Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Intr-adevar dubioasa problema ta.
Spui ca i-ai scos mufa debitmetrului de cateva ori: cum se comporta masina cand ai mufa scoasa (mai e relantiul instabil)?
Daca masina trage mai tare cand ti se aprinde martorul exhaust emissions inseamna ca e debitmetrul dus: da valori aberante si atunci ECU il anuleaza, nu mai tine cont de ce valori masoara acesta.
Spui ca debitmetrul l-ai schimbat, dar eu am o banuiala: l-ai cumparat (dupa pret pare original) si te-ai dus sa-l schimbi la un service. Eu cred ca mecanicul respectiv a luat debitmetrul original (cumparat de tine) si l-a pus probabil pe masina lui sau a unui prieten, iar la tine a ajuns cel defect al lor. E o chestie obisnuita ce se practica in serviceurile - de unde altundeva daca nu din - Romania . Daca mai ai factura, vezi daca corespunde seria cu ce scrie pe debitmetru, daca nu cumva e direct alta firma. M-as mira sa fi crapat cel original atat de repede.
Daca schimbi debitmetrul (oricum daca la tester ti-a dat debitmetru defect tre sa-l schimbi), schimba-ti-l tu ca e simplu, nu te mai du in service. Si dupa ce-l schimbi, schimba filtrul de aer mai des (la 5-10 mii km) ca din cauza prafului de la noi se duce asa repede.

Cat despre celalalt martor, in manual scrie asa:
Electronically controlled engine cooling: If it lights up when the engine is running: A fault has occurred in the engine cooling system or the cooling circuit of the air conditioning. Driving may be continued. Check coolant level.
Asa ca verifica nivelul lichidului de racire si zi-ne cum e.

Ai rezolvat problema cu fluctuatia luminilor (problema cu releul)?
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
da cu releul!,nu era releul,nu stiu ce a avut a pus un nea electrician apa in baterie si a curatat firul ce leaga motorul de caroserie!da asa este debitmetru este asanbled in usa!cred ca o fi original,la asa pret si este schimbat de mine! dar cu becu,si variatiile de putere nu mai stiu ce o fi!la tester am mai zis ce sa intimplat,dezastru au constatat calculatorul de injectie defect,nu vede temperaturile!sint curios daca au verificat senzorul totusi[ei au zis ca au pus alt calculator]nustiu ce sa mai zic,becu nu mar deranja prea tare dar de ce variaza puterea,cind trage tare cind mai usor si alta chestie nu aprinde becul de bujie[porneste sfert]in special cind este rece nu trage deloc.relantiul cite odata ramine la 1000 rpm si daca ii dau o palma cu piciorul la ambreiaj isi revine[cred ca mai are ceva senzori pacolo ca daca esti in a doua si dai drumu la ambreiaj mai la relanti se tureaza singura] asta e jaf,sa vina caldura si sa ii iau toti senzori la puricat si masurat
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mai jos


Ultima modificare facuta de tclaudiu la Mie 01 Mar, 2006 10:45 pm
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Din cele descrise de tine problema pare a fi masurarea gresita a temperaturii. Cred asta pt ca:

- relantiul se regleaza in functie de temp: cand e frig e mai ridicat, cand e cald e mai scazut. Senzorul de temp trimitand valori aiurea, variaza si relantiul.
- becul de bujii se aprinde cand e frig afara. Cum el nu simte temp scazuta, ECU considera ca e cald si nu da drumu la bujii.
- cand e rece nu trage deloc pt ca nu merg bujiile incandescente.
- cand ECU calculeaza cantitatea de motorina ce trebuie injectata tine cont si de temp, iar temp fiind furnizata aiurea masina trage uneori mai tare alteori mai incet.

Nu cunosc problema, doar banuiesc. Poate fi senzorul de temp exterioara sau cel de temp interioara (din motor).

Pe afisaj temp de afara corespunde cu realitatea? Temp lichidului de racire e constata, creste la 90? Cand ai scos mufa debitmetrului mai avea relantiul instabil?

Mai discuta cu cei de la serviceuri de problema.
Pana atunci zic sa deschizi un nou topic de genul "Senzor temperatura Astra G", dai un copy paste la ce ai scris mai sus vezi cine stie mai multe de senzorii de temp (cati sunt, unde sunt, cum functioneaza etc)
Bafta
Skip ads

  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
anticipat iti multumesc pt atentie.ce sa zic temperaturile le afiseaza bine interior ,exterior,reale.debitmetru e nou,original! ce sa mai zic aprinde uneori 2 becuri,am mai zis care,simtomele de debitmetru nu ar fi
iar calculatorul ars imi este greu sa cred
  • tclaudiu

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nici eu nu cred ca ai calculatorul ars, doar daca ai mers cu masina prin apa mare, dar si asa e greu sa se arda.
Un prieten de-al meu are un Golf IV si a avut probleme cu senzorul de temperatura de la motor, si tot asa avea relantiul instabil, masina tragea aleator. L-a schimbat si a rezolvat problema.
Eu zic sa deschizi un nou subiect ca poate mai e cineva care a avut problema si poate titlul subiectului asta nu le spune nimic.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ok
  • Popa

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, sper ca ma poate ajuta cineva.
Cand pun contactul becul galben (cu motorul) nu se stinge imediat ca celelalte becuri, ci numai cand pornesc motorul.

E vreo problema asta sau asa trebuie sa fie?
Am un opel astra caravan din 2002 pe motorina.
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Pe langa faptul ca ai postat total aiurea Rolling Eyes (in nici un caz la Opel Tuning), citeste regulile forumului, te rog: Wink

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1173 .

Si ca sa spicuiesc...
"titlul discutiei sa fie descriptiv , corect , usor de inteles . Titlurile de genul "Am o intrebare" , "Am o problema" ,"Ajutor", etc. vor fi modificate sau sterse".
  • cipo

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2005

  • Mesaj Privat
s-a mai discutat problema asta. sunt diferite cauze, in functie de motorizare, insa nu e nimic alarmant.
vezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=50060
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Ochiul meu nu vede aici nici o rubrica numita Opel Tuning aici unde a postat problema lui ,asa ca eu cred ca omul a pus intrebare la locul potrivit ca sa nu zic ca este proaspat venit si e de inteles orice stangacie.
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
visse, te-ai gindit ca poate adminu' a mutat postul unde trebuie si a editat titlul??? Wink
@dys a fost pe faza caci intr-adevar omul postase la tuning si cu titlul "am o problema"....

si cred ca sint deja f. multe (chiar prea multe topicuri) cu "martor galben" "martor galben cu cheita" "martor aprins in bord" etc....
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@zafirul Mersi man Smile .
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Solutia ar fi sa se desfiinteze becul ala galben..sa il faca verde:) in felul asta am avea topicuri si despre becuri verzi:D
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
Popa a scris:
Cand pun contactul becul galben (cu motorul) nu se stinge imediat ca celelalte becuri, ci numai cand pornesc motorul.


presupun ca asa trebuie sa fie ... si la mine se stinge doar dupa ce pornesc motorul . Cand pun contactul toate becurile ramana aprinse , cu exceptia celui de la ABS care se stinge dupa 2-3 sec
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Scuze , nu stiam Sad
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am cautat pe net despre acest cod de eroare si am gasit cel mai des corespondenta cu "air flow relay" si ceva mai rar cu "A/C (flow) relay".
Pe masina nu am aer conditionat.
Am inteles ca e foarte posibil sa fie o eroare software. Dar nu inteleg de ce sa apara tocmai acum, dupa ani de utilizare.
Intrebarea mea este daca stiti ce e defect si eventual cum se poate remedia sau, daca este o eroare irelevanta, cum se poate indeparta incat sa nu se mai aprinda check engine. Multumiri anticipate pentru eventualele raspunsuri.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In principiu tb. resetata memoria ECU-ului si vazut dupa aia... O cauza ar putea fi un scurt circuit aparut la un moment dat intre pinii din socketul releului respectiv (AC cut-off relay). Chiar daca nu ai AC, socketul releului exista. Cum ai citit codul? (mai exact cu ce si unde?)
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
M-am documentat foarte bine pe net despre unde as gasi mufa si ce pini sunt in joc. Pe scurt, mufa la mine e intre schimbatorul de viteze si frana de mana, e mufa cu 16 pini, Siemens 56.5 (parca asa), scurt intre pinii 5 si 6, pus contact, citit direct cod de eroare pe baza de flash-uri, nici o indoiala asupra intregului proces. Cod rezultat, 1530, repetat la infinit. Cu motorul pornit nu imi mai spune nimic, nu mai clipeste deloc.

Later edit: As vrea sa il resetez "@home" daca se poate, dar nu stiu cum. Metoda cu 20-30 de contacte nu a mers (am incercat cu 35). Sau poate ca a mers, dar la pornirea motorului a ramas aprins check engine, poate in ideea ca problema inca este prezenta.
Unde as putea verifica aceste borne sa vad daca fac vreun scurt intre ele?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Sfat: du-te la un tester, vezi ce zice, ce o mai avea stocat prin memorie si dupa aia discutam. Intr-adevar, ai gestiune Siemens Simtec 56.5. Trebuie incercata o stergere a codului de eroare, exista posibilitatea sa nu mai apara. La ECU de ex. pinii 9, 23 si 34 sunt alocati pt. AC. Daca a intrat apa pe acolo (sau umiditate in exces) e posibil sa se fi produs un scurt cu altceva si a rezultat codul respectiv...Apropo, esti sigur ca e 1530 si nu 0153?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR