Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cristifm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2005

  • Mesaj Privat
merci..deci nu scap de tester..ma gindeam sa nu fie de la noxe..sonda lamda..am s-o alerg putin in weekend..poate-i trece.
ma cam sperie ideea de a fi altceva..si in genereal de reprezentanta/service autorizat..mai ales ca vine Pastele si mai are omu' nevoie de bani Very Happy
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Diagnoza e jur de 10 EUR + Tva (cel putin in Bucuresti).
  • cristifm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Mikki..si imi poti recomanda si unde sa merg pentru diagnoza?10x
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu am fost o singura data pentru diagnoza la Opel Dibas pe Sos. Fundeni si mi-a luat 10 EUR + TVA. La mine statea aprins check engine. Aveam rupt un fir la instalatia electrica.
Skip ads

  • cristifm

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2005

  • Mesaj Privat
pai dau o fuga atunci..sa scap de stress..merci mult
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
poti incerca sa citesti si cu agrafa...vezi ca sunt topicuri pe tema asta... dar mai bine du-te la un service...
  • alexbudel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o mica problema. Am un Opel Vectra B 2.0 DTI 100 cai din 2001 cu 120 mii km la bord. De aproximativ 2 saptamani, dimineata(la rece) cand pornesc motorul dupa cam 5 secunde dupa ce motorul a pornit, se aprinde beculetul ala care indica un motoras de culoare portocalie. Ce inseamna acel indicator? Beculetul sta aprins cam 1 minut dupa care se stinge. Care poate fi cauza? Am inteles de la niste prieteni ca ar fi un cod de eroare stocat in ECU. Care e defapt realitatea? E ceva grav? Ce pot face? Multumesc anticipat.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Salut....ceea ce tu numesti "bec portocaliu cu un motoras pe el" este de fapt check engine.....ECU are o eroare stocata si in momentul in care se aprinde inseamna ca trebuie sa vizitezi un service......dar.....
Eroarea respectiva pe care ti-o da nu e grava....poate sa nici nu existe ...daca nu se aprinde si ramane asa nu trebuie sa iti faci griji.....
Incearca o chestie: scoate borna de la baterie si las-o asa pentru 15-20 min dupa care pune-o la loc.....in felul asta resetezi ECU si poti sa iti dai seama daca e sa fie din cauza unor probleme avute anterior sau a unora care inca mai sunt....
De asemenea...mai da niste detalii:
motorul merge in suturi, porneste greu , face urat cand creste temperatura, la viteze mari se aprinde check engine ...etc

In speranta ca te-am putut ajuta si ca sfaturile mele nu au fost eronate.....Hasta la Sangria bebe..... Laughing Laughing Laughing
Skip ads

  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Pentru a vedea exact ce reprezinta trebuie pusa pe tester. Viziteaza un service pentru asta. Te costa 10-15 EUR o diagnoza.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
n'are nimic. stai linistit. am mai vazut kestia asta la inca 2 vectra b + a mea ! am vb si cu mecanic de la union si mi-a zis ca e ok, nu e nimic grav, pana citeste nu stiu ce senzori...
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Salutare!
Uita-te si in discutiile astea, s-ar putea sa gasesti ceva :
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine

https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine

https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica bujiile incandescente, sa nu fie arse.
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
La mine statea asa cam 5-10 minute, sau 3-5 km de mers, si era de la bujii incandescente arse (3/4) si le-am schimbat pe toate.
  • bau33

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2004

  • Mesaj Privat
confirm faptul cu bujiile incadescente. Acelasi lucru l-am patit si eu.
  • stefan

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2005

  • Mesaj Privat
plecati de aici cu bujiile incandescente, VARA!! becul de eroare motor se poate aprinde din orice defectiune, cat de mica la sistemul electric al motorului(masinii). trebuie pusa pe tester pentru a vedea ce are. Cred eu ca daca se stinge singur, inca nu este nimic foarte grav.
  • kapix

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Acel martor este legat la mai multi senzori (vreo parca). ORICE defect al ORICARUIA din ei duce la aprinderea martorului. Cel mai sigur - un tester. Atentie, daca testerul da mai multe erori, remediaza erorile in ordinea aratata de tester. De obicei un senzor defect genereaza in cascada o functionare defectuoasa si a altora. Caz concret din proprie experienta - sonda lambda defecta - pe tester eroare la sonda lambda si la senzorul de turatie. Dupa mai multe incercari de curatare a sondei (ramase fara rezultat) am inlocuit sonda si au disparut ambele erori.
  • tanigsm

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dej
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2004

  • Mesaj Privat
acesi problema..check engine: de data asta era potentiometru ala rotativ de la acceleratie sau asa ceva....l-am schimbat si merge bine(costat 1.500.000 lei)
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu un astra 2.0 DTI (Y20DTH) si in sarcina se intampla sa se aprinda becul galben (cel cu cheita) si scade puterea motorului. Dupa cativa km isi revine. Am fost la doua reprezentante si nimeni nu mi-a dat un raspuns concret... . Are cineva o idee?
  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Acum cateva zile a inceput sa mi se aprinda becul galben ("check engine") urmat de scaderea turatiei la relanti. Am citit codul cu agrafa; cod 35: idle speed incorect. M-am apucat de dat jos "ansablu de admisie" si am curatat tot ce am putut: corpul admisiei, desfundat orificii, verificat senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie. Am ajuns la idle air control valve (IAC) cea care are grija de relanti. Dupa ce an curatat-o am constatat ca axul este intepenit cu totul (nici nu se invarte nici nu culiseaza sus jos). Sincer sa fiu nu stiu cum functioneaza: ca un motoras sau ca un releu. Poate ma lamureste cineva. Am verificat cele 2 bobine sunt ok. Dupa ce am montat totul la loc se pare ca merge mult mai bine motorul si nici nu-mi mai da eroare la bord. Deci nu stiu daca IAC valve functioneaza bine sau nu. Teoretic: in capul axului este o supapa care acopera un orificiu. Cand e rece motorul axul se retrage putin lasand sa intre aer suplimentar in admisie rezultand cresterea turatiei. Chiar daca motorul merge bine tot nu stiu daca IAC isi face treaba. Poate cineva sa-mi explice cum functioneaza? De ce nu se misca axul manual? Rolling Eyes
Dimineata s-a mai aprins odata becul galben: cod 24 - vehicle speed sensor VSS - no signal. Am oprit motorul si l-am repornit nu s-a mai aprins. Nu stiu daca e grav. Ce trebuie verificat?
Multumesc pentru raspunsuri!
  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Cred...e mai complicat decat pare...
Am mai observat ca becul galben se aprinde, de regula, cand o las in frana de motor. Ceva nu lucreaza cum trebuie.... Rolling Eyes Rolling Eyes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR