Ai uitat parola?


  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat

As dori sa cumpar un OPEL ASTRA H 2005 si am auzit ca cele de 1,7 cdti nu sunt bune(au motor de isuzu) si multi mi-au spus sa cumpar de 1.9 cdti.In ce sens nu sunt bue cele de 1,7? Astept parerile voastre! Multumesc! Idea
  • martynel

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
As dori sa cumpar un OPEL ASTRA H 2005 si am auzit ca cele de 1,7 cdti nu sunt bune(au motor de isuzu) si multi mi-au spus sa cumpar de 1.9 cdti.In ce sens nu sunt bue cele de 1,7? Astept parerile voastre! Multumesc! Idea

motoarele de isuzu mi se par f bune am avut un motor de isuzi pe o vectra mai veche aveam 400 000 km si am schimbat la el doar turbina in rest mergea perfect,acum la astra din 2002 motor de 1.7 de isuzu si merge brici,
Motoarele isuzu din cate am auzit yo sunt mai rezistente decat cele facute de opel.
Pana acum nu am avut nici o problema cu aceste motoare chiar si la un nr semnificant de km!
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Sa sti ca motoarele de Isuzu sunt foarte fiabile,cele facute de Opel sunt mai pretentioase un pic.Eu zic ca nu e de speriat 1.7CDTI Isuzu,mi se pare un motor f.reusit.Am un prieten care are un H cu motorizarea aceasta si masina functioneaza impecabil si e destul de fasneata.

Te Salut
  • decebal

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina: Astra z17dtl din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dupa cum stiu eu motoarele 1,7 cdti nu sunt Isuzu. Am si eu un Astra de 1,7 cdti de 1 an si sunt foarte multumit de el. Nu am avut nici un fel de problema.
  • ghostrider

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
decebal a scris:Dupa cum stiu eu motoarele 1,7 cdti nu sunt Isuzu. Am si eu un Astra de 1,7 cdti de 1 an si sunt foarte multumit de el. Nu am avut nici un fel de problema.

Isuzu face si 1.7 cdti
  • masca

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 17DTH din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este foarte bun motorul, eu am ajuns cu el la 75000 km fara nici o problema (singura problema a fost alternatoru care s-a stricat de la balti si producea si un comportament ciudat masinii).
Motorul de 1.7cdti de pe astra H de 100cp este Isuzu
Motorul de 1.7cdti de pe astra H de 85cp este Fiat Smile
  • turatii

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Dragi prieteni. Nu mai dezinformati daca nu stiti exact.

Motorul de 1,7l oricare ar fi el are blocul motor tip ISUZU. Indiferent ca e pe H sau G.

Motorul de 1,9 e in doua variante, 8V si 16V si unul din ele este de provenienta FIAT.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Oricum motor stock de 85 CP. 1,7 cdti nu a fabricat G.MSmile poate o fi o fabrica pe un vapor pe undeva si nu stim noi de ea. Sunt bune CDTI-urile....dar atentie la motorina....sunt foarte sensibile:)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Feb 2006

  • Garaj Mesaj Privat
da orce cdti este foarte sensibil la calitatea motorinei!cit despre motorul de isuzu ce sa zic,el ca motor este foarte rezistent dar electronica si actuatorii lasa de dorit.
  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
dragii tatei, ascultati aici la seful vostru:

1. opel nu fabrica motoare diesel
2. din cele mai vechi timpuri, orice motor diesel de 1.7 litri pus pe opel, mai precis 1686 cm cubi, este facut de isuzu.
3. orice motor diesel pus pe opelul actual care nu este de 1.7 litri este facut de fiat ( mai precis motoarele de 1.3 si 1.9 litri)
4. opel corsa C, fabricat in martie 2002 cu motor 1.7 di (65 cp) , fara common rail, pana in prezent 175.000 km, nu s-a schimbat la el decat distributia( atunci cand a spus cartea) si o valva EGR.
5. acum astra classic 1.7cdti , 80 cp, 14.000km- fara probleme.
6. nu cred ca a existat sau exista motor 1.7cdti de 85 cp, pus pe opel si nici nu cred ca isuzu a fabricat asa ceva.
7. astra H 1.7cdti de 80 cp (despre asta intreaba probabil potentialul cumparator) este submotorizata rau.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
edit a scris:dragii tatei, ascultati aici la seful vostru:

1. opel nu fabrica motoare diesel
2. din cele mai vechi timpuri, orice motor diesel de 1.7 litri pus pe opel, mai precis 1686 cm cubi, este facut de isuzu.
3. orice motor diesel pus pe opelul actual care nu este de 1.7 litri este facut de fiat ( mai precis motoarele de 1.3 si 1.9 litri)
4. opel corsa C, fabricat in martie 2002 cu motor 1.7 di (65 cp) , fara common rail, pana in prezent 175.000 km, nu s-a schimbat la el decat distributia( atunci cand a spus cartea) si o valva EGR.
5. acum astra classic 1.7cdti , 80 cp, 14.000km- fara probleme.
6. nu cred ca a existat sau exista motor 1.7cdti de 85 cp, pus pe opel si nici nu cred ca isuzu a fabricat asa ceva.
7. astra H 1.7cdti de 80 cp (despre asta intreaba probabil potentialul cumparator) este submotorizata rau.


1 Fals, motoarele sunt cu bloc motor model Isuzu, DAR fabricate de Opel.
2 Fals, a se vedea mai sus.
3 Fals pe jumatate, doar motoarele recente de 1,9 (din 2004) sunt facute cu tehnologie FIAT (Multijet) dar cu dezvoltari proprii Opel.
4 Nu cunosc problema.
5 Idem, 45 000 km.
6 Exista de 80 CP sau 82 in unele fise tehnice.
7 Ai condus vreunul? Eu nu cred ca e submotorizat si intamplator am condus vreo 2. Daca vrei economie iei 80 CP, daca vrei sport iei 150 CP 1,9l. Restul sunt variatiuni in functie de buget.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,168
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra Y 17 DT din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2006

  • Garaj Mesaj Privat
edit a scris:dragii tatei, ascultati aici la seful vostru

Cu un asemenea limbaj sa nu te miri daca nu te baga nimeni in seama... Rolling Eyes
Singurul dezavantaj care il pot vedea eu la 1.7 cdti ar fi faptul ca(,) consuma prea putin. Mr. Green
  • comy

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Astra din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Aug 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos baieti, mi-ati fost de ajutor!
  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
turatii a scris:
edit a scris:dragii tatei, ascultati aici la seful vostru:

1. opel nu fabrica motoare diesel
2. din cele mai vechi timpuri, orice motor diesel de 1.7 litri pus pe opel, mai precis 1686 cm cubi, este facut de isuzu.
3. orice motor diesel pus pe opelul actual care nu este de 1.7 litri este facut de fiat ( mai precis motoarele de 1.3 si 1.9 litri)
4. opel corsa C, fabricat in martie 2002 cu motor 1.7 di (65 cp) , fara common rail, pana in prezent 175.000 km, nu s-a schimbat la el decat distributia( atunci cand a spus cartea) si o valva EGR.
5. acum astra classic 1.7cdti , 80 cp, 14.000km- fara probleme.
6. nu cred ca a existat sau exista motor 1.7cdti de 85 cp, pus pe opel si nici nu cred ca isuzu a fabricat asa ceva.
7. astra H 1.7cdti de 80 cp (despre asta intreaba probabil potentialul cumparator) este submotorizata rau.


1 Fals, motoarele sunt cu bloc motor model Isuzu, DAR fabricate de Opel.
2 Fals, a se vedea mai sus.
3 Fals pe jumatate, doar motoarele recente de 1,9 (din 2004) sunt facute cu tehnologie FIAT (Multijet) dar cu dezvoltari proprii Opel.
4 Nu cunosc problema.
5 Idem, 45 000 km.
6 Exista de 80 CP sau 82 in unele fise tehnice.
7 Ai condus vreunul? Eu nu cred ca e submotorizat si intamplator am condus vreo 2. Daca vrei economie iei 80 CP, daca vrei sport iei 150 CP 1,9l. Restul sunt variatiuni in functie de buget.


hai sa te intreb: ce inseamna ca "motoarele sunt cu bloc motor model Isuzu"? inseamna ca cei de la opel au luat de la isuzu bucata de metal numita bloc motor si au pus ei in blocul respectiv, restul componentelor motorului? nu este asa! opel a luat motorul de la isuzu si l-au mai bibilit ei insa, motorul este si ramane motor de isuzu. ca il monteaza cei de la opel e alta treaba. totusi, motorul este nimic altceva decat isuzu. asta nu ar fi o problema insa, trebuiau lamurite niste necunoscute exprimate acum cateva zile.

a 2-a mea afirmatie este tot adevarata. pt ca motoarele de 1.3 si 1.9 , apartin mai mult celor de la fiat decat apartine cel de 1.7 celor de la isuzu. practic cred ca opel nu mai umbla deloc la motoarele celor de la fiat ci doar le monteaza pe masina. iar despre ce a fost inainte ma doare in partea dorsala. nu este subiectul discutiei. eu vorbeam doar de ce se intampla astazi. si daca tot ai pomenit, despre ce dezvoltari opel vorbesti? exemplifica te rog pt ca nu stiu la ce te referi. insist !

apoi, colegul nostru de forum a spus ca vrea sa isi cumpere astra h cu motor de 85 cp. ei bine , acest motor nu exista. intr-adevar in unele fise tehnice motorul de care vorbeste el este specificat ca avand 80 sau 82 cp. insa 80 sau 82 cp nu este egal cu 85 cp.

nu este submotorizat? hm ! astra h, dotata cu motor de 80 cp are demarajul mai slab decat logan 1.4 mpi cu 75 cp si decat 1.5 dci cu 70 cp iar viteza maxima un pic mai mare.
este jenant sa vezi ca trece loganul fluierand pe langa tine. cu cine ai vrea sa mearga in rand? cu chevrolet spark?!
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,487
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Motoarele 1.9 sunt concepute de FIAT dar cele ce apar pe Opel sunt dezvoltari ulterioare, nu sunt identice cu cele folosite de FIAT. Se vede asta clar din puterile diferite, rezultate din folosirea unor alte componente.

Cat despre demarajul la diesel fata de benzina, e patetic sa faci asemenea comparatii. Se stie bine ca la un diesel tubo, turbina nu intra in prima treapa. De asemenea se stie ca dieselul are intarziere la apasarea pedalei de acceleratie. Sa spui ca un Logan 1.4 pleaca mai repede decat un 1.7CDTI 80CP nu inseamna nimic, toata lumea stie asta. Dar hai sa vorbim de treaptele 3, 4 si 5, unde Loganul ramane frumos in spate.
  • edit

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mai 2007

  • Garaj Mesaj Privat
dodo_13 a scris:
Se stie bine ca la un diesel tubo, turbina nu intra in prima treapa. Dar hai sa vorbim de treaptele 3, 4 si 5, unde Loganul ramane frumos in spate.


ba chiar turbina intra in toate treptele din cate stiu. iar faptul ca e diesel sau benzina cu turbina nu conteaza. este la fel

sincer sa fiu , chiar si un logan 1.6mpi cu 90 cp , ramane in urma unui opel astra classic 1.7cdti 80 cp. asta in treptele 3,4,5.

ce am incercat eu sa spun prin comparatia cu logan este ca totusi astra H 1.7cdti 80 cp este submotorizata.

in situatia extrema, 0-100km/h, poate sa o ia in barba de la un logan chiar si mai prost motorizat, iar asta nu e bine.

astra h cu 80 cp este mult mai lenta decat un classic de aceeasi putere pt ca astra h este mai grea mult. motorul de 80 cp este unul destul de decent insa nu pus pe astra H.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,487
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z19DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Eu zic ca nu stii bine, turbina nu intra in treapta 1, cel putin la motoarele turbo diesel.

Cat despre greutate, Astra Classic 1.7CDTI are 1280 Kg iar Astra H 1.7CDTI are 1335 kg. 55Kg abia are o femeie de 1.65, sau e diferenta intre a merge cu rezervorul plin fata de gol. De aici pana la a spune ca AstraH e mult mai lenta decat Astra Classic cu motorul asta, e prea mult.
  • turatii

  • Mesaje scrise: 379
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTL din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Prietene, sa mentionam un lucru care poate fi important. Nu stiu cu ce te ocupi, dar eu traiesc din activitatea asta de cand ma stiu. Adica din automobile...

Sa inteleg ca sistemul Common Rail de pe motorul cu bloc Isuzu este facut de Isuzu? Revino-ti te rog! Da, pe blocul motor de Isuzu exista dezvoltarile Opel, anume sistemul turbo, intercooler, motormanagement, computere diverse, pompa de injectie, rampa injectoare, etc. Sigur, blocul motor si pompa de ulei sunt Isuzuk, dar crede-ma, nici alternatorul nu mai e acelasi, poate demarorul sa fi ramas de Isuzu.

Cat despre motoarele de Fiat, ele nu apartin mai mult lui Fiat, ci sunt concepute integral de Fiat (a existat un agreement la un moment dat sa faca motoare in comun Fiat cu GM, dar s-a renuntat si Opel a cumparat tehnologia Multijet de la FIat integrand-o in fabricarea motoarelor proprii). Dezvoltari proprii Opel sunt sistemul de motormanagement care nu este identic, ci apartine Opel, precum si softurile. Ca sa te linistesc, cand Fiat a scos 1,3 Multijet, avea 65 si 70 CP, iar abia dupa ce a intrat Opel pe fir a aparut dezvoltarea de 90 CP (datorata celor de la Opel).

Nu caut o polemica, ci doar imi place sa nu dezinformam. Mor cand mai imi spune cate unul ca mi-am luat motorul ala prost de Isuzu, vechi de 1000 de ani. Nu e chiar asa - 1,7 CDTI e din generatie 2003, cu tehnologie si software de 2003, grefat pe un bloc motor de origine Isuzu. Iar diferenta intre 1,7 DTI si 1,7 CDTI este mult mai mare decat cred unii. Dar desigur, blocul motor seamana si are origini comune.
  • terrymada

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra Z17DTL din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Nov 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca am ajuns sa comparam Loganul (tehnologie renault) cu Opelul.....nu prea ne mai vedem lungul nasului. La 1,7 CDTI asa submotorizata sau cum o mai fi ea....da rusine nu numai la logan ci la mult mai multe modele pe benzina..sa nu mai vorbim de cele pe motorina. Dar cum mai spuneam undeva : romanul ar vrea sa circule cu masina gratis. Motorina sau benzina mocca... sa fuga cat un dragster si sa consume 1litru de apa la 100 de km...ca altfel se invarte apometrul prea tare si tot scump e combustibilul. Ma distreaza cand va dati cu parerea sau citati din povestile prietenilor buni. Daca era submotorizata apareau destule probleme. Documentati-va....ca sunt modele chiar de la firme de prestigiu care au avut aceasta problema.. In schimb la opel cu 80 de CP nu am auzit nici pe la 200 000 km sa se planga cineva de asa ceva. Si apropos... pe H exista tot 1,7 CDTI cu 100 CP, varianta DTH, adica High power........aveti de ales...bine ca nu ati comparat cu un matiz sau un tico care intradevar nu sunt submotorizate:))) De ce nu va angajeaza astia la Volvo sau Mercedes daca sunteti asa buni. Ati da rusine inginerilor de la G.M. Rog moderatorii sa stearga acest post daca il considera neadecvat.....dar ma intriga multimea de specialisti ,unii dintre ei vazand doar reclama de prezentare a unei masini.....nici macar drive test nefacand cu ea........
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,698
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Eu zic ca nu stii bine, turbina nu intra in treapta 1, cel putin la motoarele turbo diesel.

.


de ce ? Shocked

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata