Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • andymad

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am o mare problema la Opel.Masina este adusa din Franta acum 1 an si jumatate si a fost achizitionata de la o firma care se ocupa cu asa ceva(aduce masini la comanda din Franta , Germania ...etc).De cand a fost adusa si s-a facut primul ,,test drive`` cu ea am constatat ca are o mica problema la acele de la bord.In ce consta aceasta problema...acele merg si deodata incep sa tremure ,pica complet pe 0 si isi revin la interval de o secunda.M-am gandit prima oara ca este o problema de timp...si ca nu o sa mai faca si chiar asa a fost pana acum o luna.Cand au inceput sa tremure si nu isi mai reveneau.De atunci nu mai merg aproape deloc....mai mult pica decat sa indice si mai nou nu mai tremura,pica si isi revin,ci se blocheaza unde au ramas si isi revin cand vor ele.Am fost cu masina la mai multi electricieni si atatia electricieni ... atatea pareri...ba ca este nu stiu ce rulment care inregistreaza nu stiu ce...ba ca sa schimb puntea de diode ba un contact imperfect si as dori sa stiu daca a mai patit cineva la fel la masina si cum a remediat problema.Multumesc anticipat.Masina este un Opel Astra model Caravan 2003 Motor 2.000 cmc , 101 c.p. distributie pe lant. etc...restul dotarilor nu cred ca mai conteaza.
[url=https://upload3.postimage.org/55847/photo_hosting.html][img]https://upload3.postimage.org/55847/Opel.jpg[/img][/url]
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
....fara sa razi, incearca sa imprumutio baterie de la cineva si vezi ce se intampla....
  • andymad

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca ati avut problema asta si s-a rezolvat prin schimbarea bateriei...am sa incerc dar sincer bateria pare in regula...
  • xflo

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am observat acelasi comportament la un Astra G (1.4 twinport, dar nu cred ca conteaza) dupa ce i-am descarcat bateria uitand farurile aprinse.
Am pornit-o impinsa (foarte usor, de altfel), si dupa ce a pornit motorul, vreo 5 secunde acele de pe bord erau "innebunite", cadeau pe zero, sareau in sus, vibrau.
Comportamentul n-a mai aparut de atunci, si presupun ca era din cauza bateriei golite.
Deci ti-as recomanda si eu sa inlocuiesti bateria, sau sa verifici daca n-ai probleme la incarcarea ei de la alternator.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine cam la fel, in sensul ca pun contactul se ridica acul de la motorina si dupa ce cuplez electromotorul acul tremura si revine la 0 dupa care face cursa normala pana la nivelul precedent, plus ca mai porneste si greu si ce am mai observat ca am si un gol de curent fluctueaza luminile din interior, bateria are 7 ani si incep sa cred ca problemele mele care ma ingrijoreaza, adica prima pornire dimineata care e cam lunga sa nu fie din cauza bateriei mai slabe in rest treaba cu mersul ciudat al acelor am mai observat-o in sensul ca a pornit motorul si dupa cam 1 secunda incep si acele sa indice

@andymad astept sa faci tu o proba cu alta baterie ca eu nu am codul de la cass'ul masini si nu prea imi vine sa ma bag sa umbluu decat cand m-o lasa bateria
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Confirm,mie deseori acele se duceau in jos de tot si tremurau, iar pornirea de dimineata...grea.Concluzia=bateria terminata.
P.S:Drogas ai bateria de 7ani?!
  • RolyB

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Confirm,mie deseori acele se duceau in jos de tot si tremurau, iar pornirea de dimineata...grea.Concluzia=bateria terminata.
P.S:Drogas ai bateria de 7ani?!

Pai si eu am bateria tot de 7 ani Very Happy si inca functioneaza foarte bine si nu da semne de oboseala Very Happy
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
eu cred ca daca era bateria de vina si-ar fi dat omul seama, n-ar mai fi pornit motorul etc... dupa cum ziceti voi pare intr-adevar o problema de alimentare, dar as zice ca doar a bordului (cadranelor), ar putea fi de exemplu un contact imperfect la mufele care le alimenteaza.
Skip ads

  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema legata de acele de bord.mai exact de cel de la turometru.
am observat intr-o dimineata ca se misca sacadat; cand am ajuns la munca si am oprit masina acul a ramas la 400r/min, si pastreaza aceasta diferenta si in timpul mersului, si la relanti.
cum pot sa rezolv?si care a fost motivul ?
multumesc!
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca observati , toti care aveti problema asta , aveti diesel .
Ce se intampla , la diesel bateria este mai puternica . Motorului ii trebuie tensiune mare sa porneasca . Si de-aia va fac acele asa . Ca pornirea mananca mult curent iar vo nu mai aveti baterie suficienta .
La mine cand am ramas fara baterie nu imi facea acele asa , insa nemaiavand tensiune , imi ramanea aprins martorul de ESP si cel de ABS . O incarcam putin oprea si dupa ce proneam avea tensiune sa se " initializeze " si martorii aia .

Ganditi-va ca am incercat sa dau curent unui diesel in 6 cilindri cu bateria moarta si a mers motorul meu 30 de minute ca sa poata invarti dieselul . Sau am dat curent Matizului meu iarna trecuta si in 10 sec. din momentul in care am pus firele a luat-o de ziceai ca are baterie noua Very Happy
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ron a scris:eu cred ca daca era bateria de vina si-ar fi dat omul seama, n-ar mai fi pornit motorul etc... dupa cum ziceti voi pare intr-adevar o problema de alimentare, dar as zice ca doar a bordului (cadranelor), ar putea fi de exemplu un contact imperfect la mufele care le alimenteaza.



Pai,intervine si diferenta diesel fata de benzina.
Dieselul,dupa cum spunea si bertone,are nevoie de tensiune.
De exemplu,dimineata rece,am dat sa pornesc motorul,si supriza,3-4 secunde a durat(asta ar fi un simptom in plus la mine,fata de restul,deci la mine e clar bateria,insa la cei care nu a facut masina asa,ci doar acele de bord....cred ca ar fi ceva legat de alimentare,dupa cum sustinea si ron) si tremura ca o muscle car.Iar acele se comportau cum am zis mai sus.Deci la prima zi friguroasa,a facut figuri.
  • andymad

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va multumesc in primul rand pentru ajutorul acordat si pentru sfaturile voastre si sa stiti ca era o problema si de la pornire in sensul ca avea momente dimineata cand pornea mai greu si ma gandeam ca este de la bujii.Pana sa schimb bateria tata a facut comanda de un bord nou de la Buzau si vine maine dimineata ... si bordul vechi o sa il dea la un electrician sa il repare iar daca se constata ca nu este defect il pune la loc.Bordul nou costa in jur de 100 de euro.Problema este alta ca avem la masina bord model cu fundalul alb si ceasurile cu inel cromat si acuma o sa vina modelul cu cadranele negre :( :( pentru ca bordul cu cadrane albe este 9 milioane si daca merge sa il fac pe asta mai bine le tin un timp pe astea provizorii.Daca nu merg nici astea de pe comanda atunci voi incerca problema cu bateria sau alternatorul.Eu find din Tulcea am mai intalnit la niste prieteni aceeasi problema si m-am gandit ca este o problema intalnita frecvent la modelele Opel Astra pana in 2005 si din motivul asta m-am gandit sa postez.Mai stiu pe cineva care cand claxona ... nu o sa va vina sa radeti ... ii cadea vitezometrul,restul ramaneau pe pozitii iar cand a dus`o la service baietii i-au spus ca la modelul lui de opel vitezometrul este legat si inregistraza viteza de pe un rulment pozitionat la roata din stanga fata si trebuie schimbat.Alt electrician mi-a spus ca poate fi vorba de un contact imperfect...deci 10 meseriasi...10 pareri.Sper sa dau de problema si sa o remediez.Va multumesc inca odata pentru ajutor la toti.
Skip ads

  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ce-ai rezolvat cu ceasurile ? Spune-mi si mie te rog ptr. ca si eu am aceeasi problema .
Cand pun contactul mi se aprind toti martorii de pe bord , dau cheie foarte lunga pana porneste motorul si dupa ce porneste , toate acele ceasurilor cad sub zero si tremura cam 3-4 sec. . In afara de asta imi raman aprinsi cam 5-6 sec. martorii de frana de mana si combustibil , ulterior stingandu-se si ei .
Stie cineva ce poate fi ? Sa fie bateria asa cum spunea cineva mai sus ?
  • vampyriks

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
o baterie e facuta sa tina 3-4 ani, in nici un caz 7, dar traim in romania si voi credeti ca merge ca la dacie, daca moare da-o dracu ca o imping la vale si gata. si eu am avut aceleasi probleme cu bateria, plus ca fiind moarta aproape eu am mai dat si la automat de vreo 20 de ori ca poate doar doar nu o trebui sa o schimb si am bulit turatia de relanti, care sa setat automat in zero. asa ca aveti grija cu economiile astea ca nu se merita.
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
vampyriks a scris:o baterie e facuta sa tina 3-4 ani, in nici un caz 7, dar traim in romania si voi credeti ca merge ca la dacie, daca moare da-o dracu ca o imping la vale si gata. si eu am avut aceleasi probleme cu bateria, plus ca fiind moarta aproape eu am mai dat si la automat de vreo 20 de ori ca poate doar doar nu o trebui sa o schimb si am bulit turatia de relanti, care sa setat automat in zero. asa ca aveti grija cu economiile astea ca nu se merita.



Am inteles punctul tau de vedere dar eu intrebam daca o fi bateria de vina ?! Nu am nici o problema sa cumpar alta dar eu doar intrebam daca asta o fi cauza sau e altceva ...
  • newmedia_ltd

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si la mine cam la fel, in sensul ca pun contactul se ridica acul de la motorina si dupa ce cuplez electromotorul acul tremura si revine la 0 dupa care face cursa normala pana la nivelul precedent,


aceeasi problema e si la mine
insa ce am observat eu
1.martorul ala de pe baterie e verde si cei de la piese auto au zis ca bateria e buna
2.am verificat tensiunea cu un apart de masura 12.53v asta si dupa ce am mers cu ea vreo ora
si dimineatza inainite de pornire


ce sa fie ce sa fie ?
bateria mea are 5 ani
  • Operabilus

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome le-am avut, si au disparut dupa ce am schimbat bateria (care avea vreo 6 ani).
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Intr-adevar aceste simptome au disparut odata cu schimbarea bateriei . Din pacate acum am patit altceva : dupa ce-am schimbat bateria cu cea noua am observar ca geamurile electrice nu se mai inchid decat manual , adica tinand in permanenta butonul de comanda apasat si nu mai functioneaza acel ,, easy touch '' .
Are idee cineva ce dracu s-a intamplat atunci cand am schimbat bateria , caci sigur atunci s-a intamplat ?
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
agu a scris:Intr-adevar aceste simptome au disparut odata cu schimbarea bateriei . Din pacate acum am patit altceva : dupa ce-am schimbat bateria cu cea noua am observar ca geamurile electrice nu se mai inchid decat manual , adica tinand in permanenta butonul de comanda apasat si nu mai functioneaza acel ,, easy touch '' .
Are idee cineva ce dracu s-a intamplat atunci cand am schimbat bateria , caci sigur atunci s-a intamplat ?



Daca dadeai un search la problema ta,gaseai solutia,dar lasa ca iti spun eu solutia,te iertam ca esti mai nou Smile
Deci,ambele geamuri electrice,le ridici si le cobori complet simultan de 3ori.Apoi le incerci individual ,,easy touch,, si verifici daca se duce singur pana jos,sigur o sa mearga,daca ai inteles ce trebuie sa faci.
Numai bine
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Maine o fac ... Sper sa mearga !
Si ... apropo , esti mai nou ca mine dar si mai activ .
Toate cele bune !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR