Ai uitat parola?


  • Zoltan190D

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu.nu a scos lichid in vas.Aerisirea am facut-o bine,deja sunt expert in asta Smile.Capacul busonului de la radiatorul Nissens are o particularitate ce nu o avea vechiul buson:are doua pozitii de strangere una lejera si daca mai strang se strange cu putere si foarte fix pe buson.Multumesc.
  • Zoltan190D

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Nu.nu a scos lichid in vas.Aerisirea am facut-o bine,deja sunt expert in asta Smile.Capacul busonului de la radiatorul Nissens are o particularitate ce nu o avea vechiul buson:are doua pozitii de strangere una lejera si daca mai strang se strange cu putere si foarte fix pe buson.Totusi ,era suprapresiune pe instalatie.Vechiul buson elimina cu lichid cu tot,acesta nou nu a eliminat nimic.Multumesc.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Teoretic, cu noul buson, tot ce trece de 1.1 bari (fie aer sau lichid) ar trebui sa fie
deversat in vas, poate totusi furtunul ala a fost uzat si nu a mai tinut.
  • Zoltan190D

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Am reusit partial sa rezolv misterul:am dat jos furtunul de la radiator si am reusit sa bag degetul la busonul radiatorului sa vad cursa supapei capacului.In prima pozitie arcul este comprimat si si pot ridica putin de supapa,deci si presiunea poate.In a doua pozitie ,cea foarte stransa supapa are arcul complet comprimat ,nu am reusit sa o ridic cu degetul deloc,deci nici presiunea nu poate.Cei care au acest tip de buson inteleg despre ce este vorba si sper ca este de folos ptr. ei aceasta informatie.Totusi este normala aceasta comprimare totala a arcului?Mi se pare foarte ciudata,fara nici un scop ...
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila z12xe 1.2i din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Asta faceam acum, cautam informatii despre busonul (cu doua pozitii ) al radiatorului Nissens.
Posibil ca radiatorul sa aiba ca destinatie atat motoarele cu vas de expansiune ca al tau (si al meu).
cat si motoare cu vas de expansiune presurizat (de data asta busonul vasului are supape), de unde si
cele doua pozitii de strangere adaptate modelului de vas (parerea mea, informatii nu am gasit).
La Agila exista ambele variante de vas de expansiune.
Foto cu vas presurizat:

  • Zoltan190D

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Vad ca si vechiul buson avea doua pozitii,Nissens-ul are in plus ptr. ambele pozitii un umar care nu permite desfacerea capacului decat prin apasare,sau mai fortat
  • TM88BDL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
salut, astazi am schimabt si eu pompa de apa la agila si am constatat ca antigelul e foarte murdar.pana la problemele cu pompa era ROZ.
pe unde se poate scoate tot antigelul?si oare de la ce s-a murdarit?Multumesc
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
TM88BDL vezi sub radiator , este un tirbuson Smile eu am incercat sa il scot pe tot dar nu prea ai cum 100% sa il scoti Smile .
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,077
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Desfaci robinet la radiator...in partea de jos. Corsa are. Daca esti hotărât...parchezi pe o rampa cu botul in jos...o sa iasă si ce e in radiatorul din habitaclu....o buna parte... Daca e motorul cald, cu termostatul deschis ..poate iese tot...dar te prajesti la maini
  • TM88BDL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
MrMihai a scris:TM88BDL vezi sub radiator , este un tirbuson Smile eu am incercat sa il scot pe tot dar nu prea ai cum 100% sa il scoti Smile .


o sa incerc ...ms de sfat.la cat mai multi km fara probleme Smile
  • TM88BDL

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila Z10XE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
livcro a scris:Desfaci robinet la radiator...in partea de jos. Corsa are. Daca esti hotărât...parchezi pe o rampa cu botul in jos...o sa iasă si ce e in radiatorul din habitaclu....o buna parte... Daca e motorul cald, cu termostatul deschis ..poate iese tot...dar te prajesti la maini


ms de sfat, astept sa dea caldura si trecem la treaba.
  • vlad31cj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
sal ma ajuta si pe mine cineva cu localizare eventual poze pentru termostat?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai citit discutia si nu ai gasit ?
  • vlad31cj

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu
  • MrMihai

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Sep 2017

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=640
Uite aici Vlad
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,077
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
catastefan a scris:Locatia...

  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila Z12XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Am si eu o rugaminte: poate cineva sa explice simplu, pas cu pas (ca la prosti) cum se face aerisirea, ca mi-a mancat ficatii, nu reusesc deloc (s-ar putea sa am busonul defect, cum il pot testa?)?
Mentionez ca am o Agila 1.2 din 2000, vasul nu e presurizat, are buson radiator cu supapa, iar teava de la termostat e de tabla (pe langa motor). In plus, masina are sistem de incalzire auxiliara Webasto pe benzina, intercalat pe circuitul de racire pe furtunul ce iese din habitaclu si intra in EGR.
Multumesc mult.
  • georulz

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am si eu o problema la o corsa C motor z14xep si anume atunci cand sunt in trafic bara la bara apa creste la 95-97 grade iar apoi porneste electroventilatorul (treapta II cred deoarece motorul da in nas la pornire datorita consumului) si scade pana la 90.
Initial am crezut ca termostatul este blocat si l-am schimbat cu unu Wahler dar masina face la fel.
Sa schimb si senzorul de temperatura lichid racire sau problema este la electroventilator?
Se pot testa din opcom cele 2 trepte ale electroventilatorului?

Multumesc anticipat
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,077
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Insignia A20DTH; din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Poti testa..dar nu stiu ce afli... O cauza ar putea fi imbacsirea motorasului la ventilator, mergand greu, consuma mai mult curent. Mai plauzibi e sa ai ceva proebleme la motor/accesorii iar acesta nu mai dezvolta cuplul nominal...iar cand porneste ventilatorul, sa se simta socul produs de alternator, incercand sa genereze curentul necesar.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,023
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Asta e SF,sa moara motorul din cauza ventilatorului,care,se pare ca functioneaza corect,din moment ce pornirea lui raceste motorul...Daca el ar consuma mai mult decat e permis,s-ar arde siguranta,iar daca ar merge greu,n-ar avea turatia necesara sa raceasca.
@georulz: nu are nimic nici ventilatorul,nici termostatul (l-ai schimbat degeaba) si nici senzorul de temperatura.Incearca sa vezi daca pornirea dezaburirii lunetei are acelasi efect asupra motorului.Asta consuma cel putin la fel ca ventilatorul.Poti incerca sa pornest mai multi consumatori electrici simultan (cand nu merge ventilatorul),ca sa vezi daca problema e intradevar legata de cresterea consumului de curent,sau e alta cauza.
Eu am acelasi motor pe Astra (z14xep) si n-am simtit niciodata cand porneste ventilatorul...si a pornit de nenumarate ori vara,cand stateam la blocaje in trafic,pe canicula...Asta e rolul lui si asta e functionarea normala a motorului.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata