Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • adlman

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
[quote="Axl"][quote="adlman"]
Axl a scris:Aceeasi problema am avut-o si eu, cu acelasi motor.
Eu am ajuns cu masina pana in Germania...
In orice caz, cu aceeasi eroare (p0108) mi s-a recomandat sa schimb electrovalva turbo.
M-a costat 200 lei piesa, cum am scris si mai sus.
Momentan masina se comporta exemplar.
Mult succes!


Axl, datorita raspunsului tau mi-am reparat masina. Imediat cum am vazut mesajul tau am comandat piesa, a venit zilele acestea, iar azi am schimbat-o. Minunat, eroarea P0108 a fost invinsa! Acum pot sa fac depasiri fara sa imi crape motorul si ma simt mai in siguranta. Multumesc frumos pentru ajutor, iti raman dator! Dupa 6 luni de chin, testere, service-uri, diagnoze, bani aruncati aiurea, acum am si eu masina!
Asadar pentru toti cei care au ECN P0108 si au aceleasi simptome ca cele din cazul nostru, luati aminte ca o posibilitate este sa schimbati electrovalva turbo admisie (vacum module).
Drum bun!
Skip ads

  • valyd11

  • Mesaje scrise: 388
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2017 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2009

  • Mesaj Privat
la fel am avut si eu o problema cu valva egr, nu mi se aprindea tot timpul check engine. Cum vezi ca iti face figuri si s-a aprins check engine tragi pe dreapta si fac testul cu agrafa ca sa vezi ce are, atunci o sa ai ce vedea facand testul cu agrafa. Din cate zici tu am impresia ca tot de la valva egr e, aceeasi problema am avuto si eu.
  • vioalex8

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2008

  • Mesaj Privat
vioalex8 a scris:Salut! Am si eu o problema, mi s-a aprins beculetul motoras galben, schimbatorul vibreaza si motorul nu mai trage bine.Cand trec peste 50km/h beculetu palpaie.Cred ca este o bujie.Masina este astra h 1.6 105 cai, 46mii km rulati.Acum vreau si o parere de la voi va rog, ca am inteles ca se schimba tot setu de bujii la masina asta.Daca stiti cei care au mai schimbat niste preturi, firme , ca sa am idee va rog.



Am rezolvat! Era modulul de aprindere.S-a schimbat!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ce-mi plac mie astia care se baga peste topicurile oamenilor......
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
*Triple X

dupa ce iei piciorul de pe acceleratie masina decelereaza proportional cu lasarea pedalei sau ramane accelerata cele 3 secunde?
  • alin1088

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 20 16v c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sal sieu am aceeasi problema doar ca sta aprins tot timpul si la test mia dat codurile 53 si16
  • cda72

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
help.mi s-a aprins beculetul motoras galben masina parca ar merge in 3 pistoane iar la semafoare(in relanti) mi se opreste.Am fost la tester si mi s-a spus ca am avut intrerupere pe cilindrul 2 si 4 si problema poate fi din;BUJI, BOBINA ,INJECTOR.Am schimbat bujiile,resetat calcularorul dar acelasi probleme.Acum ar trebui sa schimb bobina de inductie dar e cam scumpa(800originala-450 neoriginala italiana)dar mie frica sa nu dau bani degeaba pe ia si sa fie alta problema.Merita sa incerc cu bobina italiana? Voi ce parere aveti.
  • cda72

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2010

  • Mesaj Privat
scuze ca nu am specigicat masina;OPEL ASTRA G 14I MOTOR Z14XE. FAB.2002
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fa proba cu o bobina de imprumut, de injectoare nu cred sa fie cazul, masoara compresia, vezi sa nu fie EGR...
  • V3noM

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 x20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Va salut!Am si eu o problema cu un Opel Vectra B 2.0 dti(x20dth).De cateva zile cand se incalzeste motorul mi se aprinde beculetul Check Engine si nu imi mai trage.Am rugat pe cineva sa tureze motorul cand este aprins becul si furtunul de la intercooler nu se intareste deloc.In prima faza am crezut ca este turbina de vina dar am observat ca tija nu se misca aproape deloc cand pornesc motorul si am tras-o eu manual si am vazut cum furtunul se face beton!Am scos furtunasul care intra in tija si am pus degetul si se simte cum il trage...credeam ca am vre-un furtunas crapat si prinde aer pe undeva sau poate este de vina electrovalva turbo.Masina trage bine pana ce se incalzeste motorul si se aprinde beculetul...Si am mai observat ca daca depasesc 3000 rpm in treapta 2-3-4-5 se stinge becul si masina parca isi recapata puterea.Daca ati mai patit asa ceva va rog sa imi spuneti si mie cauza.Oricum maine merg la service dar am nevoie si de parerea voastra!Va multumesc!
  • Alin-Smith

  • Mesaje scrise: 777
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cauze posibile: electrovalva care comanda deschiderea turbinei nr.1 in poza, valva westgate nr2 in poza care trage tija pentru deschiderea turbinei(este comandata de electrovalva cu nr1), sau mai poate fi pompa de vacum sa nu faca vacum cat trebuie, egr-ul sa se fi dus(membrana sparta). sigur pe tester vei avea p0400. bafta
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Corect,Alin-Smith stie el ce stie,sfatul lui trebuie sa-l iei in considerare. Wink
Skip ads

  • nania

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajuta si pe mine am un opel astra g 1.7 cdti din 2003 si porneste usor dar in mers cloncane motorul ce ar putea avea
  • feghea16v

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salut sint nou posesor de opel am o vectra b2 din 2001 mot 1995 y20 dth,si am urmatoarele probleme :dimineata imi porneste greu si scoate fum,iar cind vrea sa ii dau la peste 120 km la ora se aprinde beculetu buclucas (motorasu galben cu elicie)si as vrea niste sfaturi din ce cauza se poate intimpla si ce ar trebui sa fac ?multumesc
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Cel mai bine ar fi sa-i faci o diagnoza mai ales ca esti din Bucuresti te poti duce la service-ul comunitatii nationale Opel.
  • feghea16v

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
da .....multumesc mult pentru sfat
  • V3noM

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1998 x20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:cauze posibile: electrovalva care comanda deschiderea turbinei nr.1 in poza, valva westgate nr2 in poza care trage tija pentru deschiderea turbinei(este comandata de electrovalva cu nr1), sau mai poate fi pompa de vacum sa nu faca vacum cat trebuie, egr-ul sa se fi dus(membrana sparta). sigur pe tester vei avea p0400. bafta

Ieri am demontat Valva EGR si din fericire membrana nu este fisurata dar egr-ul era plin de ulei. Cand am apasat pe tija m-a umplut de ulei din cap pana in picioare.Este normal sa fie atat ulei in interior?
  • Rogue66

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am un Astra Caravan 2.0dti16v din 2000 si am observat ca daca il turez la 3000rot la un moment dat se aprinde becul check engine si masina parca se franeaza singura motorul parca nu mai trage ca lumea. Opresc motorul, il pornesc iar si nu se mai aprinde becul decat cand ajung iar la 3000 rot. Poate sa imi spuna cineva care ar fi problema?
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
salut !
ieri am facut un drum de vreo 500 de km cu masina (y17dt) care tragea normal si am ajuns acasa bine !
am urcat bagajele acasa si dupa aprox. 20 min. am vrut sa plec din nou cu masina - cand sa pornesc motorul am dat la automat lung de vreo 3 ori pana a pornit. eroarea din bord era 1105. aseara, in aprox. 1 ora am facut vreo 30 de km si am pornit de 4 ori, primele 3 am dat la automat mult pana a pornit iar la ultima pornire a pornit normal.
azi dimineata a pornit normal !
ce sa fie ?! multumesc!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand as vrea sa salut pe toata lumea,sunt nou pe fanclub si mi-a aparut si mie o problema la Corsa,va scriu in speranta ca ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat. Am masina de aproape 3 ani si nu am avut niciodata vreo problema cu ea,doar schimburile de ulei si consumabilele. Masina a fost luata din Germania de la reprezentanta Mobil1,parca ar fi fost noua. Este Corsa c 2001 973 cm cubi 43kw 56 hp si in urma cu vreo 3 zile am inceput sa am probleme,prima data nu mi-a recunoscut chipul la cheie,dupa pornire mi-a aparut masinuta cu cheia deasupra din bord si s-a oprit,am mai incercat de 2 ori si masina a pornit. Dupa o zi am simtit o smucitura scurta,eram in treapta a 2,iar azi am simtit 2 smucituri la rand dupa care mi-a aparut din nou masinuta cu cheia deasupra.Am oprit masina si m-am uitat la motor nu avea nimic,cand am repornit-o mi-a disparut din bord masinuta cu cheie deasupra dar s-a aprins motorasul galben(cu elice).Masina merge bine nu se intampla nimic ciudat,trage doar ca nu imi functioneaza turometrul si pare putin mai turata decat e ea de obicei.Poate sa fie din cauza bujiilor? MULTUMESC!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR