Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cj_man

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Care-i diferenta intre antigelurile astea de diferite culori:-/ Tocmai am schimbat antigelul si am pus unu normal, zic eu Very Happy, era incolor. Ala portocaliu e cu mult mai special decat asta? Pot sa stric ceva la motor :-/
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La Agila cel putin trebuie roz sau portocaliu.Ce ai pus se pare ca nu este in regula.Difera compozitia chimica.Exista antigel cu propilen-glicol si antigel cu etilen-glicol.Cel portocaliu este cu aditivi organici si nu contine silicati care sunt periculosi pentru ca se depun ca saruri in timp pe circuitul de racire si ataca garniturile siliconice tip gasket in special la pompa de apa.Pana la urma culoare nu conteaza ea este data de producator ceea ce conteza este compozitia chimica.Citeste pe ambalaj.Daca nu contine silicati si are aditivi organici este in regula.Teoria este mult mai lunga si diversificata.a se retine pe final nu se amesteca antigel cu aditiv organic cu antigel cu aditiv anorganic caci scade protectia si apar precipitate care se depun in instalatie.Cei cu aditivi anorganici au culoare in general albastra sau verde pe cand cei cu organici au culoare roz-portocaliu.Fa dilutia corecta cu apa dedurizata si nu folosi antigel pur in instalatie decat pentru corectie nivel.Cumpara pipeta gradata caci este foarte utila.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pe prima pagina scrie clar antigel rosu G12. L-au colorat ca sa fie mai usor de identificat.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Se pare ca pompa mea de apa si-a cam trait zilele (sau km) si a inceput sa piarda cantitati mici de antigel (nu curge mereu dar cand se intampla acesta se prelinge undeva pe langa fulia de la vibrochen - mai mult nu pot sa vad de unde curge ca e foarte inghesuit, nici nu prea am timp si vremea e cam nefavorabila ca sa demontez).
Pe cale de consecinta (maaama ce misto suna expresia Very Happy) trebuie sa o inlocuiesc.
Intrebarea mea este : Ce pompa sa-mi i-au cu cel mai bun raport calitate / pret ? Dan spunea ceva de pompele Dolz - sunt bune ? Vin in kit cu tot ce trebuie ?
As mai putea circula pana la primavara si atunci sa o inlocuiesc odata cu distributia mai ales daca Dan Cuciureanu o sa ma primeasca si pe mine in vederea depanarii ? (evident contra cost ).
Orice parere e binevenita !
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Dolz vine cu 2 garnituri si e 200lei, zilele astea trimit una la Piatra. Baga un servetel sub fulia ei, acolo e minunata scurgere sau o oglinda si vezi pata. Am sa pun o poza cu o pompa si pe unde curge ca sa se stie. Daca vrei sa fii sigur ca acolo e problema preseaza intinzator curea si il asiguri (in milocul arcului este o platbanda de otel cu gaura la capat - pui in ea un cui) si scoti fulia, dupa asta o sa vezi clar. Pompa daca curge o schimbi acum.
Referitor la distributie se face, treaba sigura si garantata cu scule adevarate si totul schimbat ca la carte, plus si alte operatiuni daca tot desfaci atita.
  • corsaru'negru

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De la consum crescut maestrul Dan m-a indrumat spre discutia despre instalatia de racire. Doua intrebari:
1. E anormal ca temperatura sa stea la 85 grade? Ar trebui la 90?
2. Unde se afla termostatul la z10xe?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Temperatura e de 88grd, motorul ajunge repede la ea, 5-10minute functie de temperatura de afara.

Verifica termostat daca scapa si senzor.
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Dan, intrebare: din motor nu trebuie scos antigelul sau iasa tot pe la radiator? Intreb pentru ca vreau sa schimb si antigelul. In plus unde il arunc? Din cate stiu este otravitor...nu vreau sa poluez...in cel mai rau caz merg la Opel si scap de griji...
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cei de la Opel tot in canal il arunca, fii fara grija Shocked . Nu e chiar asa de poluant, fii linistit.

Se da drumul la :
buson radiator jos
buson radiator sus
furtun incalzire throttle sus
furtun EGR jos

Se spala vas expansiune si se face umplere la buson radiator sus, se pune in vas, se face aerisire numai pe sus la furtun throttle, restul de aer il scoate singur in timp, dar nu uita sa "mulgi" furtun superior radiator cu busonul lui putin in stinga rotit si tinut presat pe el, facem film la Baile Felix daca vii Wink .
  • neuradu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat
daca nu am buson la radiator inseamna ca nu e radiator original ?
z10xe din 2001
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Agila 2001 Z10XE din 2001 ai buson radiator sus si jos !
  • neuradu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2007

  • Mesaj Privat

am facut acum desi e un frig groasnic


Ultima modificare facuta de neuradu la Mar 06 Nov, 2007 7:25 pm
Skip ads

  • danny_BARICE

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut daca vrei sa mai cobori temperatura de inghet al antigelului din motor poti sa scoti niste apa din radiator sau din vas si sa pui antigel nediluat in vas ? il trage sil amesteca sau ramine acolo poate nu m-am exprimat bine dar cine stie sa-mi raspunda intelege ce vreau sa spun multumesc
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@danny_BARICE in principiu se poate dar trebuie avut in vedere niste reguli:
-in primul rand trebuie sa ai pipeta gradata pentru antigel
-in al doilea rand trebuie tinut cont ca antigelul pur in cantitatea de agent racire trebuie sa aiba o pondere intre 40% si maxim 60%.De regula nu se depasesc cele doua extreme. Calea de mijloc o stii este de 50% adica jumate apa jumate antigel atunci cand faci schimbul total.La aceasta concentratie trebuie sa obtii temperatura de inghet -35*C.Diferenta de dilutie face ca temperatura de inghet sa se modifice destul de mult.De exemplu la 400ml antigel pur in combinatie cu 600ml apa obtii temperatura de -24*C.In cazul tau poti completa cu antigel pur dar inainte trebuie sa masori unde te gasesti cu temperatura.Deci nu te apuca fara pipeta.Trebuie sa eviti sa pui mai mult de jumatate de litru antigel pur peste cel vechi.Parerea mea este ca daca pipeta iti arata mai putin de -24*C este bine sa dai afara tot si sa faci un schimb nou de antigel conform instructiunilor.Este mai sanatos.Parerea mea!


ps. Sa nu te puna necuratul sa bagi altfel de antigel in afara de cel roz-portocaliu!


Ultima modificare facuta de petrecila la Mie 07 Nov, 2007 10:07 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
neuradu sunt Agila si cum ai tu, sistem ca la Corsa. La radiator (cum te uiti le el) stinga jos ai buson de golire, completarea se face turnind in vas expansiune.
danny_BARICE da, se poate cum spui.
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
va salut! intr-una din zilele trecute am "calcat-o cam tare" si m-am trezit cu radiatorul in carligul de la masina din fata mea. s-a spart, s-a spart, ce sa-i fac! Shocked dar acum nu stiu ce tip de radiator sa cumpar. am incercat la mai multe firme de piese auto care au cautat pe calculator pe baza talonului auto, dar apar mai multe modele si cica la agila nu se prea potrivesc toate. mi-au spua sa dau jos radiatorul si sa-l masor. asa am facut dar dimensiunile pe care le-am obtinut eu nu se pre potrivesc cu ce au la magazin. nu stiu ce sa fac, daca cumpar unul si nu se potriveste( poate se potiveste la suporti dar nu si la termocupla), raman cu banii dati si e cam scump. a mai patit cineva asa ceva, imi poate spune cineva o serie, un model ceva Question
p.s.: detin opel agila, 2002, 43kw, 1.0l, fara clima, z10xe
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
salut.da mesaj privat lui dancuciureanu si sigur o
sa te ajute e profesor la agila.
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
asa o sa fac! mersi
  • timonea vasile

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu rugamintea de a ma ajuta sa gasesc un radiator de Agila. Am cautat la mai multe firme, dar mi-au adus un radiator care necesita buson. Radiatorul pe care il am eu pe masina e fara buson. Ce sa fac in situatia asta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La Agila exista 2 tipuri de radiatoare (inclusiv vas expansiune).
Primul tip este cu buson, a echipat anii 2000, 2001 si o parte din 2002, vas de expansiune jos intre baterie si grila.
Al doilea model a aparut a fost pus din 2002 pregatind de fapt lansarea seriei XEP, nu are buson, lichidul se toarna in vasul de expansiune care este lateral stinga de baterie deasupra cutiei de viteze.

Cind ai facut comanda ei trebuiau sa iti ceara serie motor si caroserie sau macar sa se uite in poze ca maimutele. Spre seara voi pune codurile la ambele modele pe original si citeva pe alti producatori.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR