Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dr|ver a scris:
mirceap a scris:gandestete ca vorbim de tigra nu de ferarri.ia gandestete la veyron ii mai da 300 de cai.te astept la liniuta.



Adica tu chiar crezi ca unu veryon ii da 300 cai? Esti cel putin naiv .... crezi ca daca cei de la buggati puteau obtine INCA 300 cai peste cei 1000, nu puneau ei din fabrica un airbox? La liniuta sa ma astepti cand o sa ai ceva in clasa mea de putere...nu vad rostul unei competitii 200cp vs 120cp
de unde ai 200 de cai?zi si mie.eu tot te vreau la o linie.


inca nu, dar pana in primavara ma asteapta maiandrei la un chiptuning
Skip ads

  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mirceap a scris:
Dr|ver a scris:
mirceap a scris:gandestete ca vorbim de tigra nu de ferarri.ia gandestete la veyron ii mai da 300 de cai.te astept la liniuta.



Adica tu chiar crezi ca unu veryon ii da 300 cai? Esti cel putin naiv .... crezi ca daca cei de la buggati puteau obtine INCA 300 cai peste cei 1000, nu puneau ei din fabrica un airbox? La liniuta sa ma astepti cand o sa ai ceva in clasa mea de putere...nu vad rostul unei competitii 200cp vs 120cp
de unde ai 200 de cai?zi si mie.eu tot te vreau la o linie.


inca nu, dar pana in primavara ma asteapta maiandrei la un chiptuning
pana atunci limiteaza-te la ce ai.nu mi-ai raspuns la provocare.ne tragem sau nu?
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
1. Airbox-ul de la dbilas pentru x14xe este fix 199 eur(tva inclus). Cu mare indulgenta ajunge la 250 cu tot cu transport. Deci considerabil mai ieftin decat orice chip-tuning(PS: Se scrie cu un singur "n"), remapare, sau cum mai vreti voi sa-i spuneti.
2. @dr|ver-spui ca ai ceva dovezi de la dbilas care sustin afirmatiile tale cum ca ai avea 120 de cai. N-ar fi rau daca le-ai posta si aici, daca vrei sa ne convingi. Ce mi se pare mie ciudat este ca, desi in teorie astia de la dbilas au reusit sa fie mai destepti decat toti inginerii din automotive din lume, nu gasesti nicaieri pe net date clare despre cresterile astea fenomenale de putere pe care le obtii cu cutiile lor.
3. Prin chip-tuning(PS: Se scrie cu un singur "n"-stiu, ma repet) la motoarele aspirate castigi maxim 10%. Deci, de exemplu, de la 90 ajungi la 99. Plecand de la premiza ca inca ai 90, ca timpul trece, si caii astia mai mor, mai schiopateaza, intelegeti voi...Deci 15 cai in plus este in continuare o fabulatie.
4. Mirceap(daca a completat corect in profil) are pe un Astra GTC un z19dtj. Adica 1.9cdti, 16 valve, 120 de cai. Si aici apare partea frumoasa. Motorul lui este identic dpdv harware cu z19dth. Adica 1.9cdti 150 de cai. Diferenta este din soft. Si cum prin remapare se modifica softul, amandoua motoarele ajung la fix 200 de caluti. Adica dublu cat are Tigra, fie ea si cu vreun airbox minune. Dar Tigra, o sa ziceti voi, e mai usoara. Facem rapid un raport, si o sa vedem ca oricat ar fi de usoara, nu e de jumate cat gtc-ul lui Mirceap. Ca sa nu mai vb de cuplu:125Nm la Tigra si 280Nm la z19dtj stock sau 430Nm remapat. Si gata. End of story. S-au dus toate liniutele la somn...
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
ms claudiu pt explicatii. Si inca ceva. Din perspectiva mea, chiptuning, filtru de aer, evacuare sport sau airbox(chiar nu stiu ce e ala) nu inseamna tuning. Tuning inseamna pistoane forjate, axe cu came sport, turbo, intercooler marit , si multe alte subansamble de genul asta. Si mai ales tuning nu inseamna , dupa cum a zis un coleg mai jos, pleoape. E deja hilar sa zici ca ai facut tuning "exterior". Se numeste pur si simplu "styling" (asta daca vrei sa ii spui in engleza).
Skip ads

  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
claudiu__ a scris:1. Airbox-ul de la dbilas pentru x14xe este fix 199 eur(tva inclus). Cu mare indulgenta ajunge la 250 cu tot cu transport. Deci considerabil mai ieftin decat orice chip-tuning(PS: Se scrie cu un singur "n"), remapare, sau cum mai vreti voi sa-i spuneti.
2. @dr|ver-spui ca ai ceva dovezi de la dbilas care sustin afirmatiile tale cum ca ai avea 120 de cai. N-ar fi rau daca le-ai posta si aici, daca vrei sa ne convingi. Ce mi se pare mie ciudat este ca, desi in teorie astia de la dbilas au reusit sa fie mai destepti decat toti inginerii din automotive din lume, nu gasesti nicaieri pe net date clare despre cresterile astea fenomenale de putere pe care le obtii cu cutiile lor.
3. Prin chip-tuning(PS: Se scrie cu un singur "n"-stiu, ma repet) la motoarele aspirate castigi maxim 10%. Deci, de exemplu, de la 90 ajungi la 99. Plecand de la premiza ca inca ai 90, ca timpul trece, si caii astia mai mor, mai schiopateaza, intelegeti voi...Deci 15 cai in plus este in continuare o fabulatie.
4. Mirceap(daca a completat corect in profil) are pe un Astra GTC un z19dtj. Adica 1.9cdti, 16 valve, 120 de cai. Si aici apare partea frumoasa. Motorul lui este identic dpdv harware cu z19dth. Adica 1.9cdti 150 de cai. Diferenta este din soft. Si cum prin remapare se modifica softul, amandoua motoarele ajung la fix 200 de caluti. Adica dublu cat are Tigra, fie ea si cu vreun airbox minune. Dar Tigra, o sa ziceti voi, e mai usoara. Facem rapid un raport, si o sa vedem ca oricat ar fi de usoara, nu e de jumate cat gtc-ul lui Mirceap. Ca sa nu mai vb de cuplu:125Nm la Tigra si 280Nm la z19dtj stock sau 430Nm remapat. Si gata. End of story. S-au dus toate liniutele la somn...
nu prea ma pricep la rapoarte da stiu sa fac un calcul simplu.cat inseamna 80 de kw?atata scrie pe foaia de la dbilas.posibil sa ne vedem joi la intalnire.o sa iti arat personal foaia.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
80 de kw inseamna aproximativ 108 cai. Chiar te rog daca vii la polivalenta sa aduci si hartiuta aia.
  • Dr|ver

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1994 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2009

  • Mesaj Privat
claudiu__ a scris:80 de kw inseamna aproximativ 108 cai. Chiar te rog daca vii la polivalenta sa aduci si hartiuta aia.
tot nu ma crezi a?hai sa facem pariu.te tine?
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cred numai ce vad cu ochii mei. Si chiar si cand vad cu ochii mei, tot mai am dubii cateodata. Dar hai sa nu transformam topicul in chat. Vorbim joi!
Scuze de offtopic!
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cand o sa vii cu un dyno print atunci o sa te creada toata lumea.
Asa ne intindem pe 3 pagini doar de dragul de a scrie niste posturi .

Foaia de la producator/comerciant valoreaza fix 0 , in cazul asta .
Nu zice nimeni ca airbox-ul ala nu aduce plusul de putere mentionat de producator dar sunt anumite conditii de indeplinit etc etc .

In primul rand nici macar nu stiu despre ce vorbim, airbox,galerie de admisie,galerie de admisie cu clapete individuale ?

Vezi poate incurci borcanele ca atunci se schimba datele problemei.

Airbox-ul(dbilas flowmaster) e fix frectie la piciorul de lemn.

Galeria de admisie de la Dbilas (Flowtec) in cel mai fericit caz da un extra de 20 de cai cu softul aferent, nu e doar plug and play.


Mai este o varianta dar cu siguranta nu ai asa ceva pe masina. E vorba de galerie de admisie cu clapete individuale ptr fiecare cilindru, tot de la Dbilas...



Nu uita ca e vorba de cai putere la volanta, nicidecum la roata Wink
  • mirceap

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
cozmino a scris:Cand o sa vii cu un dyno print atunci o sa te creada toata lumea.
Asa ne intindem pe 3 pagini doar de dragul de a scrie niste posturi .

Foaia de la producator/comerciant valoreaza fix 0 , in cazul asta .
Nu zice nimeni ca airbox-ul ala nu aduce plusul de putere mentionat de producator dar sunt anumite conditii de indeplinit etc etc .

In primul rand nici macar nu stiu despre ce vorbim, airbox,galerie de admisie,galerie de admisie cu clapete individuale ?

Vezi poate incurci borcanele ca atunci se schimba datele problemei.

Airbox-ul(dbilas flowmaster) e fix frectie la piciorul de lemn.

Galeria de admisie de la Dbilas (Flowtec) in cel mai fericit caz da un extra de 20 de cai cu softul aferent, nu e doar plug and play.


Mai este o varianta dar cu siguranta nu ai asa ceva pe masina. E vorba de galerie de admisie cu clapete individuale ptr fiecare cilindru, tot de la Dbilas...



Nu uita ca e vorba de cai putere la volanta, nicidecum la roata Wink


dovada :
http://regal-shop.co.uk/aca...et_Manifolds.html
flowtec-galeria da 20cp, dar dupa cum spune colegul, cred ca sunt la volanta.

flowmaster http://regal-shop.co.uk/aca...aster_System.html ....nu scrie cati cp adauga, probabil din scopuri comerciale(ca o adaugare, crezi ca dbilas astia au inventat ei ceva mai special decat K&N depilda? Pana la urma e un filtru de aer frate, tot ce face e sa FILTREZE.)

poti sa mai adaugi si asta: http://regal-shop.co.uk/aca..._Conversions.html
si asta http://regal-shop.co.uk/aca..._Conversions.html
si asta http://regal-shop.co.uk/aca...ust_Maniolds.html
si in final asta http://regal-shop.co.uk/aca..._Sports_Cats.html

si ajungi la un pret de vreo 6000 de euro ca sa ai o tigra A de vreo 200 de cai. Deci NU MERITA sa bagi banii in engine tuning la tigra A. Aceasi bani de pilda ii dai si pentru o Vectra C, insa acolo POATE se merita. Oricum eu sincer nu consider tigra o masina sport(sau semisport).Daca ai bani iti iei astra h opc. Daca ai mai putini bani iti iei bertone turbo. Daca ai si mai putini bani iti iei Calibra turbo. Sau daca esti pasionat de Tigra si de motoare, faci o conversie, oricum un motor Sh costa muuuult mai putin decat toate prostiile astea gen airboxuri.

Si ca sa nu crezi ca am ceva cu tine sau cu Tigra in general, nici in astra H (mai ales Diesel) nu recomand engine tuning. Ajungi in final sa te coste mai mult decat varianta OPC. SI e DIESEL FRATE Smile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR