Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Curata tu senzorul si vezi daca spune tampenii. E pe galeria de admisie, prins cu un surub.
Fa o diagnoza ca lumea la cineva care are Opel si stie cum functioneaza.
Skip ads

  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pai am fost tocmai la reprezentanta, acolo este problema, nu mi-au fãcut nimic Smile)
Asearã la un tester presiunea de o aratã senzorul era de 98 și ar fi trebuit sa fie 120. Toți spun ca nu știu ce ar putea fi
  • bogdan141414

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am curãțat senzorul de presiune (era foarte murdar) l-am pus, mi-au șters eroarea, am mers 2 km și iar mi-a apãrut. Eroarea care mi-o da este
P2279-5A
Menționez ca nu am filtru de particule
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Erorile sunt 35 si 44, ce este de facut? Multumesc anticipat
Skip ads

  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Alyn93
Ce fel de distantier ai folosit? ea are deja o saiba ca si bujia.
Daca scot borna + de la baterie o ora ar trebui sa mai am stocate erori pe ECU?
Help me! Deja ma rupe la consum.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Stimati colegi,

Astazi mi s-a aprins si mie martorul in bord la Astra G 1.7cdti Z17DTL.

Nu am facut nimic notabil, as zice, doar ca problema asta mi-a aparut imediat dupa ce i-am facut distributia si i-am schimbat cureaua auxiliara. Am sters cu o carpa uscata senzorul care citeste rotatia axei cu came (l-am demontat de pe masina ca era murdar, avea un fel de grasime maronie pe o parte). Am scos si mufa de la debitmetru ca a trebuit sa-l demontez impreuna cu carcasa filtrului de aer ca sa am spatiu de lucru. Alte mufe nu imi amintesc sa fi scos de pe partea electrica. Distributia e la semne, motorul porneste usor, sunetul motorului e cel normal, trage normal, am trecut cu ea de 3.000rpm cu usurinta, insa martorul e acolo. Se manifesta astfel : pun contactul, se sting martorii care trebuie sa se stinga, dau la automat se stinge scurt inclusiv martorul cu motorasul galben (cel dintre martorul de ulei si cel de frana de mana) pentru 0.5sec si apoi reapare si acolo ramane.

Rog colegii care au patit o situatie similara sa ma ajute, macar cu o ideie.

E noapte si nu mai am energia necesara sa cobor la masina cu interfata ca sa citesc erorile, dar o voi face maine dupa-masa. Pana atunci se va duce sotia cu ea la servici maine de dimineata.

In seara asta nu am mers cat sa se incalzesca motorul (am mers doar cateva strazi prin cartier sa-l ascult din mers cu geamurile deschise) si n-am avut timp sa ies pe Autostrada ca sa-i dau ceva ture sa vad daca se stinge martorul din bord, ca uite ca m-a prins noaptea si fiiind prima data ca-i schimb distributia am zis sa nu ma aventurez si sa raman pe undeva daca ceva nu e in regula (numai ce-am lucrat astazi la ea si acum daca s-a aprins martorul asta in bord nu mai sunt 100% sigur ca e totul ok, desi inafara martorului totul imi pare normal la masina).

Nu vreau sa ma hazardez, dar la o prima vedere situatia asta a mea imi pare fix ca atunci cand te-ai dus la dentist sa-ti scoata o masea si odata ajuns acasa brusc incepe sa te doara o masea plombata de pe partea ailalta a interventiei din ziua respectiva. Nu prea vezi care e legatura, dar problema e reala si e prezenta dupa ce s-a intervenit anterior.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Presimt un P0340 dar te astept sa spui ce erori gasesti.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Spre bucuria mea, in cursul zilei de astazi dupa mai multe porniri/opriri cat a folosit masina sotia prin oras becul check engine s-a stins si acum totul pare a fi totul in regula (se aprinde cand pui contactul, apoi se stinge dupa ce porneste motorul).

De dimineata la prima cheie am vazut ca a ramas aprins, asa ca azi toata ziua am fost cu gandul la problema asta. Nu inteleg ce s-a intamplat defapt, dar imi amintesc ca in plus fata de ce am scris mai sus am cam tras de canalul ala de cablu prin care trec firele electrice din spatele masinii spre fata, cel care sta fixat pe capacul distrubutiei. Cum n-am stiut eu defapt cum se scoate, de unde vine exact si unde merg firele din el in fata masinii (am vazut doar ca 2 fire din manunchi intra in mufa din alternator, altele merg mai departe) am schimbat distributia cu firele alea din canalul de cablu din plastic prezente in zona de lucru, si am cam tras de ele cand am scos si bagat la loc capacul superior de protectie al pinioanelor... Posibil sa am vre-un fir alungit sau chiar o mufa-ceva care nu face contact, nu stiu exact ce e dar intr-una din saptamanile trecute (s-a intamplat o singura data) nu s-a mai stins martorul de baterie din bord dimineata la prima cheie si nu am mai avut servo-directie. La a doua cheie si-a revenit, ulterior n-a mai facut figuri.

Multumesc colegilor care au citit ce am scris la problema mea si au putut sa-mi dea o sugestie.

Azi nu mai cobor cu interfata la masina, o sa stau sa urmaresc daca si maine dimineata la rece se va stinge martorul check-engine, iar pe urma daca in urmatoarele zile totul e ok asa o si las. Azi deja mental ma vedeam iar cu capota demontata la ea, cu motorul agatat in vinci si eu cum ma pregateam sa desfac suruburile de la tot ce e de demontat ca sa reasez cureaua de distributie.
Skip ads

  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@ahappyuser - stai ca eu tot asa le prind, din mers si din intamplare.
Ca sa schimbi distributia, ai demontat capota, ai desfacut suportii motor, cablajele, evacuarea si ai ridicat in vinci ansamblul motor-cutie ? Sau cum ?
Chiar nu se poate fara atata manopera ?
E valabil si la y17 ?
Nu de alta, am in garaj la tara si grinda de otel la inaltime si vinci dar nu mi-am imaginat ca e chiar necesar scos motorul !
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,665
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Da, ieri am facut distributia si o sa postez un tutorial-ceva cu poze, inclusiv cu ,,celebrul,, intinzator de curea auxiliara, la care i-am facut un film de 10sec cum exact trebuie el tensionat si blocat ca sa poti sa bagi cureaua. Am demontat capota, ca la Astra G e indoita in jos si nu ai cum sa pui motorul cu urechea de prindere din stanga (privind motorul din fata) in vinci. Daca ai suport de sustinere motor, de-ala care il montezi pe aripile fata, nu mai trebuie demontata capota, dar eu nu am dotari de service la garajul unde lucrez atunci cand nu se poate lucra afara in fata blocului. Suportul motor de pe partea pasagerului trebuie desfacut ca sa bagi cureaua de distributie la locul ei, el fiind fixat pe motor si caroserie. Apoi, cablajul ala din canalul de cablu... nu stiu cum e la Y17DTi, dar la mine mi-era ,,fix in drum,, si acolo mi-a stat pe toata durata lucrarii, m-am tot lovit de el. Si cum sunt eu tipicar, am curatat toate piesele inclusiv am curatat senzorul de la axa cu came cu o carpa l-am sters luna, pe urma l-am aruncat pe scaunul soferului (nu cred ca a fost o ideie buna, poate s-a socat ceva in el) si apoi am suflat odata invers in debitmetru (cu gura) Smile , nu trebuia... dar deh muncesc incet, pun multa pasiune la masina si fara sa vreau mai exagerez uneori, sunt constient de asta.

L.E:
Iti scriu acum pe privat, si vorbim mai in detaliu.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mie 11 Nov, 2015 7:18 pm
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Man, n-am inteles ! ;(
Am in garaj o grinda tzeapana ca imi sustine toata masina daca e cazul. Am si vinci cu crichet cu care " trag" de caroserii. De fapt " trageam" ca m-am cam lasat.
Pe motor am 2 urechi zdravene.
Am si cablaj care trece pe langa capacul distributie plus furtune vacum. Smile
Si atunci
Trebuie sa scot motorul si cutia complet sau e suficient doar sa salt putin motorul de partea cu distributia ?
Chitibusar, fixist si migalos sint si eu. Uneori ma disper eu pe mine !
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc pt procedura si detaliile oferite in PM.
Asteptam tutorialul ! Smile
Skip ads

  • vova.cretu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati si pe mine poate a patit cineva asa?
ca de obicei ajung la munca opresc masina plec de la munca pornesc si la drum
aseara cum am urcat in masina pornesc masina si brusc se opreste motoru nu am inteles nimik. pornesc din nou, la fel maximum 10 secunde si se opreste.
am observat ca lampa check engine aprinde stinge in continuare numa asa o tine.
am incercat asa:
pornesc, apes pe axceleratie si cind opreste din cheie sting si aprind si merge eara citeva secunde. doar intrerup curentu din cheie
nu am idee ce poate fi
cine ma poate ajuta ? va rog
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica daca mai e cipul in cheie. Fa o diagnoza si spune ce erori gasesti.
  • vova.cretu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
mersy mult pentru raspuns.
eu acum 2 luni am incercat sa repar telecomanda ca nu se incuiau usile de la ea nu functiona
n-am inteles cum dar la facut, dupa cum mam uitat eu nu avea nimic defect si a mers la o saptamina si ceva eara nu a mai mers. dar ce am observat ca masina porneste si fara cip eu mam mirat
mai pus pe ginduri
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu porneste fara cip. Cipul e un carbune mic pus in plasticul in care e incorporata lama, nu in telecomanda.
  • vova.cretu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
asta este intradevar eu eri am desfacut cheea si o cazut si lam perdut
acuma meam adus aminte
am desfacut acuma cheea si vad ca cipu nui
mersy mult
  • vova.cretu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Irlanda
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2015

  • Mesaj Privat
ce pot sa fac acuma nu stii ?
te rog este vre-o solutie ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai mesaj.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cumperi un cip blank ( nescris ) de tip ID40 il bagi in cheie si mergi la un atelier pentru programarea cheii. Iti trebuie neaparat codul de securitate de pe CarPass-ul masinii.
Fara programarea acelui cip masina nu va porni.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR