pompa servo(tocmai a iesit din garantie);vreau sa spun ca de cand a luat masina (am condus si eu vreo 500km cotetul) nu avea frane nici macar ca solenza mea(pe atunci) din 2004 si frana de mana nu tinea aproape deloc. Oricum, anul acesta sunt hotarat, il combin pe batranu sa vanda loganu si sa ia un opel sh (astra) ca nu mai tine vrajeala.Solenza e acum la frate-meu are 80k, pe gpl, am schimbat o rotula , placutele de 3 ori si bucsele de la bara stabilizatoare de 5 ori(e 2 lei bucata); nici nu pute loganu pe langa solenza , ce sa mai zic de opel, asta e avion.

A, am uitat, la 30k cauciucurile de pe logan arata de parca au 10 ani si 100k, si iti spun eu , batranu nu face liniute si nici drift!
Skip ads

  • blueallure

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nasol daca ai patit asa,, bine cauciucurile de pe logan sunt proaste stiu..da alea se schimba si iti iei altele mai calitative..pompa aia sa intimplat..in rest pt banii ei e ok..atata dai atata face...nici eu nu prea as vrea logan dar ma gandesc de 10 ori inainte daca sa iau un sh sau logan ..this is the question...ca logan vs opel sau logan vs passat nici nu sar pune problema ce aleg daca ar fi amandoua noi....dar ideea este ca celelalte sunt muuultt mai scumpe
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
M-am intalnit aseara cu @maramu la o bere in Buzau si mi-a zis de ce si-a cumparat al doilea Opel ( Vectra GTS ) :

pt. ca primul Opel a fost un astra 2.0 motorina , adus din Germania la 80.000 de km , fiind se pare foarte corecti km astia si a mers cu ea in Romania pana la 160.000 de km cand a dat-o pe GTS .
Stii ce a schimbat in 80.000 de km ? Doua capete de bara . Atat . Nu ca e frustrant ?

Ideea este ca daca gasesti pe cineva cu un Opel SH , pana in 100.000 de km si daca masina e corecta si nu-i manarita la rulaj ( ce ajunge la noi cu 100.000 au peste 200 rulati defapt ) o sa observi ca Loganul nu-i ca Astra .
Daca in schimb , vei avea o experienta trista si dai peste o masina de samsar , atunci....ia-ti Logan !

Si app. un cap de bara sau o bieleta antiruliu costa in jur de 70 de lei / buc.
  • deleted-7816

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:Iar despre Focus (pe care nu am condus-o niciodata, de altfel) un "proverb" german:

" PLECI DU FORDU', VII CU TRENU' "


Se vede ca nu ai condus niciodata un Focus. Laughing
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu conduc de 2 ani jumate un Focus si abia astept sa scap de el; cat despre blueallure sorry dar m-am convins...ia Logan pt. peace of mind pt. ca la modul cum gandesti, orice problemuta ai avea cu un Opel sh, ai avea scuza ca ai fost prost sfatuit iar noi am sughita. Pe cand cu loganul cand o sa te coste 400RON o oglinda o sa taci si o sa inghiti ca ai facut dupa capul tau.
  • Sso1079

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
blueallure a scris:Am inteles tai ford focus din lista...ramane volswagen passat..golf .opel astra sau vectra ---doar la astea ma opresc.....

2 Intrebari


1.merita una din masinile de mai sus luata la 150 k kilometrii cu 5 ani vechime in defavoarea logan nou?!
2. Vreau exemple de piese uzuale de la cine are astfel de masini....exemple de service preturi...preturi componente uzuale...eventual mecanici unde pot iesi mai ieftin si care se pricep bine vreau cat mai multe exemplificari in acest sens cu explicatii de rigoare

Raman recunoscator pt cei care imi dau detalii exemplificari


Salut,

Cu toate ca ne-ai "rugat" sa incercam macar sa te convingem sa renunti la Logan, eu nu am sa incerc asta, desi poate asa va suna... Ceea ce voi scrie, sunt exemple concrete, traite pe pielea mea, cum s-ar zice.

1. Eu spun ca merita, desi iti garantez (chiar in scris, acum) ca in banii astia gasesti in Germ. masini sub 100.000 km. daca le cauti la privati! Ma refer acum strict la Opel (astra, vectra B2 chiar si Zafira atat benzina cat si diesel). Spun asta pt ca acum 2 luni am luat-o pe a mea (cea din semnatura) si stiu ca nu am cautat ffff mult dupa ea. Si gasesti masini chiar super bine intretinute. Nu ma pot pronunta pt VW, dar stiu un lucru despre astea - te rupe la intretinere/reparatii.

2. Ca piese uzuale, iau un ex.concret din nou - bucse (care nu-s putine la opel), capete de bara etc.... Inainte de Vectra-ul asta, am avut altul la care am schimbat tot ce inseamna bucse pe spate. E adevarat, nu am pus originale, dar am pus agreate, care imi ofereau aceeasi garantie ca si cele originale, dar, normal, muuult mai ieftine ca cele orig. Toata operatia m-a costat cu manopera cu tot, in service autorizat in jur de 8 milioane (anu trecut in vara). Intre timp am vandut masina aia, care a devenit taxi, si stiu cine o conduce/birjaleste. De curios, intr-o zi am mers si eu cu ea, sa vad cum se tin bucsele, si i-am dat frate, pe un drum nu tocmai normal, rezultat - nimic, nici o bataie, nimic. Si de cand am dat-o pana acum masina a facut aproape 100.000 km. Acum are vreo 300..... si de mii de km in ea.....
La fel, i-am facut distributia, cu manopera cu tot a fost 9 milioane (motor 1.8 16V benzina). Intereseaza-te cat e o distributie pt un Logan 1.6 16v (cel mai apropiat ca cilindree) si vezi diferenta.

"exemple de service preturi" - nu stiu cum e in zona ta (Bucuresti din cate am vazut), dar la noi in Oradea, Opel e service-ul cel mai ieftin, si cel mai profi (nu spun doar eu asta, cu si ceilalti de pe acest forum). Jobul pe care-l am acum, m-a facut sa ma intersectez si cu achizitionarea flotei de autoturisme din firma. Normal, am cerut si oferte pt service de la toti jucatorii mari - din nou Opel a fost in top.

Ce sa mai zic? La urma urmei e decizia ta, tu stii ce masina vrei sa-ti iei si pe ce dai banii. Dar io zic ca Loganu nu-si merita banii. (nu am nimic cu Loganu, doar ca inca sunt si ei la inceput, si mai au de "invatat").

P.S. Ca o comparatie din punct de vedere al comfortului la bord/condus: In luna mea de miere am fost cu Vectranu celalalt, in Muntenegru, (aproape 1000 km pe sens) am condus la intoarcere 17 ore non stop (pauza de masa o ora) cu toate ca nevasta-mea urla ca sa opresc sa ma odihnesc. Cand am ajuns acasa, nu m-am simtit obosit deloc, ba chiar a doua zi am ajuns sa culeg porumb. In schimb, am avut de facut un drum cu cineva pana la Dej (in Cluj), cand am ajuns acasa,1 zi jumate nu am avut vorbitor cu nimeni. Pur si simplu m-a obosit masina aia (Logan 1.6, 90CP)

Bafta...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
bertone a scris:M-am intalnit aseara cu @maramu la o bere in Buzau si mi-a zis de ce si-a cumparat al doilea Opel ( Vectra GTS ) :

pt. ca primul Opel a fost un astra 2.0 motorina , adus din Germania la 80.000 de km , fiind se pare foarte corecti km astia si a mers cu ea in Romania pana la 160.000 de km cand a dat-o pe GTS .
Stii ce a schimbat in 80.000 de km ? Doua capete de bara . Atat . Nu ca e frustrant ?

Ideea este ca daca gasesti pe cineva cu un Opel SH , pana in 100.000 de km si daca masina e corecta si nu-i manarita la rulaj ( ce ajunge la noi cu 100.000 au peste 200 rulati defapt ) o sa observi ca Loganul nu-i ca Astra .
Daca in schimb , vei avea o experienta trista si dai peste o masina de samsar , atunci....ia-ti Logan !

Si app. un cap de bara sau o bieleta antiruliu costa in jur de 70 de lei / buc.

SUSTIN!
in 2003 am luat astra (din semnatura) avea 168 000km an 1994,
acum are 240 000,am schimbat:cap planetara 190ron, pivot 63 ron,toate pe dreapta,stanga INCA sunt originale...
2006 am luat Vectra c 117k acum are 130k am schimbat........NIMIC...doar completat lichid de servo
  • DJINN

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
blue allure....bai tata vad ca tu vrei sa te convingi ca loganu e cea mai buna alegere.....

Nu am nimic cu loganu... o consider o masina ok, dar eu in locul tau cu 10000 de euro mi-as lua opel astra classic noua.....preturile la piese sunt aceleasi...daca nu ma insel unele sunt mai ieftine la opel, iar aspectul este nediscutabil.

Aici mai intervine si gustul tau, vrei un logan care stii ca merge 100 de mii ok ca taxi, sau iti opel astra care opteaza jumatate de planeta pentru ea.......decizia-ti apartine
Skip ads

  • randomm

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Si eu sunt unul dintre cei care au preferat un Astra SH in locul unui Logan nou. De ce? Dotarile care le am pe Astra (A/C, scaune incalzite, comenzi volan, geamuri electrice, 4 air-bag-uri, discuri cu ABS pe toate 4 rotile) le aveam pe Loganul de 10.600 euro. In al doilea rand, am vazut accidente cu logan si accidente cu opel, a castigat opel la siguranta. La preturi intretinere, Logan e in top. In cazul in care nu stiai, unele piese de la Logan sunt mai scumpe ca la BMW seria 3. Si asta o spun in cunostinta de cauza. Comparativ cu Opel, Loganul e foarte scump la intretinere si daca nu ma crezi, mergi si cere un deviz de lucrari la Dacia si unul la Opel, si ai sa te convingi singur (aceleasi piese). La confort si tinuta de drum..... am facut un drum Iasi - Frankfurt am Main - Iasi in 3 zile si am dormit 5 ore in masina. Dupa ce am ajuns acasa, eram fresh dupa cateva ore de somn. Cu loganul am facut un drum pana la Agapia sa fac un gratar si cand am ajuns acolo eram terminat nervos. Instabilitate in curbe la viteze peste 90, scartie bordul de te scoate din minti (logan de 6 luni), frana trebuie calcata cu muuuuuuuulta grija, ca ABS-ul ala e fictiv + o durere insuportabila de spate de la scaun. Pana acum Astra m-a costat 6400 E cat am dat pe ea (104.000 km reali) + 200 euro inmatriculatul + 700 euro (distributie, discuri+placute frana, ulei + filtre) deci ajung la 7300 euro. Problema valorii de revanzare..... eu la ora actuala, cu dotarile care le am pe masina, la cum arata si cum merge imi iau 6500 euro pe ea foarte usor. Am un prieten care are Logan de 2 ani pe care a dat 10.500, au inceput sa ii pice diverse chestii pe care desi le-a schimbat pe garantie, a intrebat de preturi si a intrat in panica. Se chinuie sa il dea cu 7500 euro in conditiile in care masina are toate dotarile pe care le poate avea un logan. Nu ii da nimeni banii astia pe masina. De ce? Pentru ca toata lumea spune ca iese masina din garantie peste 8 luni si e scumpa la intretinere.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
@sorin666
Poate sti si proverbul german
"Jeder Popel fährt ein Opel"


Ultima modificare facuta de calfianu la Dum 11 Nov, 2007 1:34 pm
  • sanjuro

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Condus logan nou noutz de la firma, si nu sunt genul care "profita" de masina de la firma sa o faca praf, si dupa ce am avut aceeasi motorizare (1,5 dci) pe un renault kangoo am conclus ca renault nu mai e ce era mai demult (am avut mai multe tipuri de renault mai demult, de care chiar am fost multumit, mai putin dotarile din interior ). Am opel astra de putin timp, dar dupa o lunga perioada de pauza de masini made in deutschland, si nu cred ca voi mai renunta vreodata la producatorii germani din domeniu, iar la banii care i-am dat pe opel puteam sa dau avans macar ptr alta masina.
Exista o vorba: "lasati germanii sa faca automobile, italienii spaghetti, etc. = mai departe am uitat Very Happy " so.....
In defavoarea loganului :
-interior foarte "sarac" si estetic, si functional
-tinuta de drum rigida
-dotari minimale, sub media altor masini chiar si sh
-comfort scazut, si sunt foarte "spartan", asta inseamna ca pun comfortul pe ultimul loc Razz
-motorizare renault = piese scumpe, de indoielnica calitate, multe probleme dupa 60k km
Oricat de patrioti am incerca sa fim, nu se poate, cum spuneau si altii, solenza este peste logan, si am curaj sa afirm ca multe alte automobile sunt peste logan.
  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Un radiator racire logan- 1000 ron la reprezentanta in dej; omu n-a avut atatia bani si mecanicii i l-au lipit cu 400 ron(cam cat un radiator nou pe solenza numa ca la ala difera suportii)
2. uleiurile dacia sunt facute acum de lubrifin. MARFA
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Eu stiam ca uleiurile de Dacia sunt facute de Texaco...Havoline mai exact.
La 10k euro gasesti si Astra H in stare f buna sau chiar un Vectra C cu mai multi km. Nu e de exclus nici varianta Logan 1.6 16v de 105 cai care fuge bine. Ford Focus...hmmm....daca e modelul nou se merita. Din ce am auzit, la motoarele diesel de la Ford pica repede injectoarele.
  • dorutzu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am un Vectra din 94 , 1,6 pe benzina. Vreau sa iti spun ca nu am schimbat nimic la ea. Am facut 75.000 Km , in 6 ani. Am dat pe masina 4000 $ si acu o vind cu 3400 EUR. E adevarat am tinut-o in garaj. Am condus un Logan 5 minute apoi am lasat o gagica sa conduca - nu mai rezistam. Are scaunele gacute parca sa te tortureze. De curbe nici nu mai zic - dadeam cu capul in geam.
La vinzarea masinii vreau sa zic ca trebuie sa aleg cui o vind. Daca tu poti face toate astea cu un Logan iti dau voie sa il cumperi.
  • dudu79

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2007

  • Mesaj Privat
posesor de focus 1.8 tddi 2001
super multumit de o super masina
  • george_fusneica

  • Mesaje scrise: 939
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Logan ABS plus' luat in august 2007. 13000 km condusi mai mult in exterior. acum o saptamana, nu mai intra in viteza. tractata, desfacuta la Caremil in Iasi. Discul de ambreiaj praf. TABLA! chestia aia din fibra, care e pe el, care se consuma in timp, adunata toata in capacul cutiei de viteze.
Mentionez ca masina s-a condus mai mult decat corect, 10000 de km fiind facuti in afara localitatii, unde practic nu folosesti ambreiajul.
Concluzia mea:
1. piese proaste(disc)
2. reglaj defectuos din start, care a dus la frecari prea mari

Concluzia lor: UTILIZARE DEFECTUOASA. PRET TRACTARE, DESFACUT, DISC PLUS PLACA, MANOPERA, TOTAL 1100 RON
Cum vi se pare? apropos de garantie la masini noi.
Dupa ei , masina este toata compusa din consumabile. Orice se strica este utilizare defectuoasa.

asta in legatura cu nou versus sh si preturi service si piese.

Acum, in legatura cu loganul:
- zgomot motor excesiv
- motor 1.4 mpi de la 120 la 140 de ora ii trebuie 5 KM de drum drept(daca e usor deal nu ajungi niciodata la 140), si asta nu e pentru vitezomani, ci pentru cei care vor sa execute o depasire decenta si fara riscuri.
- vizibilitate 0 (parbriz, oglinzi, luneta)
- servodirectie greoaie
- comenzi asezate incomod, toate pe consola centrala, din economie de cablu probabil.
- tinuta de drum periculoasa, chiar si la conducerea pe drum drept
- gura de intrare in portbagaj mica in comparatie cu portbagajul, insemnand ca poti sa cari multe, da nu poti sa le bagi inauntru.
- lipsa completa a spatiilor de depozitare.

Spun toate acestea fiind posesrul unui OPEL Agila 1,2 16 V din 2001, care bate oricand Loganul la capitolul vizibilitate, dotari, viteza, acceleratie, locul din habitaclu, multipele spatii de depozitare, felul in care este folosit spatiul de interior.
Si asta vorbind despre o masina veche de 6 ani, luata din Germania cu 4500 de euro, cu AC, geamuri electrice, ABS, servodirectie, oglinzi electrice si incalzite, sistem audio cu radio cd cu 4 incinte, si, in plus fata de logan, apropos de siguranta, pedale retractabile la impact, portiere si haion ranforsate, intrerupere automata a benzinei si a curentului in caz de impact....

Deci, OPEL SH. Sau cauta o solenta CLIMA cu putini KM si dai pe ea 4500-5000 de euro decat un LOGAN nou.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Garantia la Dacia din experienta proprie la papuc diesel 4x4 de firma:
problema 1. pe la 17k, in urma unei alimentari de la un Petrom ce tocmai umpluse tancurile cu carburant, incepe sa bata motorul. mers la garantie si contatare seaca - corpuri straine in carburant, injector gripat. aflu ca sistemul de injectie nu face obiectul garantiei. solutia: sunat inspector iscir, ridicat autorizatii pentru elevatoare, schimbat injecotr blocat pe garantie, returnat autorizatii.
problema 2. pe un teren dificil diferentialul fata se blocheaza la mersul inainte. dau inapoi, se deblocheza, dupa 2 saptamani, verificarea de la 25k. sesizez problema pe foaia de predare iar la ridicare, inginerul imi spune ca au verificat si merge perfect, nu a avut nici o problema si ca mi s-a parut. dupa nici o luna, perioada in care am schimbat serviciul si am dat masina altcuiva, la peste 100/h se gripeaza diferentialul si explodeaza.
  • Tzepozzz

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
eu cred ca cea mai potrivita masina pentru drumurile noastre e Opel Astra.Consum redus,motor fiabil,intretinere cu bani putini.....altceva ce mai vrei.Daca e SH nu vad care ar fi problema.....din ce am auzit eu motorul Y17DT se duce pana la 500 000 km. Eu am o Astra(2001) adusa la 70000 km si pana la 160000 km n-am avut probleme cu ea. Nu stiu de ce se plange toata lumea de Ford....mie mi se pare o masina buna Focusul(un prieten si-a cumparat unul la 80000, iar acum are 250000 si n-a avut nici o problema)+costurile de intretinere sunt ieftine. De Logan nu prea am ce sa iti spun pentru ca nu prea am condus,insa din ce am auzit,cum a iesit din garantie cum incep sa cada toate (asta am auzit-o in service),costurile de intretinere te rup in doua....
  • sebastian.c

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Combo 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa ma bag si eu..daca nu va convine...stergeti postul Very Happy. Tatamiu are Focus de 1 an si ceva...adusa la 150.000 km, acum are 190.000 km. Incep: Nu consuma mult, piese ieftine...tot ce am pus la el: distributie si filtre am pus doar originale pentru ca au niste preturi chiar bune. Comfort...Clar mai bun ca la Astra G sau Logan...Spatiu mai mult in interior... Am zis Astra G pentru ca am mers doar cu Astra G si nu mi-a placut cum merge..fata de Focus. Astra are suspensia mai tare...scaunele nu sunt asa de comfortabile...
Ps. am si Opel...deci nu injosesc Opelul Very Happy, dar tot cu Focusul sunt mai multumit Wink
  • ZouZou

  • Mesaje scrise: 715
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
si pan la urma pt ce ai optat blueallure ?
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR