Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Momentan numai tu poti face ceva pentru ei, asta este...
Ma gindesc la temperatura si presiune carburant, temperatura motor, pozitie pedala acceleratie desi nu cred ca ar fi dar cine stie poate un contact, turatie motor -poate figuri la senzor cranckshaft.....ma mai gindesc. Opel a mai avut probleme cu firele prea lungi.
Idea de baza e ca numai la Corsa D apar aceste opriri dar si se tureaza de aiurea la unii. Motorul fiind identic si pe altele atunci problema ar fi numai de la o diferenta de genul alt cablaj si alte fire, poate pedala acceleratie. ECU eu cred ca e acelasi poate nu ar fi decit mici diferente de soft dar nu vad rostul. Cine stie ce se gaseste pina la urma...
Chiar daca nu se opreste motorul, poate variaza ralantiul si trebuie atunci prins momentul. Sau lasat motor la ralanti si tras de fire, miscate, plimbata pedala acceleratie cu piciorul, pornit ventilator sau ac poate au un circuit comun si scade tensiunea.....

Acum ca a venit frigul a mai avut cineva probleme cu oprit motor sau turat aiurea ?
Skip ads

  • mely

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am mai avut eu de 2 ori probleme cu oprirea la ralanti, de fiecare date dimineata , cu motorul rece, plecat repede dupa pornire si la prima intersectie dupa ce am scos din viteza si am pus frana s-a oprit; am dat cheie , a pornit si dupa asta nicio problema;
Nu pot sa invoc vreo problema cu uleiul, am 20k si am schimbat uleiul de 3 ori deja, prima data pe la 6k, am bagat esso 5w40, la 15 k la revizie am bagat mobil 5 w 40, pe care il am inca si il voi schimba pe la 23 k. Motorina doar de la mol, euro 4 si 5, merg mai mereu cu rezervorul peste jumate;
la prima revizie nu am schimbat filtrul de motorina.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
corsa 1.3cdti are fata de altele de pilda un tub de PVC intre turbina si intercooler ,prins de radiator,care se mai crapa uneori;trebuie verif la imbinarea lui cu furtunul de cauciuc.
  • Gibrail

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 1.3 cdti 90 cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut fratilor,va rog ajutati-ma cu niste sfaturi ,dar mai intai sa va povestesc patania mea.Ieri noapte ma intorceam cu masina de la servici (CORSA 1.3 CDTI 90 CP,de 3 saptamani cumparata si cu doar 850 Km parcursi ),si cand am oprit la un semafor constat ca la ralanti masina mea are in jur de 1200 de rot/min.Am mai remarcat ca atunci cand calc pedala de ambreiaj,ralantiul revine la normal,insa cum eliberam pedala, turatia sarea inapoi la cele 1200 rot/min.Am repetat schema asta la fiecare semafor la care am stationat si la fel a facut de fiecare data.Cand am ajuns acasa am oprit motorul si l-am pornit de cateva ori,dar situatia era neschimbata.Mentionez ca aseara ploua,de fapt ieri a plouat toata ziua (poate fi una din cauze ? ).
Azi de dimineata m-am dus din nou sa o testez,dar fenomenul nu s-a mai repetat.Masina mergea normal (e adevarat ca n-am lasat-o decat 12-15 min.la ralanti si apoi am oprit-o ).Oricum cred ca trebuie sa merg cu ea la service.
Astept parerile voastre.Multumesc.
Skip ads

  • sam_mntn

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poate era motorul foarte rece si o tinea socul automat turata. Zic si eu. Daca nu era rece, atunci nu stiu ce poate fi Sad
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
vezi daca iti mai face in mers asa .
pe un alt topic din forum scria ca e normal sa merga asa ( dar in mers nu stand)
Adik sa aiba o turatie mai mare de relanti in mers pentru a ajuta la frana de motor ... Ma rog e mai lunga discutia ..
  • cronny

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ceva nu e normal...daca este motorul rece e adevarat ca socul il tine mai turat dar asta in primul rand nu tine mult si in al 2 lea rand nu scade turatia cand calci ambreiajul nu stiu ce sa zic dar e ceva in legatura cu ambreiajul..poate gresesc
  • @lexus

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Saltare oameni

Am aceeasi problema cu motorul diesel de pe noul corsa.

Cu stupoare am constatat k problema este cunoscuta de dealerii opel (GTT), dar in varianta neoficiala.

La tester a iesit buna din cap pana-n picioare!

Aveti ceva vesti noi in leg. cu problema?

Astept raspunsuri
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci in frina de motor ECU taie injectoarele, nu mai baga motorina pina cind turatia motorului ajunge pe la 1200, atunci le deschide. Cind apesi ambreiaj turatia va scade repede spre ralanti, ECU daca nu deschide atunci injectoarele motorul moare.

INTREBARE: Cind moare motorul, cind din frina de motor (masina in vit 2-3, pedala acceleratie necalcata) apesi ambreiajul ?

Un alt sistem la aceste masini e ca in miscare, scos pe liber, ralantiul e mai mare de 800, cam 1200 si abia cind se opreste roata el va cobori la 800 (cu cit e mai mare viteza cu atit si turatie de ralanti e mai mare). Motivul e simplu : in miscare ai ralanti mai mare ca sa ai frina, ea este servo si are nevoie de turatie la motor ca sa fie eficienta.
  • Mellisa

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
este frustrant faptul ca inca nu exista nici o varianta oficiala a celor de la opel referitor la aceasta problema,care din pacate se repeta la toti cei care am avut de la inceput aceasta belea:se intampla si la cei cu 300-500-5000-30000 km...foarte suspect;eu am avut o perioada de liniste de vreo 4 luni in care nu s-a intamplat nik,inafara de turarea motorului in gol pana aprox 1500 turatii(stand pe loc la semafor,pe neutru);de 2 sapt insa a inceput sa se opreasca din nou..1 data pe sapt ,cam asa..astept s-o scot de la vopsit sa ma duc iar pe capu lor...deja cred ca s-au plictisit de mine Evil or Very Mad
  • razvanc

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut fratilor suferinzi Very Happy
n-am mai intrat de mult pe forum. deh se mai insoara si omul.
ma inregistrezi si eu cu brio in club desi am mai spus odata ca am patit-o.
acum este foarte certa treaba. merg in fiecare zi cu masina.
se intampla de cele mai multe ori cand motorul este rece (poate 90% din cazuri). se intampla cred ca si la 2 zile iar intr-o zi s-a intamplat de 3 ori. asta in situatia in care pana la birou merg 4 (patru) km. ma gandeam sa filmez cu telefonul tot drumul si sa prin odata momentul. desi nu ajuta la solutionare macar poate am o dovada ceva.. problema este ca nu prea am suport pentru un dispozitiv de filmare.
de curand a inceput sa urce si in turatii de nebuna (dar tot cand pun frana).
niciodata nu moare motorul daca nu apas frana.
am fost la GTT acum o luna si mi-au zis ca stiu problema (desigur tot neoficial) si ca acum (adica atunci cand am fost eu) banuiesc ca este de la nu stiu ce furutn de turbo pe unde cred ei ca se pierde presiune. mai zicea omu' ca ma cheama si pe mine cand vin furtunele 'magine blah blah'. cred ca a fost praf in ochi.
oricum vreau sa ma mai merg odata si poate sa fac o plangere ceva daca tot nu o rezolva.
voi ce demersuri ati mai facut in afara de scrisoare la GM? sau dupa ce ati trimis scrisorile sau scrisoarea comuna a tuturor ce aveti problema, ce raspuns ati primit?
merci anticipat pentru raspuns(uri)
  • erwinrommel

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare care poate nu este legata de acest topic insa, in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie si turatia incepe sa coboare, in momentul cand ajunge pe la 1300 rpm incepe sa se aude un suierat - harsiit in partea din dreapta din compartimentul motor si care inceteaza dupa ce a ajuns la 1000 rpm. Deci se manifesta numai la decelerare intre 1300 si 1000 ture. La accelerare nu se aude nimic totul se face lin si frumos insa la decelerare de fiecare data se aude acest sunet. Daca perioada de trecere de la 1300 la 1000 rpm este mai scurta (in cazul franarii de exemplu) durata harsiitului scade corespunzator. Imi cer scuze daca expunerea pe care am facut-o este necorespunzatoare. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Skip ads

  • Mellisa

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
scrisoare trimisa,primit raspuns sa las masina cateva zile la ei ,sa incerce sa depisteze;lasat masina la ei sa despisteze...nu au depistat-o,back to square one Mad no proof ,no resolution
  • chitescue

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut sint nou pe acest forum.Vreau sa imi iau si eu o Corsa 1.3cdti si ce citesc aici ma ingrijoreaza
Din ce stiu eu acest motor vine de la Fiat si ar fii interesat de aflat daca si pe "italiene" fac probleme
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Forumul Fiat este jalnic, nu ai sa gasesti mai nimic acolo.
  • chitescue

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ok inca o intrebare.Problemele apar doar cind motorul e rece?
  • Reinhardt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Incercati ,cei cu respectiva problema, sa consumati in regim normal motorina din rezervor si apoi sa bagati cu OMV ALPIN Diesel, (euro 5 + aditivi), un plin.
Am observat ca , IN MARE, celor care au bagat euro 4 sau acum iarna orice motorina fara aditivi, li se intampla mai des treaba..Nu e rau sa incercati,nu ? (sunt 5 ron in plus per plin...)
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
OffTopic: Exista si o explicatie logica?

OnTopic: un bucurestean sa ma contacteze pe PM, sa facem o plimbare inregistrata poate prindem parametrii din timpul opririi...
Eu cred ca e problema de software si se va remedia la urmatorul update.
  • aliecs

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2007

  • Mesaj Privat
isvflorin a scris:Asta e tare...nu se incadreaza la defectiune tehnica...nu?

Pai la mine se opreste in cond urmatoare: merg merg merg...ajung la o intersectie sau semafor, apas ambreiajul ca sa frinez si se opreste cam cind scot pe liber deci neturata, pe teren drept...deci cam aiurea, dar niciodata cind este in viteza, decit daca fac eu o prostie...


exact asa am patit si eu de cateva ori..cand sa ajung la semafor..apas ambraiaju..franez..si poc..mi se aprind becurile de contact Smile)) e de rahat faza..dar am patit doar de vreo 3 ori .. si am masina de vreo 3 luni..4. sper sa nu mai am
  • Reinhardt

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Concluzii :
- ambreiajul si frana au legatura cu turatia motorului la relanti cel putin (stand la stop,daca e scoasa din viteza si apasati frana/ambreiajul vezi observa modificarea turatiilor ).
- nu toate masinile fac asa (deci nu e eroare de fabricatie)(a mea nu a facut niciodata,multumesc lui Dumnezeu, si nici nu vreau sa faca vreodata)
- are legatura si cu partea electrica (atunci cand sunt multi consumatori porniti...eventual toti....cica ar fi probabilitatea mai mare sa se produca evenimentul nedorit.Mie cu toti consumatorii porniti , aer la 4, faruri, cdplayer, etc....lasata pe liber, apasata frana, motorul rece ....nu s-a intamplat nimic spre fericirea mea Razz )
Singurul indemn...mergeti la service IN HAITA ...cu scrisoare oficiala, amenintati cu divulgarea la presa a informatiilor....constrangeti-i sa faca ceva in privinta asta....terminati cu mentalitatea veche,romaneasca : "las' bah, ca mierji...mierji veshinie....mierji ROTUND..."
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR