Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • moshwu90

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2008

  • Mesaj Privat
incearca la orice magazin cu articole pentru masini... este un spray pentru EGR ...
Skip ads

  • Vilceanu Mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Imi spune si mie cineva cat costa curatarea EGR la service? Cand ma duc vreau sa nu am surprize prea mari. Va multumesc.
  • laly_1966

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Combo 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
nu mai mergeti la service-uri opel
mie mi-au schimbat electromotorul si au uitat un magnet inauntru si am fost nevoit sa schimb dicul de ambreaj ca mia blocat placa in mers si mi-a mancat dintii de la disc
nu pot sa demonstez asta ptru ca am luat-o mergand dar magnetul sa deplasat dupaun drum de 50 km
la o zi de la iesirea din service
fara dovezi.baietii sunt curati
masina a fost adusa de la nemti iar neamtul mi-e greu sa cred ca ar face asa ceva
  • laly_1966

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Combo 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
stati langa mecanic tot timpul
nici cu spatele sa nu te intorci la el daca nu iti e cu adevarat loial
Skip ads

  • Vilceanu Mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sfaturi!
  • silviusm

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cat costa o diagnosticare pe tester? Si curatarea egr, daca este de la ea..
  • Vilceanu Mihai

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Diagnosticare de la 30 ron la 70 ron in functie de service(in Olt Razz ). Curatare egr nu stiu, am intrebat si eu si nu a raspuns nimeni. Crying or Very sad
  • mariusdej

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
o curatae EGR, m-am interesat chiar astazi ca trebuie sa il curat si eu si costa in jur de 100 RON, asta daca nu mai apar ceva problema
Skip ads

  • mariusdej

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am reusit in sfarsit sa imi curat valva EGR, la un service din cj (ca mie mi-a fost lene sa ma apuc de lucru) si moorul a revenit la mersul lui normal, chack engine nu se mai aprinde si totul este ok
  • kalu

  • Mesaje scrise: 438
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
intrebare?EGR poate fi curatat chiar daca in bord nu afiseaza erori?
pret la curatare?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
EGR se curata "profilactic" ca sa nu se gripeze si sa ai uzura care duce la inlocuirea lui.
  • radu4u

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Lutzu a scris:Sper ca nu am fost prea bagacios astfel incat sa deranjez. In general i-mi place sa ma amestec pe la masina desi cateodata vad ca ma depasesc unele lucruri dar pe care as fi foarte bucuros sa le invat. Despre diagnosticarea de care ai spus mai sus nu am nici cea mai vaga idee.
NU am fost atent si am ramas cu volti si la valoarea de 12 si la cea de 7.4. Acum am inteles stiu unde trebuie sa masor. As vrea sa incerc(EU ca daca nu mergeam la opel si nu mai scriam aici Smile curatarea valvei deoarece simt ca ceva s-a schimbat la motor,relantiul nu mai merge asa rotund si in plus parca ezita um pic la accelerari. De vreo 2 ori am avut si beculetul galben cu evacuarea aprins in bord. Acum la relantiu simt cum se misca un pic masina de la motor doar cand e cald si relantiul scade pe la 650 rpm(la inceput parca nu scadea asa tare) pe cand inainte era ca un benzinar nu simteai nimic in masina si relantiul parca era pe la 800. (motorina am incercat din mai multe locuri+ solutie de curatat injectoare +filtru schimbat dar la fel)
AdevaruL e ca astazi cand am vazut pozitionarea m-am cam descurajat dar daca nu e foarte complicat as face cu cea mai mare placere un tutorial care ar putea ajuta si pe altii.


Salutare
Am si eu o Corsa C diesel din 2004 cu motor de 1.3 si as vrea sa curat valva EGR, dar sunt foarte habarnist la partea mecanica. Ai reusit sa pui un tutorial cum se curata la Corsa valva EGR, eu m-am uitat la mine, dar nu mi-am dat seama nici macar care este valva. Nu am gasit tutorial pt. Corsa C Z13DT, daca ai postat deja tutorialul si nu l-am gasit eu poti sa-mi dai linku te rog.
Multulesc
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu a postat nimeni tutorial. Posibil in curind sa am una si am sa va fac ceva poze, text lipsa ca nu am timp, se poate citi de la celelalte cum se curata.
  • udg_maffia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
LA VALVA EGR NU REZOLVI NIMIC CU SPRAY-UL DACA NU II DAI O GAURA CU BURGHIU DE 4 SI INTRODUCI SPRAY PE ACEA GAURA.... GAURA SE DA IN CAPUL EGR,CAPUL FIIND UNDE INTRA MUFA ELECTRICA ARE ACOLO UN PUNCT COLORAT... VERDE, ALBASTRU ETC... IN MIJLOCUL PUNCTULUI SE DA O GAURA CU BURGIU DE 4 SI ACOLO SE BAGA SPRAY-UL DE CARE SPUNEA DANCUCIUREANU... P.S. NU ESTE O NASCOCIRE DE-A MEA CI ESTE O CIRCULARA TRIMISA DE LA GM . SPOR LA TREABA.
  • SorinXP

  • Mesaje scrise: 595
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Scuze, dar trebuie sa insist pentru niste detalii...
Daca zici sa dam gaura langa mufa ne sugerezi sa gresam motorasul. Problema e ca nu motoarele se blocheaza, ci valva in sine, datorita depunerilor.
Ai circulara aia de la GM?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Valva nu are bobinaj ci electromagnet. Cu gaura si cu spray nu vad ce rezolvi ca nu electromagnetul se gripeaza ci valva.
  • udg_maffia

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1994 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Problema este domnilor ca spray-ul respectivnu ajunge la supapa peste tot adica in scaunul acesteia unde se gripeaza...pt a da randament 100% cu spray-ul trebuie gresat si din spate adica pe gaura respectiva, si in plus calamina aceea care se depune pe valva ajunge si la electromagnetul de care zice dancuciureanu si si acela ar trebui uns un pic.Noi in service il degripam sau mai bn zis il ungem cu spray degripant de la matador sau de la sonax. Atentie nu folositi spray vaselina! spor la treaba domnilor si sper sa nu ajungeti sa schimbati vreunul. P.S. Aceasta metoda functioneaza si la Z 17DT,DTL si la Z19DT,DTH. salutari
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am incercat in weekend sa curat singur egr insa m-am nu am avut sort de izbanda si m-am descurajat cand am vazut cat de multe piese trebuie desfacute,am ajut doar pana la electromagnet (cred ca asa se numeste). sambata am programare la mecanic si sper sa fac niste poze mai bune cu un aparat foto.scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul si cu o mana "stramba" .









  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Stiu ca e destul de vechi topicul dar cred ca egr-ul ramane o problema de actualitate pentru multi posesori de Z13DT. Am si eu o corsa cu acest mortor si am avut probleme indicate pe tester cu valva EGR. Am reusit sa desfac electromagnetul de pe ea si sa misc de acul actuator al valvei pana am simit ca merge mai usor. O perioada a mers super Ok. Acum incepe sa faca iar figuri. Ma tem ca va trenbui sa defac ier. Ce am facut eu nu a fost o curatare propriu-zisa, si inca nu pot sa-mi dau seama cum as putea ajunge la valva. Dar ma gandeam ca daca tot o desfac ar fi mai bine s-o dezactivez definitiv. Domnule Dan Cuciureanu merita sa dezactivam egr-ul mentionez ca la mine in familie mai este un Reanult Kango la care am dezactivat egr-ul de 30.000km si funcutioneaza perfect( acolo doar am scos mufa si a ramas blocat pe inchis). A reusit cineva pana acum sa curete egr pe cont propriu. Poate sa-mi explice cum ajung la valva. Va multumesc anticipat. Simptomele sunt ezitare la accelerare, tremurat la relanti, pornirea mai greoaie, relanti variabil.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. unii au reusit sa o desfaca si sa o curete dar nu au facut post si poze
2. nu este bine de dezactivat, problemele viitoare vor fi mari
O cureti anual si gata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR