PL500 a scris: Teo a scris:Stimati agilisti...
Am si eu o mica problema cu Agiluta mea (vezi garaj). Cand rulez pe suprafete accidentate....exemplu iau o groapa (oricat de mica ar fi ea) doar cu una din roti se aude un fel de troncanit pe spate dreapta. Zgomotul seamana cu acela pe care il face toba cand se loveste de podea......
george_fusneica a scris:
Am si eu acelasi zgomot de ceva timp.... nu ma mai deranjeaza.. se manifesta exact ca la tine.. probabil un element din trenul de rulare loveste usor o zona sonora din caroserie, nu cred sa fie ceva grav.
dancuciureanu a scris:Zgomotul descris de Teo si george_fusneica il am si eu pe spate, nu prea conteaza cit de incarcata e masina, pare sa se auda din dreapta spate de parca ar lovi toba in ceva sau o mufa ceva ar bate in tabla...
Acelasi zgomot a aparut si la mine de acum 2-3 saptamani.
Sunt momente in care nu apare indiferent de denivelari, insa aproape tot timpul este prezent.
Arcul nu pare deplasat de pe taler, toba are colierele de cauciuc intregi, am tras cat am putut
de tot ce era pe acolo (am avut masina asezata pe roti) - nu am reusit sa obtin zgomotul.
Voi ati reusit cumva sa-i depistati cauza ?
In alta ordine de idei, vreau sa-mi schimb amortizoarele spate si as opta pt. Monroe gaz (pret bun),
credeti ca sunt o.k. ?
Cauza zgomotului misterios din spate a fost descoperita cu certitudine, asa cum a presupus si Dan, zgomotul
provine de la arcurile spirale spate, mai precis este provocat de tasarea unnuia dintre ele (poate chiar
amandoua).
Ce am observat acum cateva luni: daca ridic masina pe cric (fixat spate, partea cu probleme) arcul nu mai
sta presat intre talere si apare un interstitiu de cativa mm.
Ca rezolvare rapida (reparatie de femeie vaduva) am asezat un petec de cauciuc (de la o camera auto)
intre ultima spira de jos a arcului si talerul de tabla. Nu am scris la momentul respectiv despre acest lucru
deoarece era doar o improvizatie, insa zgomotul ala greu de determinat a disparut complet.
Saptamana trecuta, am observat ca masina (parcata pe loc drept) statea inclinata intr-o parte (am crezut
ca am pana la roata spate), si am observat ca o putem indrepta cu mainile - lucru ce m-a convins ca am cel
putin un arc tasat (citisem pe un forum rusesc despre tasarea arcurilor la agila).
Acum am comandat si primit de la colegul
@Cocosai un set de arcuri si amortizoare spate si in zilele
urmatoare am sa le montez.
Le-am imbracat deja spira inferioara cu o bucata de furtun pe care l-am perforat cu preduceaua pt.
eliminarea apei din balti sau condens, ca in foto: