Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca nu are nici o treaba alarma si ca e o coincidenta ca a mers, eu zic sa astepti sa vezi cum prezinta si la urmatoarea abatere de genul asta direct la tester cu ea Wink
Skip ads

  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca totusi poate avea legatura alarma cu mersul motorului, majoritatea alarmelor avand functia de a opri motorul sau de a impiedica pornirea lui, in caz de furt - asa ca ele sunt legate cumva (la bobina de inductie!? Rolling Eyes ). Totusi, as fi inteles sa nu fi pornit deloc...ciudat oricum.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Laughing 1 dieselul nu are bobina de inductie si 2 la mana din cauza imbilizatorului masinii cei de la alarme desi monteaza alarme cu functia asta prefera sa spuna eventualului client ca oricum peste setarea alarmei se trece mult mai repede decat peste imobiliz iar in cazul in care se defecteaza alarma risti sa ramai cu masina in drum ca iti blocheaza motorul ...
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
nu mai am probleme si parca trage mai bine.
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
simptomele cere le descrieti voi nu duc decit la urmatoarea concluzie din partea mea ,asta dupa ce am studiat problema masiinii mele care face la fel si asta in decurs de aproape 2 ani.
Suparat de problema asta mam dus la un service cu KTS si am verificato si ce sa vezi "senzor volanta lipsa de comunicatie" doar ca problema la mine apare doar cind se incalzeste motorul sau sunt peste 20 grade afara in rest merge ca uns,deci senzorul ma gindesc ca este influentat de temperatura sau naiba sa il ia.
Asa ca puneti mina si chimbati senzorul asta care e cam 250ron si e deasupra la demaror,eu unu asta am de facut.


In rest drumuri usoare si salutari de la constanta
  • catalinmih

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Posed un Opel Astra 2,0 DTH, fabricat in 2002. Masina a fost adusa de afarã si, la un timp de la cumparare si-a facut aparitia ,,chek engine,, in conditiile unui rulaj constant. Disparitia martorului se fãcea la apasarea pedalei de acceleratie dar reapãrea, din nou, la viteza constantã.
Verificarea la reprezentantã care a durat 10-15 minute, a constatat inversarea furtunelor de vacuum. A urmat proba, am constatat ca masina ,,se infige,, si ca este altceva. A doua zi, dupa pornire, martorul s-a aprins iar (mentionez ca mesajul a fost sters din memorie la reprezentanta). Acum martorul se aprinde dupa o perioad de 2-5 minute de la pornire sau atunci cand motorul cald este la relanti. Chestiunea mã deranjeaza prin faptul ca atunci cand stau la stop sau vreau sa intru in trafic masina pleacã greoi si doar dupa ce este accelerata o perioada,,isi da drumul,,. Nu am probleme cand merg in treptele superioare de viteza (3,4,5).
La o verificare cu testerul (nu la reprezentanta) a aparut codul de erori P0400, care, dupa cate stiu, inseamnna problema cu valva de circulaþie a gazelor.
Astept pareri de la colegii de forum.
Cu multumiri !
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Citeste te rog aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10253


CAUTARE
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Eu am problema urmatoare: la masina din semnatura se aprinde din cand in cand martorul check engine si ramane aprins. Am observat ca se stinge daca fac urmatoarea chestie: masina fiind in viteza, daca franez cat de putzin fara sa calc ambreiajul...adica sa iau piciorul de pe acceleratzie si sa pishc putzin frana becul se stinge....si ramane stins pana data viitoare care poate fii peste jumate de ora de mers sau chiar mai mult. Are cineva idee ce ar putea fi ?
Skip ads

  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
fratzilor eu am becul check engine aprins si am vreo 6mii de km asa facutzi...nu are nimik masina...merge perfect in continuare--opel calibra 8v....bine k dak mi-ar spune si mie cineva din ce cauza sta aprins tare m-as bucura....apropo..eu credeam k de la debitmetru k nu e foarte bun...si knd am incercat sa-l schimb cu un altu'...atunci s-a aprins becul...poate avetzi sfaturi ceva si ptr mine...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
@ daddy1313 - a memorat o eroare de la celalat debitmetru. scoate-i borna de la baterie cateva minute ca sa piarda din memorie erorile.
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Sad...degeaba...i-am si schimbat bateria pana acum deci i-am mai scos de atunci bornele de cateva ori...alte sfaturi ceva?....si spune-tzi-mi si mie ,v-am zis am vreo 6mii de km cu fraierul aprins...are ceva...ce se poate intampla?
  • flcatalin

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu faimosul martor (check engine) aprins. Mie mi se stinge daca pornesc motorul din nou cand e cald, adica dupa ce fac cativa km.

Ieri am fost la test si mi-a spus ca mi se aprinde deoarece am o bujie arsa; debia astept sa schimb bujia sa vad daca asa este.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Asa e cum ti-au zis la tester. Compleateaza si tu masina si motor in semnatura.
  • kosmin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cine imi poate spune si mie cum se pot citii codurile de erori de la opel astra mototr c16nz,am vazut un link dar nu ma lasa sa downloadez programul cu care trebuie citit Crying or Very sad
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am avut bord fara turometru, nu mi se aprindea becu de la ENGINE la pornirea motorului... am schimbat bordu' (am pus unul cu turometru) si tot nu se aprinde... becul este la locul lui, dar nu se aprinde... am obs la 3-4 masini, la toate mergeau... numai la mine nu merge...

intrebarea mea este... motoru e de vina sau firu care ar trebui sa anunte defectu nu e pus...???


______


  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
ce masina ai?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
butonul cautare iti zice ceva...?
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
opel astra 1,4 din '92 C14NZ.

cand dau la cheie se aprinde doar ULEIUL si BATERIA... Sad


PS: Search... am cautat si nu am gasit ceea ce m-ar ajuta...
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
becul ai zis ca e la locul lui dar continuitatea i ai masurat o?...poate e becul ars sau nu face contact ceva pe acolo
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
cred ca cel mai bine e sa suni la dibas sau la radacini si sa intrebi si eventual sa te programezi sa vada cineva exact ce are.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR