Ai uitat parola?


  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
pentru ca tot isi faceau niste catelusi draguti nevoile pe jentile mele am dat cu spray cu piper pe ele si o perioada a functionat , acuma trebuie repetata operatia,
cel ma bine dati dinspre interior pentru ca unele spray-uri au o culoare mai inchisa si ramane murdar


Ultima modificare facuta de mctoto la Dum 16 Sep, 2007 7:42 pm, modificat de 2 ori in total
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2006

  • Garaj Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu, la metoda asta chiar nu ma gandisem
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sau mai frumos ar fi ceva tensiune electrica pe janta Twisted Evil
  • love2calibra

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra c20let din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Feb 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto a scris:pentru ca tot isi faceau niste catelusi draguti nevoile pe jentile mele am dat cu spray cu piper pe ele si o perioada a functionat , acuma trebuie repetata operatia,
cel ma bine dati dinspre interior pentru ca unele spray-uri au o culoare mai inchisa si ramane murdar


de unde ai luat sprayul si cat costa? ms in avans... cat de puternic este, se poate da cu el pe o husa?
  • deleted-3353

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Este asa zisul "spray paralizant" sau lacrimogen. Stiu ca se gaseste in magazinele de arme, cel putin eu pe acolo am vazut.
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o intrebare. care este principiul de functionare al turometrului.
de fapt ce ma intereseaza pe mine:
am o calibra care a avut un C20ne, acum are un C20xe. cutia de viteze a ramas F16-le de pe c20ne.

in interior, mi-a ramas de asemenea turometrul de NE gradat pana la 7000rpm, cu zona rosie incepand de la 6500.
La xe, dupa cum bine stiti zona rosie incepe de la 7000, iar turometru este gradat pana la 8000. stiu ca un XE platfoneaza la 7000rpm (am incercat pe o cali XE originala din fabrica)
acum, intrebarea mea, turometrul meu arata corect? deoarece daca veti compara cele 2 turometre (ne-xe) veti observa ca plaja gradata se intinde pe aceeasi distanta, doar ca sunt gradatiile mai inghesuite, iar practic zona rosie incepe cam in acelasi loc.
  • rusanescudan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
am o calibra care este foarte joasa cum pot sa o mai inalt de la sol
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
pai depinde ce s-a schimbat la suspensie.

daca au fost puse numai arcuri sport(cu -x cm) atunci schimbi doar arcurile.

daca a fost pus kit complet arc+amortizor atunci trebuie sa schimbi tot.


dar cat de joasa e ?
  • silvver bullett

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
supertare mctoto Laughing
  • rusanescudan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Oct 2007

  • Garaj Mesaj Privat
de la sol am doar 11cm as vre sa o mai inalt crl putin la 18 20cm
  • mme

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie:
  • Masina: Calibra C20xe din 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Oct 2005

  • Garaj Mesaj Privat
din cate stiam eu calibra are din fabrica inaltimea de la sol pana la prag de 12 cm...eu cred ca la tine e normala.daca o ridici la 18-20 va fi tractor.eu merg prin bucuresti cu 9cm de la sol si pot spune ca fac fata cu brio.Parerea mea e sa vezi prima data daca ai ceva sport pe ea(arcuri,amortizoare).daca nu,las-o asa.
Numai bine.
  • ioan_francezu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
mctoto a scris:
YAP ! Am calibra de 3 zile....

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 2,088
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C20NE din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Mai 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca o ai doar de 3 zile atunci inca mai ai timp sa dai aripa aia jos Smile
  • GODLESS

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
@mctoto nu se zice aripa , se zice uscator de haine cand mergi cu cortul ... Very Happy
  • andreizr1

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Manta 20e din 1976
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
se pot pune si ceva beri acolo ... tot cind mergi cu cortul.... Smile
  • iustin_antonie

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat









Omuletzul o da in 3700 euro negociabil+motor de rezerva+2cauciucuri.
SE MERITA INVESTITIA?
(Motor de 2000,montat pe ea in aprilie 2007,primul proprietar este si actualul,are 35-36 de ani,nu a avut unde sa o forjeze)
Pretul e ridicol de mic,datorita celorlalte masini (golf+passat )din curtea omului(e la tara,am gasit-o din intamplare
  • hellker

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra X18XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2007

  • Garaj Mesaj Privat
credeti ca achizitionarea unui opel calibra fara acte(proprietarul are hartie de la politia cum ca masina nu este declarata furata nici in ro nici in strainatate)la un pret de 500euro e ok?masina e un 2000 8v in stare acceptabila...ma gandesc sa o cumpar si sa o dezmembrez//ce ziceti?
  • alias

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C 20 LET din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
stie cineva daca chiuloasa de C20 LET este identica cu cea de la C20XE
  • alex_t

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Calibra C20LET din 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2006

  • Garaj Mesaj Privat
alias a scris:stie cineva daca chiuloasa de C20 LET este identica cu cea de la C20XE

nu te baza pe ceea ce spun eu, dar, citisem dintr-un post de-al lui calibra turbo ca difera alezaju si cursa, insa cilindreea rezultata e aceeasi. doar blocul e la fel.
  • alias

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra C 20 LET din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
poti sa-mi arati postul? ca nu-l gasesc
mersi

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata