Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Am radioul standard cu ecran grafic cu mp3 (fara navigatie)
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
adica ai cd30 mp3 si GID?
intri in setari si ai acolo o functie care se numeste ignition logic (parca)
la tine cum e setarea asta?
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
e bifata
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai daca e bifata atunci cand opresti motorul si scoti cheia din contact ar trebui sa se opreasca si cdplayer-ul...
daca nu face asta atunci e o problema pe undeva...
Skip ads

  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Problema e cand descui masina doar ca sa iau cv din ea, nu bag cheia in contact. cand descui masina cu telecomanda, radioul porneste automat. cand o incui, nu se inchide pt ca nu am bagat cheia in contact, deci nu am ce scoate. intelegi?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Inteleg dar nu stiu cat de normal e...
Mie imi porneste doar daca pun contactul sau daca-l pornesc din buton.
  • streetfame

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Tigra 1997 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2013

  • Mesaj Privat
salut! am si eu o problema la un motor de tigra 1.6. am schimbat garnitura de chiulasa si de atunci nu mai sta la relanti, cand o pornesc da sa moara motorul si se aprinde check engine si merge o ideee mai bine, parca miroase pe evacuare si o idee de miros de benzina, si inainte de toata treaba asta consuma 10 in oras acum consuma in jur de 15... bujii noi, fise noi egr curatat verificat, motoras pas cu pas curatat verificat, admisie curatata, garnituri schimbate peste tot, totul pus la locul lui si verificat de mai multe ori... o idee ce ar putea avea? multumesc anticipat!
  • Victor Ciulea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2015

  • Mesaj Privat
o fi amestecul aer-carburant aiurea? probabil prea mult carburant in amestec
Skip ads

  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am schimbat de curând, ulei bujii, sonda lambda Bosch etc.
Am dat de eroarea P 1405 (0) Linera Exhaust Gas Recirculation (EGR) Position – Not Present.
Pe mine mã îngrijoreazã sonda lambda. Se poate sã afecteze EGR? Am mers la mare (Rm. VL - Nãvodari cu tot cu plimbãri 1020 km) și mi s-a aprins de 2 ori, o datã la dus o datã la întors de fiecare datã pe autostradã. Am resetat de fiecare datã la cel mult o orã de la aprindere check. Nu am simțit nici un fel de efecte, doar check aprins.
Ce efecte ar putea apãrea? Remedii? Și din ce cauzã?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cel mai probabil egr are momente cand nu inchide corect.
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
EGR pe testare dã feedbak ok.
Și l-am curãțat cam de o lunã....Sã înțeleg cã mai are și toane. O chestie sigurã, doar la turații de lungã duratã (pe autostradã) face/a fãcut asta. Deja am 400km local prin Vâlcea, cel mult 100 km/h și nici o eroare în bord.
Oricum nu am mai avut eroare EGR de ceva timp (cam 2 ani). Era plin de mâzgã atunci.
EGR se reparã prin înlocuire nu?
  • myrceatd

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut.poti sa ma ajuti si pe mn cu un service in costinesti sau macar o rampa sa schimb senzorul de turatie?da mi un bip pe nr meu te rog 0766636344.multumesc
Skip ads

  • Aditzu_hd

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 2000 Y22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o problema cu un omega b 2000 z22xe,de regula parchez masina usor cu botul in panta si la plecare cu spatele cu motorul rece da in nas, intrerupe nu se accelereaza si pe liber daca o accelerez brusc intrerupe se scutura tot motoru dupa ce se incalzeste merge din ce in ce mai bine dar si in viteza la unele depasiri o simt ca intrerupe da rateuri,mentionez ca are buji noi ngk injectoare si pompa de benzina noi bosch benzina ecto 98 sport de la lukoil, egr si clapeta de acceleratie curatate,a si nu am erori in ecu motor,au fost ceva dar cred ca de la incercarile de mers fara mufa de la debitmetru,egr si le-am sters.
Vreun sfat ce sa mai incerc?
Vreun coleg de forum prin petrosani cu omega z22xe pt o proba de bobina de inductie?
  • Geopeb01

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Tigra 1996 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2015

  • Mesaj Privat
alinboss22 a scris:Va salut pe toti membri clubului, de 3 luni sunt si eu posesor al unui opel vectra A C16NZ pe care am aduso de afara. Dupa vreo 3000 de km a inceput sa mi se aprinda in bord ledul check engine dar asta doar cand reduc viteza de deplasare, in momentul cand pornesc motorul se stinge normal ca si pana acum si ramane stins atat timp cat imi iau demaraj, iar apoi cand tre sa reduc viteza chiar si fara sa pun piciorul pe frana se aprinde, ba chiar daca franez mai brusc si incetinesc nu se aprinde doar asa daca o las in viteza si iau piciorul de pe acceleratie. Daca poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi si ideii despre ce ar fi vorba! Va multumesc.



Salut asa am si eu tigra cu motor X 14 XE si acelasi lucru face si la mine.Ai gasit vre-o rezolvare ?
  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2015

  • Mesaj Privat
salutare,
Ieri mi s-a aprins becul check engine si nu mi s-a stins nici daca am oprit masina si am repornit-o . Pot sa mai spun ca mi se taie acceleratia din cand in cand .
Mentionez ca am o vectra c din 2008 , cdti, 120cp.
Imi poate spune cineva ce poate sa fie ?

Multumesc
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Motorul....
Vezi ce erori ai si dupa aia o sa ai raspunsul la intrebari...
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o corsa b,motor c12nz, si nu imi dau seama din ce cauza sta aprins martorul check engine.
Am schimbat sonda lambda cu una bosch,cu bateria deconectata...Am pornit motorul fara consumatori, iar cand apa a urcat la aprox 90 de grade iar s-a aprins.Testul cu agrafa nu pot sa il fac.
Precizez ca martorul nu s-a aprins niciodata in mers, ci doar la ralanti cu motorul cald.(asa a fost si inainte sa schimb sonda lambda)
Consumul este intre 6,5-7,5 % mixt.
Am mai observat in timpul mersului cu motorul cald si martorul aprins ca relantiul este foarte mare, iar daca tin ambreiajul calcat ralantiul creste si scade la interval de 1 sec.
Nu stiu ce sa ma mai fac cu ea !
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Eroare P0420 cu Check Engine Aprins rezovlata prin montarea unui distantier intre sonda lambda 2 si filet , precizez sonda fiind noua!

Erorea am sters-o si nu a mai aparut de 400km in contextul in care se aprindea dupa stergere in maxim 5km sper ca ajuta pe cineva ! Numai bine
  • hani

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arges
  • Masina: Corsa 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara. Am o Corsa D 1.4 benzina cutie automata motor A14XER si am martorul de noxe aprins, Am fost la service Opel si mi-au resetat erorile. A doua zi martorul s- aprins din nou. Am fost la un alt service unde am pus masina pe tester si a rezultat eroarea P0171 (amestec bank 1 prea sarac ... ceva de genul). In urma inspectiei vizuale mecanicul a depistat faptul ca parghia ce actioneaza clapeta de admisie aer era desprinsa de pe clapeta. A clipsat-o la loc si mi-a zis ca 99% asta a fost cauza. Dupa o zi martorul de noxe s-a reaprins. Aveti idee ce poate fi ? Peste 5 zile am programare la RAR pt carte (masina este adusa de afara). Credeti ca pot avea probleme ?
  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2015

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Motorul....
Vezi ce erori ai si dupa aia o sa ai raspunsul la intrebari...


Am fost la reprezentanta și mi-au spus ca este Egr-ul. Am luat egr și l-am schimbat și tot îmi taie pedala de accelerație și dupã ce am șters eroarea. L-am sunat din nou pe bãiatul de la reprezentanta și mi-a spus ca știe ce are acum, trebuie curãțat senzorul de presiune.
Nu știu ce sã fac, sã-l cred ca știe, sau ma duc ca data trecuta și îmi spune tot tâmpenii?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR