Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • lupu_sandu

  • Mesaje scrise: 622
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Din cauza unor scapari de presiune pe circuitul turbo (intercooler spart, furtun crapat, etc) apare eroarea P1125 Critical System Malfunction 1.
Cum a zis si Maiandrei mai sus eroarea apare cand exista o neconcordanta intre presiunea bagata de turbina, volumul de aer dat de debitmetru
si presiunea masurata de senzorul turbo. Aceasta poate fi:
- critical system malfunction 1 - presiune prea mica;
- critical system malfunction 2 - presiune prea mare.
  • horia10

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2000 Y1.7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am mai scris si prin alte topicuri problema mea, ursu82 chiar m-am ajutat cu ceva sfaturi, am vazut mai in fata la un mesaj exact aceeasi problema la acelasi motod y17dt la mcfly, si eu in urma unui accident usor intercoolerul mi se umezeste cu ulei, pierderi foarte mici de ulei, alte pierderi nu se pare sa am la tubulatura, codul meu de eroare este 1125 cu 5 si mai scrie wastegate valve am inteles ca trebuie verificat totul, problema pare sa fie la presiunea din intercooler din ce am citit pe aici. Daca mai poate sa imi dea cineva sfaturi ii multumesc.
  • McFly

  • Mesaje scrise: 1,851
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ok ti-am scris si pe privat. Eu nu stiu decat ca eroarea mea era 1125, citit cu pseudo-agrafa.
Deci de atunci am legat turbina direct in admisie si merge, cu putina pierdere de putere la caldura mare.
In schimb eroare nu mai am si pot accelera cand si cum vreau.
Acum ma uit dupa intercoolere prin dezmembrari...
  • al3xisos

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2007

  • Mesaj Privat
flavius1611 a scris:e bun senzorul de pe volanta,l-am verificat cu unul nou si l-am si masurat cu un aparat de masura.

Cum ai verificat cu aparatul de masura senzorul?Eu ieri am ramas cu masina in Bucuresti din cauza acestui senzor si l-am schimbat la service Radacini!
La mine motorul pornea ,nu se tura cum trebuie,nu functiona turometrul,motor se tura singur ,ca si cum as apasa eu repede pe pedala,iar pe bord aveam cheita aprinsa!
A costat cu tot cu platforma + manopera 650 lei din care 120 lei a fost platforma de la Fantana Miorita pana la service(cam mult pentru un senzor!)
Ma intereseaza cum pot verifica acel senzor deoarece sunt foarte foarte curios daca baietii de la service au incercat macar sa-l verifice pe cel vechi sau "aveau nevoie de bani"!
Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR