Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ionutz2403

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
ionutz2403 a scris:Salut! Mi-am luat de curand o Astra G din 2004, motor Z16XEP. I-am schimbat bateria in urma cu cateva zile(i-am pus de 55 A ca asa era cea originala) si a doua zi mi s-a aprins in bord martorul Check engine si sta aprins in continuu. Mi-a pus cineva testeru pe ea,i-a dat o eroare(nu stiu exact care ca nu am fost eu cu ea), dupa care a sters el eroarea si s-a stins becul. Toate bune si frumoase,doar ca a doua zi s-a aprins din nou martorul. Acelasi tip a zis sa ii schimb bujiile. Azi am fost cu ea la alt mecanic care mi-a pus testerul si i-a citit erorile P0301,P0302,P0303,P0304 - ceva cu missfire a zis el(sau doar una din ele, nu mai stiu sigur pentru ca s-a apucat sa imi zica de la ce vin erorile de la 301 la 304 si de aici confuzia mea de acum daca le-a dat pe toate sau doar una. Oricum stiu sigur ca,la un moment dat,m-am uitat pe aparat si am vazut ca scria P0301). Si el mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la bujii(desi le-a desfacut,s-a uitat la ele si a zis ca sunt ok - precizez ca sunt cele originale GM) sau de la aprindere. Precizez ca masina merge normal,trage bine. S-a mai confruntat cineva cu problema? Daca da,cum s-a rezolvat?Ce sa fac mai departe? Are ceva masina daca merg cu el asa aprins pana o rezolv sau e mai bine s-o las pana se rezolva?

P.S. Imi cer scuze daca am postat unde nu trebuia sau daca s-a mai postat aceeasi problema, insa am cautat si nu am gasit



Salut! Revin cu problema mea. Nici pana in momentul de fata nu am reusit sa imi dau seama de la ce se aprinde martorul. Am fost la service EDS si domnul Andrei mi-a zis,dupa o diagnoza, ca s-ar putea sa fie de la bobina de inductie sau de la calculatorul masinii(toate celelalte componente verificate de dansul functionand in parametri normali). Alti 2 mecanici mi-au zis ca este bobina de inductie. In cele din urma am schimbat bobina de inductie, insa degeaba,intrucat martorul s-a aprins din nou. De curand am observat si niste simptome la ea. Se intampla ca, in mers, martorul sa inceapa sa palpaie. In momentul acela, masina nu mai trage in nicio treapta, iar in momentul in care o accelerez parca tremura(ceva asemanator cu mersul in 3 - nu stiu sigur daca e chiar mersul in 3 pt ca nu ma pricep). Ca sa nu mai faca asa, trebuie sa opresc motorul. Dupa aceea, merge perfect,trage in orice treapta. Mentionez ca am dus-o la un tester de curand si a dat ca erori: P0300,P0301,P0302,P0303,P0304(aceleasi erori mi le dadea si inainte sa schimb bobina, iar la cateva zile dupa ce am schimbat-o dadea doar P0302 si mi s-a zis ca s-ar putea sa aiba ceva la injectorul 2) plus inca o eroare legata de senzorul de temperatura. Din ce mi s-a zis pana acum de catre toti mecanici la care am fost(service EDS plus inca 3 mecanici), as mai avea de verificat ECU si injectoarele.
Din ce am mai citit pe aici pe forum, la unii care mai primeau erorile astea era si de la EGR, insa mentionez ca acesta a fost verificat de maiandrei si mi-a zis ca merge bine, de aceea l-am eliminat din lista cu posibilele cauze.

Daca stie cineva ce ar putea sa aiba, il rog sa posteze aici.

P.S. Am cautat pe forum probleme asemanatoare, insa nu am gasit nimic care sa ma lamureasca si de aceea postez aici. Imi cer scuze insa daca era vreun topic cu aceeasi tema si l-am ratat
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ionutz2403
p0300 rateuri multiple la cilindri
p0301/04 rateu cilindru1/4
ramane de verificat ECU sau cablaju de la bobina la ECU (toate firele sunt 6 fire)
  • ionutz2403

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Mersi pentru raspuns, Nicu! Stii si pe cineva care ar putea sa ma ajute cu aceste verificari(contracost bineinteles)? Mersi anticipat!
  • ternipe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra h 1.7 74 kw din 2005.amo problema daca pot sa ii spun asa daca accelerez am observat in viteza a doua sau a treia peste 3500 da rtm se aprinte masinuta cu cheita si scade turatia la 3000 cat timp este aprinsa masinuta nu se mai tureaza mai mult de 3000 de rtm daca o las sa mearga normal pna in 3000 de ture se stinge masinuta din bord . la relanti pot sa o accelerez pana la rosu fara probleme in viteza a 4 sau a 5 a nu am incercat sa o turez peste 3500 nu stiu daca se aprinde masinuta . care ar fi problema poate sa ma ajute cineva /
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
verifica pe tester ce coduri de eroare ai si urmareste valorile pe turbo si presiunea atmosferica.
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Se da urmatorul cod de defact cu martorul cu cheita aprins : P0325 - Circuitul senzorului de detonație 1
Testerul spune ca nu comunica cu el, il da inactiv pe tester si valorile nu se modifica.
Mentionez ca masina a stat 1 luna aproximativ nepornita, acum dupa ce am pornit-o, apare aceasta eroare dupa ce fac cca. 10-15km de cand o sterg.
Ca si modificari care s-au facut a fost montajul de cruise control si de bord computer.

Care poate fi cauza ?

Z18xe este motorul
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
scoti senzoru,il cureti,,cureti si locu de prindere+surub,verifici daca nu are mufa oxidata,si daca nu ai avut,,,musafiri,,,care au ros ceva fire
daca tot nu vrea inlocuiesti piesa cu alta de la un prieten,de proba
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Si sa presupunem ca tot ar face si cu alta de proba? ce sa fie? calculatorul?
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e posibil...
  • uskt2005

  • Mesaje scrise: 2,093
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2008

  • Mesaj Privat
senzorul era mort. unul dintre cele 3 fire era sectionat. s-a schimbat cu unul sh si acum e totul ok. am luatvsh deoarece nu am considerat ca merita 250 ron unul niu. sh a fost 50 ron.
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
salut am un opel astra g 17cdti la fel am patit si eu imi ramanea martoru aprins si dupa 2 zile de injuraturi am constatat ca aveam mufa la debimetru un pic esita din locasul ei acum masina merge normal
am incercat cu scosul bornelor cu pedalele (frana si acceleratie ) si nimic am unblat la debimetru si am vazut ca ,cand am pus mana pe debimetru am ramas cu ea in mana am bagato calumea la loc am pornit masina si am turato brusc la 3000 si sa stins multa bafta acest forum ma ajutat foarte mult pe mine si ma scutit de multi bani va multumesc
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Va salut dragi colegi.
Va cer si euun sfat in urmatoarea problema: apus OP-COM pe masina si am observat ca presiunea turbo reala era mai mare cu 6 unitati fata de presiunea comandata.
Oare e normal sa fie asa?
Unde ar trebui sa ma uit?
Am mai observat mici urme de ulei pe suprafata exterioara a furtunului carea iese din trubo si merge la intercooler.
Ar trebui sa ma ingrijoreze acest lucru?
Va multumesc.
Skip ads

  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, detin un Opel Astra H, 1.9 cdti, 120 cp, de ceva timp mi se tot aprinde martorul de la noxe in bord si mai mult de 3200 de ture nu trece. De vreo 2 zile, la fiecare pornire mi se aprinde martorul de la filtrul de particule, sta aprins cam 2-3 km dupa care se stinge, tin sa mentionez ca atata timp cat sta becul de filtrul de particule aprins motorul se tureaza foarte bn peste 4000 rot/min, pe urma se stinge si ramane cel de la noxe si iar o limiteaza. Singura eroare ce imi apare este de la clapeta de acceleratie...
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu stiu care este martorul de noxe si cel de filtru de particule! dar daca ai eroare la clapeta, se da foarte usor jos si se curata! vezi sa nu ai ulei in partea electrica a clapetei, daca da s-ar putea sa fii nevoit sa o schimbi! cauta pe forum curatare clapeta si gasesti!
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Martorul pt noxe este acel bec galben care semnifica un robinet (sau motor cum se mai zice), si cel pt filtrul de particule este acela in forma de spira, tot galben, si licare cand filtrul de particule isi face regenerare . Clapeta a fost curatata, dar nu si partea electronica, desi n-as prea crede ca aceste simptome ar fi de la clapeta.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Stiam ca spira este pentru bujii! La mine nu se aprinde nimic cand se face regenerarea! Imi dau seama doar dupa consum! Daca crezi ca nu este ea atunci s-ar putea sa ai vreun furtun spart! Si ala nu-ti da eroare! Mai este o chestie si anume sa verifici presiunea la filtru de particule cu un op-com! daca este ok trebuie sa fie 0 !
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Spira aceea este si pt bujii si pt filtru, cand sta aprins ins ca bujiile incalzesc, si cand licare ins ca filtrul de particule s-a infundat. Consumul ridicat e un semn care te avertizeaza ca filtrul urmeaza sa se infunde. Culmea e ca filtrul a ajuns la 120% saturatie, si nu prea mai pot sa-i fac regenerarea cum tb, doar se aprinde putin si se stinge. Filtrul tb cam de la 70% sa ma avertizeze ca se infunda.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cand consuma mult se face regenerarea! Asta inseamna regenerarea, sa faca ardere mai mare sa incalzeasca filtru de particule si sa-l curete! cand ai saturatie deja 120% si nici nu mai vrea, este o problema! uite citeste mai multe aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=17588
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La el banuiesc ca din cauza admisiei murdare nu mai pleaca regenerarile. Solutii, curatare admisie + regenerare fortata DPF sau curatare admisie + anulare DPF si EGR.
Am o teorie in care spira de la bujii in mers anunta ca nu pleaca regenerarea. Inca nu am ajuns acolo.
  • andreicroitoru90

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Gata, in sfarsit i-am dat si io de cap, i-am schimbat clapeta de acceleratie si termostatul si si-a revenit. Am reusit sa-i fac si regenerarea filtrului cum trebuie, de la saturatie 140% a scazut la 22%. Acum singura problema o mai am cu consumul la ralanti, oscileaza intre 0.7- 0.9 dar nu am idee de la ce ar fi, mi-a zis cnv ca ar fi pompa de injectie putin avansata. Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR