Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in legatura cu problema la indicatorul de combustibil...sa nu fie stricat al tau...nu am probleme cand alimentez...de la rosu imi sare aproape de mijloc...niciodata nu am avut eroare semnalata...nu am avut erori cu ea pana in ziua de azi..nici pe tester nici pe bord.....si are 75000km si este tinuta permanent intre 2500-4500 turatii...asa am tinunt toate diesele care le-am avut si nu am avut probleme cu ele.....recomandariile primite de la service-uri de la mecanici...e sa mergi cu ele in sarcina...fiindca dc mergi sub turat turbo-ul acumuleaza reziduri si pot duce la probleme cu valve si dzeu stie ce...am testat...merge super...fara probleme de vre-un fel chiar dc merg cu ea in turatii mari
Skip ads

  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
EngineD, bine-ai venit pe forum ºi mai ales printre rarii dar iluºtrii posesori de Combo.
Sunt întru totul de-acord cu tine în ceea ce priveºte comportamentul maºinii, cât ºi rularea ei pe ºosele.
Te voi ruga sã mai vii cu detalii picante, impresii, de când ºi de unde ai maºina, fã-i o baie ºi haide ºi cu fotografii.

P.S. Recomandare organizatoricã: sfatul meu e sã renunþi la cele trei puncte dintre propoziþii "..." cã sunt dificil de urmãrit ideile. Citeºte omul pe nerãsuflate ºi la final trebuie sã bea ºi-un pahar cu apã. Wink
Sã ne-auzim cu bine!
  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
gata, am reusit sa pun pozele cu copilul meu. sper sa fie ok si sa se vada cat de cat decent, cat despre masina, e cumparata de noua de la o reprezentanta opel, mai am un pic si ii termina leasingul. am avut probleme cu ea doar la partea de rulare, in rest nimic special. ceva dotari esentiale plus senzori parcare si xenon, urmeaza pe viitor camera in spate pt a ma ajuta la parcare, nu am geamuri pe spate asa deci e putin mai greu cu parcatul, dzeu stie cu cate bari am interactionat de aceea am montat si senzorii, niste jante aliaj pe 15 cu pneuri pe fata de 195/55/r15 si pe spate 195/65/r15, cele de pe spate urmeaza sa fie schimbate tot cu profil jos, se simte foarte mult in curbe pt stabilitate. tot pe viitor sper sa ii maresc calutii la ceva mai serios, o remapare mi se pare prea slabuta si probabil sa o usurez de tot...ca dc o vand...nu mai iau banii care am dat pe ea,asa ca mai bine in curtea mea decat la remat sau dzeu stie pe unde Smile)
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Fainuta masinuta. Imi place agresivitatea indusa de incaltamintea potrivia cu culoarea.
De xenoane nu stiu ce sa zic, presupun ca vezi bine cu ele, dar neavand farul cu lupa, nu stiu cat de sanatoase sunt pentru restul participantilor la trafic.
Legat de banii pe care i-ai dat pana acum si cat mai ai inca pana la anul, sa fii convins ca nu-ti mai scoti banii veci. Daca intentionezi sa o folosesti o perioada mai lunga, asa cum il am si eu pe Dumbo, ti-o faci si imbunatatesti dupa bunul tau plac, pentru a te servi corespunzator.

La ce te referi cand zici ca ai mai usura masina?

P.S. Nu mi-ai ascultat sfatul cu punctuatia, stilul de scris, etc. Rugamintea ramane valabila in continuare Wink
Skip ads

  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa renunt la panourile laterale si sa inlocuiesc totul cu aluminiu, probabil si locurile de geamuri.
Vreau sa o fac mai sportiva si ma bate mult gandul sa iau kitul de 180cp pt diesel, cica ar face unii cu schimbare de turbina, injectoare,intercooler,soft, sa fac si eu misto de cei cu masini de figuri ca sa zic asa.

E mai bine asa?

Xenonul nu deranjeaza, fiind cele de 35W nu au asa putere incat sa o orbeasca..depinde si de starea de oboseala a pariticipantilor la trafic. mi-ar placea un sistem automat de faruri cum are Insignia, dar costa enorm de mult farul si nu stiu cat de mult merita banii cand poti face altceva cu ei.

Acum ma chinui sa fac rost de un intercooler mai mare si sa vad cum castig mai multa presiune in turbo..macar sa scot un 10-15cp. caut un mecanic bun pe motoare turbo, vreau sa epuizez partea mecanica si apoi trec si la soft
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
E perfect stilul de scris. Si aproape de perfectiune si stilul tau de gandire: sa ai pe langa tine in oras sau la drum lung, pe vreo sosea, un intepat intr-un vw second pe care sa-l lasi in urma folosindu-te de capacitatile motorului, e adevarata placere.
Cat despre partea mecanica, daca stii doar teorie e una, dar daca te bagi si la practica, pe mine m-ai pierdut. Pentru modificari semnificative ai nevoie de un mecanic de nota 20 pentru a nu-ti face praf masina si banii.

Eu intentionam o colaborare cu EDS-ul (vezi pe forum), dar din cauza ECU-ului, colaborarea ramane la cafele, povesti si prieteni.
Succes la modificari !
  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
faza cea mai tare cu EDS care am patito a fost cu un opel astra h nu stiu ce motorizare dar purta cu mandrie sigla EDS si pe langa faptul ca s-a chinuit sa ma lase in spate, nu a reusit, incat am ajuns sa ma intreb defapt dc remaparea nu e teapa.
un mecanic mi-a zis ca singura care e sa pacalesc debitmetrul de aer, cum se faceau chiparile de tuning, astfel incat sa ceara mai mult aer, dar sincer nu stiu ce sa cred.

o chestie foarte interesanta am intalnit pe un opel astra g cu motorizarea 1.7 DTI, am avut o buba cu debitmetru, abia tragea, in schimb cand mi se aprindea indicatorul de debitmetru de pe bord, robinetul ala, incepea sa traga extraordinar de bine, dar din pacate masina era limitata de tehnolgia motorului. ce e cert...cei de la GM au testat un hibrid pe opel, pe 1.7 si avea cam 170cp electric si motorina, ala mi s-ar parea interesant,dar a ramas la stadiul de proiect.

pana acu ma mandresc cu opelul, la 100cp si 1,2t, sta foarte bine in fundul unei skode de 130cp, passat la fel, la clasa 100cp nici nu comentez, castig detasat, mai ales contra benzinare, plus pt o duba...sa fortezi niste viraje demne de raliu mi se pare impresionant. zicea un amic cu un doblo...ca dc face asa ceva, trebuie sa-l culeg de pe bordura rasturnat Smile). nu stiu ce masina au dorit sa faca teamul opel cu motorizarea asta, dar sigur nu s-au gandit ca se va folosii la curse Smile)

trebuie neaparat sa-mi iau o bara ca la combo-ul tau..de culoare neagra..cea rudimentara nu-mi place, nu prezinta alura de sportivitate, plus nu pot monta plasa tip fagure pe ea...sa se vada ceva mai spectaculos.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Respectivul stia ca tu il alergi? Smile Intrebare retorica, nu astept raspuns.

Oricum, la motorul tau nu putem face remapare, asa ca ai scapat de grija tzepei Wink

Stiu ca sunt off-topic, dar m-am saturat sa vad atotstiutori decretand cate-n luna si-n stele.
Iar daca ii iei la bani marunti iti dai seama ca n-au habar nici ce-i ala ...(orice).
Mi-a zis mie un mecanic ca...
Cand faci o afirmatie, argumenteaza.
- "chiparile de tuning" nu pacaleau, nu pacalesc si nu vor pacali debitmetrul. Chiar nu inteleg cum e sa pacalesti un debitmetru. Poate mecanicul tau auzise de la alt mecanic ca ECU era pacalit, dar in fine. Asta e cea mai ieftina metoda de a adauga niste ponei si nu are legatura cu tuningul. PowerBox-urile ieftine faceau de-astea.
- daca tu stai bine in fundul unei skoda sau passat de 130 cp, eu zic sa iti faci un test dyno sau poate ca astra aia care purta cu mandrie stickerul EDS avea motor de 1.4 Smile
- un link, ceva catre acel 1.7 de 170 CP? sa il admiram si noi?

PS: poti pacali si debitmetrul, cu inel de carton. Nu dau detalii ca invat copiii la prostii...
Skip ads

  • EngineD

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2008

  • Mesaj Privat
http://www.hybrid-vehicles....diesel-hybrid.htm

ce-i drept nu are 170cp cum vazusem prima oara conceptul, acu 1 an, vine cu standard 125cp 1.7CDTI plus 2 motoare electrice de 30kw si 40kw pt acceleratie si consum. probabil de aceea ziceau ca ar fi echivalentul la 170cp, din cauza acceleratiei oferita de motorul electric.

daca ai fi observat, am mentionat ca nu stiu ce motorizare avea acel opel, si plus am intrebat o parere legata de tepele ce se pot trage usor in romania pe partea de remapare...sa fim sinceri...cred ca ai intalnit clienti care au patit asa ceva pana sa vina la cineva serios

de ce opelul meu nu poate fi remapat...are un altfel de Z17DTH fata de opelul astra? sau pur si simplu zici asa sa ma oftici sau poate nu ai facut vre-o remapare la opel combo.

si dc e sa compari un passat de vreo 1.5t cu un opel combo de 1.2t, eu zic ca se poate sta in spatele lui, cu diferenta de o masina, ca sincer...conteaza si greutatea masini, si cutia si soferul.

cat despre respectivul...stia foarte bine ca il alergam...cel mai mult m-a impresionat cand a depasit atat de meserias...incat avea un pic si il muta pe unul de pe carosabil...a dah...avea lamaie pe haion...probabil de aceea ...

nu am nimic cu remaparea, e o idee excelenta...am intrebat de curiozitate. si din pacate nu stiu dc aveti pe cineva ce face remapari in ploiesti in colaborare cu EDS

plus andrei...am intrebat acu ceva luni buni dc faci remapari la un saab 93 aero de 210cp...inca astept si eu raspuns
  • ticadaniel

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
unde gasesc si eu un porbagaj pttr opel combo?
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu am ales calitatea Thule, comandata prin intermediul celor de la Augsburg.
Nu pt portbagaj, ci pentru suporti de biciclete.

Dar barele transversale tot de la ei sunt.
Amanunte aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • pampas18

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2010

  • Mesaj Privat
miticalimona a scris:salut sorinoco
tocmai am avut si probleme cu al meu combo
am gasit elementele de caroserie noi cu un prert mei mic decat ai tu acolo, si in ultimul moment m-a sunat cineva de la pitesti si mi-a facut o oferta buna am gasit la el tot ce mi-a trebui sh dar la juma de pret decat nou daca vrei suna-ma vorbim 0722591999 mitica


salut ma intereseaza po=iese de schimb opel combo 2003 Y17DTL
bara fata. far dreapta si proiector

stii cumva de unde pot sa cumpar de preferat dezmembrari si sau noi in functie de pret

marsi tel 0748.012.898
Skip ads

  • pampas18

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Combo 2003 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu un opel combo tour 1.7 dti 2003 186.000 km cumparat in decembrie 2009 cu suma de 4400 euro.
Referitor la consum am constatat ca iarna cand a fost foarte frig consumul a fost in oras de 9.00-9.15 l/100 km iar in afara de cca 6.5 l/100 km . Vara trecuta inainte de a-l achizitiona acest opel am facut un drum la Bucuresti consumul a fost de 4.5-4.6l/100 km

referitor la starea sa in prezent am avariat partea din fata lovind un caine langa sighisoara. Daca cineva ma poate ajuta sau cunoaste pe cineva de la dezmembriari care vinde Bara fata prevazuta cu lacas pt proiector, Far dreapta (sau numai geamul care este spart si trebuie sa iau tot farul!) si proiector dreapta. Dau o bere pentru informatii viabile....

Ma intereseaza sa colaborez in Cluj cu un mecanic de Opel , pentru ca la servicuri am avut parte de multe neplaceri si costuri piperate - calitate slaba....
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Pentru probleme legate de piese, exista dezmebrarile despre care s-a mai discutat la Discutiile libere din zona Clujului (aici: https://www.clubopel.com/vie...p?p=749775#749775 )
Tot acolo si despre mecanici buni din Cluj.

Daca vrei informatii la cald sau si mai multe detalii, vino la intalnirea saptamanala si baietii priceputi te vor pune la curent cu ce te intereseaza. (detalii aici: https://www.clubopel.com/vie...p?p=752310#752310 )
  • Zare

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Combo 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Ma alatur si eu familiei Combo. Am un Opel Combo din 2006, motor diesel de 1300cm3, varianta Van cu 112000km parcursi. Masina a intrat in posesia mea de curand si are nevoie de revizia corespunzatoare parcurgerii 110000km.
Daca ma poate ajuta cineva cu detaliile necesare reviziei as fi foarte recunoscator. Doresc sa achizitionez eu ce este necesar pentru aceasta revizie si sa merg la un service, deoarece la reprezentanta Opel preturile sunt foarte ridicate.
Asadar daca ma poate ajuta cineva cu o lista a consumabilelor ce trebuie inlocuite la 110000 km, sau daca exista deja un thread pe aceasta tema, m-ar ajuta foarte mult.
Mentionez ca masinuta este asemanatoare cu Opel Corsa si banuiesc ca de fapt este vorba de acelasi plan de service. Multumesc.
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Hai salut si felicitari pentru achizitie!
Daca vrei si poti, ai posibilitatea sa-ti prezinti masina mai in detaliu aici sau in zona Ai un Opel? Sa-l vedem!
Urmareste indeaproape doua discutii, la nivel general: cea legata de Corsa C, care e foarte bine organizata, iti trebuie doar rabdare sa citesti, pentru a-ti face o parere de ansamblu; si cea legata de discutiile generale pe zona Iasiului, unde baietii iti pot da o directie foarte reusita intr-ale unui service de calitate.

Clar, acelasi plan de service se utilizeaza in cazul unei revizii legata de motorizare, ca la Corsa. Problemele cu caroseria, suspensia, sistemul de franare, acolo se personalizeaza treaba.

Mai hai cu impresii despre masinuta, pareri de rau, laude, orice. Smile
  • costel nitica

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare. am si eu un combo achizitionat de curand este din 2003 1.7dti si are o problema cred eu destul de grava. peridic se aprinde becul cu cheite pe masinuta iar motorul trece cu foarte mare greutate peste 3000rpm cu alte cuvinte nu mai trage. daca cunoaste cineva problema va rog sa ma ajutati
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Costel, ai în partea dreaptã sus un buton ce are o funcție de Cãutare destul de bine realizatã.
Apeleazã la el, cautã topicul legat de becul galben și încearcã sã citești un pic despre problema ta. Cauze pot fi multiple. Eliminã-le rând pe rând, documentându-te.
Spor!
  • costel nitica

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos BYKE
  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ce parere aveti de un Opel Combo Tour 1.3 CDTi 69 PS 5 viteze?
Motorul cum se descurca la aceste dimensiuni?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR