- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am avut masina de firma Logan in 2004 cand a aparut (cand nu lucram la Dacia) si cred ca nu e nevoie sa iti spun ca masina nu statea in fata casei. Iar acum, conduc ocazional masinile noi pentru livrare (uneori si 100 km), fara sa pun la socoteala manevrele ce le fac zilnic cu ele ca alea sunt doar cu a 1-a si a 2-a. Dar iti spun atat: nu trebuie sa conduci ci trebuie sa vezi atatea accidente cate vad eu cu Logan ca iti faci o idee. Te-ai intrebat vreodata de ce MCV-uri nu prea vezi date peste cap? Pentru ca distributia greutatii e mai buna la MCV.
Exemplu (daca cauti poate gasesti si un material pe internet): sambata la iesire din loc. Beregsau spre Jimbolia (jud. Timis) un Logan s-a dat peste cap de 2 ori dupa ce in prealabil a intrat in balans. De mentionat ca soferul nu a bruscat comenzile, nu a facut explozie si conducea pe un drum drept. Acum, cauta buba, unde e? Probabil nici soferul nu o sa afle niciodata. S-a lasat cu sifonari cam mari, urme de iarba in multe locuri, telescop spate smuls (asta mi s-a parut interesanta mai ales ca masina nu a lovit vreun pom sau vreun obiect de genul), airbag-uri sarite si ce mai... masina e... sa zicem ca e partial masina! Masina avea "egzact" 4028 km la bord cand am ridicat-o si o conducea un domn pe la vreo 50 ani! Sa fi facut omu' asta test drive cu ea, sa se fi luat cu un BMW la liniute? La 95 km/h cat mi-a zis omu ca a avut in momentul ala (daca el a mintit va mint si eu) e pacat, nu crezi?
Logan, marca autohtona? Ma faci sa rad! Tehnologie franceza (de cea mai proasta calitate as adauga eu, pentru ca nici un model de la Renault nu poti sa il compari cu Loganul desi sunt 2 variante in aceeasi bani) si mana de lucru ieftina... niste actiuni cumparate la momentul oportun si uite asa a aparut Loganul, minunea secolului... e adevarat, trebuie sa recunosc ca daca nu veneau francezii noi eram in continuare la 1310 si 1410 cu aceleasi forme si dotari de-a dreptul jignitoare! Dar ce se intampla daca in loc de francezi intrau nemtii de la VW pe uzina de la Mioveni? Banuiesc ca stii ca grupul VW Audi a fost primul care s-a interesat de Dacia! Uite-te la Skoda si uita-te la Dacia! Vrei sa laud Dacia? Las pe mana altora care se pricep mai bine (zic ei) sau cei care macar iau comisioane de pe urma reclamelor/vanzarilor.
Exemplu (daca cauti poate gasesti si un material pe internet): sambata la iesire din loc. Beregsau spre Jimbolia (jud. Timis) un Logan s-a dat peste cap de 2 ori dupa ce in prealabil a intrat in balans. De mentionat ca soferul nu a bruscat comenzile, nu a facut explozie si conducea pe un drum drept. Acum, cauta buba, unde e? Probabil nici soferul nu o sa afle niciodata. S-a lasat cu sifonari cam mari, urme de iarba in multe locuri, telescop spate smuls (asta mi s-a parut interesanta mai ales ca masina nu a lovit vreun pom sau vreun obiect de genul), airbag-uri sarite si ce mai... masina e... sa zicem ca e partial masina! Masina avea "egzact" 4028 km la bord cand am ridicat-o si o conducea un domn pe la vreo 50 ani! Sa fi facut omu' asta test drive cu ea, sa se fi luat cu un BMW la liniute? La 95 km/h cat mi-a zis omu ca a avut in momentul ala (daca el a mintit va mint si eu) e pacat, nu crezi?
Logan, marca autohtona? Ma faci sa rad! Tehnologie franceza (de cea mai proasta calitate as adauga eu, pentru ca nici un model de la Renault nu poti sa il compari cu Loganul desi sunt 2 variante in aceeasi bani) si mana de lucru ieftina... niste actiuni cumparate la momentul oportun si uite asa a aparut Loganul, minunea secolului... e adevarat, trebuie sa recunosc ca daca nu veneau francezii noi eram in continuare la 1310 si 1410 cu aceleasi forme si dotari de-a dreptul jignitoare! Dar ce se intampla daca in loc de francezi intrau nemtii de la VW pe uzina de la Mioveni? Banuiesc ca stii ca grupul VW Audi a fost primul care s-a interesat de Dacia! Uite-te la Skoda si uita-te la Dacia! Vrei sa laud Dacia? Las pe mana altora care se pricep mai bine (zic ei) sau cei care macar iau comisioane de pe urma reclamelor/vanzarilor.
- zapartanioan86
- **
- 298 mesaje
- din 13 Nov 2007
- Vectra 2001 ecotec
- Bistrita-Nasaud
zapartanioan86
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2001 ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
@zapartanioan86, conteaza foarte mult daca ai avut masina de noua si ai mers cu ea in turatii mari! Uite un exemplu, Logan 1.4, condusa de la inceput de un prieten de-al meu pana pe rosu in turatii (a 4-a abia la 90km/h, a 5-a abia la 140 km/h) masina are acum 50 000km si merge tot asa:
A mers in ziua aia si cu 185 pe o bucata de drum intre Oradea si Arad...bineinteles, e lenoasa rau! N-am putut sa fac poza ca se legana cosciugu' !
Apropo, in ziua aia ne-a facut un Astra F Caravan 1.7 (model pana in 95), a depasit cand noi aveam 170 km/h. Tine cont ca masina aia avea pe putin 12 ani!
A mers in ziua aia si cu 185 pe o bucata de drum intre Oradea si Arad...bineinteles, e lenoasa rau! N-am putut sa fac poza ca se legana cosciugu' !
Apropo, in ziua aia ne-a facut un Astra F Caravan 1.7 (model pana in 95), a depasit cand noi aveam 170 km/h. Tine cont ca masina aia avea pe putin 12 ani!
- Maverick
- ****
- 1,186 mesaje
- din 11 Mai 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
Maverick
- Mesaje scrise: 1,186
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2006
- Mesaj Privat
zapartanioan86 a scris:mib2k cu ce model de logan ai mers cu 140? masina de serv a mea e un logan 1,4 din 2006 si mai mult de 130 nu am reusit sa ajung...
Poate Loganul tau de serviciu are o problema. Si eu am avut un logan (1.4 din 2005) de serviciu si crede-ma ca a mers si cu 160 km/h.
Nu ma intelege gresit, nu-mi place loganul si nici nu iau apararea marcii, dar e corect sa spunem lucrurilor pe nume.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
asa zic si eu, de-aia am pus si dovada! Problema.... nu are decat ca nu a fost "invatat" sa mearga cu viteza. Banuiesc ca stii si voi ca doar de la 3000 rot/min in sus beneficieazi de cei 75 cai (in cazul 1.4 MPi). @Maverick e alt exemplu care a "invatat" masina sa mearga si la viteze mai mari. Invatand masina cu turatii lungi chiar si la plecarea de pe loc in turatii scurte, e mai sprintena.
Sa inteleg ca intre Oltcit si Mitsubishi ai avut 2 Opeluri si ambele erau prastie pe langa Logan? Da-mi voie sa iti spun ca un Opel din anii '90 e vis pe langa Logan din 2006-2007. Am un exemplu acasa! Si aproximativ 600 de contraexemple la lucru!
Logan este SINGURUL MODEL pe care l-au scos! Mai stii tu vreunu' care se fabrica? Dacia ca firma, a iesit din anonimat de cand sub model scrie "by Renault" asta sa ne reaminteasca francezii ca fara ei, vai de capu nostru! Eu zic ca puteau mai mult! Cat despre reusit... stii deja parerea mea!
Nu cred ca Loganul e atat de inacesibil si doar 2 oameni de pe formul asta au condus minunea! Deci, nu se vorbeste in necunostinta de cauza. Suplimentar poti sa iei (daca vrei) cuvintele mele ca pe un bonus la ce spun ceilalti colegi de forum pentru ca eu vad zilnic partile negative a ceea ce tu aperi cu atata inversunare!
mib2k a scris:eu am avut la activ vreo 30k inainte sa imi iau Astra-ul si am fost foarte multumit in conditiile in care masinile conduse inainte de Logan au fost Oltcit, Opel, Opel, Mitsubishi.
Sa inteleg ca intre Oltcit si Mitsubishi ai avut 2 Opeluri si ambele erau prastie pe langa Logan? Da-mi voie sa iti spun ca un Opel din anii '90 e vis pe langa Logan din 2006-2007. Am un exemplu acasa! Si aproximativ 600 de contraexemple la lucru!
mib2k a scris:dar hai sa o lasam mai moale ca de cand a aparut DACIA ca firma, Loganul e cel mai reusit model pe care l-au scos.
Logan este SINGURUL MODEL pe care l-au scos! Mai stii tu vreunu' care se fabrica? Dacia ca firma, a iesit din anonimat de cand sub model scrie "by Renault" asta sa ne reaminteasca francezii ca fara ei, vai de capu nostru! Eu zic ca puteau mai mult! Cat despre reusit... stii deja parerea mea!
mib2k a scris:...sa nu facem comentarii in necunostinta de cauza.
Nu cred ca Loganul e atat de inacesibil si doar 2 oameni de pe formul asta au condus minunea! Deci, nu se vorbeste in necunostinta de cauza. Suplimentar poti sa iei (daca vrei) cuvintele mele ca pe un bonus la ce spun ceilalti colegi de forum pentru ca eu vad zilnic partile negative a ceea ce tu aperi cu atata inversunare!
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
@vladf, nu e offtopic, intrebarea e justificata date fiind cele 20 de pagini insuficiente pentru ca omu' sa inteleaga diferenta intre un forum de Opel si unul de "detergent normal". Iar romeodr era exagerat de exagerat ontopic!
P.S. Cred ca ar fi mandru de poza ce am postat-o mai sus cu Loganul la 160!
P.S. Cred ca ar fi mandru de poza ce am postat-o mai sus cu Loganul la 160!
- zapartanioan86
- **
- 298 mesaje
- din 13 Nov 2007
- Vectra 2001 ecotec
- Bistrita-Nasaud
zapartanioan86
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2001 ecotec
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
am avut masina de noua dar... ce am aflat de aici nu mi-a spus niciodata nimeni... acum ... cum se poate remedia problema? mai multe pers. mi-au spus ca masina fiind noua nu tre sa o turez prea tare pana la prima revizie... si tu imi spui exact contrariul... sicer am ramas uimit cand am auzit cu ce viteze mergeti voi cu masini identice...
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
mib2k
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
zapartanioan86 a scris:mib2k cu ce model de logan ai mers cu 140? masina de serv a mea e un logan 1,4 din 2006 si mai mult de 130 nu am reusit sa ajung... desi am 48 000 km circulati cu ea... deci am mers ceva... si hai sa-ti spun un secret... e cea mai slaba masina condusa de mine vreodata... si am condus destule...
dragul meu. ei am mers cu un logat 1.4 de 2005 cu 140 KM/H intins pe autostrada budapesta szeged, da era turata la 4000RPM dar statea comfortabil acolo, consumu era destul de mare dar asta e nu poti sa le ai pe toate. Cred! ca pe drumurile noastre nu prea ai unde sa ajungi la viteza asta cu loganul dar masina poate.
Da e puturoasa si ajunge lent la acea viteza, deh are 75 CP asta este.
Apropos, nu e chiar cea mai slaba.
Dupa cum am spus mai au multe de invatat cei de la Mioveni dar eu zic ca sunt pe drumul cel bun.
mib2k
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:asa zic si eu, de-aia am pus si dovada! Problema.... nu are decat ca nu a fost "invatat" sa mearga cu viteza. Banuiesc ca stii si voi ca doar de la 3000 rot/min in sus beneficieazi de cei 75 cai (in cazul 1.4 MPi). @Maverick e alt exemplu care a "invatat" masina sa mearga si la viteze mai mari. Invatand masina cu turatii lungi chiar si la plecarea de pe loc in turatii scurte, e mai sprintena.
Sa inteleg ca intre Oltcit si Mitsubishi ai avut 2 Opeluri si ambele erau prastie pe langa Logan? Da-mi voie sa iti spun ca un Opel din anii '90 e vis pe langa Logan din 2006-2007. Am un exemplu acasa! Si aproximativ 600 de contraexemple la lucru!
Logan este SINGURUL MODEL pe care l-au scos! Mai stii tu vreunu' care se fabrica? Dacia ca firma, a iesit din anonimat de cand sub model scrie "by Renault" asta sa ne reaminteasca francezii ca fara ei, vai de capu nostru! Eu zic ca puteau mai mult! Cat despre reusit... stii deja parerea mea!
Nu cred ca Loganul e atat de inacesibil si doar 2 oameni de pe formul asta au condus minunea! Deci, nu se vorbeste in necunostinta de cauza. Suplimentar poti sa iei (daca vrei) cuvintele mele ca pe un bonus la ce spun ceilalti colegi de forum pentru ca eu vad zilnic partile negative a ceea ce tu aperi cu atata inversunare!
mib2k a scris:eu am avut la activ vreo 30k inainte sa imi iau Astra-ul si am fost foarte multumit in conditiile in care masinile conduse inainte de Logan au fost Oltcit, Opel, Opel, Mitsubishi.
Sa inteleg ca intre Oltcit si Mitsubishi ai avut 2 Opeluri si ambele erau prastie pe langa Logan? Da-mi voie sa iti spun ca un Opel din anii '90 e vis pe langa Logan din 2006-2007. Am un exemplu acasa! Si aproximativ 600 de contraexemple la lucru!
mib2k a scris:dar hai sa o lasam mai moale ca de cand a aparut DACIA ca firma, Loganul e cel mai reusit model pe care l-au scos.
Logan este SINGURUL MODEL pe care l-au scos! Mai stii tu vreunu' care se fabrica? Dacia ca firma, a iesit din anonimat de cand sub model scrie "by Renault" asta sa ne reaminteasca francezii ca fara ei, vai de capu nostru! Eu zic ca puteau mai mult! Cat despre reusit... stii deja parerea mea!
mib2k a scris:...sa nu facem comentarii in necunostinta de cauza.
Nu cred ca Loganul e atat de inacesibil si doar 2 oameni de pe formul asta au condus minunea! Deci, nu se vorbeste in necunostinta de cauza. Suplimentar poti sa iei (daca vrei) cuvintele mele ca pe un bonus la ce spun ceilalti colegi de forum pentru ca eu vad zilnic partile negative a ceea ce tu aperi cu atata inversunare!
OVIDIU in viata mea nu am spus ca Opelurile conduse au fost mai slabe de cat loganul, DOAMNE FERESTE,
Acele masini au fost cu 6 clase mai sus decat loganul. Ceea ce incercam sa spun era faptul ca cei de la Dacia au facut pasi inainte.
PS inainte de logan au mai avut "incercari" de masini cu a fost Nova, SuperNova si Solentza. Comparativ cu aceste modele Loganul este un model reusit,
PPS Nu e singurul model daca trebuie sa intram in chestii tehnice, a ma apartu si MCVul, va veni si Sandero...
Dupa cum am spus sunt realist si nu vin aici sa ridic Loganul pe un piedestal, as fi cretin sa fac asta,
ce ma deranjeaza este faptul ca multa lume scoate in evidenta partile negative fara sa aprecieze lucrurile bune facute.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
eh, uite ca o sa te deranjez din nou:
Nova a fost intr-adevar incercarea celor de la Dacia... nereusita insa, se cerea un urmas pentru Liberta care nu se mai fabrica demult. De la SuperNova insa treburile s-au schimbat (motor Renault - cutie Daia) si cum nu relatiile dintre motor si cutie s-au dovedit a fi conflictuale pe langa alte chestii (cum ar fi patrunderea apei in interior, zgomot haion) s-a fabricat Solenza... o masina care desi avea defectele ei consider ca era mai frumoasa decat Loganul. Si in ziua de azi inca e la mare cautare Solenza.
mib, vezi tu, Dacia, in umbra Renault-ului isi bate joc de clientii lui... din 2004 a scos din fabricatie Solenza si a introdus Logan. Pana in ziua de azi 29.03.2008 avem Logan berlina, Logan MCV si Logan Van. Deci... avem un sigur model scos in 4 ani. Ia uite-te in curtea Renault-ului si vezi daca la ei trec 4 ani pana sa scoata inca un model si/sau un facelift. Deci Dacia merge pe principiul "Lasa ba ca vin fraierii si le cumpara si asa." Planurile lor de viitor includ:
Logan pick-up ADICA IAR MODELUL LOGAN
Sandero care are forme imprumutate de la Logan, Clio 2 bicorp, Cio 3 si Megane 2 adica un ghiveci. Daca te urci intr-un Sandero te vei simti exact ca intr-un logan (DIN NOU LOGAN) pentru ca liniile bordului sunt foarte putin schimbate iar motorizarile sunt aceleasi! Na, ce multe modele are Dacia... Deocamdata are un model (Logan) si va apare un alt model (Sandero) dar cu linii si motorizare de la primul model... CE FAIN !
Ca o concluzie, nu mai compara Loganul cu Dacia pe care a avuto bunicul tau sau tatal tau pentru ca intr-adevar nu exista comparatie, iar asta (din pacate) nu ni se datoareaza noua. Dar nu uita ca acum in mileniul 3 noi, romanii, ar trebui sa comparam Dacia cu concurenta, nu cu niste modele care nu se mai fabrica pentru ca liberatea de alegere intr-un stat democratic care se bazeaza pe o economie... fiecare doreste sa produca ceva calitativ si sa ramana competitiv cand vine vorba de pret, nu? Asta e economia! Din pacate Dacia nu e calilativ iar competiv e cand vine vorba de Dacia din 95 sau cand vine vorba de un Opel dar care costa mai mult. Nici un producator de masini nu a facut ceea ce a facut Renault-ul cu Dacia! Si chiar te-as ruga, sa imi spui daca stii vreun caz.
Totusi, putem compara Skoda cu Dacia?
Nova a fost intr-adevar incercarea celor de la Dacia... nereusita insa, se cerea un urmas pentru Liberta care nu se mai fabrica demult. De la SuperNova insa treburile s-au schimbat (motor Renault - cutie Daia) si cum nu relatiile dintre motor si cutie s-au dovedit a fi conflictuale pe langa alte chestii (cum ar fi patrunderea apei in interior, zgomot haion) s-a fabricat Solenza... o masina care desi avea defectele ei consider ca era mai frumoasa decat Loganul. Si in ziua de azi inca e la mare cautare Solenza.
mib, vezi tu, Dacia, in umbra Renault-ului isi bate joc de clientii lui... din 2004 a scos din fabricatie Solenza si a introdus Logan. Pana in ziua de azi 29.03.2008 avem Logan berlina, Logan MCV si Logan Van. Deci... avem un sigur model scos in 4 ani. Ia uite-te in curtea Renault-ului si vezi daca la ei trec 4 ani pana sa scoata inca un model si/sau un facelift. Deci Dacia merge pe principiul "Lasa ba ca vin fraierii si le cumpara si asa." Planurile lor de viitor includ:
Logan pick-up ADICA IAR MODELUL LOGAN
Sandero care are forme imprumutate de la Logan, Clio 2 bicorp, Cio 3 si Megane 2 adica un ghiveci. Daca te urci intr-un Sandero te vei simti exact ca intr-un logan (DIN NOU LOGAN) pentru ca liniile bordului sunt foarte putin schimbate iar motorizarile sunt aceleasi! Na, ce multe modele are Dacia... Deocamdata are un model (Logan) si va apare un alt model (Sandero) dar cu linii si motorizare de la primul model... CE FAIN !
Ca o concluzie, nu mai compara Loganul cu Dacia pe care a avuto bunicul tau sau tatal tau pentru ca intr-adevar nu exista comparatie, iar asta (din pacate) nu ni se datoareaza noua. Dar nu uita ca acum in mileniul 3 noi, romanii, ar trebui sa comparam Dacia cu concurenta, nu cu niste modele care nu se mai fabrica pentru ca liberatea de alegere intr-un stat democratic care se bazeaza pe o economie... fiecare doreste sa produca ceva calitativ si sa ramana competitiv cand vine vorba de pret, nu? Asta e economia! Din pacate Dacia nu e calilativ iar competiv e cand vine vorba de Dacia din 95 sau cand vine vorba de un Opel dar care costa mai mult. Nici un producator de masini nu a facut ceea ce a facut Renault-ul cu Dacia! Si chiar te-as ruga, sa imi spui daca stii vreun caz.
Totusi, putem compara Skoda cu Dacia?
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
LRK
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2008
- Mesaj Privat
mib2k
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2008
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:eh, uite ca o sa te deranjez din nou:
Nova a fost intr-adevar incercarea celor de la Dacia... nereusita insa, se cerea un urmas pentru Liberta care nu se mai fabrica demult. De la SuperNova insa treburile s-au schimbat (motor Renault - cutie Daia) si cum nu relatiile dintre motor si cutie s-au dovedit a fi conflictuale pe langa alte chestii (cum ar fi patrunderea apei in interior, zgomot haion) s-a fabricat Solenza... o masina care desi avea defectele ei consider ca era mai frumoasa decat Loganul. Si in ziua de azi inca e la mare cautare Solenza.
mib, vezi tu, Dacia, in umbra Renault-ului isi bate joc de clientii lui... din 2004 a scos din fabricatie Solenza si a introdus Logan. Pana in ziua de azi 29.03.2008 avem Logan berlina, Logan MCV si Logan Van. Deci... avem un sigur model scos in 4 ani. Ia uite-te in curtea Renault-ului si vezi daca la ei trec 4 ani pana sa scoata inca un model si/sau un facelift. Deci Dacia merge pe principiul "Lasa ba ca vin fraierii si le cumpara si asa." Planurile lor de viitor includ:
Logan pick-up ADICA IAR MODELUL LOGAN
Sandero care are forme imprumutate de la Logan, Clio 2 bicorp, Cio 3 si Megane 2 adica un ghiveci. Daca te urci intr-un Sandero te vei simti exact ca intr-un logan (DIN NOU LOGAN) pentru ca liniile bordului sunt foarte putin schimbate iar motorizarile sunt aceleasi! Na, ce multe modele are Dacia... Deocamdata are un model (Logan) si va apare un alt model (Sandero) dar cu linii si motorizare de la primul model... CE FAIN !
Ca o concluzie, nu mai compara Loganul cu Dacia pe care a avuto bunicul tau sau tatal tau pentru ca intr-adevar nu exista comparatie, iar asta (din pacate) nu ni se datoareaza noua. Dar nu uita ca acum in mileniul 3 noi, romanii, ar trebui sa comparam Dacia cu concurenta, nu cu niste modele care nu se mai fabrica pentru ca liberatea de alegere intr-un stat democratic care se bazeaza pe o economie... fiecare doreste sa produca ceva calitativ si sa ramana competitiv cand vine vorba de pret, nu? Asta e economia! Din pacate Dacia nu e calilativ iar competiv e cand vine vorba de Dacia din 95 sau cand vine vorba de un Opel dar care costa mai mult. Nici un producator de masini nu a facut ceea ce a facut Renault-ul cu Dacia! Si chiar te-as ruga, sa imi spui daca stii vreun caz.
Totusi, putem compara Skoda cu Dacia?
Nova a fost intr-adevar incercarea celor de la Dacia... nereusita insa, se cerea un urmas pentru Liberta care nu se mai fabrica demult. De la SuperNova insa treburile s-au schimbat (motor Renault - cutie Daia) si cum nu relatiile dintre motor si cutie s-au dovedit a fi conflictuale pe langa alte chestii (cum ar fi patrunderea apei in interior, zgomot haion) s-a fabricat Solenza... o masina care desi avea defectele ei consider ca era mai frumoasa decat Loganul. Si in ziua de azi inca e la mare cautare Solenza.
mib, vezi tu, Dacia, in umbra Renault-ului isi bate joc de clientii lui... din 2004 a scos din fabricatie Solenza si a introdus Logan. Pana in ziua de azi 29.03.2008 avem Logan berlina, Logan MCV si Logan Van. Deci... avem un sigur model scos in 4 ani. Ia uite-te in curtea Renault-ului si vezi daca la ei trec 4 ani pana sa scoata inca un model si/sau un facelift. Deci Dacia merge pe principiul "Lasa ba ca vin fraierii si le cumpara si asa." Planurile lor de viitor includ:
Logan pick-up ADICA IAR MODELUL LOGAN
Sandero care are forme imprumutate de la Logan, Clio 2 bicorp, Cio 3 si Megane 2 adica un ghiveci. Daca te urci intr-un Sandero te vei simti exact ca intr-un logan (DIN NOU LOGAN) pentru ca liniile bordului sunt foarte putin schimbate iar motorizarile sunt aceleasi! Na, ce multe modele are Dacia... Deocamdata are un model (Logan) si va apare un alt model (Sandero) dar cu linii si motorizare de la primul model... CE FAIN !
Ca o concluzie, nu mai compara Loganul cu Dacia pe care a avuto bunicul tau sau tatal tau pentru ca intr-adevar nu exista comparatie, iar asta (din pacate) nu ni se datoareaza noua. Dar nu uita ca acum in mileniul 3 noi, romanii, ar trebui sa comparam Dacia cu concurenta, nu cu niste modele care nu se mai fabrica pentru ca liberatea de alegere intr-un stat democratic care se bazeaza pe o economie... fiecare doreste sa produca ceva calitativ si sa ramana competitiv cand vine vorba de pret, nu? Asta e economia! Din pacate Dacia nu e calilativ iar competiv e cand vine vorba de Dacia din 95 sau cand vine vorba de un Opel dar care costa mai mult. Nici un producator de masini nu a facut ceea ce a facut Renault-ul cu Dacia! Si chiar te-as ruga, sa imi spui daca stii vreun caz.
Totusi, putem compara Skoda cu Dacia?
In tot ce ai spus iti dau dreptate. Suntem niste fraieri ca nu iesim in strada la toate magariile ce s-au facut, pornind de la mentalitatea pe care o mentionai mai devreme "las' ca prostu' cumpara si asa..." pana la magariile de la nivel inalt cu taxe de prima inmatriculare si clientelism politic, legi date in interesul unor grupuri restranse...
pana nu se va schimba generatia care s-a infruptat din roadele comunismului nu avem nici o sansa sa schimbam ceva.
Totusi incercarile de imbunatatire a unor anumite lucruri le putem incuraja si sustine.
Acesta a fost motivul pentru care am scris ce am scris despre Logan.
Cat despre comparatia Dacia vs Skoda nici nu merita inceputa o discutie. E comparatie intre o varianta proasta de Renault si o varianta de VW la un pret mai accesibil...
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- teo1985
- **
- 280 mesaje
- din 19 Mar 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
teo1985
- Mesaje scrise: 280
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Si-a facut aparitia Logan Pick-up...un fel de MCV cabriolet daca stai in spate!
Nimic nou de vazut, cateva mici modificari: jentile le-au vapsit gri (in loc de negru) si au montat niste capace in miniatura doar pe bucata cu prezoanele rotii... alta modificare e ca nu mai exista rotita la spatarul scaunului ci un maner de care tragi si, un lucru bun pentru papuc, cu scaunul la maximul sinei raman 280 litrii spatiu depozitare - respectiv poti lasa spatarul ala mai mult pe spate. Si un minus, capacul de la busonul rezervorului e imens!
In rest, aceleasi linii, acealeasi motoare! Logan!
Nimic nou de vazut, cateva mici modificari: jentile le-au vapsit gri (in loc de negru) si au montat niste capace in miniatura doar pe bucata cu prezoanele rotii... alta modificare e ca nu mai exista rotita la spatarul scaunului ci un maner de care tragi si, un lucru bun pentru papuc, cu scaunul la maximul sinei raman 280 litrii spatiu depozitare - respectiv poti lasa spatarul ala mai mult pe spate. Si un minus, capacul de la busonul rezervorului e imens!
In rest, aceleasi linii, acealeasi motoare! Logan!