Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
A inceput sa se manifeste ieri cu urmatoarele:

Dupa un drum pana la Ploiesti, am ajuns la destinatie si am oprit motorul.
Dupa aprox 10 minute, am vrut sa pornesc, sa mut masina mai la umbra.
N-a mai vrut sa porneasca in nici un chip(Bateria buna, invartea electromotorul)
Am cautat pe jos o benzinarie de unde am luat un spray de pornire.
Motorul a pornit abia dupa a 3-a incercare cu spray-ul in nas (pe la filtrul de aer). In primele doua incercari motorul se tura la maxim (6000rpm) dupa care murea.
Am facut drumul inapoi la Bucuresti fara nici o alta problema (dar n-am mai oprit motorul).
Dupa ce am ajuns acasa, am oprit motorul, am asteptam cam 10-15 minute si am incercat sa-l pornesc pentru a vedea cum
se comporta.
Din 6 incercari succesive, de 3 ori a pornit corect, de 3 ori a pornit, dar dupa 2 secunde s-a oprit.
Azi dimineata, deci dupa ce masina a stat aprox 12 ore, am incercat sa o pornesc normal si nu a vrut. Am incercat sa o fortez cu
spray-ul, urca pana in 6000 de ture, apoi murea.

Din tot ce am gasit similar ca probleme pe forum, se pare ca azi o sa incerc sa schimb bujiile si furtunasele de retur de la injectoare.
Masina poate porni chiar daca sunt busite toate bujiile?
Daca aveti alte idei...sunt binevenite
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
cum naiba sa pornesti motorul dupa 12 ore shi sa turezi la 6mii un diselake?

pare o problema de alimentare.. filtru de motorina e gol?
mashian porneste shi fara bujii dar mult mai greu (pe caldurile astea nici nu le foloseste)
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
nu l-am turat eu, s-a turat singur de la spray
n-am apucat sa verific filtrul de motorina(aseara era tarziu, azi intarziam la scarbici), azi o sa ma uit.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
la mine nu porneste atunci cand sta cu botul in sus mai mult de cateva ore, atunci dau la automat aprox 3min debea porneste.. ciudata ca nu stiu unde dispare motorina pt ca filtrul de motorina e plin Wink
Skip ads

  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
si ieri cand s-a intamplat prima oara sa nu porneasca si azi dimineata statea drept...
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
e sigur problema de alimentare : verifica cum s-a spus mai sus filtrul motorina si furtunasele de retur de la injectaore.

eu dupa ce am schimbat furtunasele de retur, am patit treaba asta - adica a pornit initial, dar s-a oprit. iar de pornit, a pornit destul de greu si chinuit, la a 5-a sau a 6-a cheie - si tinut destul de mult la demaror.
a mai pornit o data si s-a oprit, apoi a pornit si nu am mai avut probleme.

am pus asta pe seama faptului ca schimband furtunasele de retur, s-a dezamorsat pompa si pana s-a amorsat, a durat ceva.

in cel mai rau caz, sa nu fie pompa de motorina ... dar nu cred.

daca vrei sa schimbi furtunasele de retur, te pot ajuta ... le-am schimbat singur vinerea trecuta.
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
bogdanene a scris:daca vrei sa schimbi furtunasele de retur, te pot ajuta ... le-am schimbat singur vinerea trecuta.


chiar vroiam sa te intreb, tocmai am fost pe la edi sa imi iau bujiile de la el si mi-a zis sa te caut Smile
am rugat un prieten (mecanic) sa se apuce sa le desfaca...masina e acum acasa, eu la servici, zi-mi de unde ai luat tu furtunasele
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Promotor International- Str. Agricultorilor nr 52 - pret 17 sau 18 ron/m - diametru 3,2 mm parca, dar stiu baietii ce sa iti dea.

sa ne zici ce si cum
Skip ads

  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
bogdanene a scris:Promotor International- Str. Agricultorilor nr 52 - pret 17 sau 18 ron/m - diametru 3,2 mm parca, dar stiu baietii ce sa iti dea.

sa ne zici ce si cum


mersi bogdan, pana sa apuc sa ii zic eu de unde sa ia tipului care ma ajuta sa fac masina....a dat el o tura pana in targ la vitan si a luat de acolo, acum astept si eu sa ma sune sa imi zica daca porneste sau nu.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
ok, numai sa ne tii la curent.
spor Smile
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
inante sa fie schimbate furtunasele, a fost desfacut filtrul de motorina, era ok, nu avea apa si era si plin cu motorina.

s-au schimbat si furtunasele de retur, si s-a incercat pornirea la cheie de 5-6 ori (insistat destul de mult), tot nu vrea sa porneasca....

diseara cand ajung acasa o sa schimb si bujiile...
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
si eu pierdusem speranta cu pornitul...ma gandeam ca am gresit cu ceva. dar a pornit, deci pompa e foarte buna.

ca ultima solutie, poti sa o tragi sa vezi daca o ia
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
in urmatorul post sa scrii te rog de unde ai alimentat ultima data, io am un gargaune legat shi de treaba asta
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
DJ34KLA a scris:in urmatorul post sa scrii te rog de unde ai alimentat ultima data, io am un gargaune legat shi de treaba asta


am alimentat de la Lukoil-ul de la care alimentez de cand am masina.


intr-un final a pornit, dupa furtunase si bujii schimbate, dar foarte greu intr-adevar.
dupa aprox 10 ore de stat, a pornit ok, deci banuiesc ca problema (asta) s-a rezolvat.

acum am insa alta buba, masina nu mai trage, parca nu mai are turbo...
dupa mai multe idei...si mai multe pareri, as mai avea 2 lucruri de verificat, un senzor de presiune
care e pe galeria de admisie, la care s-a umblat atunci cand s-au schimbat furtunasele...si debitmetrul,
pt ca prima oara am dat cu spray pe la filtrul de aer si e posibil sa-l fi busit
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai cred ca ai sanse sa fi omorat debitmetrul, deobicei cand se da spray se desface tubul de aer dupa debitmetru. Cel mai bine e sa faci o diagnoza sa vezi eroarile stocate, si parametrii de lucru ai motorului si dupa aia te apuci de treaba. Nu te apuca de schimbat piese inainte de a face diagnoza.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Sau verifica traseul de vacuum(furtunasele subtiri,tari,de plastic).Bujiile le-ai sch. degeaba,cand e afara o temp. peste 19 grade nici nu foloseste bujiile.Zilele trecute am avut o vectra cu acelasi mot.,aceeasi probl.-nu mai intra turbo-mai mult ca sigur e un furtunas de vacuum care a cedat si nu se poate face presiune pe circuit-daca era sarit din mufa se aprindea beculetul la bord dar fiind doar fisurat nu se aprinde nimic.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Marti am schimbat si eu furtunasele de retur. Desi am dus masina in service tractata, a pornit relativ usor - aproape un minut de invartire cu 5-6 tentative de pornire. A fost ajutata cu aer comprimat in rezervor.
Dupa pornire, mecanicul mi-a spus ca pare sa aiba avansul cam mare dar nu a reusit sa vada valorile pompei de injectie cu scanerul. Acum am impresia ca imi consuma mai mult iar motorul este mai zgomotos.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca la Y20 DTH e deja o problema cunoscuta pornirea greoaie. Se agraveaza in momentul in care masina stationeaza un timp mai indelungat sau sta parcata cu botul ridicat reusind sa se scurga motorina cu succes catre rezervor.
Rezolvarea e simpla si ne costisitoare prin schimbarea furtunaselor de la retur cu altele noi.
La masina mea din 2003 am avut aceiasi problema din cauza frecarii dintre furtun retur si capul unui surub care a creat un por aproape invizibil.
La masini mai vechi cedeaza furtunasele care au manta dintr-o tesatura textila. Dupa parerea mea trebuiesc automat schimbate de cei care au dificultati la pornire.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
dupa cum am spus mai sus si dupa sfatul lui zafira 2.0 automatic, le-am schimbat fix acum o saptamana - unul era intr-adevar rupt.
dar totusi problema cu pornirea greoaie nu s-a rezolvat ... acum au mai ramas oringurile de la injectoare cred .......... Oare?
  • pony_burn

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat si cu turbo...nu a fost debitmetrul si nici vreun furtun spart, ci senzorul de presiune de pe galeria de admisie (multumesc Maiandrei si Eduard, stiu ei de ce...).

PS: schimbarea senzorului de presiune s-a facut joi seara la Polivalenta Smile

Acum, daca stau bine sa ma gandesc, mi se mai intampla din cand in cand sa simt pentru o perioada scurta ca masina nu mai trage, dar isi revenea dupa 10-15 secunde si atunci nu am dat prea mare importanta. In 600 km facuti de vineri pana ieri nu am mai simtit nici o pierdere de putere...si atunci tind sa dau vina pe acel senzor si pentru pierderile dinainte.

Cu pornirea nu au mai fost probleme de cand am schimbat furtunasele de retur, in sensul ca masina porneste...dar lasata de seara pana dimineata, porneste abia dupa 5-6 secunde, asa cum zice si zafira si bogdanene.

All Bandi a scris: Acum am impresia ca imi consuma mai mult iar motorul este mai zgomotos.


Aproape aceeasi senzatie o am si eu, adica la consum nu prea vad o crestere, dar motorul mi se pare sigur mult mai zgomotos, desi nu vad care poate fi legatura intre schimbarea unui senzor, a bujiilor si a furtunaselor de retur si cresterea zgomotului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR