- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
mctoto a scris:cum 4 ! are 7
pai si unde dracu e restu?
cand am golit, am ridicat masina pe cric, din partea opusa de unde am desfacut furtunul din radiator, apoi am suflat prin vasul de expansiune pana nu a mai iesit nimic. inapoi au intrat cat am zis mai inainte. unde am gresit
LE: cu maneta indreptata pe caldura in interior.
in c20ne stiu ca erau 4 litri, cel putin atat am bagat si in ala anu trecut
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
aa credeam ca e goala de tot....nu prea ai cum sa scoti tot ce e in ea , pt ca furtunule care intra in radiator sunt cam in partea de sus si mai ramane in el.
Las-o cu motorul pornit pana deschide termostatul ca sa inceapa apa sa circule si apoi vezi daca mai e nevoie sa completezi.
LE: la noi nu conteaza cum e maneta de caldura ca nu avem robinet e doar o clapeta de directionare a aerului
Las-o cu motorul pornit pana deschide termostatul ca sa inceapa apa sa circule si apoi vezi daca mai e nevoie sa completezi.
LE: la noi nu conteaza cum e maneta de caldura ca nu avem robinet e doar o clapeta de directionare a aerului
- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
pai si nu e nasol? unu la mana pentru ca am bagat flush din ala de curatat radiator, si ma gandesc ca a mai ramas si din ala, si 2 la mana lichidul ce era inainte era o spalatura de culoare rozalie. asta ce l-am bagat acum e albastru. nu are probleme de compatibilitate? mai putin culoarea..
in vasul de expansiune culoarea e albastru puternic, nu pare sa se fi amestecat cu rozaliul ala..
in vasul de expansiune culoarea e albastru puternic, nu pare sa se fi amestecat cu rozaliul ala..
- mctoto
- ****
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
e indicat sa folosesti antigel fara silcati si pe baza de etilenglicol , nu conteaza culoarea.
nu stiu ce sa zic cu amestecarea lor.
eu cand am schimbat lichidul am mai bagat vro 3 litrii de apa distilata prin furtune pana nu a mai iesit culoarea veche.
daca zici ca ai avut si flush cred mai bine tii lichidu asta vreo luna si apoi il schimbi iar.
nu stiu ce sa zic cu amestecarea lor.
eu cand am schimbat lichidul am mai bagat vro 3 litrii de apa distilata prin furtune pana nu a mai iesit culoarea veche.
daca zici ca ai avut si flush cred mai bine tii lichidu asta vreo luna si apoi il schimbi iar.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
1. Trebuia spalat mai bine, ca sa iasa tot antigelul vechi si cu solutiile alea.
2. E bine ca ai pus albastru, dar e nasol ca s-a amestecat cu ala vechi, roz. Vezi aici.
2. E bine ca ai pus albastru, dar e nasol ca s-a amestecat cu ala vechi, roz. Vezi aici.
- alex_t
- OP
- 244 mesaje
- din 27 Aug 2006
- Calibra 1993 C20LET
- Brasov
alex_t
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Brasov
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2006
- Mesaj Privat
murzick a scris:1. Trebuia spalat mai bine, ca sa iasa tot antigelul vechi si cu solutiile alea.
2. E bine ca ai pus albastru, dar e nasol ca s-a amestecat cu ala vechi, roz. Vezi aici.
2. E bine ca ai pus albastru, dar e nasol ca s-a amestecat cu ala vechi, roz. Vezi aici.
marfa...
eu ma astept totusi sa nu fie asa grav. pentru ca eu am tot completat de cand am masina cu circa 1 litru de apa distilata, deoarece mi se tot pierdea pe la caloriferul de caldura. apoi cand am schimbat termostatul s-au pierdut exact 2 litri. iar am completat doar cu apa distilata. apoi am spalat cu 4 litri de apa flush-ul acela...eu zic ca ...n-ar trebui sa am probleme....imi fac si eu curaj, ce sa zic. totusi flush-ul ala imi pune probleme.
merci, probabil ca luna viitoare golesc instalatia si bag cum trebuie. oricum am bagat doar 2 litri de antigel. la 7,2 litri cat are instalatia, e putin.