Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
razvu77 a scris:cel mai bine cumperi un kit de ceasuri+sonde care se aplica pe stalp la interior, dau f bine si sant utile,de preferat 2, presiune ulei si temperatura ulei mi se pare ca vin pe aceeasi sonda care se aplica exact langa filtrul de ulei ai un surub cu cap de 19 sau 22 acolo special pt asa ceva.Gasesti cam la orice firma de tuning pe ce culori vrei.De fabrica nu cred ca exista sonda de presiune pt afisare, doar nivel ulei si becul din bord la contact.Cam 50 euraci+montaj ar trebui sa rezolve prbl


mie nu mi se pare ca dau deloc bine ceasurile alea montate pe stalp, sincer...
ideea ta nu e totusi rea, insa eu caut de mult timp ceasurile originale de calibra care vin in consola centrala (presiune ulei si voltmetru) de pe modelele mai noi.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@razvu77 senzor de temperatura ulei original opel exista!
@alex_t si pe mine ma chinuie gandul sami pun unul de calibra dar nu dau niciune peste ele!sunt tari!cele universala numi plac de loc!sis scumpe.
UITATE AICI!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
alex_t a scris:am citit niste topicuri d-ale tale mai vechi ca ii "deblocai"

cum ii amorsai la loc? cu seringa si ulei? sau ii bagai in ulei si apasai pe bilele alea dinauntru pana intra ulei in ele? eu le-am bagat in ulei si am apasat pe ele.

pfff, la chestia cu scosu lor afara..e mai complicat, mie mi-e frica sa umblu la distributie si am nevoie de ajutor specializat.

cu toate ca....ce ar fi putut sa se intample, daca sunt NOI?

sincer sa fiu nu stiu ce ai citit dar nu imi amintesc sa fi scris ca i-am amorsat... nu imi dau sema la ce faci referire, de amorsat in afara de pompa nu am amorsat si altceva, referitor la tacheti acestia se amorseaza la prima pornire... eu las un motorul sa se incalzeasca apoi ridic turatia pentru 10-20 de secunde pe la 3000 rot/min apoi o las la 850 repet procedura pana(zgomotele se estompeaza)...
sa nu iti pui intotdeauna baza in piesele noi altele decat cele GM originale de ex supapele originale de C20XE/LET sunt aproape de zece ori mai scumpe decat cele aftermarket...
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu mai stiu, in cele 2341 de posturi ale tale, imi ia 20 de ani sa gasesc postul respectiv. stiu ca aveai aceeasi problema, ca se gripau, ii scoteai si ii curatai. mergeau un timp, apoi se blocau din nou. poate tin minte gresit.
tachetii sunt ina scheafler, la fel ca cei originali.
Skip ads

  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
stiu ca sunt pe linga subiect dar
poate sa-mi spuna cineva SIGUR
la motor Z17DTL
am tacheti hidraulici sau cu reglare manuala ?
nu am gasit scris nicaeri
va multumesc
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cred ca sunt cu reglare manuala
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
treaba e ca ma intereseaza daca stie cineva cu DOCUMENTARE(fara suparare)
ca am mai multe pareri care nu concorda
-inclusiv la reptrez pe Fundeni
deci eu nu stiu
astept ceva cu "document"
multumiri
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum explica aici , e manuala reglarea


Skip ads

  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
multumiri mai ales de poza
apropo Razz Razz
de unde le gasiti?
acele documente
ca eu caut dar... cred ca nu caut unde trebuie
inca o data multumiri
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acele documente Smile sunt din tis. Deci cauta acolo si ai sa gasesti.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
de ieri am o problema total neasteptata cu SFI ul ;brusc a inceput cu un trepidat si o "bataie usoara" ca si cum ar "bate avansul" numai intre 2500 si 4000 de ture,care s a amplificat, a inceput sa mearga in 3 cilindri, miros grav de benzina nearsa,relanti neregulat.Am fost cu ea la un mecanic ,bun prieten,ferm convins ca am un taket blocat.Dupa ce mi a dat capacul jos si mi a verificat fiecare supapa,ascultat motor ,scos bujii invartit motor fara bujii,verificat curea distributie,fise, bujii,bobina,mi a spus clar:un senzor defect iar bataia e de fapt detonatie(ca si cum ai lovi 2 chei intre ele).toma necredinciosu din fire am fost la alt mecanic care mi a confirmat acelasi lucru.am scos bateria sa resetez ecu ,i am dat o keie am kinuit o putin la relanti,dupa care i am citit erorile cu agrafa.Singura eroare 31 crankshaft senzor- no signal.Sa fie senzorul asta asa pacatos?,credeam ca nu mai porneste deloc fara el. mai suspectez senzorul din delcou mai fac o verificare si acolo
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai 31 a aparut cu motorul pornit?
poate e firul rupt si face figuri cand functioneaza.
Skip ads

  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@razvu77 care senzor din delcou?doar cele monopunct au senzorul de rotatie in delcou(sub1.6).tu ai XE si este bosch motronic.
daca senzorul ii dus nu are cum sa mearga motorul!poate da semnal cand vrea el sau intensitatea semnalului nui este la fel si ECU nu poate interpreta!si poate sa dea scante cand nu trebuie.
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
credeam ca exista si in delcou un senzor tot cu hall efect(delcoul meu e ca la LET) ,in fine injectia si scanteia sant total aiurea,ramane sa descopar senzorul cu buba,de curand am facut reparatii la alternator ma gandesc sa nu fi rupt vr un fir de la knock senzor maine verific si fac comanda de crankshaft sensor(cel care l am acum pe masina e de imprumut si e vai de el, ma asteptam sa pice dar nu cu atata tam tam);cam la ce pret sa ma astept pt el ? 3-4 mil? culmea e ca bujiile erau maronii adiq ok,doar 2 foarte putin afumate Crying or Very sad
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
problema din titlul postului a fost rezolvata in totalitate prin trecerea la un ulei mai subtire. Castrol Edge Sport 0w40
  • barceaparazitu

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 c 24 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal am si eu o problema globala nu stiu cum trebue reglati/montati la loc tacheti hidraulici motorul este c 24 ne rog raspunsuri concrete nu pareri Smile
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2006

  • Mesaj Privat
barceaparazitu a scris:sal am si eu o problema globala nu stiu cum trebue reglati/montati la loc tacheti hidraulici motorul este c 24 ne rog raspunsuri concrete nu pareri Smile


la c24ne tachetii sunt hidraulici, nu se regleaza
operatia este destul de complicata
desfaci capacul culbutorilor, scoti cureaua de distributie (sa nu uiti de semne), desfaci prinderile axelor cu came, scoti axele cu came, apoi cu un magnet scoti fiecare tachet in parte. pe c24ne e vorba de 8 tacheti.
cumperi unii noi, alta solutie nu ai.
eventual sa il iei pe fiecare in parte, scoti biluta din el, cureti bine calamina formata cu niste benzina si o periuta de dinti,poti chiar sa ii freci de o bucata de lemn(sa nu ii zgarii) ca sa iasa de tot calamina. operatiune care nu e de lunga durata. dupa ceva timp, tot vor incepe sa bata....garantat.

LE: la remontare, sa nu uiti sa ii amorsezi in ulei de acelasi tip de care ai in motor.
  • barceaparazitu

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Rekord 1986 c 24 ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2007

  • Mesaj Privat
sal o completare la intrebarea mea
tacheti nu bat problema este ca am facut motorul {segmenti cuzineti garnituri...} si nu reusesc sal mai pornesc .in porogramul auto casa spune ceva de reglaj cu lera {cand tacheti sunt dezamorsati}
?cine stie ca eu clar ca nu
  • madarfacar

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Calibra 1991 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am skimbat uleiu la c20xe cu castrol 10-60 (rs) + dura lube, in urma unor discutii de pe acest forum crezand ca masina va merge mai bine si va ajuta motorul! surpriza: bataie la tacheti! uleiul e prea subtire si ajunge la tacheti! un ulei 10-40 rezolva problema...
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
madarfacar - Pai daca bat tachetii inseamna cu uleiul nu prea ajunge acolo, nu cum ai spus tu : "uleiul e prea subtire si ajunge la tacheti! un ulei 10-40 rezolva problema..." . Incearca 5w40, 0w40 .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR