- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
zombi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2004
- Mesaj Privat
Nu am gasit nici o informatie in documentatiile disponibile pe internet cu privire la garda la sol a noului Astra. Ar fi interesant de aflat cat este, tinand cont ca distanta de la bot la roata este apreciabila (o alta cota pe care n-am aflat-o, vezi schita si poza) - asta in legatura cu... abordarea bordurilor (sic).
Imaginile sunt aici:
http://www.geocities.com/ar...pel/astra_new.gif
http://www.geocities.com/ar...pel_astra_new.jpg
De asemenea, ar putea cineva sa explice diagramele din acest PDF:
http://www.geocities.com/ar...el/astra_dk_2.pdf
Imaginile sunt aici:
http://www.geocities.com/ar...pel/astra_new.gif
http://www.geocities.com/ar...pel_astra_new.jpg
De asemenea, ar putea cineva sa explice diagramele din acest PDF:
http://www.geocities.com/ar...el/astra_dk_2.pdf
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salut tuturor. Zilele trecute am fost pe la Di-Bas sa vad ce se mai aude despre noul Astra, pentru ca vreau sa cumpar una.
Iata ce am aflat:
1) A fost greva la Opel, au avut probleme mari cu angajatii pentru ca au mutat fabricile din Germania, dar s-a rezolvat si de saptamana asta ar trebui sa onoreze din nou comenzile.
2) Masina are ceva rectificari pe ea, e editia 2005.
3) Intervalul de livrare a scazut undeva pe la 1.5 - 2 luni.
4) Preturile raman la fel, dar au restructurat pachetele de optionale deci acolo o s-ar putea sa apara niste diferente, dar mici in orice caz.
5) Apare noul motor diesel 1.9 CDTI preluat de la Fiat, in versiunile 120 / 150 CP. De asemenea, am inteles ca vor aparea si doua versiuni Turbo pe benzina, 200 / 220 CP.
Daca mai are si altcineva informatii il rog sa le posteze.
Iata ce am aflat:
1) A fost greva la Opel, au avut probleme mari cu angajatii pentru ca au mutat fabricile din Germania, dar s-a rezolvat si de saptamana asta ar trebui sa onoreze din nou comenzile.
2) Masina are ceva rectificari pe ea, e editia 2005.
3) Intervalul de livrare a scazut undeva pe la 1.5 - 2 luni.
4) Preturile raman la fel, dar au restructurat pachetele de optionale deci acolo o s-ar putea sa apara niste diferente, dar mici in orice caz.
5) Apare noul motor diesel 1.9 CDTI preluat de la Fiat, in versiunile 120 / 150 CP. De asemenea, am inteles ca vor aparea si doua versiuni Turbo pe benzina, 200 / 220 CP.
Daca mai are si altcineva informatii il rog sa le posteze.
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Opel Astra GTC
Frumoasa cu draci, motoare pana la 200CP, dotari deosebite. Cititi aici mai multe:
http://www.germancarfans.co...7.002/opel/1.html
Frumoasa cu draci, motoare pana la 200CP, dotari deosebite. Cititi aici mai multe:
http://www.germancarfans.co...7.002/opel/1.html
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
CJ57DRG
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: CLUJ NAPOCA
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2004
- Mesaj Privat
am facut eu un test drive aici in cluj cu un astra din asta nou cu un motor de 1.6 benzina. sincer eu is fan diesel si poate nu voi fi 100% obiectiv. eu am un astra din 2000 1.7 dti si am impresia ca intr-a 2 masina mea trage mai bine ca un astra nou pe 1,6. sper sa fie doar impreisa mea. inca o chestie..la turatii mai mari de 3000 apareau pe ecran cinsumuri instante de 25->35 l/100 km. e cam mult chiar si pt un consum instant la unmotor de 1,6 nu? cat arata atunci la un 2,8? :) in rest numai de bine. masina arata foarte bine
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
Pana la urma am achizitionat o Astra H 1.9 CDTI 120CP, cu nivel de echipare Cosmo plus nu-stiu-cate optionale.
N-am vrut sa deschid un thread nou, asa ca v-as ruga sa-mi dati si mie cateva indicatii aici. In primul rand, n-am mai avut un diesel si nu stiu cum trebuie facut rodajul. In al doilea rand, habar n-am sa conduc un diesel. Ceva sugestii?
N-am vrut sa deschid un thread nou, asa ca v-as ruga sa-mi dati si mie cateva indicatii aici. In primul rand, n-am mai avut un diesel si nu stiu cum trebuie facut rodajul. In al doilea rand, habar n-am sa conduc un diesel. Ceva sugestii?
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
GoKu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
OK, hai sa facem pe desteptii.
1. Ideea e ca nu sunt familiarizat cu stilul de condus al unui motor diesel si nu stiu sa-l folosesc la intreaga lui capacitate, sa scot ce e mai bun din el. Sau tu conduci apasand la maxim pedala de acceleratie si schimbi treapta de viteza cand iti aduci aminte?
2. No comment, daca mai mult nu te-a dus capul...
1. Ideea e ca nu sunt familiarizat cu stilul de condus al unui motor diesel si nu stiu sa-l folosesc la intreaga lui capacitate, sa scot ce e mai bun din el. Sau tu conduci apasand la maxim pedala de acceleratie si schimbi treapta de viteza cand iti aduci aminte?
2. No comment, daca mai mult nu te-a dus capul...
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
GoKu, pai la ce intrebari pui, asa raspunsuri primesti.
1. O masina cu motor diesel se conduce lafel ca una pe benzina, respectand regulile de circulatie.
2. Era pe undeva un subiect despre "conducerea motoarelor diesel" sau ceva de genul asta, unde se vorbea exact ce vrei tu, am sa-l caut sa vad pe ce forum era.
3. In principiu:
3.1. Se conduce cam intre 1500-2500 ture, pt. viteze mari (150KM/h+), in depasiri sau cand ai nevoie, urci pana pe la 3500 maxim, dar doar daca trebuie neaparat.
3.2. Daca mergi in forta, la turatii mari cu demaraje puternice, cand ajungi la destinatie, lasa macar 30 secunde sa mearga la relanti inainte sa opresti motorul, in felul asta lasi turbina sa se raceasca putin in timp ce ii functioneaza ungerea.
3.3. Ca la orice motor diesel si pe benzina, la pornire la rece (dimineata) il lasi macar 20-30 secunde dupa pornire sa stea la relanti sa inceapa sa isi faca ungerea bine inainte sa pleci de pe loc pt. ca reduci f. mult uzura care este f. mare cand motorul este rece si/sau nu este uns. Deasemenea, cat timp motorul nu este cald (apa sa urce macar la 70 grade) nu il turezi prea tare si nu il fortezi (pana in 2000-2500 ture) si nici nu mergi cu el subturat (sub 1500).
4.1. Ai grija sa schimbi la timp uleiul, filtrul de ulei, filtrul de motorina, filtrul de aer si sa pui motorina buna. La diesel chestiile astea sunt f. pretentioase. Acuma cel mai greu e partea cu motorina pt. ca benzinariile la noi is cam la furat, insa eu am o strategie: de fiecare data pun motorina de la alta pompa, si astfel daca am ghinionul sa prind un lot mai rau de motorina se combina cu alta pe care o aveam inainte si se va combina cu viitoarea tura, si astfel nu merg niciodata cu motorina proasta.
Alte intrebari?
Adaugare ulterioara:
http://www.autoshow.ro/foru...read.php?tid=7209
Sa-mi zici daca acuma esti multumit si daca ai aflat tot ce cautai.
1. O masina cu motor diesel se conduce lafel ca una pe benzina, respectand regulile de circulatie.
2. Era pe undeva un subiect despre "conducerea motoarelor diesel" sau ceva de genul asta, unde se vorbea exact ce vrei tu, am sa-l caut sa vad pe ce forum era.
3. In principiu:
3.1. Se conduce cam intre 1500-2500 ture, pt. viteze mari (150KM/h+), in depasiri sau cand ai nevoie, urci pana pe la 3500 maxim, dar doar daca trebuie neaparat.
3.2. Daca mergi in forta, la turatii mari cu demaraje puternice, cand ajungi la destinatie, lasa macar 30 secunde sa mearga la relanti inainte sa opresti motorul, in felul asta lasi turbina sa se raceasca putin in timp ce ii functioneaza ungerea.
3.3. Ca la orice motor diesel si pe benzina, la pornire la rece (dimineata) il lasi macar 20-30 secunde dupa pornire sa stea la relanti sa inceapa sa isi faca ungerea bine inainte sa pleci de pe loc pt. ca reduci f. mult uzura care este f. mare cand motorul este rece si/sau nu este uns. Deasemenea, cat timp motorul nu este cald (apa sa urce macar la 70 grade) nu il turezi prea tare si nu il fortezi (pana in 2000-2500 ture) si nici nu mergi cu el subturat (sub 1500).
4.1. Ai grija sa schimbi la timp uleiul, filtrul de ulei, filtrul de motorina, filtrul de aer si sa pui motorina buna. La diesel chestiile astea sunt f. pretentioase. Acuma cel mai greu e partea cu motorina pt. ca benzinariile la noi is cam la furat, insa eu am o strategie: de fiecare data pun motorina de la alta pompa, si astfel daca am ghinionul sa prind un lot mai rau de motorina se combina cu alta pe care o aveam inainte si se va combina cu viitoarea tura, si astfel nu merg niciodata cu motorina proasta.
Alte intrebari?
Adaugare ulterioara:
http://www.autoshow.ro/foru...read.php?tid=7209
Sa-mi zici daca acuma esti multumit si daca ai aflat tot ce cautai.
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat