Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • VS-03-MIC

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut sa inteleg si eu un lucru unde apar erorile astea ca eu de 3 ani de cand am masina tot motor DTH 2.0 si nu am avut ocazia sa vad vreo eroare pana acum.
Am Si Eu O problema, Intr-o zi , desi aveam motorina multa, aproximativ jumate de rezervor, cand dadeam cheie, facea acum ca dracu, dupa ce pornea acul imi arata ca nu mai am motorina deloc, era acul la zero , trebuie sa opresc si sa pornesc din nou masina si atuci imi arata corect , asta decat o singura data mi s-a intamplat si de 3 ori in aceeasi zi
Vreau sa stiu si eu cu m apar erorile astea le arata la kilometraj sau unde le arata de le stiti Very Happy
Skip ads

  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
erorile o sa iti apara numai pe un tester,altfel nu ai cum sa le vezi
  • VS-03-MIC

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ms fain flavius
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
VS-03-MIC, in cele mai multe cazuri ti se aprind martori pe bord daca ai probleme. Nu ma refer la situatia cind pornesti motorul si se aprind mai toti martorii ca un pom de Craciun. Smile Cel mai frecvent se aprind ala cu motoras (Check Engine) si masinuta cu cheita (Engine Emission Control System). De asemenea se pot aprinde si martorii de ABS si Airbag-uri (si altele) daca ai probleme cu sistemele respective. Unele probleme mai sint indicate de calculatorul de bord (BC). Daca ai probleme cu masina si se aprind ceva martori, direct la un tester, nu te apuci sa diagnostichezi dupa ureche, cum probabil stii si singur. Smile

Dar daca n-ai avut niciodata probleme serioase cu masina, scuip-o sa n-o deochi. Laughing
Skip ads

  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cine ma lamurete cu eroarea asta p 1125?
ce trebuie sa schimb?
valva aceea de pe turbo sau solenoidul?
ca nu vreu sa dau banii si sa ma trezesc ca trebuie alta decat ce am cumparat.
nu imi mai trage masina,s-a aprins iarasi becul cu cheita in bord si dupa 1-2 km s-a stins dar nu si-a mai revenit,deci nu mai trage.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Trebuie sa vezi pe tester mai exact. P1125 poate fi una din:
- Boost pressure Solenoid Valve Circuit Open
- Boost pressure Solenoid Valve High Input
- Critical system malfunction 1 sau 2 (eroarea apare cand volumul de aer calculat de ECU pe baza presiunii si turatiei nu pupa cu cea data de debitmetru)
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Turbocharger wastegate regulating valve - circuit malfunction
Probable cause: Wiring, TC regulating valve

exact eroarea asta mi-a dat-o altceva nu mai scria decat ce am scris eu mai sus
o sa le iau babeste si o sa vad daca e valva de pe turbina sau solenoidul
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
flavius1611 a scris:o sa le iau babeste si o sa vad daca e valva de pe turbina sau solenoidul


Nu i-ai dat de cap nici acum?
Skip ads

  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
nu am avut timp
sunt la servici
diseara cand ajung acasa
  • vectra_2.0

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut ...am si eu p problema ...dupa ce am stat 2 ore sa astept sa mi puna masina la un test Mad imi zice ca da 2 coduri de eroare si ca al 2 lea nu stie ce e...va spun voua codurile de eroare si sper sa ma ajutati ca iar ma duc la service sa dau 80 lei pt 2 min innebunesc!
am o vectra 2.0 DTH din 2001, cod eroare P 0725 - indicator de turatie (semnal fals) si P335 parca daca nu e P0335 sigur- Semnal DZG (semnal neplauzibil Question )...va multumesc mult .
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am mai gasit in autodata la p1125
intatake air flap actuator-circuit malfunction
probable cause: wiring-intatake air flap actuator ECM
daca stie cineva la ce anume se refera va rog sa ma ajutati
  • flavius1611

  • Mesaje scrise: 1,040
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stie cineva unde este actuatorul asta?
sau ce inseamna ECM?
va rog!
Skip ads

  • Me & Astra

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2000 x 20 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am o rugaminte la cei care se pricep mai bine, sa spuna ce reprezinta codul de eroare 1125. Mentionez ca nu l-am citit pe tester ci pe bordul masinii, metoda cu frana si acceleratia apasate simultan.
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,288
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Bec martor masinuta cu cheita aprins

y20dth - coduri eroare 1125 si 1169

Trebuie doar sa cauti.
  • polvictor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema: Am un OPEL astra din 2001, motor 1,7 dti, si de ceva timp incoace mi se aprinde martorul cu masinuta si cheita cand ating viteza de 130km si nu mai trage deloc, oricat as calca eu pedala, ramane la 100km viteza.Dak opresc motorul si il las putin, apoi la pornire se stinge martorul si masina merge normal, trage, insa dak ajung iar la 130km,se imtampla aceeasi chestie.Inainte am atins si viteza de 180km si nu a avut nimik.Apoi incepuse sa-mi faca chestia asta la viteza de 160km, acum la 130km.Ce poate sa aiba?Am fost la cineva la un tester si lui nu ia iesit nimik in neregula, ori nu stie sa foloseasca testerul(asa mi s-a parut).Am incercat faza cu pedala de frana si acceleratia apasate si imi iese codul 1125.Stie careva ce inseamna codul asta?
Please help me!
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
exista 4 coduri de defect pentru P1125,se refera la sistemul de aer,adica nu este suficient aer,sau senzorul esteinfundat si nu citeste corect presiuea.mai poate fi si o problema cu sistemul de vacuum.aica un furtunas care e sarit sau fisurat.ar trebui sa citesti codul de eroare sa vezi care este codul de defect la tine.
  • polvictor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
pai cum aflu codul de defect? Nu ma pricep, poate ma ajuti, pls !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fara o diagnoza nu se poate afla care e codul.el se citeste.trebuie sa gesesti pe cineva acolo sa iti faca o diagnoza,sa citeasca codul complet.
  • polvictor

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 1,7 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema.Am gasit un furtunas de vaccum crapat la capat si acum merge.Merci oricum.
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Referitor la codul 1125, este posibil sa apara din cauza intercoolerului crapat?
Am avut o tamponare si acum am o scapare de presiune din intercooler, in zona imbinarii elementelor verticale cu partea superioara.
Simptomele sunt aceleasi ca si la ceilalti, la efort marit, pe la 3000 ture, se aprinde check engine si puterea scade drastic; dupa repornire, motorul functioneaza normal, pana la urmatorul fortaj.
Am sa incerc sa ocolesc intercoolerul, legand cele 2 furtunuri in direct, cu un tub PVC, sa vad daca se mai prosteste.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR