Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Sa mor daca stiu, dar nu va surprins niciodata ce scurta e treapta 1 la diesel si ca nu simtiti zvacnetul specific momentului in care intra turbina? Banuiesc ca are de a face cu faptul ca un cuplu dat de turbina in treapta 1-a ar rupe aderenta.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Very Happy turbina se invarte si la relanti ce e drept foarte putin, si se invarte pe masura ce turatia creste chiar daca stai pe loc sau ai treapta de viteza cuplata, treapta 1 la diesel e scurta si e tocmai pentru forta si sa stii ca rupe aderenta si rupe si cu a 2 daca te inveti cu masina si simti momentul optim de a schimba
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Functionarea turbinei este simultana cu functionarea motorului. Mai precis.....ai pornit motorul, instantaneu porneste si turbina..... Exista insa un alt aspect demn de sesizat. Eficienta turbinei se simte intr-o anumita zona a turometrului....mai precis acolo unde este ea eficienta. Cei care merg cu maxim 1800 de ture ar putea spune ca nici nu au turbo pe masina.Smile
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ba intra turbina!si eu cred ca nu sinteti sanatosi!cum sa te lase un logan in urma frate de 1.4i ?cind ala abia se misca?deci sa va fie clar ca 1.6i de pe logan se apropie de sprintul si cuplu la un 1.7 diesel de pe astra cit de cit,deci lasati prostii fratilor
Skip ads

  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dragi prieteni, vad ca spiiritele s-au cam incins si discutia a denaturat.
1.In primul rand nu am amintit nimic de 80C.P.in intrebarea mea, doar de ce motoarele de 1.7 tdci(isuzu) de pe OPEL H 2005, se aude ca nu sunt bune si ca multi mi-au recomandat motorul de 1.9 tdci.
2.daca ati ajuns sa comparati opelul cu Loganul pe benzina eu ......
3.Unii m-ati lamurit iar ceilalti v-ati certat mai mult.
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pardon, am vrut sa spun 1.7cdti si 1.9 cdti
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersi pentru lamuriri!
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@Comy 1,7 CDTI 80 de C.P. DTL-ul adica....este sensibil la motorina....si probabil la fel si DTH-ul... La 1,9 CDTI motorul este daca nu ma insel provenit de la FIat....foloseste deci MultiJet....de care am auzit numai cuvinte de lauda...Daca il iei nou....oricum nu vei avea probleme pana la 150 000 mii de km nici cu 1,7 CDTI....Avem colegi pe forum care pot confirma...Nu putem avea pretenita sa nu schimbam nimic niciodata la o masina ....mai ales in ROmania.....(praf foarte mult....calitate proasta a infrastructurii.....carburant dubios....etc...) Hotararea iti apartine si sper sa fi multumit de masina pe care o vei cumpara...Smile


Ultima modificare facuta de terrymada la Joi 23 Aug, 2007 9:02 pm
Skip ads

  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
eu va zic un singur lucru:
logan 1.4 mpi 0-100 km/h -13 sec
logan1.5dci 0-100 km/h -15 sec.


http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice

astra H 1.7cdti 80 cp - peste 15 sec la aceeasi proba.

repet:
in trafic am probat si eu. astra classic 1.7cdti 80 cp vs logan 1.6 mpi 90 cp.

mers la drum lung impreuna bucuresti-tecuci.

la reprize nu statea in fata mea.

insa daca se facea plecarea de pe loc 0-100 km/ h cu schimbul de viteze la turatie maxima, nu aveam cu siguranta nici o sansa.

e normal ca un diesel, de exemplu cand iesi dintr-o localitate cu 50 km/h in treapta a 3-a si cu 2000 ture( asa are classic 1.7cdti) sa faca muci un logan 1.4, care la 50km/h intr-a 3-a are probabil 2500 ture.

pt 1.7cdti, la 2000 ture ( treapta a 3-a , 50km/h) ai deja cuplul maxim adica 170 NM si aprox 2/3 din putere adica 50 cp.
pt 1.4 mpi la 2500 ture( treapta a 3-a 50- km/h), cuplul este cu mult sub 90 NM iar puterea este la jumate adica 38 cp.

cine ai vrea sa castige?

oricum , raman la parerea mea ca astra H 1.7cdti 80 cp este submotorizata. o masina care " face suta" in peste 15 secunde este jenanta in opinia mea si consider ca nu isi merita banii.

apropo: submotorizat nu este sinonim cu probleme tehnice.
as putea spune casubmotorizat inseamna depasiri facute in totala nesiguranta si, frustrea de a merge in rand cu masinile ieftine atunci cand ai ceva incarcatura in masina

pt ca este tipic omenesc ca atunci cand ai ceva in ograda sa lauzi la nesfasit si sa negi anumite neajunsuri cred ca nu vom ajunge la un numitor comun si , voi abandona aceasta discutie.

ps : sa nu uitam ca un logan 1.4 mpi are 975 kg.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@Edit datele tehnice la Dacia sunt pur si simplu o parte din marketing..... Hai sa nu comparam date tehnice ale producatorului cu teste reale pe masini ale utilizatorului.Asemenea comparatii sunt pur si simplu Bogus..... Am sa cronometrez in cate secunde ajunge un CDTI cu 150 000 km la 100 km/h, cand voi avea timp....doar de curiozitate...Am condus si 1.5 DCI Logan si sincer nu sufera comparatie.....la reprize.....la orice......pe autostrada soarelui....am mers de la slobozia pana aproape de bucuresti impreuna cu un benzinar Logan....nu mai stiu cat era...1,4 sau 1.6 si un DCI....Cel cu DCI-ul era prieten de al meu... La reprize a spus cu gura lui ca era nevoit sa schimbe foarte tarziu ca sa stea aproape.....iar la viteza la 175-180...i se taia macaroana...Benzinarul nu mai vorbim.....inclin sa cred ca era 1.4 la cat de slab performa....Nu am avut cum discuta cu el pt ca era un necunoscut. Intre constanta si Eforie Sud....din nou nu m-am inteles cu renault Clio DCI....care nu pricerpea ca am oglinzile heliomate....si incerca sa ma deranjeze cu proiectoarele, lumini , flashuri,mers lipt de mine....... Eram 5 in masina , el mai avea doar pe cineva in dreapta...a ramas in spate pana la Eforie....e adevarat....ca schimbam cand taia motorina....EL nu stiu ce facea....Asa ca pareri si exemple sunt multe....Smile Apropos.....la mine in brief scria la rubrica "VITEZA MAXIMA- 168km/h", ca asa a zis producatorul.....Real nu corespunde.......
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pe scurt, cine este in stare sa-mi zica difernta dintre 1.7 si 1.9, inafara ca cel de 1.7 consuma mai putin iar cel de 1.9 este mai puternic.Va rog mult de tot nu mai amintiti de LOGAN ca nu are nici un rost in lamurirea problemelor mele.Va multumesc!
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
M-am hotarat sa cumpar unul de 1.7, gresesc?
Taxa de prima inmatr.,mai ieftina, taxe mai mici, asigurare mai ieftina, consum mai mic.
Nu am un condus foarte agresiv ca sa-i dau borsul pe nas, in sensul in care o sa-mi spuneti ca are motorul cam mic.
Skip ads

  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daca tu crezi ca 80 cp sunt suficienti, eu personal iti recomand cu caldura masina cu acest motor. iar daca masina este 1.7cdti cu 100 cp as putea sa spun ca este cea mai buna masina pe care o poti lua.
consumul mic indiscutabil cel putin pt 1.7cdti cu 80 cp. taxe mai mici atat in momentul achizitiei cat si ulterior.
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru EDIT: Ai un opel de 1.7 cdti?
De cati cai putere?
Mai poti sa-mi dai si alte sfaturi, cu privire la 1.7 cdti?
Oricum mersi pt.raspuns.
  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
masina mea, o astra classic 1.7cdti 80 cp.

cel putin pt astra classic 80 cp par a fi suficienti. masina este mai usoara decat astra h.

motorul la turatii si viteza mica se aude destul de proeminent in masina, dar este un sunet placut. la viteze mai mari ( pana in 130 km/h), sunetul motorului parca incepe sa scada si se aude doar vantul. peste 130 km/h sunetul motorului parca incepe sa-l depaseasca pe cel al curentilor de aer. una peste alta este un motor destul de silentios, mult mai silentios decat un dti.

viteza de croaziera care ii convine cel mai mult este 130 km/h. la aceasta viteza ai 3000 ture. am mers maxim cu 185 km/h (era un pic de vale). pe loc drept maxim a fost 180 km/h. posibil ca viteza reala sa fi fost mai mica, dar asta era ce imi indica kilometrajul. sunt sigur ca aceste cifre pot fi doborate pt ca niciodata nu am avut conditii sa stau mai mult timp cu pedala apasata la fund.

in oras, fara ac, consumul se opreste la 7%. cu ac se opreste la 8%.

afara, daca mergi cu 130 km/h , dar cu depasiri energice consumul nu sare de 5%. cand spun ca mergi cu 130 km/h ma refer sa rulezi non stop cu aceasta viteza. daca mergi in general cu 110-120 si cateodata mai urci la 130, cu siguranta consumul este undeva sub 4,5%

apoi daca mergi tot timpul intre 130-150 km/h, consumul se opreste la 5,5%.

spre mare, pe autostrada am mers numai intre 150 si 170 km/h si consumul a fost aprox 6%. 4 persoane, portbagajul full.

per total, astra classic echipata cu acest motor, este o masina echilibrata.

ceea ce conteaza este ca acest motor, in diverse"configuratii", este de mult timp pe piata.cred ca are peste 10 ani, a fost upgradat continuu, iar eu nu am auzit de probleme majore.
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersi Edit, raspunsurile tale mi-au fost de mare ajutor.O sa te mai contactez dupa ce imi iau masina.Sper sa nu am mari probleme cu ea.
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Info:

Astra G 1.7TD (1700cmc) , 50kW , 68cp - tip X17DTL
Astra G 1.7DTI (1686cmc) , 16v , 55kW , 75cp - tip Y17DT
Astra G 1.7CDTI (1686cmc) , 59kW , 80cp - tip Z17DTL

Mai stie cineva si alte motoare 1.7D ?
Restul 82CP, 85CP, 100CP.....mi mi se par doar marketing.
  • Amadeus

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Frontera 1998 X20SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu am Astra H de 80 CP si e super ok mashinutza. Nu ai senzatia de submotorizare de care se tot vorbea. Motorul se comporta absolut decent, fara pretentii de sportivitate.
  • gagi_manus

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 1,7 CDTI 101CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
M-am hotarat sa cumpar unul de 1.7, gresesc?
Taxa de prima inmatr.,mai ieftina, taxe mai mici, asigurare mai ieftina, consum mai mic.
Nu am un condus foarte agresiv ca sa-i dau borsul pe nas, in sensul in care o sa-mi spuneti ca are motorul cam mic.


comy . uite si sfatu meu, am o ASTRAH 2004 cu motor de 1,7 CDTI 101 cp, si pot sa-ti spun ca e un motor bun nu am probleme cu el ,daca ai bani de unu asemanator ai face un lucru bun, cu 100 de caluti ai sa te simti ff bine mai ales cind vrei sa depasesti pe cineva ,are niste reprize bune motoru toarce ff frumos asta imi place la el nu ca la GOLF DE 1,9 MODEL 5 care e mult mai zgomotos ,este un motor de generatie mai noua si cum spun si alti eu cred ca e facut de isuzu pentru ca pe cureaua de la alternator scrie mare ISUZU ,dar una peste alta e de conceptie japoneza si eu stiu ca motoarele japoneze sint fiabile si de durata ,acum sper sa nu ma insel, eu sint multumit de ia consuma relativ putin ,cum a spus si edit consumul in oras e pe undeva pe la 7,7 cu AC pornit si undeva pe la 4,8 si 5,2 in afara orasului , acum mai depinde si cum mergi cu ia , deci una peste alta eu iti recomand un ASTRA H fie 80 cp sau cel mai misto 100 cp, acum depinde de tine citi bani ai , a si inca ceva alea cu motoare de 1,9 CDTI consuma cam mult pentru ce stie sa faca comparind cu WW la acelasi motor de 1,9 ,eu iti urez bafta. Arrow
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
dar de 1,7 de 110 cp nu ziceti nimic? cred ca ar fi cel mai potrivit..evident daca permite buzunarul..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR