Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai De ce să votez? Ghidul Alegătorului ×


  • Batman

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Sorry!

Incercam sa explic de ce Mihai vorbeste la pers. III despre el insusi. Dar daca tu zici ca e clar, e clar.
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa Z13DTJ-corsa d din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Mihai_R
In urma expunerii tale, asupra acestei probleme, si-au formulat un punct de vedere cat de cat ?
Un comentariu, o justificare, o parere, o aluzie .......
  • bonini

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa Z10XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
ma puteti ajuta cu o informatie?
de unde pot lua un ornament de applastic de pe aripa dr fata pt o corsa c?
nou sau SH, nu are importanta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
bonini a scris:ma puteti ajuta cu o informatie?
de unde pot lua un ornament de applastic de pe aripa dr fata pt o corsa c?
nou sau SH, nu are importanta.

Tu ai citit titlul discutiei ? Corsa D motor Z13 -oprire motor la relanti
Vii la Intalniri iasi simbata 15:00 Palat si iti spunem noi ce si cum.
  • Beethoven

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara! Sunt conducator auto de vreo 7 luni. Am un opel corsa cdti 1.3 din 2006 cu aproximativ 4000 km. In ultimele zile am observat o chestie ciudata, care se intampla din cand in cand, nu mereu. Atunci cand opresc masina, la semafor de exemplu, motorul se ambaleaza usor de cateva ori, ca si cum as apasa usor acceleratia, desi eu sunt cu piciorul pe frana si schimbatorul e la puncul mort (normal). Am crezut ca mi se pare, dar o indica si turometrul. Asta se intampla, repet, vreo 3 secunde apoi motorul ramane turat constant cum ar fi normal, undeva sub 1000 de turatii. E o chestie grava? Puteti sa ma ajutati cu vreun sfat? Multumesc.
  • inalt

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa Z13DTJ-corsa d din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2008

  • Garaj Mesaj Privat
La tine este exact pe dos, la unii se opreste iar la tine se ambaleaza, nostim !
Am mai auzit o parere. Se opreste din cauza ca in motorina ar exista apa ........ S-o credem si pe asta !?
Hei voi ceilalti, va-ti rezolvat problema ? Si noi vrem sa aflam. Sau aceasta subiect s-a perimat.
  • pushtiu75

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa Z13DTJ din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Salut corsarii noi si vechi
Am un opel corsa d cdti 1.3 din ianuarie 2007 cu 19000km, aceeasi problema semnalata de voi cu oprirea la relanti Mad ce am observat la mine, se intampla cand am consumatori multi porniti(faruri, dezaburire luneta , cd, ventilator treapta a doua) si numai sub 0 grade, martie-octombrie 2007 fara probleme Razz

Am semnalat problema la revizia de 15000 km, m-au luat cu aiureli - motorina proasta, "se mai intampla", etc...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La pedala ambreiaj este un intrerupator (switch), verificati daca sta pe pozitie si contactele sunt bune. Se poate demonta si actiona manual pina cind se sesizeaza ca da un rateu.
Rolul lui este ca ECU sa stie ca ai apasat ambreiaj si sa coboare turatia la ralanti. In cazul in care nu primeste semnal de la el dupa frina de motor ramin injectoarele "taiate" =motorul se opreste.
Cel mai simplu veti cere inlocuirea lui.
  • mircea2ro

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Si totusi, dupa ce se incalzeste bine motorul, nu se mai opreste! Atunci ce legatura ar avea cu pedala?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Daca citesti vei observa ca la colegii tai se oprea motorul si vara cind se incalzeste in 5 minute.
  • isvflorin

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie:
  • Masina: Corsa din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Mar 2007

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Daca citesti vei observa ca la colegii tai se oprea motorul si vara cind se incalzeste in 5 minute.

Salut Dan,
chestia asta am citi-o mai demult pe forumurile din anglia si la restul modelelor din gama Opel. Cumva este probata pe vrun membru (tu, altcineva) la o intilnire a forumistilor in Bucuresti ? E o diagnoza serioasa si cu rezultate ? In caz ca este probata la cineva te rugam sa ne spui ca presupun ca toata lumea cu problema asta sta cu "sufletul la gura" pt o rezolvare. In acest caz am putea merge toti buluc sa cerem inlocuirea.
Cu respect,
Florin
  • Mihai_R

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 160 cp 2.0 cdti din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Jun 2007

  • Garaj Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:La pedala ambreiaj este un intrerupator (switch), verificati daca sta pe pozitie si contactele sunt bune. Se poate demonta si actiona manual pina cind se sesizeaza ca da un rateu.
Rolul lui este ca ECU sa stie ca ai apasat ambreiaj si sa coboare turatia la ralanti. In cazul in care nu primeste semnal de la el dupa frina de motor ramin injectoarele "taiate" =motorul se opreste.
Cel mai simplu veti cere inlocuirea lui.


Sunt un pic pierdut la asta ...? Pai, cand apesi ambreiajul si o scoti din viteza, si mergi cu ea din inertie, la relanti, relanti-ul nu ar trebui sa creasca, ca sa previna opritul la relanti cand apesi pe frana...?

Mai jos, va fac copy - paste - , cu ce am scris adineauri pe celalalt forum---pentru ratiuni de eficienta. ( Ca sa previn comentarii inutile pe tema asta)

"Domnilor, Doamnelor si Domnisoarelor,

Eu 3 saptamani am stat cu masina blocata in service la G & P pentru avarii. Nu va spun ce crize de nervi mi-au provocat baietii ca nu au urmarit devizele de plata si acceptarea lor, in conditiile in care dupa 3 saptamani, eu in noaptea urmatoare a trebuit sa plec cu un client la Deva. Iar masina era "gata" -- vezi mai jos , de o saptamana.

Noroc ca au intervenit Seful de Service si Directorul executiv, si a semnat sa imi dea aia masina sa pot sa plec sa imi fac treaba.

Plus ca nu mi-ai aliniat ca lumea, farul, stopul, o clema de la spoilerul fata, probabil si alinierea aripa-capota. In sfarsit, pentru asta, cei 2 m-au chemat intr-o zi ca sa o rezolve.

Ideea este ca din toate astea a iesit si ceva bun. Am numerele de telefon ale Directorului Executiv si ale Sefului de Service.

Ce ar fi bine? O lista cat mai numeroasa de semnaturi, plus tot forumul asta printat si paginile pe problema asta de pe celalalt forum, si mers la el. Am speranta ca nenea directorul ne va baga in seama, si macar va face sesizarile necesare....

Ma rog, eu vreau sa il invit si la un pranz, ceva undeva, sa creeez o relatie cu el.

Vreau doar sa scap de tampeniile astea cu exteriorul, dupa care, din raul care s-a produs, incerc sa ma folosesc de ce a iesit bine, si anume de faptul ca l-am cunoscut pe tipul asta.

Va spun sincer, daca nu era Seful de service si directorul, eu nu plecam cu masina in vinerea aia, si pierdeam si bani, si intreg clientul. Chiar am vorbit cu seful de service, ca poate, poate avem speranta ca de la Middle Management in sus, poate lucrurile incep sa se schimbe. Dar va spun sincer, daca este sa ramai cu cei de la front desk, mai bine le faci cadou masina.

PS Mie de la revizie, mi s-a mai intamplat de 3 ori. Mai rar, dar totusi. Simt ca are ceva de genul " motorul nu isi intra in turatie"... habar nu am, aberez.

Deci termene concrete: daca saptamana asta sau maxim cealalta, imi rezolv problema cu "alinierea contururilor", urmatorul drum la G&P, la nenea directorul, va fi cu maldarul de pagini de pe forumuri, cu tot cu linkuri.

E rau ca e bine ca a inceput in sfarsit sa apara si la Vauxal. Poate se trezesc si nemtii. Sau sunt suparati pe noi pentru Nokia...?

m

DOMNILOR, AM DAT LINK PE FORUMUL DIN ANGLIA, DAR AM OBSERVAT CA DE FAPT TOT ROMANII SI BULGARII S-AU MUTAT ACOLO. DACA TOT FACETI O TREABA, FACETI-O CA LUMEA ! CAUTATI CAZURI DE ALE LOR ...! "

Dan, te rog nu uita sa ma lamuresti cu intrebarea ref. la postul tau citat. Eu cu tehnica mecanico - electronica, stau mai greu. Tehnica juridica, e altceva. Deci daca chiar vreti sa facem ceva, ar trebui cu un research sa aflam daca mai au si altii probleme. Mentionez ca unui coleg din Italia, - roman, dar cu masina cumparata de acolo, i s-a intamplat si lui de 2 ori, o data in Romanica, si o data in Italia.
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 229
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z14XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Cand mergi cu frana de motor, motorul este ajutat de inertia masinii, in sensul ca prin intermediul transmisiei care este cuplata (esti in viteza) energia cinetica a masinii se transfera la motor. In aceste conditii, motorul cheltuieste mai putina energie (cu timpul de compresie in special) si functioneaza cu un amestec aer / carburant saracit. Daca ai computer de bord o sa vezi ca iti indica 0.0, de aici si exprimarea lui Dan, cu "injectoare taiate". De asemenea, cand motorul functioneaza in acest regim, turatia lui este mai mare decat cea de relanti (turatia de relanti este turatia minima la care functioneaza motorul).

In momentul in care se calca ambreiajul, ECU afla ca motorul nu mai este ajutat de transmisie si imbogateste amestecul aer / carburant. De asemenea, turatia motorului scade la cea de relanti. Daca acel senzor nu functioneaza (da rateuri), asa cum explica Dan, ECU nu afla ca motorul nu mai este ajutat, mentine amestecul saracit, iar motorul se opreste.
  • adydmy

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut baieti sper sa nu fiu off topic,eu am o corsa c 1.2 2001 benzina si am acelasi probleme cu opritul motorului, cand o scot din viteza uneori se opreste iar ieri mi s-a intamplat cand stateam la semafor culoarea rosie deci la relanti sa mi se opreasca fara sa actionez nici o comanda asupra masini.Trebuie sa mentionez ca aceste simtome sau accentuat cu trecerea timpului ,adica daca acum o luna motorul se oprea odata la 5 zile sau chiar mai rar acum imi face si de 2 ori pe zi.
  • bubu_jackson

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
mihai_39 a scris:

Motorul ala este montat si pe Corsa C, si nu a facut astfel de probleme. Ca idee, este un motor reusit.


Ideea e ca am si eu un Opel Corsa C si imi face aceleasi probleme, chiar de doua ori pe zi. A inceput acum vreo doua luni si am tot fost cu ea la Opel in Mures. Imi spun ca masina nu are nimic... culmea e ca ea are, se opreste cand e pe liber, la relanti.
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Sal. Si eu am o corsa C 1.3 cdti si am remarcat ca se tureaza cateodata singura cand merge scosa din viteaza, dar numai in mers. cand sta pe loc nu intampin problema asta. Are cineva vre-o idee? Ma gandeam ca e vreo problema la senzorul de la pedala de acceleratie.
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 1,538
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2008

  • Garaj Mesaj Privat
eul_liric a scris:Sal. Si eu am o corsa C 1.3 cdti si am remarcat ca se tureaza cateodata singura cand merge scosa din viteaza, dar numai in mers. cand sta pe loc nu intampin problema asta. Are cineva vre-o idee? Ma gandeam ca e vreo problema la senzorul de la pedala de acceleratie.

sesizarea ta este corecta. exista o legatura cu pedala acceleratiei si senzorul despre care faci vorbire. se discuta despre asta in mai multe topicuri. unul este acesta, iar altul este: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=33981
si in acesta: https://www.clubopel.com/lin...highlight=fum+alb
chiar daca ti se vor parea putin fara legatura sau neconcludente contin totusi ceva informatii.
  • eul_liric

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa Z13DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Sep 2008

  • Garaj Mesaj Privat
A reusit cineva sa rezolve problema cu turatia in gol la Z13DT? Are cineva o schema cu senzorul de la pedala de acceleratie si ambreiaj?
  • lucian.vectra

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra x18xe din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Am un vectra 1.8 ,16v.cind reduc viteza si vreau sa schimb intr-o viteza inferioara,2,3 dupa ce calc ambreiajul,i-mi moare motorul.Am patit-o si in timp ce stateam pe loc la semafor.Nu m-i se aprinde nici un bec de avertizare a vreunei erori pe bord.Am dus masina la diagnoza si totul e ok. pe tester. serie caroserie.WOLOJBF35W1316067.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 8,291
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra Z19DTH 200CP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jan 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Bre, un baiat mia zis de aceasta problema, pana acum a rezolvat-o cineva?
Avand in vedere ca este vorba de un singur tip de ecu, cumva tind sa cred el ar fi vinovat, desi, totusi ar trebui sa se opreasca si la rece, si la cald si in diferite regimuri de functionare.

Totus, am observat ca este in stransa legatura cu frana. Cumva pompiata de vacum de la servofrana are vreo actiune asupra vreunei componente a motorului, aceasta componenta dilatanduse si contractanduse in functie de temperatura, deci ar fi bine de verificat cu atentie si instalatia de servofrana. Ma gandesc ca pompa de vacum are vreun senzor pacatos, dar ar trebui sa dea eroare.



La dacie pateam treaba asta pentru ca aveam furtunul de pe galerie la servofrana crapat...... poate ajuta.
#YESLAVOT pe 26 mai De ce sa votez? Ghidul Alegatorului ×

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata