Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@Je, eu am tot un Z16SE si mi s-a aprins becul acum un an+ cred. Saptamana viitoare mi-am facut programare sa-o rezolv la OpelGTT.
La ultima verificare mi-au zis ca si EGR ar avea probleme si ce e drept din cand in cand merge ca o dacie cu jiglorul infundat sau se supra tureaza enorm la plecare.
Acum intrebare, OpelGTT vrea 7milioane pe o sonda noua, e normal pretul asta?? Daca e consumabil (50.000KM sau cum era) nu e cam mult 7 mils??
EGR-ul tot 7 milioane este:(
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@Metal tu ce consum scoti, si la ce stil de condus? (turatie medie, viteza de croaziera). Ma refer, bineinteles, la exterior, ca in oras... depinde de cate semafoare prinzi pe rosu Wink
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am scos din Bucuresti pana la intrare in Grecia 6.7%, 4 persoane, portbagaj full si AC-ul foarte putin folosit.
Iar in Bucuresti recordul meu personal este de 12.5Very Happy
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Metal a scris:Am scos din Bucuresti pana la intrare in Grecia 6.7%, 4 persoane, portbagaj full si AC-ul foarte putin folosit.
Iar in Bucuresti recordul meu personal este de 12.5Very Happy


... asta cu ce masina... Question
Skip ads

  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Opel ASTRA CARAVAN 2001, 1.6, Z16SE
Si inca o chestie, nu am computer de bord. Calculul consumului l-am facut prin metoda veche... 3 simpla cu plinul si nr de km:D. De aici s-ar putea sa apara si ceva erori.


Ultima modificare facuta de Metal la Lun 17 Jul, 2006 5:02 pm
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
asa sa pricep si noi ceva Smile
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@Je, nu ti-am raspuns cu stilul de condus... cam 70% din timp am mers cuminte pe la 100-110km/h. Au fost si cateva sectoare de autostrada unde am mers cu 130-140... ceva dealuri, sate...
In Bucuresti nu mai conteaza...
  • mirela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Buna! Am sa va spun care este problema si daca imi poate da cineva un raspuns ii multumesc mult.S-a intamplat prima oara pe drumul Buc-Constanta, prima data cand am iesit cu masina din Buc( era luata recent).S-a aprins becul de check engine in bord si asa a ramas.Cum puneam contact cum se aprindea si nu se mai stingea.Cand am revenit in Buc am fost la cineva sa-mi verifice computerul de bord.Omul mi-a spus ca nu poate sa imi spuna care este cauza pt ca avea mai multe erori.A sters erorile si s-a stins si becul .Mentionez ca alimentasem de la petrom cu 99 +.Cat am mers prin oras nu am mai avut probleme.Am alimentat de la mol cu 95 pentru ca mi-a spus un prieten ca e cea mai buna pt motor ecotec.Saptamana trecuta am plecat la Campina si la intoarcere iar s-a aprins becul. A mai avut cineva probleme de genul asta?
Skip ads

  • b82bog

  • Mesaje scrise: 400
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Bun venit pe forum Incearca inainte de a deschide un nou topic sa dai cautare si ai sa fii uimita cate rezultate vei gasi Laughing In ce priveste problema ta ar fi fost bine ca tipul care a resetat erorile sa iti fi spus si ce fel de probleme erau. Daca nu stie despre ce e vorba macar sa iti fi dat codurile de eroare si poate reuseam sa deslushim despre ce e vorba. Bafta!!!
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
buna mirela si bine ai venit pe forum...
exista posibilitatea ca martorul check engine sa se aprinda din cauza calitatii proaste a benzinei...poti si tu sa resetezi codurile de eroare, scotand borna -(minus) de la baterie cca o jumatate de ora, dar sa sti codul de la casetofon/cd pt a o sa ti-l ceara...subiectul s-a mai discutat pe forum...foloseste functia "cautare" ( ca la google) si o sa gasesti raspunsul dorit...in alta ordine de idei, pune si tu masina la semnatura sa nu te intrebam de fiecare data ce masina ai sau ce tip de motor ...toate bune
  • mirela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Buna din nou! Multumesc pt raspunsuri.Cat despre cautare.. am cautat in tot forumul.Am vazut ca sunt posturi despre asta dar celor care au postat li se mai si stingea becul, mie nu mi se stinge.Am sa merg iar la tipul cu resetarea sa vad poate imi da un raspuns.
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Deci, rahatul ala de martor galben cu motor in el si semnul de la curent e de la sonda lambda?
Skip ads

  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Martorul iti spune ca sunt probleme cu motorul, nu cu sonda lambda. Adica se poate aprinde si din multe alte motive. E bine sa verifici imediat la un service.
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Metal a scris:@Je, eu am tot un Z16SE si mi s-a aprins becul acum un an+ cred. Saptamana viitoare mi-am facut programare sa-o rezolv la OpelGTT.
La ultima verificare mi-au zis ca si EGR ar avea probleme si ce e drept din cand in cand merge ca o dacie cu jiglorul infundat sau se supra tureaza enorm la plecare.
Acum intrebare, OpelGTT vrea 7milioane pe o sonda noua, e normal pretul asta?? Daca e consumabil (50.000KM sau cum era) nu e cam mult 7 mils??
EGR-ul tot 7 milioane este:(


@Metal, explica si tu pt ce ti-au cerut 7 milioane?
pt o sonda noo?
sonda lambda, atat? fara manopera? sau cum ? nu inteleg. eu am gasit la Promotor International sonda lambda cu 1 fir - 1.600.000 de la Febi Bilstein
  • Metal

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Probabil e diferita sonda de la modelul 1.6 92 si 1.6 2001 (euro3).
Sunt convins ca in magazinele de piese se poate lua mai ieftin cu un milion macar.
cel mai tare ar fi sa mearga de la un model la celalalt:DVery HappyVery Happy
Oricum eu nu le am cu mecanica etc, motiv pentru care cand am avut cate ceva m-am dus in service Opel si am rezolvat (doar in service-uri autorizate Opel)
  • alecsstan

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
ai dreptate cu modelele
n-aveai decat poza aia micuta si mi s-a parut in fuga ca tot astra caravan model vechi
srry
asa e
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
te rog sa ne spui si noua cum ai rezolvat pana la urma...multumesc.
  • mirela

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am revenit.Codul care a aparut la tester este P 0420.Mi s-a spus sa schimb sonda lamda care la mine este in 4 fire si una costa 5 milioane Sad .Sper sa nu am surprize si dupa ce o schimb sa vad ca nu asta era problema( am auzit ca se mai intampla).
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Autodata, referitor la codul P0420 zice: "catalyctic converter system, bank 1 - efficiency below threshold; probable cause: catalyctic converter, wiring, HO2S2" - deci ceva referitor la catalizator...acum ma intreb daca "HO2S2" ala e sonda lambda?!
Rolling Eyes
  • clau

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salutare. cei care au motoare pe benzina pot sa aiba surpriza check engine din cauza calitatii benzinei. Codul de eroare dat de sonda lambda poate fi dat si el de asa ceva. In functie de locatie, calitatea benzinei poate fi complet alta chiar si in cazul Mol. Eu de ex. fiind din cluj alimentez cu benzina de 95 de la Lukoil (exclusiv) ca sa nu ma enervez pe becul de check engine. Am aruncat suficienti bani pe teste de motor si componente schimbate conform codurilor de eroare nastrusnice date de ECU ca sa ajung la trista concluzie ca apa din benzina patriei imi face feste. Mol, Petrom, omv si alte brand-uri or fi bune pentru alte motoare, nu zic nu, dar nu si pentru al meu... Deja e un fapt confirmat, de cate ori alimentez de altundeva, dupa 2-3 km se aprinde invariabil martorul cu pricina. De aceea pun doar atata benzina cat sa-mi ajunga pana la prima statie lukoil. nu-i reclama la lukoil, doar o trista constatare. cel putin pe moment de acolo ii place motorului cel mai bine. Sfatul meu e sa alimentezi cand ai rezervorul aproape gol cu cantitati mici de la diferite benzinarii din oras si sa vezi care benzina ti se potriveste
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR