Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • pvuidx

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsul prompt asa voi proceda si voi reveni sper cu depistarea si rezolvarea defectului. toata stima
Skip ads

  • doru2304

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 1.4 Twinport, Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
doru2304 a scris:1. În privinþa uleiului:
Am scos din ulei. Acum este cu o diviziune sub maxim.
Ce nu înþeleg eu, este de ce tot se mânjeºte joja la partea superioarã.
Acum o sã pot vedea dacã creºte sau scade nivelul în timp.

2. Nivelul la lichidul de rãcire:
Nu sunt urme de pierderi de lichid absolut deloc pe lângã fulia pompei de apã.
Totul este "curat lunã".
Am mai vorbit cu un prieten care are maºinã identicã cu a mea ºi spune cã ºi el a completat de 2 ori în timp de 2 ani nivelul la antigel.
La voi, cei cu motoare identice, chiar nu scade nivelul la apã în timp ?! În 2 ani de exemplu, nu a-þi completat deloc ?
ªi apropo, lichidul de rãcire se schimbã vreodatã sau doar se completeazã ?

Mulþumesc mult pentru rãspunsuri!


Referitor la antigel:

Am strâns serios capacul vasului de expansiune dupã ce am completat cei 200ml. Asta se întâmpla pe la 16000 km.
Acum la 23000Km nivelul este aproximativ la fel (la jumãtatea vasului). Dacã a scãzut nu e sesizabil cu ochiul liber. Deci nu a mai consumat lichid de rãcire.
O posibilã concluzie ar fi: buºonul a fost slab strâns.

Referitor la Ulei:
Se pare cã "meseriaºii" de la service bagã în motor "exact" cât este capacitatea totalã a circuitului 3.5 litri. Fãrã sã þinã cont cã în motor mai pot rãmâne 100-300 ml. "Exact" este mult spus dacã se face completarea dintr-un bidon de 4 litri.
Posibilã concluzie: de aici depãºirea maximului de pe jojã.
  • Costica S.

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare:daca pe bidonul de antigel nu exista nici un fel de referire la modul de preparare al acestuia,asta inseamna ca antigelul este deja preparat si nu trebuie sa-i mai pun eu apa?Antigelul a costat 19lei litrul.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Se schimba pompa, [...]


Dane, in EPC gasesti presetupa ca reper separat.

Asta sugereaza ca...pompa s-ar putea demonta si repara (teoretic ar trebui sa gasesti presetupa separat, eventual si rulment dar ala nu e codificat separat in EPC).
Gresesc? Ai reusit sa demontezi vreo pompa? Cum? (daca ai reusit).
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu exista in EPC presetupa, pune o poza...
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Laptopul meu e la un amic acum. Cind imi apare, fac o captura de ecran.
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat





Astea sint doua capturi, una cu imaginea explodata si una cu codul. Pozitia 9.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci exista doua variante mari :
-capac distributie Pierburg + pompa apa cu palete plastic + garnitura cauciuc la pompa, asta e o echipare de XE
-capac distributie SHW + pompa apa cu palete metalice + garnitura tabla la pompa, asta e echipare de XEP

Am vazut si un XE care avea capac distributie SHV cu pompa cu palete metalice, nu am avut timp sa studiez cum au rezolvat cu senzorul came, oricum foarte dubios...
Cum se identifica ce pompa apa avem:
-pompele cu palete plastic au sus un capac prins cu 2 suruburi pe care avem senzorul temperatura si stutul de antigel
-pompele cu palete metalice (tabla indoita) nu au capacul ala sus pe pompa

Pompa de XEP cu palete metalice si fara capac sus :

Deci se vede cit a curs saraca, odata ce huruie nu mai o poti salva cu inlocuire simering

Pompa apa XE cu palete plastic si cu capac sus :


Exista pompe pe producator varianta XE numai ca paletele nu au fost turnate in plastic si intr-un metal ceva, a nu se confunda cu cele XEP. Singura diferenta intre cele doua este existenta capacului de sus.
Skip ads

  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Bun, asta am pricipit, ideea e de unde se demonteaza pentru inlocuire?
De exemplu a mea doar prelingea antigel, deci ar merge resuscitata.

Am incercat sa trag de flansa aia triunghiulara cu un extractor de rulmenti dar...no chance. N-a vrut sa iasa, doar s-a turtit virful conic al extractorului.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu o poti demonta si simeringul difera, daca doresti sa te joci iti fac colet pompele care nu le-am aruncat inca, 1leu/buc(pret de Remat)+cheltuieli transport Laughing
Cumpara pompa si gata...iti recomand Graph (sau cum s-o fi scriind) sau Hepu, astea au cele doua stuturi perfect prelucrate, cele Dolz pe linga ca vin doar cu 2 garnituri au stuturile pline de bavuri de la turnare, freci cu abraziva de behai.
Schimba pompa cit de curind, sfatul meu de om patit. Si la mine disparea la 1,000km cam 0,5l pina intr-o zi cind efectiv s-a "gaurit", noroc ca eram in fata blocului, eu turnam si ea pisa tot ce puneam eu. Nu huruia deloc, nu avea joc dar curgea de nu imi venea sa cred. Norocul 2 a fost ca o aveam pe cea noua in casa, a doua zi trebuia sa plec din Iasi si cu Tico nu aveam chef...
  • liviudiaconu

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am inlocuit-o, Dane, dar, ca omu' stringator, am recuperat-o pe cea veche. Si ma gindeam ca...
  • constantin tabacaru

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
dl. DAN,imi puteti sugera ce trebuie sa fac pentru a depista piesa defecta la instalatia de racirede la AGILA 1.0.La un rulaj de cca. 150-200km indicatorul de temperatura trece de 90gr. ajungand la 100gr.Am schimbat termostatul,s-a pastrat aceeasi situatie.Aceasta problema este din momentul cand mi s-a spart un furtun dela tur spre calorifer.
Skip ads

  • dana_dnz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
eu am scos momentan termostatul si acul la temp tot la 100 se duce chiar si in 40 -50km de mers prin oras(Galati unde se circula zic eu rezonabil).Totusi pe termostat scrie ca deschide intre90si97gr C,atunci porneste si elecroventilatorul.Masina am cumparato de la cineva din Iasi iar in drum spre Galati la120-130km pe ora mi se ridicase apa peste 100,moment in care l-am sunat pe fostul proprietar,la care el mia spus ca a fost cu ea la service iar cei de acolo la sigurat ca e normal la Opel pentru un consum mai redus ceva de genul asta.Acum eu pe cine sa cred?Sau ce?Voi ce ziceti?
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Apa la 100 grd. am avut o singura data cand nu am aerisit bine instalatia de racire in urma unei interventii asupra acesteia.
La mine ajunge maxim undeva la 93-94 grd dupa care porneste electroventilatorul si reduce,
iar la drum intins sta putin sub 90 grd.

Urmariti (la turatia de ralanti, cu caldura pornita si liniste in habitaclu) daca se aud zgomote (bolboroseli)
venind dinspre caloriferul din bord. In caz afirmativ exista aer in instalatie si asta ar putea fi o cauza.


Ultima modificare facuta de PL500 la Vin 18 Sep, 2009 9:35 pm
  • dana_dnz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Apropo dl.dancuciureanu din coincideta nu cunosti agila mea ,e verde avea nr DOZ si a fost a unuia care avea o vulcanizare pritr-o zona mai industriala pe un drum mai naso ,tin eu minte.Probabilitate e mica dar cine stie:)
  • dana_dnz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am sa fiu atent la aces detaliu ms
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Adevarul e ca nu am citit niciodata ce scrie pe termostat dar eu nu cred ca deschide asa tarziu. Cred ca deschide undeva pana la 90 grade iar undeva pana la 95 porneste electroventilatorul.
Mare lucru sa nu fie o fisura extrem de mica in chiulasa (care dupa un anumit nr de kilometrii se dilata si de aici compresie in instalatia de racire, presiune mare, cresterea temperaturii). Sau chiar chiulasa deformata Dar sa ascultam pareri mai avizate
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si inca ceva. Ce a spus vechiul proprietar e vraja. E clar ca temperatura influenteaza printre altele si consumul dar temperatura este tinuta intr-o anumita limita tocmai de acest termostat pe care tu l-ai dat jos si de electroventilator. Termostatul ajuta si la atingerea cat mai rapida a temperaturii de regim(pana la deschiderea termostatului lichidul de racire circula doar prin motor iar dupa deschidere acesta face circuitul mare adica circula si prin radiator). La temperatruri joase functionarea unui motor bun fara termostat este crima curata. El nu va ajunge niciodata la temperatura de regim(in jur de 90 grade) si de aici consum ridicat si mai ales UZURA ACCENTUATA
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dana_dnz a scris:eu am scos momentan termostatul si acul la temp tot la 100 se duce chiar si in 40 -50km de
mers prin oras(Galati unde se circula zic eu rezonabil).............................

Asta este partea cea mai ciudata care implica existenta altei defectiuni. (circuit neaerisit, termocupla,
radiator colmatat, indicator temperatura decalibrat, circuit de racire obstructionat sau neetans etc)
  • dana_dnz

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2000 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da .nici nu stiu cu ce sa incep
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR