cristifm
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
cristifm
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
cristifm
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2005
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
alexbudel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o mica problema. Am un Opel Vectra B 2.0 DTI 100 cai din 2001 cu 120 mii km la bord. De aproximativ 2 saptamani, dimineata(la rece) cand pornesc motorul dupa cam 5 secunde dupa ce motorul a pornit, se aprinde beculetul ala care indica un motoras de culoare portocalie. Ce inseamna acel indicator? Beculetul sta aprins cam 1 minut dupa care se stinge. Care poate fi cauza? Am inteles de la niste prieteni ca ar fi un cod de eroare stocat in ECU. Care e defapt realitatea? E ceva grav? Ce pot face? Multumesc anticipat.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Salut....ceea ce tu numesti "bec portocaliu cu un motoras pe el" este de fapt check engine.....ECU are o eroare stocata si in momentul in care se aprinde inseamna ca trebuie sa vizitezi un service......dar.....
Eroarea respectiva pe care ti-o da nu e grava....poate sa nici nu existe ...daca nu se aprinde si ramane asa nu trebuie sa iti faci griji.....
Incearca o chestie: scoate borna de la baterie si las-o asa pentru 15-20 min dupa care pune-o la loc.....in felul asta resetezi ECU si poti sa iti dai seama daca e sa fie din cauza unor probleme avute anterior sau a unora care inca mai sunt....
De asemenea...mai da niste detalii:
motorul merge in suturi, porneste greu , face urat cand creste temperatura, la viteze mari se aprinde check engine ...etc
In speranta ca te-am putut ajuta si ca sfaturile mele nu au fost eronate.....Hasta la Sangria bebe.....
Eroarea respectiva pe care ti-o da nu e grava....poate sa nici nu existe ...daca nu se aprinde si ramane asa nu trebuie sa iti faci griji.....
Incearca o chestie: scoate borna de la baterie si las-o asa pentru 15-20 min dupa care pune-o la loc.....in felul asta resetezi ECU si poti sa iti dai seama daca e sa fie din cauza unor probleme avute anterior sau a unora care inca mai sunt....
De asemenea...mai da niste detalii:
motorul merge in suturi, porneste greu , face urat cand creste temperatura, la viteze mari se aprinde check engine ...etc
In speranta ca te-am putut ajuta si ca sfaturile mele nu au fost eronate.....Hasta la Sangria bebe.....
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Salutare!
Uita-te si in discutiile astea, s-ar putea sa gasesti ceva :
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
Uita-te si in discutiile astea, s-ar putea sa gasesti ceva :
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
bau33
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2004
- Mesaj Privat
stefan
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2005
- Mesaj Privat
- kapix
- ***
- 680 mesaje
- din 15 Jan 2005
- Astra 2002 Z16XE
- Arad
kapix
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2005
- Mesaj Privat
Acel martor este legat la mai multi senzori (vreo parca). ORICE defect al ORICARUIA din ei duce la aprinderea martorului. Cel mai sigur - un tester. Atentie, daca testerul da mai multe erori, remediaza erorile in ordinea aratata de tester. De obicei un senzor defect genereaza in cascada o functionare defectuoasa si a altora. Caz concret din proprie experienta - sonda lambda defecta - pe tester eroare la sonda lambda si la senzorul de turatie. Dupa mai multe incercari de curatare a sondei (ramase fara rezultat) am inlocuit sonda si au disparut ambele erori.
tanigsm
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Dej
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salut!
Acum cateva zile a inceput sa mi se aprinda becul galben ("check engine") urmat de scaderea turatiei la relanti. Am citit codul cu agrafa; cod 35: idle speed incorect. M-am apucat de dat jos "ansablu de admisie" si am curatat tot ce am putut: corpul admisiei, desfundat orificii, verificat senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie. Am ajuns la idle air control valve (IAC) cea care are grija de relanti. Dupa ce an curatat-o am constatat ca axul este intepenit cu totul (nici nu se invarte nici nu culiseaza sus jos). Sincer sa fiu nu stiu cum functioneaza: ca un motoras sau ca un releu. Poate ma lamureste cineva. Am verificat cele 2 bobine sunt ok. Dupa ce am montat totul la loc se pare ca merge mult mai bine motorul si nici nu-mi mai da eroare la bord. Deci nu stiu daca IAC valve functioneaza bine sau nu. Teoretic: in capul axului este o supapa care acopera un orificiu. Cand e rece motorul axul se retrage putin lasand sa intre aer suplimentar in admisie rezultand cresterea turatiei. Chiar daca motorul merge bine tot nu stiu daca IAC isi face treaba. Poate cineva sa-mi explice cum functioneaza? De ce nu se misca axul manual?
Dimineata s-a mai aprins odata becul galben: cod 24 - vehicle speed sensor VSS - no signal. Am oprit motorul si l-am repornit nu s-a mai aprins. Nu stiu daca e grav. Ce trebuie verificat?
Multumesc pentru raspunsuri!
Acum cateva zile a inceput sa mi se aprinda becul galben ("check engine") urmat de scaderea turatiei la relanti. Am citit codul cu agrafa; cod 35: idle speed incorect. M-am apucat de dat jos "ansablu de admisie" si am curatat tot ce am putut: corpul admisiei, desfundat orificii, verificat senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie. Am ajuns la idle air control valve (IAC) cea care are grija de relanti. Dupa ce an curatat-o am constatat ca axul este intepenit cu totul (nici nu se invarte nici nu culiseaza sus jos). Sincer sa fiu nu stiu cum functioneaza: ca un motoras sau ca un releu. Poate ma lamureste cineva. Am verificat cele 2 bobine sunt ok. Dupa ce am montat totul la loc se pare ca merge mult mai bine motorul si nici nu-mi mai da eroare la bord. Deci nu stiu daca IAC valve functioneaza bine sau nu. Teoretic: in capul axului este o supapa care acopera un orificiu. Cand e rece motorul axul se retrage putin lasand sa intre aer suplimentar in admisie rezultand cresterea turatiei. Chiar daca motorul merge bine tot nu stiu daca IAC isi face treaba. Poate cineva sa-mi explice cum functioneaza? De ce nu se misca axul manual?
Dimineata s-a mai aprins odata becul galben: cod 24 - vehicle speed sensor VSS - no signal. Am oprit motorul si l-am repornit nu s-a mai aprins. Nu stiu daca e grav. Ce trebuie verificat?
Multumesc pentru raspunsuri!
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat