Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Astazi lucrand la masina pentru a scoate injectoarele si a le testa,am constatat ca in loc de motorina curata in rezervor,am motorina neagra,plina de ulei.Urmatorul pas a fost sa verific nivelul de ulei din baie,si am avut surprize si acolo,pentru ca uleiul este diluat cu motorina si mult peste nivel.Asta mi se pare normal deoarece motorina poate ajunge in baie datorita injectoarelor,dar DE UNDE SA INTRE ULEI IN REZERVOR?Am mai gasit 2 topic-uri,dar la nici unul nu a raspuns nimeni!
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
intre injectoare si tijiele care sunt intre ele si conducte sunt niste inele de teflon cu cauciuc un fel de "verighete" acelea sunt uzate..
daca tot ai demontat injectoarele inclocuieste saibele de cupru, acele "verighete" si oringurile de cauciuc care vine pe acele tije la intrarea in chiulasa....dupa ce le inlocuiesti curata tot sistemul de alimentare(rezervor, conducte si baterie filtru) deoarece uleiul dauneaza pompei de injectie.
succes
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Asta am suspectat si eu colegu.M-am gandit ca acele oringuri ar fi duse,si cat m-am chinuit eu sa o pornesc fiindca bujiile erau arse,tot uleiul l-a bagat pe retur in rezervor.Ma insel cumva oare,sau chiar asa a ajuns?Maine o sa schimb injectoarele cu tot cu tija de la cealalta masina care o am pentru ca nu aveam nici un fel de problema la ea!

Mai am o intrebare,daca se poate!?

Nu imi baga caldura si nici apa nu circula pe toata instalatia,furtunul care iese din chiuloasa este rece.Apa se ridica destul de repede,dar nu imi balboteaza apa in vasul de expansiune,doar cand temperatura apei depaseste 105 grade pe tester.Nici la toba nu se vede abur.Si nu stiu ce sa fie,ori garnitura de chiuloasa dusa,ori pompa de apa.Daca invart pompa la mana ar trebui cat de cat sa curga apa pe orice furtun daca il scot de la locul lui,nu?Sau un sfat ceva cum sa verific!Stii cumva si cum se mai pune la punct dupa ce am dat axa cu came jos?Stima si respect pentru raspunsul prompt!
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa o pui la punct se fac repere cu vopsea pe lant si pinion inainte de demontare
Skip ads

  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Ideea este ca eu nu am facut,nu am stiut ca nu are pana pinionul si ca este pe con,si i-am slabit surubul apoi am invartit un pic la fulie.E clar ca nu mai este la punct.Intrebarea este cum pot acum sa pun la punct?
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Uite aici ceva folositor .
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ai demontat axa cu came inainte sa pui la punct distributia?hmmmm
imi este teama ca nu o sa iasa bine pana la capat......
apropo pune oringuri noi la injectoare ....nu lua de pe alt motor....te risti degeaba


ai pm...
  • Geo89

  • Mesaje scrise: 623
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2009

  • Mesaj Privat
La cl vechi nu am avut nici un fel de problema cu motorina in ulei sau invers.Si injectoarele merg snur.Nu scotea pic de fum,tragea.Asa ca nu are rost sa dau banii degeaba pe semeringuri si oring-uri.O sa fac operatiune d repare a injectoarelor astea care sunt stricate si o sa le tin pana cand pica astea dupa masina donatoare.Acum ma chinui cu distributia si axa cu came.La cea donatoare inca nu am dat axa cu came jos.Pot sa vad la ea ce fel vine axa cu came si sa o pun la fel si la cea care am demontat axa deja?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR