Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • zuzakky

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2007 1,3 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2007

  • Mesaj Privat
SI MIE S-A OPRIT DE VREO 10 ORI PANA ACUM. DAR NUMAI LA VREO 3-4 MINUTE DUPA CE AM PLECAT SI DOAR CAND AM APASAT FRANA
. IN REST IMI MERGE BINE
Skip ads

  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mi s-a intamplat si mie ..
Se pare ca atunci cand e in viteza si apesi ambreiajul.
In loc sa revina la pozitia de relanti se opreste motorul.
Nu stiu cat de multa legatura ar avea cu vre-un furtunas de la turbo , pentru ca motorul nu avea turatie de intrat turbo.
Si am observat o data si faza cu cresterea acceleratiei ca al OZN-uri .. am crezut ca am intrat in hyperspatiu .... Smile))
Acceleratie 1-220 in 0.5 sec
V-am luat pe toti ! Smile)))
Faza cu accelerarea intr-adevar s-a intamplat numai cand am apasat frana.

Ca si probleme la corsa D(fab.dec. 2006 1.3 CDTI * 28000 km) am asa:

1 - Cea mai nasoala problema este troncanitul cand este uscat - problema cu bucsa de la caseta de directie

2 - de 2 sau 3 ori pana acum s-a oprit in mers(la calcarea ambreiajului)

3 - doar o data problema cu acul de la acceleratie 1-220 in 0.5 sec

4 - mai nou cand pun contactul nu se mai stinge martorul cu cheita de service- o sa ma duc in service pentru asta.

Poate ca ar fi trebuit sa postez si la probleme corsa 1.3 CDTI dar am zis sa le centralizez intr-un singur post.
  • isvflorin

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2007

  • Mesaj Privat
4 - mai nou cand pun contactul nu se mai stinge martorul cu cheita de service- o sa ma duc in service pentru asta.


Asta inseamna ca virgula calculatorul a inregistrat un cod de eroare. Mergi la service sa vada geniile despre ce este vorba. Partea cu acceleratia brusca mi s-a intimplat si mie de multe ori, numai ca doar pina pe la 60-80.
Schimbat carburant MOL ->OMV problema persista (oprire motor).
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dgxshpe :
4 - mai nou cand pun contactul nu se mai stinge martorul cu cheita de service- o sa ma duc in service pentru asta.

Mergi la Polivalenta joi sa citeasca Marius inainte codul, neterminatii aia din service o sa-l stearga si o sa iti spuna ca nu era nimic, ca de la motorina proasta...abureala de 2 lei
Skip ads

  • Mellisa

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2007

  • Mesaj Privat
hello everyone,la multi ani,alea alea!nu s-a rezolvat pana acum nimic,dimpotriva,au inceput sa apara din ce in ce mai multe plangeri...promit solemn sa revin cu telefon la erebus,poate cine stie,or fi gasit vreun ``bug`` in soft Laughing a incercat cineva inregistrarea parametrilor,ceva? pattern comun:motor aprox rece,max 15 mins de la plecare,la faza cu acei consumatori,n-as putea spune k sunt d acord,calcatul franei cand masina este pe liber,cam astea ar fi...ah.,si binecunoscutele turatii in gol ...offffffff
  • inalt
  • **
  • 50 mesaje
  • din 15 Jan 2008
  • Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Dambovita
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Asa va trebuie daca luati o masina cu un motor gandit, proiectat si manarit de italieni
Daca stiam asta nu imi mai luam Corsa D in veci vecilor
Teapa sau inselaciune (zici ca achizitionezi o masina germana cand colo ea e macaronara)
Vedeti in vest cum sunt comercializate masinile, la noi numai plastice in interior etc
Suntem cosul de gunoi al GM care acepta aceste standarde pt Romania
Cat despre specialistii nostrii in ale motoarelor, numai de bine ........
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Amice, orizonturile tale sunt tare restranse!

Motorul ala este montat si pe Corsa C, si nu a facut astfel de probleme. Ca idee, este un motor reusit.
orinoco are acelasi motor pe C-ul lui si nu are problemele D-ului.
Problema rezida tocmai in minunatii tai germani, carora le acorzi increderea orbeste.
  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Culmea e ca pe Fiat GP, Punto, Panda etc acelasi motor nu face probleme. Sau nu se plange nimeni.
Skip ads

  • inalt
  • **
  • 50 mesaje
  • din 15 Jan 2008
  • Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Dambovita
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Iata orizontul meu restrans, draga Mihai_39

Cod Motor: Z13DTJ
Tip: Diesel
Cilindri: R4
Axa: DOHC
Valve: 16
Alezaj (mm): 69.6
Cursa (mm): 82
Volum (cmc): 1248
Putere (kW): 55 / 4000
Cuplu (Nm): 170 / 1750 - 2500
Compresie: 17,6
Management motor: Magneti Marelli 6JO
Tip Combustibil: Diesel
Steuerung: Steuerkette
Abgasanlage: AGR, Katalysator, Partikelfilter
Besonderheiten: Common Rail, E-Gas, Tempomat, Turbolader
(dar deja le sti)
Sa iei in serios acest fel de menegment motor (macaronar) si sa-l studiezi bine si sa observi cate compromisuri are.
Si eu am probleme cu el si nu-mi mai fac sperante.
Rezolvarea este ca la frizerie ,, ras, tuns si frezat,, adica reinstalat soft.
Nimeni nu se baga la motorul acesta, mai ales daca e in garantie.
Posibilitatea sa-l trosnesti de tot e mare.
Cui ii merge sa-l stapaneasca cui nu-i merge ........ norocul lui

O macaroana inventata de italieni facuta de spanioli si bagata pe gat de GM nemtilor = Corsa

A avea incredere in neamt nu inseamna orizont restrans ......
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Tu chiar nu intelegi ca acel motor a fost montat si pe Corsa C, Fiat Punto, si nu au fost probleme de genul asta? Sunt membri care au Corsa C 1.3 CDTI si au recunoscut ca nu au problema asta. Daca nici asta nu conteaza in ochii tai si o tii una si buna ca motorul e de rahan, inseamna ca esti incapatanat.

Uite ce parere am eu despre Opel. Sunt niste 'macaronari'! De ce? Din simplul fapt ca au multe motoare 'imprumutate' de la altii, care macar au fost in stare sa le conceapa, bune sau rele, si nici sasiurile nu exceleaza. Vezi cat 'body roll' au unele modele, comparativ cu alte marci. Per total, sunt masini bune, dar nu exceleaza la nici un capitol in opinia mea.
Ii 'ador', si posed Opel, pentru simplul fapt ca nu sunt atat de costisitoare, gasesc piese destul de usor, exista comunitati, suport. Daca nu erau constrangeri de ordin financiar, alegerea mea era cu totul alta.
  • inalt
  • **
  • 50 mesaje
  • din 15 Jan 2008
  • Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Dambovita
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
In sfarsit ai lamurit lumea ca eu nu am putut. Bravo!

,, Per total, sunt masini bune, dar nu exceleaza la nici un capitol in opinia mea. .......
Daca nu erau constrangeri de ordin financiar, alegerea mea era cu totul alta ,,

Felicitari dragul meu
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Afla ca 'bun' are grade de comparatie, iar Opel in ochii mei nu se afla la superlativ. Si totusi, bun <> slab. Lasa aerele de superioritate, ca nu-ti iese. Mai bine revino cu argumente in discutie, decat afronturi ironice la persoana mea. Mai degraba bateai fierul pe resoftare, ca tot ai scris. Poate era mai important aspectul asta, in discutia de fata. In fine.

Dar fa-ma sa inteleg, fa-ne sa intelegem, ce vina au italienii vizavi de problema asta? Doar te-ai legat de motor, ca el ar fi de vina pentru opriri, iar eu si 'Batman', cel putin, ti-am spus ca fix acel motor exista si pe alte masini, care nu au aceasta problema. Cu siguranta motorul este beleaua, iar italienii au facut-o de oaie.

Nu inteleg de ce ti-ai cumparat Corsa, daca ai gasit numai plastice la interior si te deranjeaza faptul ca motorul e de provenienta FIAT, iar masina imparte aceeasi platforma tehnica cu Grande Punto. Ca sa ai cui sa-i faci morala cu folclorism despre 'macaronari'? Hmm
Skip ads

  • inalt
  • **
  • 50 mesaje
  • din 15 Jan 2008
  • Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Dambovita
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sincer imi cer scuze
Fara aere de superioritate si fara afronturi am rugat sa va aplecati cu staruinta asupra softului. Doar atat
De ce iti taie alimentarea in situatia unei decelerari pana la nivelul relantiului ..... vezi softul care sesizeaza in admisie o presiune mult mai mare decat cea normala, incercand sa echilibreze cele doua valori - aer ce are inca destula presiune in urma inertiei turbinei si cantitatea de motorina ce trebuie injectata, valoare data, ca za zic asa, de pedala de accel. in pozitie neutra - ne putand sa faca asta da afara, adica cea mai simpla solutie pt el, opreste totul. Raporturile aer - combustilil sunt riguros stabilite. Este suficient ca unul dintre acestea sa aiba abateri sau sa fie percepute si interpretate aiurea de soft ca da totul peste cap
Este o munca de sisi sa descoperi toti parametrii fizici cu exactitate ca sa intelegi de ce softul reactioneaza asa sau el e plecat la plimbare
Simplitatea acestui soft ( generata de ratiuni economice) i se puna in carca o sarcina mult prea mare
Si exemplele ar putea continua
Inca o data imi cer scuze
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Z13DTJ s-a pus doar pe Corsa D, nu si pe Corsa C unde e vorba de Z13DT. Cele 2 motoare sunt diferite, sistemele de management sunt diferite de asemenea.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Iar Z13DTH exista si pe Astra H. Exista vreun caz de oprire la ralanti?
  • inalt
  • **
  • 50 mesaje
  • din 15 Jan 2008
  • Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Dambovita
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ-corsa d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Te rog sa ma crezi Mikki ca pe toate actele chiar si pe car pass sunt mentionate Z13DTJ iar nu DT simplu
Daca este necesar pot face poze cu acestea
Ca sa ma desconspir, virulrnta pozitiei mele nu era adresata forumistilor ci impotriva GM, bate saua sa priceapa .....
Am cautat o coalitie a nemultumitilor, dar s-au gasit multi aparatori, deci laudati si cantati marile realizari tehnice pe banii si rabdarea noastra.
Parca asa incepea topicul Mellisei
Cat despre Astra H trebuie sa-i intrebati pe d-lor
  • Mihai_R

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 160 cp 2.0 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
inalt a scris:Te rog sa ma crezi Mikki ca pe toate actele chiar si pe car pass sunt mentionate Z13DTJ iar nu DT simplu
Daca este necesar pot face poze cu acestea
Ca sa ma desconspir, virulrnta pozitiei mele nu era adresata forumistilor ci impotriva GM, bate saua sa priceapa .....
Am cautat o coalitie a nemultumitilor, dar s-au gasit multi aparatori, deci laudati si cantati marile realizari tehnice pe banii si rabdarea noastra.
Parca asa incepea topicul Mellisei
Cat despre Astra H trebuie sa-i intrebati pe d-lor


Eu maine merg la o testare la Di-bas.

Mihai
  • Mihai_R

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 160 cp 2.0 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma am fost cu Mihai, dar din pacate nu a putut sa reproduca defectul, asa ca nu am rezolvat nimic.
Totusi mi-a zis ca a vorbit cu directorul (dupa ce am plecat eu) si ca i-a promis ca facem cate teste vrem, doar ca el are nevoie de sesizari.
In concluzie: faceti programare pentru problema asta. Daca se poate o sa vin si eu, ca sa nu poata sa zica ca e prima data cand aud despre asta. Chiar daca nu se opreste in timpul testului, cereti o hartie care sa zica ca ati fost acolo si pe care sa scrie clar problema pentru care ati venit.

Dupa ce am scos-o din revizie, mi s-a parut ca are turatia la relanti un pic mai sus.

Aseara, in situatia clasica, de 2 ori a scazut turatia, fara insa sa se opreasca.

Azi dimineatza insa, dupa ce plecasem de la Gorjului---deja eram in jos catre Crangasi, mi s-a oprit din nou. Dar nu sunt convins ca nu a fost si vina mea, adica am scos-o din a 2-a apasand rapid ambreiajul, intr-un moment in care cred ca era subturata, si am apasat brusc pe frana.

Adicatelea, nu am facut faza clasica, calma, inainte de semafor.

Repet, daca nu facem lista aia cu numele complete, VIN-ul masinii, data si locul cumpararii, nu cred ca avem sanse.

Directorul de la Di-bas, intr-adevar, mi-a spus ce a scris Edi mai sus.

A apreciat ca l-am luat ca "in mediere" cu hai sa colaboram, sa incercam calm sa gasim impreuna solutia. Deci, cel putin pana la Marea Constatare, asta trebuie sa fie strategia.

Mihai
  • Batman

  • Mesaje scrise: 367
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca ai gresit forumul, nu atat pentru post (care e probabil util pentru cei interesati daca vor sta sa descifreze ce ai scris tu acolo), cat pentru faptul ca sunt foarte putini cei care stiu cine este Edi si ca probabil prima parte din postul tau este de fapt un citat din ce a spus el in alta parte.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Batman, daca ai ceva constructiv de zis, fa-o. Daca nu, abtine-te. Nu mai agita apele aiurea. Sper sa nu te superi prea tare ca am raspuns asa dur.

Aici se incearca rezolvarea unei probleme. Personal am discutat atat cu Mihai cat si cu Edi despre aceasta problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR