Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • deleted-6725

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Poate nu m-ai citeste cip-ul din cheie Question
Skip ads

  • lexmaul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2008

  • Mesaj Privat
nel a scris:Poate nu m-ai citeste cip-ul din cheie Question
masina este un opel astra f asa ca faza cu cipul din cheie se exclude.
  • torpila99

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema ca a lui swiss , mi se aprinde martorul de la noxe in momentul doar cand este f cald afara , prima data mi sa aprins anul trecut pe drumul spre turcia unde a fost super cald si am mers si cu ac tot timpul. Citind ce a scris si Swiss si masina mea ( astra g 1.7 cdti din 2007 ) constat ca are exact acceasi problema , in rest vreau sa spun ca masina se comporta impecabil , nu consuma mai mult , nu trage prost , porneste bine , ba chiar iam dat talpa si nu are nici cea mai mica problema.
Nu stiu pe unde sa ma mai duc toti mecanicii inclusiv cei de la Opel o apa si un pamant , iam curatat si clapeta de acceleraitie , egr perfecta stare , debidmetrul fara probleme am 90.000 km cu si e singura problema pe care o am in toti acesti km cu ea.
Astept un semn de viata daca cineva stie sau a intalnit astfel de cazuri.
  • tazyx

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

Verifica daca cu AC + faza scurta iti incarca acumulatorul si daca este in parametri alternatorul - mie dupa ce am schimbat papucul de pe firul care duce la borna plus a bateriei nu mi-a mai facut probleme. Pe faza asta mi-am schimbat si bateria de 47Ah cu Varta Silver de 74Ah - cea veche avea 4 ani, era GM si mult subfimensionata, asa am luat-o de noua de la Erebus .... poate mi-au schimbat-o cu una de pe Corsa ...ehhh

La mine asa s-a rezolvat.

Bafta.

tazyx
Skip ads

  • alinboss22

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti membri clubului, de 3 luni sunt si eu posesor al unui opel vectra A C16NZ pe care am aduso de afara. Dupa vreo 3000 de km a inceput sa mi se aprinda in bord ledul check engine dar asta doar cand reduc viteza de deplasare, in momentul cand pornesc motorul se stinge normal ca si pana acum si ramane stins atat timp cat imi iau demaraj, iar apoi cand tre sa reduc viteza chiar si fara sa pun piciorul pe frana se aprinde, ba chiar daca franez mai brusc si incetinesc nu se aprinde doar asa daca o las in viteza si iau piciorul de pe acceleratie. Daca poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi si ideii despre ce ar fi vorba! Va multumesc.
  • ksr00

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Citesc posturile voastre si ma minunez: masinile actuale au fost prevazute cu instrumente care sa ne ajute la diagnoza problemelor de functionare, dar voi vreti sa le reparati tot ca daciile vechi, cu o bucata de sarma si ciocanul.

Martorul de noxe (asa cum e el denumit in cartea masinii) este de fapt o traducere nefericita pentru "OBD relevant error", care mai mult va induce in eroare. El se aprinde ori de cate ori ECU-ul de motor detecteaza aceasta de categorie de erori, care afecteaza cantitatea de noxe emanata de un automobil - acesta fiind motivul pentru care a fost creat acest standard. Erorile pot proveni de la senzori, de la actuatoare, in general de la orice componenta a motorului. Inainte sa purcedeti la a schimba componente, doar pentru ca si colegului i s-a aprins, mergeti la cineva care sa va poata face o diagnoza temeinica - gasiti pe forum colegi care chiar se pricep, mult mai bine decat cei din service. Aflati care sunt erorile si metodele de a le remedia, abia apoi va apucati de schimbat / reparat.
  • atyla79

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut! am o problema la un Vectra model B din 1996, mi se aprinde becul check engine, accelerez, se tureaza, dar nu trage motorul ca inainte, si am 115 cai putere
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Guys...

Mi s-a aprins si mie check engine cam 15-20 de secunde dupa care s-a stins de la sine fara sa opresc-pornesc motorul . Masina merge normal motorul trage fara probleme. Am facut 500 de km de atunci fara probleme .

Ramane eroarea stocata ?

La Y 20 DTH nu merge testul cu pedale asa ca nu imi recomandati asta.

Am ceva probleme cu garniturile de la pompa de vaccum (sau servofrana nu stiu exact ce pompa e, e situata deasupra in dreapta motorului langa furtunul de la turbo) -problema aici e ca imi supureaza niste ulei pe motor, de asemenea si pe la admisie ( cand mi-au schimbat pompa de injectie si au desfacut admisia nu au pus garnituri noi si nici silicon de etansare)- din ce m-am uitat am vazut ca am ulei si pe la electrovalva care comanda voletii din admisie )

Am completat vreo 650 de grame in 10.000 km deci nu foarte mult...

Ma poate indruma cineva ? Are vreo legatura uleiul de pe motor cu becul ?
Skip ads

  • deleted-42852

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Eroarea ramane stocata.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
fugi la tester si spune-mi si mie ce eroare ti-au gasit ?
tare sunt curios daca nu cumva are legatura cu pompa de injectie
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
krashy22 a scris:tare sunt curios daca nu cumva are legatura cu pompa de injectie


NU prea cred, motorul porneste impecabil, am trecut testul de noxe la ITP, deci se tureaza pana la 5000-5200 de ture Cool , fum nu scoate prea mult... trage bine, i-am dat 160 km/h- se mai putea dar am o oarecare vibratie in volan de la 130 in sus .
Plus de asta am schimbat pompa acum 7000 de km, daca era sa fie ceva prost montat zic eu ca trebuia sa apara atunci.

Banuiesc ca am ulei pe la vreun senzor sau vreo electrovalva.


PS E cineva cu tester care ma poate ajuta sa citim eroarea ? eventual dupa ora 19 ? nu prea am timp sa ajung la service
  • mary_22

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2010

  • Mesaj Privat
buna ziua.. am un opel vectra c.motor 1.9 cdti decembrie 2004
si de ceva timp se aprinde check engine.. cateodata nu se aprinde deloc..insa masina nu se mai accelereaza sub nici o forma..nu trece de 1800 de turatii..si pedala apasata la maxim.. am fost la opel mi au spus ca trb sa vin cand este becul aprins..ca poate fi galeria de admisie..la alte service uri am fost si mi au spus ca sunt injectoarele..si am ajuns in a le schimba pe toate.. si tot face in continuare..in special cand e f cald din ce am obervat eu..
revizia e facuta..
din cate service uri am fost nimeni nu mi a zis nimeni de egr,sau debitmetru cu toate ca eu le am mentionat asta..
daca ma puteti ajuta va rog.. nu mai vreau sa schimb ce nu e de schimbat ..doar ca sunt fata probabil..
multumesc
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
incercati la noul service a lu' maiandrei, sigur va rezolva fara prea multe batai de cap in ceea ce priveste diagnoza
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut si eu am aceleasi probleme sa aprins becul ala care arata ca un motoras si acum trepideaza motorul in relantiu ,
individu de la care am luat masina adica opel astra G17 CDTI 2004 a zis ca a schimbat distributia dar nu si pompa de apa ,poate afecta mersul motorului Z17DTLmasina am luato la 127 si acum are 135 se poate sa fie de la pompa de apa sau vreun senzor? Question
  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Din cauza pompei de apã nu trepideazã motorul. Mergi la un test si vezi dacã ai coduri de eroare memorate. Succes.
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti , am o astra h z17dth, si imi apare cheita service pe la 3500 ture nu mereu, am fost la maiandrei si mi-a zis de electrovalva da sa nu ma grabesc sa o schimb, poate fii rezolvata prin curatare ? la testul agrafa nu imi aprare nimic (nu apare ecnXXXX,doar km) bafta
  • PetruA

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si pe langa aceste erori mai imi dai si eroarea P0400 de trei ori.
De ce se repeta eroarea p0400?
Nu ar trebui ca fiecare eroare sa fie stocata o singura data?
  • PAUL_BM

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Maramures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
azi mi s-a aprins la o intersectie martorul check engine, motorul a inceput sa mearga f prost, sa scoata f mult fum alb, lipsa de putere, trepidatii si un miros foarte persistent de benzina.
am fost imediat cu ea la un tester unde apare ceva de genul: injector valve 1 low voltage.
verificam bujiile, bujia de la injectorul 1 umeda (benzina). pe teava de esapament iese benzina intr-o veselie. acuma caut un mecanic disponibil s-o rezolve cat de repede, ca am nevoie de ea. cam ce ar putea fi din cele descrise mai sus (ca sa am si eu o idee cand ma duc cu ea la mesterii astia)!?
  • stx

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
fum alb poate sa fie si de la garnitura de chiuloasa
  • ggn85

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2010

  • Mesaj Privat
In primul rand vreau sa va salut pe toti detinatorii de opel sau mecanici care ar putea ajuta cu sfaturi pentru masini. Sa incep cu inceputul. Avem o vectra C an 2005 motor 1,9 CDTI 120 cp 172000 km masina provenienta Franta,masina fiind a familiei, mentionez ca sunt din Constanta.Acum cateva zile eram in trafic cand brusc mi-a aparut martorul cheie in bord moment in care am simtit ca masina nu mai trage. Am tras pe dreapta am oprit motorul, am pus de 2-3 ori contactul si am pornit motorul, moment in care martorul cheie a disparut, dar pentru putin timp pentru ca in momentrul cand depaseam 2500 rpm -3000 masina iar intampina aceleasi probleme:martor cheie iar masina se imfrana brusc parca nu mai tragea. Am fost la cineva sa imi puna un tester pe ea si mi-a zis ceva de genul ca imi apar 2 erori una legata de solenoid si una de rampa de inalta regulator,presiune mica. Greseala mea a fost ca nu le-am notat. El mi-a spus ca ar fi regulatorul de presiune.Dupa o zi l-am cumparat din magazin 650 RON bosh , am fost la cineva la un service pentru a-l monta, un om care se pricepea". A pus-o pe tester si el aceasi treaba regulatorul. Cand o lasa pe liber si o tura la 4000 rpm aparea martorul cheie iar motorul se oprea(fapt care l-am constatat si io in trafic legat de oprirea motorului dupa aparitia martorului si a imfranari dar am uitat sa mentionez mai sus.scz).Cand am luat regulatorul am zis sa cumpar si un filtru de motorina pentru a-l schimba sa fiu sigur ( m-am gandit la mizerie impuritati ).Dupa ce a montat regulatorul de presiune a pornit-o , a calcat-o la 4000 rpm -5000 rpm si spre fericirea mea martorul nu a mai aparut si nici motorul nu s-a mai oprit. A oprit-o a pornit-o iar la fel perfect ,operatiune efectuata de 3-4 ori fara a rula cu masina in trafic,fiind la service. A pus-o pe tester iar masina nu mai avea eroarea asa imi zicea el, bun problema rezolvata partial cand a venit vb de filtru de motorina l-a lasat pe un tip cu care lucra sa il schimbe (mentionez ca la intreaga operatiune nu am asistat io fiind la munca ,ci tata).De aici in colo nu mai stiu sa va zic ca tata nu a mai dat importanta asa mare pt un filtru de schimbat nu a stat cu ochi pe el sa vada ce si cum,dar ori nu l-a amorsat bine ori la cabluri s-a int ceva ca masina nu a mai vrut sa porneasca neam.In fine dupa multe ore de stat si fara nici o concluzie tata a luat masina mentionez tractata si a du-so la opel.Aici au pos-o pe tester sa verifice injectoare ,rezultat 00 00 parametrii f buni,s-au uitat ei si la regulatorul vechi si au zis ca e bun l-au si pus pe masina.Aici a intervenit nebunia .Mi-au zis ca e pompa de inalta, ca injectoarele sunt f bune ca noi ,regulatorul e bun dar e pompa . Am lasat-o o zi la ei i-au facut ce i-au facut cand am luat masina pornea deci au facut-o sa porneasca dar atat martorul se aprindea nu tragea se oprea.Dupa ce m-am tot uitat pe forum nu prea dau crezanie celor de la opel dar nici nu sunt de neglijat.Am decis sa o duc la inca un tester la cineva care rectifica si pome de inalta ..dar maine.Am nevoie de pareri ale unor oameni care s-au mai lovit.Am tot stufarit tot forumul sau cel putin asa zic io. Astept pareri!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR