Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • AIR_jhanes

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2000 ey7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2006

  • Mesaj Privat
are cineva idee atunci de un service bun in ploiesti ????
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca Slick e din Ploiesti si stie o sumedenie de lucruri, cauta-l si poate te ajuta!
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Service bun in Ploiesti,gasesti la BOSCH...in Bereasca.Dar sincer sa fiu,iti recomand IATSA Campina,am fost la ei si lucreaza foarte bine si ieftin.
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
si mai sigur este debitmetru!incearca sa pui unul de proba sau scoatei mufa si probeaza daca trage asa!
Skip ads

  • turbojack

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2006

  • Mesaj Privat
BAZGANM a scris:si mai sigur este debitmetru!incearca sa pui unul de proba sau scoatei mufa si probeaza daca trage asa!




Exact.E cam singurul lucru ce il poti face fara sa pui motorul pe tester.

@AIR_jhanes, acel indicator este "check engine" si iti semnalizeaza ca sint anomalii la motor,care pot fi relevate precis doar pe tester.Nu este o defectiune care se remediaza "dupa ureche" si din presupuneri.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit din nou ! Wink
Da, despre ea este vorba, vestita sonda lambda, am facut un search, am vazut ca s-a mai discutat, insa problema mea sa zicem ca este usor diferita ...
Deci, este posibil ca martorul de bord portocaliu (acel motoras cu un simbol de electricitate pe el) sa se aprinda si in cazul alimentarii cu benzina proasta ? Intreb asta, ptr ca mie unul mi s-a aprins de cateva ori la intervale diferite de timp, dupa ce am alimentat de la PETROM. Dupa ce opream motorul, martorul ramanea stins, insa dupa 20-30-50km (aleator) se aprindea din nou. Acum respectiva benzina din rezervor s-a terminat, si am alimentat de la MOL. De atunci nu mi s-a mai aprins, desi am "frecat" masina prin oras destul de mult.
Oricum vreau sa ii fac o verificare, cineva mi-a spus ca acel beculet, se poate aprinde nu neaparat ca sonda nu si-ar face bine treaba, si ca totusi acea sonda se poate curata sau ceva de genul asta.
Motorul este un C16NZ, am intrebat pe la magazinele de piese auto, si o sonda originala m-ar costa in jur de 2 mil lei. Nu stau exagerat de bine cu bani acum, insa daca va fi nevoie o voi schimba.
Am vazut pe siteurile germane, ca oricum Opel recomanda schimbarea sondei respective la interval de 2 ani.
Pe aici am vazut persoane care au anulat acea sonda, dar nu stiu cat de bine este sa faci asta. Din cate am inteles, daca sonda nu lucreza bine sau nu este, creste consumul destul de mult. Inca la masina mea nu am vazut acest lucru, se incadreaza la un consum mediu aproximativ de de 5,5L%.
Astept niste pareri din partea voastra, si mai ales din partea celor care cunosc bine problema. Maine ma duc cu ea sa se uite si un mecanic sa nu fie vreun contact imperfect sau ceva de genul.
Multumesc anticipat, si va doresc numai bine,
Cu respect,
Mircea !
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
O sonda bosch costa 170 ron, spun asta pentru ca m-am interesat si eu pt masina mea; intr-un final am cumparat marca BOSAL (englezesti), desi spunea cineva intr-un topic cum ca nu ar fi f reusita, dar ma rog, parerile sunt impartite. M-a costat cca 100 lei.
Se poate curata, dar nu stiu cat randament da acel curatat, pana la urma si sonda asta este un consumabil si se schimba la un anumit nr de km; acel martor de bord se aprinde si in conditiile unei alimentari cu benzina mai proasta.
PS Sonda lambda se poate testa; daca nu functioneaza in parametrii respectivi, atunci merita sa o cumperi, dar la consumul pe care il ai eu zic ca este OK
  • Aokimare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2004

  • Mesaj Privat
nu incarca sa o cureti. Nu rezolvi nimic. Daca nu stai bine cu banii incearca la dezmembrari. Eu am avut o tigra si am luat de la dezm. 3 sonde cu 500.000 lei. Banuiesc ca si la tine are 1 fir. E prima generatie de sonde.
Cu ea stricata trebuie sa-ti creasca consumul. Dar al tau e ok. Probabil ca e alta problema.
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
sonda lambda...primul semn al functionarii necorespunzatoare este cresterea consumului...apoi aprinderea alternativa a matrorului din bord...sonda intra la consumabile si cred ca investitia nu e prea mare.
  • ice01astra

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 1995 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ok, am inteles asta, acum urmeaza sa caut si eu vreo sonda marca BOSAL, eu din cate am vazut si inteles sunt bune chiar si cele de Cielo.
Oricum astazi sau maine ma duc sa vad exact ce fel de sonda am, cu unul sau mai multe fire.
Multumesc la toata lumea ptr replay !
Cu respect,
Mircea !
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Aokimare a scris:nu incarca sa o cureti...
am luat de la dezm. 3 sonde cu 500.000 lei.

Mi se pare o combinatie ciudata de idei - o sonda curatata s-ar putea sa functioneze mai bine decat cele trei la un loc. Wink
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am gasit o sonda noo
e facuta de FEBI Bilstein
costa 1.610.000
pareri ?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
si... cam la cati km ar trebui skimbata sonda lambda?
intreb pentru ca sunt si eu in dilema, la mashinutza mea am consumul cam mare (am facut in uichend un Cj-PiatraNeamt-Cj, 4 oameni in masina, stil de condus rezonabil, adinca nici "pensionarul", da' nici "pui de Shumacher") si am scos 7.3%... la condus cuminte pe Cj-Bv am scos 6.8-6.9.... si mi se pare cam mare (in cartea tehnica e dat 5.8 la modelul asta)
Din ce moment incepe sa fie vazuta sonda lambda ca fiind cu probleme de un tester?
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
jE a scris:si... cam la cati km ar trebui skimbata sonda lambda?
intreb pentru ca sunt si eu in dilema, la mashinutza mea am consumul cam mare (am facut in uichend un Cj-PiatraNeamt-Cj, 4 oameni in masina, stil de condus rezonabil, adinca nici "pensionarul", da' nici "pui de Shumacher") si am scos 7.3%... la condus cuminte pe Cj-Bv am scos 6.8-6.9.... si mi se pare cam mare (in cartea tehnica e dat 5.8 la modelul asta)
Din ce moment incepe sa fie vazuta sonda lambda ca fiind cu probleme de un tester?

Nu e deloc mare consumul, si oricum nu mai crede in ceea ce scriu fabricantii legat de asta. La tine oricum e mai complicat pt. ca ai 2 sonde lambda, una inainte si alta dupa cat., si nu se duc atat de repede decat dc. au defecte de fabricatie (fiind 2 ale caror date sunt comparate incontinuu de catre ECU fi sigur ca se va aprinde imediat "check engine" in caz de ceva).
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@alecsstan stiu ca cele mai bune sonde sunt cele Bosch, ca dovada ca ei au fost promotorii de gen.
Acum au aparut destul de multe marci, nu stiu ce sa zic; chestia e ca o sonda bosch costa 170 lei (cu un singur fir, insa fara mufa respectiva).
@jE cred ca tu ai chiar 2 sonde lambda, daca nu gresesc; de schimbat..probabil la cca 40-50.0000 km, asta spun unii mecanici.. Rolling Eyes.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@Ingineru nu e mult un dreak.... cu o astra F, din '92, m-am kinuit sa ii scot consum de 6.8... si asta o insemnat ca masina o mers tot supraturata, si cu viteza de croaziera de ~140 %.... sa inteleg ca un motor din 92 (1.6, 90 CP parca, ca era cea model GT) papa mai putin decat un motor din 2001 (tot 1.6, 85 CP)? inteleg ca masina e mai grea, dar, totusi. Prea e consumul de mig.....
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Scuze, tocmai scriam mesajul cand a raspuns ingineru Embarassed.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@dyS, vad ca sunt pareri impartite despre bosch, de-aia am cautat ceva ceva care sa fie de calitate, am zis eu si nemtesc ( Very Happy )
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
jE a scris:@Ingineru nu e mult un dreak.... cu o astra F, din '92, m-am kinuit sa ii scot consum de 6.8... si asta o insemnat ca masina o mers tot supraturata, si cu viteza de croaziera de ~140 %.... sa inteleg ca un motor din 92 (1.6, 90 CP parca, ca era cea model GT) papa mai putin decat un motor din 2001 (tot 1.6, 85 CP)? inteleg ca masina e mai grea, dar, totusi. Prea e consumul de mig.....

Una la mana greutatea si 2 la mana nu uita ca astra G e euro 3 pe cand F-ul ala era probabil euro 1-deci asta noua tb. sa scoata noxe mult mai putine la aceasi putere=>catalizator mai restrictiv, EGR mai restrictiv etc.
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
alecsstan a scris:@dyS, vad ca sunt pareri impartite despre bosch, de-aia am cautat ceva ceva care sa fie de calitate, am zis eu si nemtesc ( Very Happy )


Monteaz-o, fa plinul si vezi consumul daca este precum ti-ai dorit Wink. Eu tocmai ce am montat-o pe a mea, dar momentan nu stau f bine cu banii si mai astept un pic cu plinul Embarassed
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR