Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Unde se gaseste acest ECU incat sa verific ce conditii de umiditate sunt pe acolo? Codul este 100% sigur 1530. Nu as vrea sa mai dau banii la service pentru testare, ca stiu sigur ca e luat codul corect. Dar nu stiu daca il pot reseta eu ...
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Da-mi o adresa de mail si-ti trimit schema motorului capturata din Autodata. Vezi ca are vreo 8MB...
  • ctincristi

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Unde se gaseste unitatea ECM(ECU) la un Vectra B cu motor X18XE? Daca stiti macar pentru modele apropiate, va astept raspunsurile, poate gasesc ECM-ul tot acolo...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
uite aici ce spune TIS
http://autos.groups.yahoo.c...bOpel/files/Docs/
Skip ads

  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@popa - e normal sa fie asa. stai linistit
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ar fi bine de citit manualul corespunzator autoturismului! Dupa care foarte multe probleme se pot rezolva si chiar se poate spune circula in siguranta. Vezi capitolul centura siguranta si air bags, sau de ce nu chiar si alti indicatori de pe bord.
Ce masina ai avut pana la Opel?
  • dent

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: timisoara
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2006

  • Mesaj Privat
e normal . e conectat si egrul pe el . e la fel ca cel de la bateri
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut la toata lumea!
Mai exista vre-un patit pe aici?? Azi dimineata in drum spre serviciu pac- se aprinde becul magic.
Buuunnnnnn zic eu in barba. Nici motorul nu mai mergea chiar rotund.
Am luat si masuri ca deh: direct l atester-unde erau si aia de la RAR de mi-au puricat masina si-n teava de esapament JUPANU CU TESTERU. Asta zice: Nenicul ebujia de la cilindrul 1.
Zic si eu: Hai pe ele- am luat 4 bujii Bosch si le-am schimbat.
Concluzie: nemernicul galben este stins acum dar parca motorul nu merge chiar rotund......
Idei ceva???????.........
Multam
Skip ads

  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut...
Nu ma pricep asa de mult...dar ceva de genul asta am patit si eu...dar mi-au facut-o imediat dupa ce au pus-o pe tester...era supapa pe unde se recircula gazele...verifica si asta.
  • Florin c

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@vion: fa un test cand este aprins becul ala cretin! Eu sunt stresat... Daca este valva EGR, e scumpa si nu stiu cat va tine cea noua. Cand ai drum prin Ct. imi dai un msg. si stam de vorba. BAfta! Wink
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Florin c a scris:@vion: fa un test cand este aprins becul ala cretin! Eu sunt stresat... Daca este valva EGR, e scumpa si nu stiu cat va tine cea noua. Cand ai drum prin Ct. imi dai un msg. si stam de vorba. BAfta! Wink



Am fost cu ea la tester dar k eroare dadea bujia cilindrului 1. Am schimbat tot setul dar am impresia ca tot nu merge rotund! Culmea este ca masina are vana, rupe daca te infigi in ea.. toata ciudatenia se intampla la ralanti! O mai las sa vad si alte simptome!
Sincer eu suspectam bobina de inductie! sa nu dea scantei k lumea! Astept insa cu interes si alte opinii!
Chiar stie cineva cat costa bobina asta???????
Multam
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
REZOLVAT!
Bagat aditiv benzina Castrol! Uract in msina dat talpa 180Km/h cam 15-20 km!
Acu merge ceas.....
Smile
Cele bune
Skip ads

  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu in continuare problema asta. Am pus-o pe tester la reprezentanta si nu indica nimic suspect la motor, inafara de cateva coduri de eroare aiurea. Din cand in cand vad ca se aprinde in mers, de obicei la 1 minut-2 dupa ce pornesc. De obicei opresc motorul si pornesc din nou si nu se mai aprinde. In manual zice ca e posibil sa se mai aprinda si sa stea aprins (fara sa clipeasca deci...) si sa nu fie nimic in neregula. Tot in manual zice si ca in momentul in care becu e aprins, computerul motorului trece pe alt regim in care e posibil sa consume mai mult combustibil. Oricum mi se pare cam mult consumul urban de 14-15. Voi ce ziceti? Vi se pare exagerat consumul urban pentru un motor 1.8 benzina? Aditiv am folosit si eu ...
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
clau a scris:Am si eu in continuare problema asta. Am pus-o pe tester la reprezentanta si nu indica nimic suspect la motor, inafara de cateva coduri de eroare aiurea. Din cand in cand vad ca se aprinde in mers, de obicei la 1 minut-2 dupa ce pornesc. De obicei opresc motorul si pornesc din nou si nu se mai aprinde. In manual zice ca e posibil sa se mai aprinda si sa stea aprins (fara sa clipeasca deci...) si sa nu fie nimic in neregula. Tot in manual zice si ca in momentul in care becu e aprins, computerul motorului trece pe alt regim in care e posibil sa consume mai mult combustibil. Oricum mi se pare cam mult consumul urban de 14-15. Voi ce ziceti? Vi se pare exagerat consumul urban pentru un motor 1.8 benzina? Aditiv am folosit si eu ...


Sincer mi se pare exagerat!
Mie imi ia in oras intre 8-10% la motorul de 1600 cmc si 74 kw!
Dar 14-15 e mult! La ralanti la cate ture sta acul? Ai simptome cum ar fi mersul neregulat la ralanti sau altceva? Senzorii la tester nu-tzi dau nici o eroare? Ce inseamna niste coduri de eroare aiurea??????
Asta inseamna ca ceva nu e in regula!
Cele bune
  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Hai sa spun tot Wink Masina o am de mai putin de juma de an. Totul era in regula pina cand la un moment dat am avut surpriza sa mi se aprinda martorul de la evacuare gaze (unul portocaliu, mai la stanga lui engine check). Momentan am asociat cu faptul ca tocmai alimentasem de la o banzinarie dubioasa si am inceput sa bag aditiv in speranta ca e de vina benzina. Dupa un timp, in care nu se dadea stins, m-am uitat sub capota si am vazut cum cureaua de transmisie imi taiase de-a binelea un furtun de cauciuc care facea 180 de grade si care era cuplat apoi in ceva senzor, inclusiv unul din cele 2 fire electrice ale senzorului era taiat de tot. Cauza? desteptii de la RAR cand am facut verificarea pentru inmatriculare au atins probabil suportul de cauciuc in care era fixata toata minunea si acesta s-a desprins, toate atarnau deasupra curelei de transmisie si in timp le-a taiat pur si simplu. Evil or Very Mad Am mers la mecanic urgent si au inlocuit furtunul, au lipit firul sectionat si martorul s-a stins. Tot atunci au pus motorul pe tester si nu au gasit coduri de eroare altele decat cele de la senzorul respectiv si ceva IMO (ma tot intreba omu daca nu cumva incercase cineva sa imi porneasca masina fara cheie, etc), nimic altceva nu se vedea in neregula. In perioada cand furtunul era taiat imi consuma mult mai mult, apoi dupa inlocuire am ajuns undeva la 15% in oras iarna. Tot mi se pare mult, dar de atunci din cand in cand engine check-ul se tot aprinde. Aleator. Hell knows why.
  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
vion, legat de celelalte intrebari ce le-ai pus: ralanti am constant la 7-800 ture, motorul de 1.8 la 96kw. Din cate am citit acum pe forum vad ca la capitolul consum nu stau nici mai bine nici cu mult mai rau decat altii care au motoare comparabile. Si altii au constatat apriderea martorului imediat dupa pornire, mai ales la frig si umezeala. Oare cum ii pot da de cap daca pe tester nu apare nimic?
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Putin probabil!
Eu sincer am inceput sa nu mai am asa mare incredere in tester!!
Testerul din cate am vazut spune ca ai o problema si o cauza posibila a problemei! Dar originea problemei poate avea mai multe cauze! si atunci o iei prin eliminare!
Oricum fara tester nu prea faci mare lucru, la cata electronica au in ele!
Vezi sa nu ai ceva contact imperfect pe la legaturi!
sfatul meu baga un wz 40 sa fii sigur ca toate contactele sunt curate!
Cele bune!
  • xfilez

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucureºti / Târgoviºte
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut.. Am niste probleme de cateva saptamani , se opreste motorul in mers si se aprinde beculetul de "Check Engine". Am citit codurile de eroare, si imi spune de EGR. Asa ca vreau sa curat vestita valva EGR, doar ca nu stiu prea bine care e. Am tot cautat pe forum "cum" se face, dar nu stiu care e. Masina e cea din semnatura.

M-am uitat azi pe la motor si singura care seamana cu ceea ce ziceti voi e cam asta. As vrea sa fiu sigur, sa nu stric cine stie ce altceva Smile

Am facut niste poze cu tel..


http://vlad.minisat.ro/egr1.jpg
http://vlad.minisat.ro/egr2.jpg
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu,motorul este acelasi ca la Corsa 1.4...si din poza,la fel...aceea pare a fi valva cu pricina.Deci,se pare ca ai curatat-o...daca nu,aplica-i un spray degresant de cateva ori,pune-i mufa ca sa functioneze in acelasi timp si sa-si dea drumul.Succes...
  • xfilez

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucureºti / Târgoviºte
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Mulþumesc pt informaþii! Eu am curãþat-o destul de puþin, cu o periuþã de dinþi ºi cu WD40, cã nu prea am loc acolo, ºi n-am reuºit mare chestie Crying or Very sad
Faza cu funcþionatul în acelaºi timp ca sã-ºi dea drumul n-am încercat-o. Presupun cã ar trebui sã acopãr orificiul care vine de la motor cu ceva, ºi sa pornesc motorul ? Sau cum? Embarassed

Mai scria cineva de spray deterjet pt carburatoare; aº putea sã dau cu el direct în valvã (cum e în poza 2)? Nu se stricã nimic înãuntrul ei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR