Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Bwana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua!
Am o Vectra C din 2003 , motor 1.6 pe benzina si am urmatoarea problema legata de pornirea dimineata. Indiferent de temperatura exterioara, cu motorul rece masina se duce la vreo 1500-2000 de turatii la relanti si urca la 2400-3000 la 1 sau R. Dureaza vreo 2-3 minute, pina se incalzeste cat de cat motorul dar in mers masina accelereaza usor sau se mentine turatia chiar daca nu apas pedala de acceleratie sau ambreiajul.
Mentionez ca am schimbat tot kitul ambreiaj (rulment, volanta, place,etc) ca urmare a unor probleme dar fenomenul aparut inainte de acest schimb se mentine si dupa ce am fost in service cu masina. Am verificat si pedalierul si degeaba.
Are vreunul din dvs. o idee ce ar putea fi?
Iar alta problema care este generalizata, vad eu, este cea a aprinderii a martorului legat de functionare motor, masina cu cheie, care la Vectra C in ghid ar fi legata de probleme la cutia de viteze.
La mine apare cand merg continuu vreo 200 de km, cu 130 km/ora si dispare doar daca reduc usor turatia sub 3200.
Am fost si in Germania la service si cei de acolo mi-au spus ca ar fi o versiune soft incarcata aiurea in computer si dupa ce mi-au incarcat ei versiunea corecta a durat exact 700 de km pina a reaparut plus ca se mai si poticnea in mers.
La cei cu motoare diesel inteleg ca o explicatie ar fi conductele de la EGR. La benzina care ar putea fi explicatia?
Am uitat sa adaug ca am schimbat de 2 ori kit-ul de aprindere.Bujiile sunt nou-noute si la fel am inlocuit toata distributia chiar inainte sa fac 60.000 km.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Curata throttle body si fa o calibrare :
https://www.clubopel.com/vie...ighlight=throttle
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10400
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=13295
Curata EGR :
https://www.clubopel.com/vie...amp;highlight=egr
Mergi la intilnire polivalenta si faci o diagnoza :
https://www.clubopel.com/vie...040&start=600
Cauta furtune crapate.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil problemele sunt legate de sondele lambda si/sau senzorul de la clapeta de acceleratie. Si EGR-ul poate fi o problema (din cate stiu la unele Z16XE lipseste dar nu la toate).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Uitam, poate fi si crankshaft sensor pe moarte. Si la mine inainte de a muri definitiv aveam martorul in bord si ralanti mare, dar parca nu varia.
Citeste codurile stocate !
Skip ads

  • Bwana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Cel mai probabil problemele sunt legate de sondele lambda si/sau senzorul de la clapeta de acceleratie. Si EGR-ul poate fi o problema (din cate stiu la unele Z16XE lipseste dar nu la toate).


Au schimbat sonda si au curatat si clapeta de admisie dar fenomenul nu s-a schimbat.
Eu nu stiu unde sa citesc codurile de eroare daca pot fi afisate pe display-ul din masina iar in service nu am avut acces.
Eu nu am mers decat la GTT in Bucuresti cu ea pentru toate reparatiile si intretinerea curenta si doar o data in Germania cand eram in deplasare si m-a astenizat martorul ala de pe bord cu check engine.
Sincer imi este frica sa mai merg cu ea in service ca de fiecare data apar alte mici probleme inexistente anterior care in scurt timp se metastazeaza.
Am masina din 2003 si sincer pina acum 1 an nu am avut nici cea mai mica problema cu ea.Dar de la ultima revizie lucrurile au luat-o razna si am dat o groaza de bani pe reparatii, inlocuiri,etc.
Sa vad cu conductele astea ce poate sa fie poate este vreunul fisurat! O sa ma uit si pe facturi sa vad care au fost schimbate si care nu!
N-as vrea sa cred ca sunt rookie baietii de la service.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Faci o diagnoza la Polivalenta :
https://www.clubopel.com/vie...040&start=600
  • Bwana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Faci o diagnoza la Polivalenta :
https://www.clubopel.com/vie...040&start=600


Chiar voiam sa vin si cautam ceva gen adresa sau loc de intalnire...ca Polivalenta este mare.
Este in incinta langa sala propriu-zisa? Daca puteti sa-mi dati exact locatia si eventualele puncte de acces..multam mult!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai citeste discutia respectiva !
  • Bwana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Pai citeste discutia respectiva !


Scuze...citeam de la pag 12 incoace!
Multumesc mult si ne vedem joi!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR