Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
asa este!! mai ales ca de la o vreme nu sa mai aprins becul! o sa rezolv si cu releeul cind o sa am bani.mai am o problema cind o calci cam ezita pina in 2ooo de ture si cind e in viteze la relanti si accelerezi zmuceste putin,care o fi motivul? a,era sa uit in mers mi sa aprins alt bec unul ca un patrat cu o rotita sau steluta intr-o parte si in momentul ala nu mai indica nimic turometru,ciudat nu?
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
a inceput sa isi revina nu mai face nici o hiba
  • marius_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Astazi pentru prima data, (dimineata destul de geroasa), am mers cu martorul "exhaust emission" aprins. Pana acum acest martor din bord se stingea la scurt timp dupa pornirea motorului.Care sant cauzele care fac ca acest martor sa nu se mai stinge?Sant riscuri mari in situatia in care se circula astfel?
Multumesc!
  • cio2000

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu de curind,am fost la opel service si mi-au schimbat bujiile.Acum e o.k
Skip ads

  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
asta scrie la carte : "Lights when the engine is running :Fault in emission control system. The
permitted emission limits may be
exceeded.
If unburnt fuel enters the catalytic
converter, this may result in overheating
and irreparable damage to the catalytic
converter.
You should therefore avoid
unnecessarily long use of the starter
when starting off, running the tank dry
(an irregular fuel supply w ill lead to
overheating) and starting the engine by
pushing or towing.
If necessary, driving may
be continued for a short time a t a low
speed and with a low engine speed."
Asa ca du-te la un tester, apoi sa ne zici ce si cum rezolvi Smile
  • LUPUlup

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
SALUT!
Din pacate am patit-o si eu ieri dimineatza. S-a aprins martorul exhaust emission Sad
Am tot cautat pe forum si sunt o gramada de cauze si de pareri in legatura cu acest martor. Sper sa fie si la mine bujiile mai ales k nu au fost schimbate niciodata, masina e un OPEL ASTRA G din martie 2003 si are 20 000 km. Inainte sa se aprinda martorul de gaze am observat k motorul cam tremura, nu mai mergea "rotund" cum s-ar zice, dar ampus totul pe seama frigului si a socului electronic, dar se pare k altele erau cauzele.
O sa dau o fuga la service la erebus si o sa vad ce zic baietzii.
  • marius_m

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Despre dimineti friguroase au mai fost in schimb ma gandesc ca am alimentat in alta parte.De obicei alimentam de la statii peco cu renume.Ma gandesc poate fi motorina una din cauze?
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am aceasta problema de la inceputul iernii, cred ca mai exact din noiembrie de cand au inceput sa scada temperaturile. martorul respectiv din cate stiu eu se aprinde din mai multe cauze. la mine se aprinde numai cand motorul e rece, daca merg ceva timp cu ea si opresc si pornesc motorul nu se mai aprinde. nu se simte absolut nimik la mersul masinii. pe tester da o eroare la aprindere, am sch. bujiile dar tot face asa ca cei de la service mi-au zis sa schimb si un releu care e vreo 2 mil. si ceva dar nu m-am mai dus sa-l schimb.
Skip ads

  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Trebuie sa mergi sa o pui pe tester.
Cel mai probabil din cele descrise ar fi una/cateva bujii incandescente arse.
Bafta
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
se face cumva confuzie intre martorii "Exhaust emission" si "engine electronics"? - intreb datorita faptului ca raspunsurile astea despre bujii apar mai degraba cand e aprins martorul "Engine electronics,
immobiliser", nu ala de gaze....sau poate ma insel Exclamation
  • LUPUlup

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Salut.
Asa cum va spuneam, am fost la erebus sa o pun pe tester. Am abordat un nene din aia de acolo si i-am explicat care este problema si cum se manifesta masina. El imi spune k ma programeaza pt vineri la test si k din cate ii explic eu este vorba de "supapa de recirculare a aerului" parca. Adik de EGR si sa ma pregatesc "sufleteste" de 250 euro k vineri cand ma duc sa o pun pe tester sa o si schimbam Evil or Very Mad
Normal k m-a facut praf cand am auzit.
Plec de la service d la erebus si ma tot rodea chestia asta, voiam sa o pun pe tester AZI, nu maine sau poimaine, asa k am ajuns printr-un prieten la AVIA MOTORS. Astia de la avia au si interfatza pt opel si am pus-o la tester. ala cu testerul zice k am pierderi pe reteaua electrica a motorului sau ceva de genul asta k nu mai tzin minte exact, inca eram sokat de cei 250 euro, si ma rog , la bujia 4 ar fi ceva mai grav.
Mi-a resetat ala eroarea, martorul din bord s-a stins si a desfacut bujiile. Aia din service ziceau k bujiile nu sunt chiar asa praf facute, dar dak vreau sa le schimb, le schimb la ei. Am zis ok, lschimbam bujiile, care m-au costat 975 000 bosch. Mi-au schimbat aia bujiile si masina merge mult mai bine k inainte, si a pus-o iar pe tester si mi-a zis k acum totul este ok. Acum nu stiu ce sa zic, am scapat, nu am scapat... Cert e k martorul e stins si masina merge mai bine k inainte.
M-as mai duce si la erebus vineri sa o mai un o data pe tester, dar ma costa inca 800 000 si imi e k ma abureste ala sa schimb nenorocirea aia de supapa.
Urmeaza sa ma hotarasc si va tzin la curent

p.s. Daca problema nu ar fi rezolvata, ar trebui k martorul sa se aprinda iar? Dupa cat timp de la resetare?
merci
  • stk
  • **
  • 56 mesaje
  • din 07 Nov 2005
  • Astra 2006 Y19DT
  • Ploiesti
  • stk

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2006 Y19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Martorul se aprinde imediat ce ecu detecteaza valori anormale ale senzorilor, in cazul tau dc ai schimbat bujiile si nu se mai aprinde si ai observat o ameliorare in mersul motorului, nu cred sa mai ai vreun fel de problema momentan. Parerea mea ca cei din service-urile mai cu pretentii intotdeauna vor sa te jupoaie de bani, eu nu mai merg in nici un service unde nu am acces sa vad exact ce fac cu masina mea. M-am 'intzepat' deja o data, la 2 luni dupa ce am luat masina si nu prea stiam nimic despre ea si m-am saturat.

Avand in vedere ca masina ta e destul de noua nu cred sa se fi dus deja valva egr, poate avea nevoie Gigel de una s-o vanda pe sub mana ca noua sa-si mai rotunjeasca si el veniturile Razz

Dupa parerea mea sg pb a fost bujia incadescenta nr.4 dusa si atata tot!
Bafta si sa ne auzim de bine!
Skip ads

  • LUPUlup

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Si eu sper din toata inima sa fi fost bujiile si nu valva egr, k nu-mi stau 250e in gat si nu am ce sa fac cu ei. Bine k ecu sesizeaza imediat daca e vreo problema. Si mie mi s-a parut un pic ciudat k ala direct mi-a zis k e valva aia, mai ales k senzorul ala se poate aprinde din o mie de motive.
Sper sa fi scapat. Va mai tzin la curent.

MERCI, BAFTA SI TZIE[voua]!
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
stk a scris:...

Dupa parerea mea sg pb a fost bujia incadescenta nr.4 dusa si atata tot!
Bafta si sa ne auzim de bine!


Din cate am inteles eu, masina are motor pe benzina, deci n-are bujii incandescente. De regula, problema este EGR-ul, cel putin la motoarele 1.6.
Apropo, supapa EGR pt motoarele 1.6 e 350 RON la Augsburg cu piesa la schimb.
  • stk
  • **
  • 56 mesaje
  • din 07 Nov 2005
  • Astra 2006 Y19DT
  • Ploiesti
  • stk

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2006 Y19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Da scz pt greseala care am facut-o, nu am citit f atent, trebuia sa-mi dau seama ca a zis ca a schimbat bujiile Bosch cu 975k Razz

P.S. Completati description sa evitam situatii d-astea de a mai induce si pe altii in eroare
  • LUPUlup

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am inteles k se curatza valva EGR, asa k daca mai apare problema cu becul aprins o sa ma duc si eu sa curatz valva asta egr. Numai sa gasesc unde sa ma duc, poate imi recomandatzi si mie pe cineva.
Aia d la service nu au zis nimic k se poate curatza Evil or Very Mad Masina are doar 20 000 d km, nici la dacie nu am patzit nimic la 20 000km.
Merci si de informatzia cum k la AUGSBURG ar costa 100e valva respectiva, e bine de stiut. Aia imi luau 250e Evil or Very Mad
Ce tzara de kkt...
  • LUPUlup

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate, temerile mele s-au adeverit. Azi dimineatza iar s-a aprins respectivul martor si masina merge din nou catastrofal Sad , nu am facut nici o treaba cu schimbatul bujiilor.
O sa deschid o 9 discutzie cerand ajutorul vostru sa ma indrumatzi catre cineva care poate sa-mi curetze si mie blestemata aia de supapa EGR.
  • fristei

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si eu am astra din mai 2003 .... ia zi-mi cum face de la valva asta?
cand accelerezi in 1 treapta si a 2a ... iti da in nas ca si cum s-ar ineca ?? eu am fost acu 2 luni la service ... dar nu am tinut minte cum se chema ... cred ca asta era... au curatat-o ei ... dar n-a tinut prea mult .... ei mi-au zis ca e vreo 5-6 milioane ...
La fel face si masina ta? "da in nas?"
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Omule, nu esti singurul om cu faimoasa problema a becului galben..eu am mai scris pe forum despre asta, ...mai cauta prin articole, sunt multi care si-au spus pataniile..

cert e ca trebuie sa o lasi moale cu increderea in super dealerii nostri..sunt niste tepari mai toti..sa reamintesc doar ca un bun prieten si-a luat o astra nou-nouta de la erebus cu roata de rezerva schimbata de ei, inlocuita cu una uzata cu janta indoita? logic ca nu a verificat nimeni cand isi ia masina nou nouta, stralucitoare si cu plastic pe scaune, daca roata de rezerva e acolo unde trebuie si daca e noua.

altora li s-a cerut o groaza de bani pt schimbarea curelei de transmisie si pompei de apa (peste 20milioane), operatiune pe care eu am facut-o la mecanicul meu, pe o vectra ce-i drept, cu vreo 6mil, cu tot cu piese (pompa apa,curea,antigel etc.).

sa mai dau doar un exemplu in care niste vecini proprietari ai unui mercedes sprinter care nu mai pornea (doar se aprindeau becurile pe bord) la service-ul Mercedes de pe sos. Vitan, i-au zis ca trebuie sa schimbe computerul de injectie (vreo 3.000euro daca nu ma insel) ca intr-un final, un pustiulica de electrician auto de la un service de cartier care se tot baga in seama cu proprietarii sprinterului sa descopere in 2 minute ca era o siguranta arsa, a computerului central (care e situata separat de celelalte sigurante, in cazul sprinterului) ...


ASA CA VA ROG, NU VA MAI LASATI PACALITI DE TOTI IMBECILII CARE INCEARCA SA DUCA DE NAS MAI ALES PE CEI CARE NU SE PRICEP, GEN MECANICI CARE SE UITA LA TABLOUL DE SIGURANTE AL MASINII SI II SPUN FEMEII-PROPRIETAR (DE OPEL CORSA,n.n) CA TREBUIE SCHIMBATE PLANETARELE Smile Smile asta chiar e pe bune, a patit-o fraiera, ce-i drept, de nevasta a unui prieten, din pacate. Noroc ca nu s-a apucat sa il plateasca pe tembelul ala sa demonteze planetarele.

SFATUL MEU: CAND DATI PESTE MECANICI DIN ASTIA CU TEORII FANTEZISTE, ***** IN GURA, CUM SE SPUNE POPULAR (SA MI SE SCUZE LIMBAJUL, ASTERISCURILE NU INLOCUIESC DECAT CUVINTE DE LAUDA;)
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu martorul de eexhaust emission si in special dimineata sau cind este super umezeala[ploua,ninge]azi cind a inceput sa ninga sa aprins zici ca prezice vremea al draq.se stinge dupa 15 minute de functionare si repornire.imi este frica sa mai merg la servis,la dibas au zis ca este calculatorul de injectie,sa mor nu alta!se mai aprinde pt scurt timp si becul ala ca o steluta cu un patratel si in acelasi timp nu mere turometru,dar scurt timp.dubios cind se aprinde exhaust emission parca trage mai tare!electronica asta nu e buna fratilor
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR