Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
..ca si vechi si fost taximetrist , ma bag si eu.
Am citit ce-i drept pe diagonala postarile anterioare dar am prins ideea. Din punctul meu de vedere situatia s-ar descrie in felul urmator. Mergem pe variante.
Loganul nou-noutz
..... ca cica e nou si are garantie . Prietene, daca n-ai avut inca o masina noua la care sa ,,beneficiezi,, de garantie , atunci uita aspectul Logan. Si tine bine minte ....IN ROMANIA NU EXISTA GARANTIE LA NIMIC ! Aia e reclama , marketing , fraiereala , orice vrei tu , doar garantie nu ! Garantia in Romania presupune sa ai si cea mai mica virgula la stampila , reviziile cronometrate , acceptarea tacita de trocuri cu service-ul sau mecanicul , inversari de piese , compromisuri , fortarea sa accepti de ex un ulei la motor care si pruncii stiu ca e de proasta calitate dar nu poti comenta nimic, multe asteptari , telefoane, bani si nervi pentru orice ! Si vorbesc din experienta a 2 masini cumparate de noi-noutze ...Matiz si Logan. Pentru ca la un moment dat piata de taxi a cerut Matiz , mi l-am luat ..... la 6000 km am reprosat ca-mi patina ambreiajul si-mi bateau telescoapele pe spate ......cu 2 milioane in mana pentru miscarea hartiilor si evitarea scarpinaturilor in fund si dupa ureche , mi-au schimabt ambreiajul ......si pentru inca 2 milioane spaga mi-au schimbat telescoapele care dupa alti 5000 km au inceput sa bata iar. Am inghitit cumva treaba asta pana la faza cu schimbul de ulei ....service-ul vroia sa-mi bage in motor ulei Daewoo , cica recomandat de producator ...io stateam cu Castrolul 10w40 in mana .... la final motorul a primit Castrol si eu am pierdut garantia . La 100 mii km , majoritatea colegilor mei schimbau segmentii ....... eu am vandut masina cu 220 mii km si cu un consum de ulei minor.
Loganul
Cam aceeasi faza ....... In primii 30 mii km am schimbat de 2 ori senzorul de kilometraj , telescoape fata, sonda lamda si des-intalnita faza cu stopurile din spate cind se ,,incalcesc,, semnalizarile cu frana .... m-am prezentat pentru ,,introducere ulei praguri,, (?!) ..... si cind am fost programat pentru schimbare suporti telescoape spate ( acele ,,oale,, din portbagaj pe care incepuse sa iasa rugina ) n-am mai rezistat si am vandut masina .... evident , in paguba. .....sa nu uit problema care n-am mai rezolvat-o ....dimineata parca era blestemata ...nu stiam , porneste sau nu ...... erau zile in sir cind pornea .... si brusc o apuca damblaua , fenomen la care cei de la service dadeau din umeri. Plus da , consumul carburant si scoringul la piese. Eu nu stiu unde conduc unii Loganu' de le iese consum de 7-8 urban ca mie sub 10 si 11 n-a coborat in veci . Daca vrei spectacol si ,,propuneri catre sfinti,, pune pe el un GPL ....... abia atunci incepe circul ! ....acuma depinde si cit esti de pretentios si predispus catre enervari succesive..... Nu stiu acum cum e cu preturile la piese dar in urma cu vreo 3-4 ani ....frate , parca cumparai piese de naveta spatiala !
Sigur , exista si varianta sa ai norocul de o masina reusita ....... am sesizat ca la noi inca masinile cit de cit bune ,,se nimeresc,, in functie de zodie....
Daca bine retin cica dispui de vreo 10 mii euro ........ daca inclini spre Logan , nici o problema , dar eu cel putin l-as lua la 2-3 ani vechime cind valoarea lui a cazut mult in comparatie cu cel ce n-a iesit dincolo de poarta fabricii.
Cu alte cuvinte , dupa parerea mea Loganul e misto pentru piata , pentru a-ti face munca cu el , de carat , de tras , de fugit ici-colo dupa materiale , marfa ....na , confort redus , siguranta ZERO , putere modesta , aspect ciudat, piese scumpe , consum serios.

De Ford ...ce sa zic ..... am unul din 2001 , benzina ...Fiesta ....... e al nevestei ...... si nu mi-l doresc , sa si-l pastreze ! Nuuuuu , masina chiar e ok , dar banuiesc ca tu vrei un Ford adevarat ...... din putina mea experienta cu ele .....costuri piese destul de piperate, consumul nu-i chiar cel mai redus din lume ...... am 2 amici cu Focus si sint exasperati cu schimbul de telescoape si rulmenti fata. Dar poate au fost ei ghinionisti.

Despre Opel ....mah , esti pe ClubOpel si normal sa fim majoritatea indragostiti de marca asta deci putem fi banuiti usor de subiectivitate. Very Happy
Mie mi se pare varianta cea mai echilibrata intre aspectul masinii / performante / consum / costuri......

Si la final , ca parere personala ce as face in locul tau ...... ori as mai face rost de citeva mii de euro si mi-as lua Noul Astra ...macar stiu o treaba .....ori cu 5-6 mii euro mi-as tranti un Astra H in care probabil voi mai baga ceva banuti dar apoi stiu ca am masina.

....ca veni vorba ...... am lucrat pe un Astra H , 1,7 CDTI in taxi cam 1 an de zile ....... oricat am chinuit masina aia frecand-o toata ziua in trafic urban intre blocuri , mah , s-a mentinut excelent ! ....
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,329
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Corect! Respect!
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Nu te supara ca-ti zic...dar, la toate masinile pe care le-ai avut tu, plus cele 2 Forduri ale prietenilor tai, ai avut problem cu telescoapele fata si consumul de carburant...cam ciudat. Toate-s varza la telescoape si incep sa consume cat un V6 ...? De ambreajul la Matiz...nici nu mai zic, nu te contrazic ca n-ai fi patit ce-ai zis, dar...2 ambreaje in 10000km...? E cam mult, orice ai zice, schimbai ambreajul la masina mai des decat uleiul, unii asa schimba filtrul de aer, cam cum schimbai tu ambreajul...Ce facea-i cu masina aia? Ambreaje, telescoape si consum de carburant la greu...cam asta cade pe orice masina ai tu...indiferent de masina...
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:..
De Ford ...ce sa zic ..... am unul din 2001 , benzina ...Fiesta ....... e al nevestei ...... si nu mi-l doresc , sa si-l pastreze ! Nuuuuu , masina chiar e ok , dar banuiesc ca tu vrei un Ford adevarat ...... din putina mea experienta cu ele .....costuri piese destul de piperate, consumul nu-i chiar cel mai redus din lume ...... am 2 amici cu Focus si sint exasperati cu schimbul de telescoape si rulmenti fata. Dar poate au fost ei ghinionisti.


Uite ca eu am doua Forduri in ograda. Mondeo MK4 cu 97.000 km la bord, luat de nou din Romania in 2008, circulat 90% numai in Romania si pana acum nu am schimbat decat becuri la masina. Amortizoare si rulmenti probabil voi schimba si eu vreodata, pana acum...s-au mentinut perfect.
Focusul este la mine de doua luni, cumparat de la o persoana cunoscuta care lucreaza in reprezentanta Ford, o conduce fi-miu, are 88.000km, fabricat in 2007, cumparat de nou din Romania, circulat numai in Romania, eu sunt al treilea proprietar. Amortizoarele si rulmentii sunt originale, probabil vor trebui si alea schimbate vreodata.
Deci, sa te cred pe tine cu exemple de la cunoscuti, prieteni, folclor urban, sau sa ma iau dupa experientele personale?
PS: sunt membru destul de vechi si pe clubford, problemele cu amortizoarele si rulmentii sunt prezente numai la masinile cu kilometri multi sau cele cu istoric necunoscut, adica exact cum se intampla si pe aici pe clubopel.
Skip ads

  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:.IN ROMANIA NU EXISTA GARANTIE LA NIMIC ! Aia e reclama , marketing , fraiereala , orice vrei tu , doar garantie nu !

dupa parerea mea Loganul ..na , confort redus , siguranta ZERO , putere modesta , aspect ciudat, piese scumpe , consum serios.

De Ford ..costuri piese destul de piperate, consumul nu-i chiar cel mai redus din lume ...... am 2 amici cu Focus si sint exasperati cu schimbul de telescoape si rulmenti fata. D

Despre Opel ....mah Mie mi se pare varianta cea mai echilibrata intre aspectul masinii / performante / consum / costuri......am lucrat pe un Astra H , 1,7 CDTI in taxi cam 1 an de zile ... s-a mentinut excelent ! ....


Ce de aberatii.....si normal, opelul e cel mai bun! Cum altfel? Fiecare isi lauda caruta!


Ultima modificare facuta de vasea77 la Mar 15 Jan, 2013 10:28 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,603
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:..ca si vechi si fost taximetrist , ma bag si eu.

Pentru ca la un moment dat piata de taxi a cerut Matiz , mi l-am luat [...]. Am inghitit pana la faza cu schimbul de ulei ....service-ul vroia sa-mi bage in motor ulei Daewoo , cica recomandat de producator ...io stateam cu Castrolul 10w40 in mana .... la final motorul a primit Castrol si eu am pierdut garantia . La 100 mii km , majoritatea colegilor mei schimbau segmentii ....... eu am vandut masina cu 220 mii km si cu un consum de ulei minor.

Interesant, la noi la job aveam un Tico care era luat SH de la un dealer Daewoo din Brasov, masina era iesita demult din garantie, dar intotdeauna cei de la service Daewoo Sibiu i-au bagat exact Castrolul asta 10w40 de care zici, masina avea deja peste 250.000km si consumul de ulei era intradevar minor.

bh13ncu a scris:Despre Opel ....mah , esti pe ClubOpel si normal sa fim majoritatea indragostiti de marca asta deci putem fi banuiti usor de subiectivitate. Very Happy
Mie mi se pare varianta cea mai echilibrata intre aspectul masinii / performante / consum / costuri......

Pentru mine, Opel-ul meu e exact asa este cum spui tu. Nu sunt un fan Opel, dar varianta asta de caroserie Opel cu motor Isuzu e o combinatie castigatoare pe termen mediu/lung (caroserie decenta+un motor diesel fiabil).

Cat despre Ford, intotdeauna mi-a placut design-ul de la ei, dar in mod special am apreciat tinuta de drum. Din pacate, solutiile constructive alese de inginerii de la Ford nu au fost intotdeauna cele mai inteligente, iar piesele in general unpic mai scumpe.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Pentru mine, Opel-ul meu e exact asa este cum spui tu. Nu sunt un fan Opel, dar varianta asta de caroserie Opel cu motor Isuzu e o combinatie castigatoare pe termen mediu/lung (caroserie decenta+un motor diesel fiabil).


La ce te referi...? La masina ta, Vectra B cu motor X17DT, Isuzu sau la Astra H cu motor Z17DTL/H cu motor tot de provenienta Isuzu...? Nu stiu daca Astra H, 1.7CDTI si motoarele astea Z17DTL/H pot fi considerate vreun model de fiabilitate: turbine, injectoare, furtune pe circuitul de racire, electrovalve turbo...etc...etc...La Vectra B X17DT...nu stiu, nu cunosc...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,603
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai cred ca am spus clar mai sus, pentru mine deocamdata Vectra B si motorul X17DT Isuzu a fost si este cea mai buna alegere. Ieri de curiozitate am cautat pe internet dupa 'injectoare 2Jet-Pintaux' asa cum am eu pe masina. Mereu m-am intrebat de ce la mine dimineata la frig (inclusiv la -22grade C, mai mult nu am prins in Sibiu de cand am masina) indiferent de temperatura exterioara bujiile cupleaza doar 4-5secunde. Si de ce bujiile au semn de montaj. Asa ca am dat peste un document in care era specificat ca acest tip de injector s-a folosit pentru motoare turbodiesel care s-au vandut inclusiv in zone unde este o clima foarte rece (ex. Finlanda, unde posesorii lor le pornesc la -31grade C si motoarele astea pornesc chiar si dupa 400.000km in bord) si astfel am aflat ca sunt injectoare cu 2 cai, un jet initial direct pe bujia incandescenta pentru a ajuta pornirea, apoi dupa cresterea presiunii interne din injector 90% din jetul injectorului se duce in cilindru, restul de 10% se duce in anticamera pentru a elimina depunerea de calamina/carbon din camera de precombustie. Daca japonezii au putut face asta in ceea ce priveste sistemul de injectie de pe motoarele diesel/turbodiesel de 1.7 incepand cu 1989 (au mentinut si dezvoltat aceasta inovatie pana in 1998) eu sunt absolut convins ca motoarele diesel cu injectie directa dezvoltate de ei dupa 1998 sunt la fel de fiabile, eventual chiar mai fiabile.

Acesta a fost doar un exemplu de fiabilitate si inginerie inteligent aplicata de japonezi (mai am si alte exemple de pe motorizarea mea).

Daca pe viitor o sa imi iau inca un Opel, acesta va fi un Astra J cu motorul de Isuzu, in rest nu imi place nicio alta caroserie si nu am incredere in nicio alta motorizare, ex. motoarele produse de FIAT care sunt un fel de loterie pe termen lung. Unele merg mult si bine fara absolut nicio problema, altele nu le mai da nimeni de cap si te duc efectiv la disperare (cred ca de vina e calitatea materialelor la FIAT).

In ceea ce priveste Astra H cu motorul de Isuzu commonrail, nu stiu prea multe pentru ca in primul rand aceasta caroserie nu ma atrage din niciun unghi... iar motorul Z17DTH/L nu-l cunosc. Banuiesc ca e un motor fiabil si econom (in caz ca nu si-au bagat mana in el cei de la Opel, ca la Y17DT) insa design-ul caroseriei ma tine departe de a ma interesa mai mult, in particular consider ca nu mi se potriveste deloc (eu caut si apreciez formele rotunjite la o masina).

L.E
Iar in ceea ce priveste furtunele circuitului de racire de la Astra H, ele sunt o reala problema, nu neaparat pentru ca cedeaza (ele cedeaza si la alte masini) ci pentru ca lipseste ceasul indicator de temperatura -> ei bine asta e o mare omisiune a inginerilor de la Opel. Nu iti sare in ochi imediat ca apa s-a dus peste valoarea de atentionare/avarie si asa poti cala motorul (imi imaginez cand mergi pe Autobahn cu 130+km/h si crapa un furtun, niciun semn evident, tu continui in acelasi ritm si apoi opresti... atunci cand constati ca motorul nu mai trage asa cum o facea inainte ). Urmarile... sunt grave.
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:.2 ambreaje in 10000km...? E cam mult, orice ai zice,

N-am schimbat decat un singur ambreiaj si ala la Matiz ....s-a constatat ulterior ca era un defect din fabricatie.
Si oameni buni , nu sariti pe mine ..... am specificat , asta e parerea mea PERSONALA plus remarca ,,ce as face eu,, ! Sigur ca pe tema asta se poate discuta zile-n sir si nu vom ajunge la o concluzie obiectiva. Omul a intrat cu 10 mii euro in mana si ne-a intrebat ce sa faca .....iar noi nu putem decat sa-i facem cunoscute parerile noastre personale si eventualele experiente.
N-am afirmat ca Fordul ar fi inferior Opelului si ca vezi Doamne le cad ca si regula telescoapele fata si rulmentii
Vorbind de garantie .....daca esti un cetatean normal si daca nu cunosti pe nimeni pe la garantii sau n-ai chef sa-ti faci cunostinte noi , ai foarte mari sanse sa ti-o furi cu garantie cu tot ! Ca mai exista si service-uri ok conduse de oameni cu bun-simt , nu contest , dar cite sint astea ?
In rest e chestie de gusturi ....... mie nu-mi place Focusul din principiu ......au coborat capota fatza si au latit-o cam mult in comparatie cu restul masinii si i-au mai si montat niste roti minuscule. Adica chestii de proportii. Altii sint inebuniti insa dupa Focus. Are cineva dreptate ? Nu ! ...tine de gusturi.
In principiu , ca vorbim de Ford , ca vorbim de Opel , sint masini destul de fiabile ....hotaratoare este maniera de exploatare. Legat de consum si aici ma refer la un oras cu trafic cit de cit normal ..... daca sare dincolo de 9-10 , eu unul consider ca deja vorbim de un consum marisor .... si e chestie de buzunar.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
vasea77 a scris:
Ce de aberatii.....si normal, opelul e cel mai bun! Cum altfel? Fiecare isi lauda caruta!

...si ce-ai vrea .... sa intre omu' cu problema asta pe ClubOpel si noi toti sa-l sfatuim exasperati ..,,ia-ti Ford , ia-ti Ford !,, .....? ... si cite o voce mai gatuita din spate ...,,ba nu , ia-ti Logan , ia-ti Logan !,, ......
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,603
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa nu-l mai iei in serios pe vasea77... bāntuie si el aici pe forum doar cāt sa faca misto' de cei cu masinile vechi (citez, 'caruta','din secolul trecut', s.a).

E ca un reminder : in caz ca ai uitat de faptul ca masina ta e veche... bang! apare vasea77 si-ti aduce aminte de asta cu cate un comentariu specific lui. Noi ne-am obisnuit cu asta, face parte din cotidian deja.
  • FBogdan

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Masina mamei mele este un Ford Fiesta din 2001, motor Endura 1.3 benzina.
Din punct de vedere al fiabilitatii pot spune atat: Ford-ul are aproape 130.000 km si toate telescoapele (fata+spate) trebuiesc schimbate urgent, iar Opel-ul din semnatura are 151.000 km si nu da absolut nici un semn de oboseala pe telescoape.
In rest, eu am fost foarte multumit si de Ford. Desi motorul e mic, caroseria e grea fiind numai din tabla groasa, iar consumul este pe masura, sub 9 % in oras nu-l scoti nici mort, ba chiar 11% cu AC pornit si prin aglomeratie mare.
Punctele forte pt. Ford: foarte manevrabila, desi pare mica pe dinafara are un spatiu neasteptat de generos in interior, placut de condus, foarte stabil pe roti daca are articulatiile puse la punct (nu e cazul meu), directie foarte precisa.
Nu-l pot compara totusi cu Astra H, sunt si generatii diferite si clase diferite, insa parerea mea este ca Ford este o masina fiabila, sigura, cu costuri de intretinere + piese relativ apropiate de Opel dar cu motoare mai consumatoare de combustibil.
Logan....iese din discutie, la banii pe care-i dai pe un Logan nou, iei o bijuterie de Astra H.
Exista si Logan in familie, break 1.5 DCI - 65 CP, are doar 68.000 km si cand ma sui din Logan in Astra, am senzatia ca m-am suit din tren personal in vreun intercity modern.
Stima!
Skip ads

  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 271
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
avem in familie si opel dar si ford focus al lui socru meu un 1.8 diesel din 2002 si si a luat masina la 60000km de le cineva din sibiu acum 5 ani si de atunci are 380000km iar in afara de consumabile si in vara aceasta cureaua de la electromotor nu a bagat nimik in masina accea :ulei nu consuma nici gram iar motorina afara daca nu o forjezi si nu ai masina plina cu diverse bagaje nu sare de 5.5l/100km ceea ce zic eu ca este foarte bine .E adevarat ca nu are foarte multa viata in ea avand doar 55kw dar pentru o masina de familie si pentru o masina pe care sa o muncesti este ideala
  • vasea77

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
FBogdan a scris:cand ma sui din Logan in Astra, am senzatia ca m-am suit din tren personal in vreun intercity modern.


Sa vezi cum e sa te dai jos din Mercedes si sa te urci in Astra! Nici nu-ti vine sa urci!
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Eu zic sa nu-l mai iei in serios pe vasea77...

...fiind mai nou pe aici era normal sa iau in serios pe toata lumea ...... timpul trece si apar selectiile.
Multumesc.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,329
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca te dai jos din Mercedes si te urci in Astra,inseamna ca din motive financiare,ai facut o alegere buna.Daca insa te dai jos din Mercedes si te urci in Logan,sa fii si multumit,inseamna ca problemele financiare sunt nimic pe langa cele psihice... Smile Bine,ar trebui sa specificam si Mercedesul.Ca daca-i Mercedesul unchiului ,din 75...
  • EParlea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Loganul,cel putin cel vandut la noi an tara,este mult mai ''prost'' decat cel din afara cel putin ! luati orice logan NOU ,si faceti-i testul de noxe sa vedeti daca-l trece ! Am cunoscut cinci persoane care si-au cumparat loganuri noi la perioade diferite de timp pe care ulterior le-au vandut de multumiti ce erau,si noii proprietari s-au plans ca la RAR nu le-au iesit noxele an parametri.Ce concluzie tragem de aici ? Eu am de cativa ani,o TIGRA sh din 1990 ,nu am umblat la motor niciodata,la RAR si la reviziile tehnice nu am avut probleme de nici un fel.A afara de chitul de distributi si schimbul de ulei nu am bagat nici un ban an reparatii !
  • SSerban

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Am plecat ca prima masina cu dacia solenza, am trecut si prin skoda vw si toyota si pana la urma am ajuns la mercedes...din pacate nu mai ma pot desprinde de aceasta marca..cand iau masina noua tot la mercedes ma uit
Este cale lunga. Cea mai mare diferenta am simtit-o cand am trecut de la dacia la skoda octavia, si dupa aceea iar un salt mare s-a simtit intre vw/toyota si mercedes...

Doar noi am luat, si recomand la fel in cazul tau
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR