Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pune cconatctul de vreo 4-5 ori, apoi o pornesti vezi asa. poate e blocat axul iac-ului
Skip ads

  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am scimbat bobina de inductie, am curatat iac-ul , am schimbat senzorul de caldura, dar degeaba. tot nu porneste dimineata. m-am saturat. vreau sa o vand, dar mai intai vreau sa-i rezolv problema asta, ca nu i-o pot da omului asa, daca mai aveti idei.....
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ceau...si eu am curatat iac-ul...si varza a fost.....l-am schimbat pana la urma

https://www.clubopel.com/vie...14&highlight= uite aici problema care am avut-o eu si cum am rezolvat-o....e detailat si IAC-ul si mama IAC-ului, ca mi-o mancat zilele...acum ma astept sa schimb senzorul clapetei de acceleratie...ma tem sa nu se duca draqu si ala intr-o buna zi...

din cate am invatat eu pe aici si am citit de IAc-ul asta de cate ori pui si iei contactul cuiul acela mic care obtureaza orificiul de aer se retrage si revine in pozitia memorata de calculator...la mine buba era ca s-a blocat...
  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai da, dar eu am alta problema decat ai avut tu. la mine n porneste dimineata. asadar iac-ul asta nu-l pot schimba singur? trebuie sa merg la cineva care cunoaste meserie nu guma? nu?
Skip ads

  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
banui ca ti-ai dat seama care e IAc-ul...de schimbat il poti schimba si tu..ai nevoie de o cheie torch (inbusuri cu cap in steluta cu 6 colturi)de 14...sunt la set..si sunt ieftine, ai 2 suruburi il dai jos si pui altul sau il cureti si il pui la loc...


am vazut ca tot pomenesti de pornirea de dimineata...dar daca lasi masina peste noapte si o pornesti la amiaza tot asa porneste?


incearca si testul cu agrafa...mie ala mi-a zis care-i buba...pentru ca daca la tine porneste greu dar apoi merge bine...ma tem sa nu fie altceva, IAC-ul ala cand sa blocheaza sau se duce draqu, masina porneste din prima dar urca si coboara in ture de nu are taine...

ai putea incerca sa vezi daca nu e TPS-ul cititorul clapetei de acceleratie...e un senzor care citeste pozitia clapetei de acceleratie si are legautra stransa cu IAC-ul...



In schimb problema ta o are un prieten cu cielo...dimineata porneste la a 3-a cheie, tremura toata 2 secunde apoi merge ca unsa...de 2 ani se tot chinuie sa vada ce are...


vectra ta e cu injectie monopunct?...te-ai uitat la injector cand o pornesti dimineata?...cum stropeste...si mai e pompa de benzina, daca e electrica si asezata in rezervor mai au boala sa scape presiune si atunci benzina curge de pe instalatie inapoi in rezervor, si astfel injectorul ramane timp de cateva secunde fara benzina.

Totusi vad ca mai e chestia cu viteza....

Fa testul cu agrafa,,,daca nu te descurci spune ca si eu habar nu aveam ce dracu insemna testul ala....e simplu, sa vezi apoi ce de sfatur vin, meseriasi de pe forum nu se baga cu raspunsurile pana nu vad ce coduri de eroare ai...
  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
1 daca o pornesc pe la pranz sau cand se incalzeste afara, porneste la sfert de cheie
2 masina e cu injectie monopunct
3 dupa ce porneste nu tremura, se comporta normal
4 de accelerat nu se accelereaza singura si nici nu scade in turatii
5 injectorul e schimbat de anul trecut, cand incepuse sa faca la fel
parca e posedata masina asta Sad
6 am fost luni la un mecanic si mi-a bagat o agrafa intr-un fir si dimineata pun contactul, si fac un scurt de la baterie la agrafa asta pana se aude un zgomot ca un carait. apoi ii dau cheie si pornestela sfert de cheie. mecanicul asta a facut-o sa porneasca asa dar nu-si da seama ce poate avea. am incercat ieri si azi metoda asta de dimineata si a mers, dar nu o sa pot face asa la nesfarsit.
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
concluzia sigura e ca IAC-ul e bun si nu merita sa dai o gramada de bani pe el

Testul cu agrafa....nu stiu daca-l sti dar incerc sa-l explic aici

Iei o agrafa de birou, de genul celor cu care prinzi colile de hartie, si o faci in forma de U...te duci la mufa calculatorui ...care se afla in partea dreapta sus ...cum stai in fata masini, mai sus putin de baterie si de telescopul din dreapta, langa mufa aceea se mai afla si mufa cu cifra octanica (una care are scris pe o fata 91 iar pe cealalta 95)...scoti mufa afara (mufa mama e cea care e prinsa pe masina, mufa tata e cea care intra si vine de la motor) ca in figura asta https://upload8.postimage.or...hoto_hosting.html .........apoi cele doua capete ale agrafei le bagi in pinii A si B ca si in figura asta https://upload8.postimage.or...hoto_hosting.html ....pini astia sunt primi 2 din randul de sus incepand de la stanga spre dreapta.....apoi mergi la masina si pui contactul, inainte iei o foaie de hartie si un creion....te uiti in bord si o sa vezi ca motorasul acela mic si galben (senzor ECU) o sa incepe sa palpaie...sa semnalizeze...ca si in codul morse si daca masina e ok...si daca nu calculatorul isi face testul 12 12 12...care s-ar traduce astfel ._.. ._.. ._..

cum iti dai seama de asta, un clipait scurt insemna 1 apoi vine o pauza si urmeaza doua clipaituri adica 2...asta face de 3 ori...apoi urmeaza o pauza mai mare cand incepe testul efectiv...

Ca sa-ti fie mai simplu scrii cu creionul linii verticale si linii orizontale....sa nu-ti fie teama ca ai pierdut una sau doua linii...cand nu esti sigur sau te-ai pierdut pe undeva tai contactul si o iei de la capat...vei vedea ca iar incepe cu 12 12 12 ....codurile de eroare, pot fi unul, doua, sau maimulte...si termina iar cu 12 12 12 ....

eucand am facut testul nici nu ma uitam la hartie...si muzgaleam acolo ce ziceam cu voce tare, linie punct, punct punct linie...oricum am facut testul de 5 ori...sa fiu sigur ca nu am pierdut nici o linie sau punct, apoi cu foaia am mers la tradus....dupa ce am tradus am scris pe forum ceva de genul asta https://www.clubopel.com/vie...14&highlight=


Ce a facut mecanicul tau habar nu am si nu am mai auzit de metoda asta sa bage o agrafa intr-un fir si sa porneasca masina fara nici o figura...pe unde era firul ala, nu l-ai intrebat ce fir a luat..sau daca sti ce a facut fa o poza sau un filmulet...sa vedem ...ar fi indicat..
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
6 am fost luni la un mecanic si mi-a bagat o agrafa intr-un fir si dimineata pun contactul, si fac un scurt de la baterie la agrafa asta pana se aude un zgomot ca un carait. apoi ii dau cheie si pornestela sfert de cheie. mecanicul asta a facut-o sa porneasca asa dar nu-si da seama ce poate avea. am incercat ieri si azi metoda asta de dimineata si a mers, dar nu o sa pot face asa la nesfarsit.




firul acela se afla langa electromotor, ca numai electromotorul caraie...

daca pui contactul, adica nu dai cheia pana la capat, doar sa se aprinda becurile la bord, apoi mergi si faci scurtul acela de la baterie ...masina ar trebui sa porneasca...vorba aia ai anulat contactul cu cheie si ai legat bateria pe direct la electromotor....asa ceva fac hotii cand fura masini...si nu numai....incearca asta....

Daca sti la vechile dacii era faza asta ...numai ca acolo puneai contactul la masina...de se aprindeau becurile in bord...si cu o surubelnita mai lunga impingeai bendixul de la electromotor....si masina pornea...




poate e contactul cu cheie....
Skip ads

  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sa-ti spun cum fac...:
pun contactul, ma duc si fac scurtul ala, dupa care ma intorc si pornesc masina tot de la cheie. Nu o pornesc facand scurt pe acul de siguranta. Facand scurtul asta, practic ii deblochez ceva, dar de pornit o pornesc tot de la cheie( dupa ce i fac scurtul , porneste la sfert de cheie).

Maine am sa fac o poza cu locul unde e pus acul de siguranta si o sa o pun pe site. si fac si testul cu agrafa.sper sa-mi iasa ca mai bine decat mi-ai explicat acum nu se poate . multumesc mult
  • Claudiu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2002 Z16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2006

  • Mesaj Privat
o poza cu locul unde e acul de siguranta ...e excelent....si testul cu agarfa sa dti ca e simplu...majoritatea care au incercat testul nu stiau unde-i mufa aceea ce duce la calculator....de stricat oricum nu strici nimic...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mda .. e clar.
Uite o chestie ... Am avut si eu astra C16NZ

Inainte sa o pornesti...
desfa capacul de la delcou. Ai 2 suruburi in parti.
Si vezi ca inauntru ai aprinderea electronica.( un chip mare si negru)
scoate papucii din el si baga-i inapoi unu cate unu.
Si apoi zi-mi daca o ia la cheie.

Faza cu inecatul am rezolvat-o cu inlocuirea injectorului.
  • Vlasceanu Marius

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema. am scos IAC -ul si l-am curatat eu. acum porneste la fix
Skip ads

  • litlleamigo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
pe galeria de apa se afla senzorul de soc!atentie!il scoti si ai sa vezi ca este marca bosch.nu conteaza cifrele dupa,si ia unul de logan care la noi in bucuresti se vinde nou in vitan ciu 10 lei adica 100.000 lei vechi.iei cheia de 19 il schimbi si bice.pleaca la sfert.aceeasi problema eu.jur.lasa testele si babele.100%garantat.bravos vectra
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR