Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Csaba17

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Mersi pentru rãspuns . Încãrcarea e bunã am verificat de douã ori . interesant cã dacã mãduc cu masina 5 km problemele dispar si totul merge okei . Pot sã pornesc culde cãte or vrea . DFacã msina stã 4 ore simtomele aper din nou.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
inseamna ca bateria nu mai retine curentul suficient de bine...
  • buga.romeo

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2011

  • Mesaj Privat
sal baieti si eu am avut aceeasi problema aveam ...bateria era de 6 ..7 ani pe masina opel astra g 1.4 ....si la pornire la fel tremurau sau sincronizare la geamuri (confortul _).nu mai functiona ..pana la urma in 2 saptamanii ma lasat bateria de tot ...si am schimbat o ...si de atunci nu am probleme ...
  • Csaba17

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut bãeți .Mersi pentru implicare în problema mea . Am schimbat bateria de douã ori, cu bateri noi sigilate dar sintomele sunt acelasi. Nu am ideie ce poate sã fie . Electricianul a schimbat bordul a verificat totul ce putea verifica. Baterie ține curentul deja mãsor si eu acasã , nu apare nimic suspect. Ce ziceți dacã circul asa cu masian o sã aibã ceva probleme.
Astep rãspuns. An nou fericit sã aveți fãrã probleme cu masina. Salut Csaba.
Skip ads

  • adyro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut baieti! Aceeasi problema am avut-o si eu cadeau acele dimineata la pornire si pornea mai mai greu ramanand cateva secunde ABS aprins dupa care se stingeau. Am schimbat bateria si nu am mai avut probleme.Bateria care a fost pe masina avea 8 ani,i-a ajuns si ei trebuia una noua.
  • yobizzy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
csaba17 imi poti spune cum ai rezolvat problema pentru ca aceasi problema o am si eu,,,,,si nu ii dau de cap!
  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@yobizzy- verifica electromotorul,mai precis bucsele de la rotor, e posibil sa-ti "fure' curent.
  • vcosneanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut!
iti multumesc! am rezolvat problema.
era de la electromotor.
Skip ads

  • mahumarius

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema ,pica chilometrajul in timpul mersului dar revine dupa vreo doua trei minute claxon parca e strins de git bec abs aprins in bord
  • dj77nio

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 **
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu pateam asta iarna trecuta pe la temperaturi de -20 - 25 de grade , dar eu unu am baterea mika de 55 pe astra g 1.7 ysuzu , de cat ar trebui sa imi iau ?
  • Mentos

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema de genu, cad acele la pornire la un y17dt, dupa pornire revin imediat. Mentionez ca se intampla doar de cand a dat frigul. Alterantorul l-am masurat si incarca bine 14,1. Bateria e un rombat premier de 75 de amperi si are doar un an. Alternatorul e facut de un an si vara asta am facut si electromotorul.
Dupa cum spuneam, se intampla doar de cand a dat frigul, cum se incalzeste putin cum dispare fenomenul. Am masurat bateria dimineata si nu pare sa piarda curent, are 12,4. Am incercat sa masor si la pornire pentru ca am citit pe aici ca ar putea fi de la electromtor, valorile sunt acestea: cand pun contactul scade la 11,6 si cand dau la demaror scade pana la 10,8 dupa care revine. Ce ziceti, banuiesc totusi electoromotul pentru ca l-am reparat in vara, dar atunci nu ar trebui sa faca tot timpul?
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. Si eu am patit asa si a fost bateria, verifica si amperajul bateriei.
Skip ads

  • alx78

  • Mesaje scrise: 718
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@Mentos- iti face figuri la frig ptr ca atunci forteaza electromotorul, fiind motorul rece.
  • Mentos

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati despre problema pe care o am. Am pus alta baterie si se manifesta la fel, ba mai mult am patit sa ramana martorul de incarcare aprins... Ce ziceti, e alternatorul pana la urma?
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema cu picatul acelor o am si eu cam de o saptamana si acum a inceput sa se agraveze situatia .Deci in mers, fara sa tina cont de o anumita turatie sau viteza pica toate acele din bord pentru cateva secunde si se aprind martorii .In momentul asta daca am farurile aprinse se sting singure si se reaprind cand i-si revine . Mai nou m-am trezit si cu erori stocate cum ar fi P1125 si P 0400 .am resetat ecu prin scoaterea bateriei si si-a revenit .Am observat ca atata timp cat am eroarea stocata nu merge turbina .Astazi dupa ce am curatat tot ce inseamna sigurante si fire de masa de pe caroserie si motor ,stand cu usa deschisa si motorul pornit pentru a vedea rezultatul muncii ,inevitabilul s-a produs din nou : acceleram motorul pentru a vedea daca mai face pe ca inainte si nu m-a dezamagit , acele au picat din nou , erorile aceleasi dar ce mi-a sarit in ochi a fost becul de la plafoniera care avea o intensitate luminoasa foarte puternica ( parca era halogen) ...eee in monentul in care acesta a revenit la intensitatea lui normala si-a revenit si bordul si turbina si tot . Poate este careva care a rezolvat probeme asemanatoare si i-mi poate spune si mie cam care ar putea fi cauza .E posibil ca alternatorul sa incarce in momente de genul asta o tensiune foarte mare si sa intre in protectie calculatorul pt a nu se arde ceva ? Si daca este asa de ce nu se opreste si motorul ?
Mentionez ca nu am aviut cu ce sa masor tensiunea de incarcare sa-mi pot da seama . Un electrician mi-a spus ca pe undeva instalatia electrica nu are masa calumea si din cauza asta creste tensiunea ca "nu vede" alternatoru bateria si nu stie cu cat sa o incarce ....... Astept ceva sfaturi ca nu stiu de unde sa ma mai apuc de desfacut .
Multumesc anticipat !
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu problema : azi am verificat incarcea bateriei si este ok ,incarca cu 14,1 la relanti si se duce maxim la 14,3 dar ,in momentul in care accelerez brusc si sare turometrul de 3500-4000 i-mi pica acele in bord si inregistreaza o incarcare de 19V ( atunci i-mi creste intensitatea luminoasa a becului din interior) .
Sta la 19 V pret de 30 sec -1 min dupa care revine iar la 14,1 . In momentul in care incarca excesiv se simte si o modificare in mersul motorului (merge cam sugrumat)
Deci nu s-a mai lovit nimeni de o problema asemanatoare?
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Fane dute si schimba releul si puntea de diode,asta e cauza,cand sta la relanti rekeul/puntea baga bine/normal,cand creste turatia se da peste cap si baga mai mult.
Si eu am patit la fel,cu acele si apoi cu cresteri de tensiune.
Am schimbat releul si diodele si acum e ok.
  • fan_florea

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Asa am facut, si gata s-a rezolvat merci mult Claudiu !
Tot Constanta raspunde prompt si la obiect .....+1 pt noi
  • mh69mbm

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2015

  • Mesaj Privat
salut tuturor... de ieri am si eu acceasi problema cu "cazutul" acelor bateria are 1 an de zile nu cred ca e de vina, in mers am constat ca sa intarit servo-directia sau stins luminile si au cazut acele timp de o secunda... sa intamplat atunci cand am actionat lumina de drum (faza lunga)... si am un prieten care are opel astra 1,7 cdti 2004 sw care are acceiasi problema de un an de zile care cad atunci cand aprinde luminile sau actioneaza semnalizarile... apropo am zafira 2002, 2000 dti.
  • gaby41

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
@mh69mbm,ce baterie ai,de cati amperi?La diesel,dupa cate stiu eu trebuie sa fie de peste 80A,cel mai bine ar fi sa mergi la un electrician sa-ti masoare bateria,eventual alternatorul sa vezi cat incarca,Nu ar strica sa verifici si bornele!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR