Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu trebuie de 3 ori si nici simultan... le poti face pe rand... si e necesara doar o cursa completa de urcare / coborare cu degetul permanent apasat pe buton.
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
agu a scris:Maine o fac ... Sper sa mearga !
Si ... apropo , esti mai nou ca mine dar si mai activ .
Toate cele bune !



Da,acum am vazut data inscrierii,sorry for the mistake Embarassed


@xcuseme
Eu am spus de 3ori ca sa fie sigur,ca poate din prima nu-i iese,mai multe incercari nu strica,si ambele geamuri electrice trebuie coborate/ridicate in acelasi timp din cate stiu eu...
Numai bine
  • agu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2006

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat din prima ! Multumesc tuturor ptr. sfaturi .
  • viki2007

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2007

  • Mesaj Privat
andymad a scris:Am o mare problema la Opel.Masina este adusa din Franta acum 1 an si jumatate si a fost achizitionata de la o firma care se ocupa cu asa ceva(aduce masini la comanda din Franta , Germania ...etc).De cand a fost adusa si s-a facut primul ,,test drive`` cu ea am constatat ca are o mica problema la acele de la bord.In ce consta aceasta problema...acele merg si deodata incep sa tremure ,pica complet pe 0 si isi revin la interval de o secunda.M-am gandit prima oara ca este o problema de timp...si ca nu o sa mai faca si chiar asa a fost pana acum o luna.Cand au inceput sa tremure si nu isi mai reveneau.De atunci nu mai merg aproape deloc....mai mult pica decat sa indice si mai nou nu mai tremura,pica si isi revin,ci se blocheaza unde au ramas si isi revin cand vor ele.Am fost cu masina la mai multi electricieni si atatia electricieni ... atatea pareri...ba ca este nu stiu ce rulment care inregistreaza nu stiu ce...ba ca sa schimb puntea de diode ba un contact imperfect si as dori sa stiu daca a mai patit cineva la fel la masina si cum a remediat problema.Multumesc anticipat.Masina este un Opel Astra model Caravan 2003 Motor 2.000 cmc , 101 c.p. distributie pe lant. etc...restul dotarilor nu cred ca mai conteaza.

Am avut si eu problema asta ( de vreo trei ori ) dar fara sa schimb nimic, acele si-au revenit. Habar n-am de ce, dar totul este bine cind sse termina cu bine...
Skip ads

  • classalex

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
De cateva zile turometru sta la relanti la 1800 de ture,in loc sa stea la 800.Precizez ca motorul functioneaza si se aude normal.Doar ca turometrul,ma pacaleste cu peste o mie de ture.De la ce sa fie?Cum a reusit sa sara mia de turatii?
  • claudiudragan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 1.6 16V z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu un Opel Astra 1.6 16V. Am observat ca, cand il las cateva zile oprit si vreau sa-l pornesc, f greu porneste.Ii trebuie cateva secunde bune (3-6 sec).
Sa fie oare de la baterie?
  • adykobra

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2007

  • Mesaj Privat
si eu am avut aceeasi problema....am schimbat bateria ...ba chiar am luat una cu amperaj mai mic si-mi merge perfect...am luat bateria acum 3 luni..sper sa ma tina si sa nu fi facut vreo greseala...
andymad a scris:Am o mare problema la Opel.Masina este adusa din Franta acum 1 an si jumatate si a fost achizitionata de la o firma care se ocupa cu asa ceva(aduce masini la comanda din Franta , Germania ...etc).De cand a fost adusa si s-a facut primul ,,test drive`` cu ea am constatat ca are o mica problema la acele de la bord.In ce consta aceasta problema...acele merg si deodata incep sa tremure ,pica complet pe 0 si isi revin la interval de o secunda.M-am gandit prima oara ca este o problema de timp...si ca nu o sa mai faca si chiar asa a fost pana acum o luna.Cand au inceput sa tremure si nu isi mai reveneau.De atunci nu mai merg aproape deloc....mai mult pica decat sa indice si mai nou nu mai tremura,pica si isi revin,ci se blocheaza unde au ramas si isi revin cand vor ele.Am fost cu masina la mai multi electricieni si atatia electricieni ... atatea pareri...ba ca este nu stiu ce rulment care inregistreaza nu stiu ce...ba ca sa schimb puntea de diode ba un contact imperfect si as dori sa stiu daca a mai patit cineva la fel la masina si cum a remediat problema.Multumesc anticipat.Masina este un Opel Astra model Caravan 2003 Motor 2.000 cmc , 101 c.p. distributie pe lant. etc...restul dotarilor nu cred ca mai conteaza.

  • chi79

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Desi nu am Astra, ci o Vectra, am si eu probleme cu acele din bord. Cad, dar, ciudat, doar in primii 10-15 km dupa ce pornesc la drum. Apoi sunt OK, eventual vreo cadere odata la 100 km. Precizez ca bateria e buna, de cateva luni.
Skip ads

  • allekks

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
si la corsa mea cad acele, desi ele continua sa fie luminoase, apoi isi revin odata cu aprinderea semnului de exclamare rosu care se stinge apoi.
am observat ca de multe ori se intampla dupa ce trec peste denivelari. de multe ori nu isi mai revin decat dupa ce ii aplic o mica lovitura deasupra, ceea ce ma face sa cred ca e totusi un contact imperfect, cu toate ca, repet, acele raman luminoase.
ce trebuie sa schimb, bateria, bordul, ambele?
un bord nou cam cat costa?
  • ciprian1903

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2009

  • Mesaj Privat
scuze
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema acelor am avut-o si eu.cand dadeam la demaror se miscau in draci.am schimbat bateria si s-a rezolvat problema.
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salut.de ceva vreme am si eu aceasta problema, si face uneori dimineata la prima pornire.bateria are 2 ani si de pornit porneste bine. asta iarna la -21grade a pornit la sfert.doar ca pica acele pentru 2 sec si se aprinde martorul de abs care dupa 2-3 sec se stinge si el. am facut o proba cu o baterie noua si face la fel:(...nu stiu ce poate fi. mentionez ca acum 1,5 ani am schimbat doar releul de la alternator.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ Myster1 - am impresia ca iti fura pe undeva foarte mult curent la pornire daca zici ca ai incercat cu baterie noua si tot asa face... Verifica firul de masa de la electromotor si toate cablurile care pleaca de la baterie... Simptomele pe care le spui tu sunt atunci cand bateria este aproape de moarte si nu mai are intensitate suficienta la pornire dar la tine nu e cazul daca spui ca ai incercat si cu o baterie noua si tot asa face... Poti verifica si cu un aparat de masura si pus pe bornele bateriei, comutat de V curent continuu si cand dai la automat nu are voie sa scada sub 11 V. Neaparat bateria de minim 70A ca vad ca ai motor de 2.0 diesel... La fel facea si a mea dar era bateria dusa ca era cea originala si am schimbat-o in toamna dar avea 8 ani...
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Myster1 a scris:salut.de ceva vreme am si eu aceasta problema, si face uneori dimineata la prima pornire.bateria are 2 ani si de pornit porneste bine. asta iarna la -21grade a pornit la sfert.doar ca pica acele pentru 2 sec si se aprinde martorul de abs care dupa 2-3 sec se stinge si el. am facut o proba cu o baterie noua si face la fel:(...nu stiu ce poate fi. mentionez ca acum 1,5 ani am schimbat doar releul de la alternator.

Salut.Cum am spus si mai sus,la mine era de la baterie.cu toate ca aveam min 11 V,dar nu aveam amperaj.
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
va multumesc pt raspunsuri, dar cum am spus si cu baterie noua tot asa mi-a facut, in sensul ca nu au picat acele dar s-a aprins abs pt cateva secunde dupa pornire, ceea ce indica tensiune slaba.cu motorul pornit indica 14.2v iar la pornire coboara la 10.95v, indiferent de baterie.bateria de pe masina este de 75A, si ochiul magic indica verde.culmea, la -21 de grade a pornit aproape la sfert.
o sa verific dupa sarbatorile de Pasti cablurile de la alternator si electromotor: oxidate, contacte imperfecte sau pe unde fura curent.in afara de pilot automat si cuplare manuala bujii masina nu are nici o modificare.
  • Petrus

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
andymad a scris:Am o mare problema la Opel.Masina este adusa din Franta acum 1 an si jumatate si a fost achizitionata de la o firma care se ocupa cu asa ceva(aduce masini la comanda din Franta , Germania ...etc).De cand a fost adusa si s-a facut primul ,,test drive`` cu ea am constatat ca are o mica problema la acele de la bord.In ce consta aceasta problema...acele merg si deodata incep sa tremure ,pica complet pe 0 si isi revin la interval de o secunda.M-am gandit prima oara ca este o problema de timp...si ca nu o sa mai faca si chiar asa a fost pana acum o luna.Cand au inceput sa tremure si nu isi mai reveneau.De atunci nu mai merg aproape deloc....mai mult pica decat sa indice si mai nou nu mai tremura,pica si isi revin,ci se blocheaza unde au ramas si isi revin cand vor ele.Am fost cu masina la mai multi electricieni si atatia electricieni ... atatea pareri...ba ca este nu stiu ce rulment care inregistreaza nu stiu ce...ba ca sa schimb puntea de diode ba un contact imperfect si as dori sa stiu daca a mai patit cineva la fel la masina si cum a remediat problema.Multumesc anticipat.Masina este un Opel Astra model Caravan 2003 Motor 2.000 cmc , 101 c.p. distributie pe lant. etc...restul dotarilor nu cred ca mai conteaza.

Verifica la rotile din fata sã n-ai vre-un fir ocxidat de la abs ,la mine cînd a schimbat capul de planetara de pe partea stînga a ciupit un fir ce ducea la abs,si dupa ce am pornit masina am constatat ca nu mai mi se stinge becul abs si nici nu mai mergea kilometrajul ,a dat roata jos si a lipit acel fir care era intrerupt si sa rezolvat.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@ petrus - asta daca pica doar acul de la vitezometru nu daca pica toate acele...
@ myster1 - tie iti fac acele toate sau numai unele? cand o pornesti folosesti tot timpul modificarea cu bujiile sau? incearca si fara lasand masina sa vada temperatura normala... vezi ce se intampla... daca pica doar acul de la vitezometru atunci e clar de tot senzorul de ABS de la roata din stanga fata ca ala este referinta pentru vitezometru
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pica toate acele, si se aprind martorii de la abs si motorina.acele nu pica mereu, ci numai in anumite dimineti mai reci ca sa zic asa, si nu conteaza daca dau direct la automat sau mai astept putin dupa ce s-au stins totii martorii din bord. modificarea cu bujiile nu o fololesc decat in timpul zilei cand e cald si nu am pornit masina mai mult de 4 ore, caci dimineata intra singure. acum am observat ca desi afara sunt 17 grade si motorul cald, dupa ce porneste se aprinde martorul de abs pt 2-3 secunde dupa care se stinge.in carte spune ca tensiunea e prea slaba.
  • Myster1

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2005 z12xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor pt sfaturi. se pare ca bateria este de vina, nu mai are amperaj suficient.am incercat cu una de 75ah si de la a doua incercare nu au mai fost probleme.cred ca atunci cand incercasem cu o alta baterie nu stransesem destul de bine bornele pe ea. asa ca in vara asta merg cu ce am si la toamna imi iau baterie noua. am dat aproape 300 lei pe bateria bosch actuala si m-a tinut 2 ani. cam nasol, avand in vedere ca cea originala duce pana la 5-6 ani.

o zi buna la toata lumea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
depinde si ce baterie Bosch ai luat si de unde dar si de modul de exploatare... daca ai facut multe porniri pe zi cu drumuri scurte ti se duce si daca mai mergi si cu farurile pornite de la bloc sau casa la coltul strazii la magazin atunci fii sigur ca se duce bateria si te poti trezi curand si cu blocul de diode dus....

cat despre bateriile originale erau Delphi Americane si a mea a tinut 8 ani si am dat-o la unchiul meu pentru Dacia lui din '90 si inca merge super bine si ii porneste masina la sfert de cheie si cred ca mai merge inca cel putin 1 an...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR