Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • grigore florin

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2011 17Dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2013

  • Mesaj Privat
DjDavid a scris:Da...am sa verific si sigurantele din panoul principal[ Ms mult Shaftt24] Dar...astazi am ramas cu masinuta mea in drum...nu a mai vrut sa porneasca.Motorul dadea sa porneasca...adica facea falfaitul specific inainte de pornirea motorului in sine,dar degeaba...si este o mufa care are legatura cu sonda Landa...mufa se situeaza pe langa fisele de la bujii...si o scoteam de acolo dupa care iarasi o bagam si cand ii dadeam cheie pornea mergea cam 1 km si iarasi incepea sa smunceasca si se oprea motorul. Si totusi oare ce ar putea fi cu turatia...de ce se tureaza pana la 2500-3000 de turatii.Astazi i-am schimbat senzorul de la clapeta de acceleratie ca asa mi-a zis unu de la reprezentanta Opel...dar nu a fost asa...nu stiu nik astia de la Opel....si de ce oscileaza acul turometrului intre 500-900 si cateodata ramanea la 500.

Skip ads

  • Paul260

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am si io o problema cu un Opel Astra G mi sa aprins masina cu cheia si sta aprins.chestia ii ca se aprinde numa dupa un 1 km si cand se aprinde nu mai trage. motor y17dt masina a fost in service ca mi so stricat rulmentu pe stanga fata si curge ulei pe la garnituri de la injectoare asa o zis mecanicu ala poate are aer.de cand am aduso din service tot asa face
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Zi mecanicului sa verifice de erori si apoi sa ia masuri corespunzatoare.
  • catalinms10ebx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2013

  • Mesaj Privat
si fiara mea(astra f cc 95 x16sz) face la fel cu check-u...merg undeva la 80-90 se aprinde dupa 2 3 minute se stinge...asta ar insemna ca n-am nimic?pt ca eu am incercat testul cu agrafa, dar cand i-am dat contact check-u da sa se stinga dar ceva ticaie ca un releu...se stinge pt o fractiune de secunda si iara se aprinde(asta fara motor pornit) dar in timpul mersului se aprinde si se stinge dupa 2 3 minute
Skip ads

  • opelika

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra Cabrio 2004 Z18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2013

  • Mesaj Privat
in momentul in care se aprinde beculetul incercati sa bagati piciorul in pedala iar daca vedeti ca nu trage sau nu are vlaga lasati-o sa scada putin din viteza(preferabil pe liber)si o sa se stinga.problema asta in timp va poate aparea la ori ce viteza(mie li-a aparut la 20km/h)atunci schimbati pompa de benzina si nu o sa mai aveti probleme.va zic din experienta
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
mda ..... orice minune tine 4 luni ! Adica de la faza din decembrie cind am fost la service si mi-a sters eroarea din calc, stingandu-se si mie martorul ala inainte de a porni motorul ca la orice cetatean posesor de opel , ieri faza a reaparut in toata spendoarea...
Rulaj cu vreo 80/h , drum liber, timp frumos, pasarele si cer senin, nevasta calma, motorul cald ..... ajung pe unu din spate ..... din fata nimeni , intru in depasire ....motorul imi cere treapta 5 ....ii ofer talpa cu generozitate ....sare acu' la 130 ...trec de depasit ....gat, cade masina in bot ...motorul ca secerat! Arunc ochii pe ceasuri ..clar , masina cu cheita ! .....intorc cu obida privirea pe geamul lateral din dreapta in timp ce tipu' din spate ma depasea la randul lui zambind......
In fine , trag pe dreapta , opresc motorul si-l repornesc. ...mda , tipic ....nu se mai stinge martorul decat dupa pornire. Da-l in masa , bine ca se stinge ....masina functioneaza normal , trece lejer de 140/h, porneste frumos ..asa ca n-are decat !
Ma nedumereste totusi o chestie ...de ce am senzatia ca trage mai bine si ca-i mai ,,ascultatoare,, ..adica raspunde mai ferm la comenzile mele ? ...sau doar sint impresii ....
Oricum , nu ma mai duc cu ea la service .....o las pana ,,se spune,, ea ce o doare.
Nu ma pot tine totusi tare si indiferent .....ceva sugestii ?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Diagnoza. Vazut codul. Luat masuri.
Din experienta cu dieseluri, cele mai frecvente erori se refera la admisie murdara.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...deocamdata am facut pe kileru' si am o mana cam inutilizabila dar ma aflu in plin proces de recuperare ce s-ar parea ca va fi total ....asta pentru ca am de gand sa curat eu admisia in cauza ...si asta , sigur , cu o diagnoza in prealabil. Ultima data la diagnoza imi spunea ceva mecanicul de ,,presiune slaba in ...,, in ceva , dracu stie unde ..... banuiesc ca se referea la presiunea generata de turbina ..... M-am mai uitat si eu pe acolo si n-am vazut nimic suspect gen scurgeri de ulei , furtunase vacum sarite, furtune crapate, coliere slabite etc...
Un lucru e clar ...daca ma apuc eu de capul meu , pe multi de pe forum o sa-i obosesc cu intrebarile mele stupide. Shocked Very Happy Very Happy
Scule am, ceva cunostinte de mecanica mai detin chiar daca cu preponderenta la benzinare ...in rest curaj si inconstienta mai sint necesare. Le am.
@DB77AAA - multumesc.
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Merg la service nu spun numele sa nu fac reclama de nici un fel.In urma unor nedumeriri in ce priveste ralanti oscilant (la rece) ,dupa 3 min isi revenea, in traafic parca simteam totusi o lipsa de putere mai ales la accelerare de nevoie,adica talpa. Si cum zic ... hai sa curat clapeta de acceleratie (renumita throttle body) ... se rezolva dar a doua zi surpriza ... Check Engine se aprinde ...si nu se mai stinge. Ce o fi oare ? Mecanicosu' zice ... "dupa ce se curate clapeta ,la z18xe se face un reset su update de clapeta... (n a mai fost cazul) dar m am mirat un pic de faza. In fine a vedem...
  • exodum

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1992 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2013

  • Mesaj Privat
becul de check se aprinde de nebun si de la un furtunas de vacum in zona TB ; am patit si eu dupa o stationare de 2 ani a masini, s-a copt un cot de vacum la TB si imi dadea eroare 44. sonda landa Smile . era doar un furtunas de vacum.
cred ca am si eu TB-ul imbacsit dar nu am curaj sa ma apuc de el, am liber doar in weekend cand toate magazinele sunt inchise si nu vreau sa las sotia fara masina.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Sa pus Tech 2 ... s au vazut sondele lambda ... functionale pt varsta lor oscileaza satisfacator si debitmetrul sta in 0.8 .../ ce n am mentionat e ca inainte de chestia asta cand schimbam 1,2,3,4 la accelerare vitezele parca aveau un tiuit,de la un timp il auzeem doar la accelerarea in viteza a 3 a, si inca ceva dar sper sa nu mi se para mie, mi a crescut nivelul la lichidul de frana (pt ca l am schimbat ca isi pierduse proprietatile si mecanicu mi a facut un semn pe bidon iar acu e mai sus in pic) ...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Sa pus Tech 2 ... s au vazut sondele lambda ... functionale pt varsta lor oscileaza satisfacator si debitmetrul sta in 0.8 .../ ce n am mentionat e ca inainte de chestia asta cand schimbam 1,2,3,4 la accelerare vitezele parca aveau un tiuit,de la un timp il auzeem doar la accelerarea in viteza a 3 a, si inca ceva dar sper sa nu mi se para mie, mi a crescut nivelul la lichidul de frana (pt ca l am schimbat ca isi pierduse proprietatile si mecanicu mi a facut un semn pe bidon iar acu e mai sus in pic) ...
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Sa pus Tech 2 ... s au vazut sondele lambda ... functionale pt varsta lor oscileaza satisfacator si debitmetrul sta in 0.8 .../ ce n am mentionat e ca inainte de chestia asta cand schimbam 1,2,3,4 la accelerare vitezele parca aveau un tiuit,de la un timp il auzeem doar la accelerarea in viteza a 3 a, si inca ceva dar sper sa nu mi se para mie, mi a crescut nivelul la lichidul de frana (pt ca l am schimbat ca isi pierduse proprietatile si mecanicu mi a facut un semn pe bidon iar acu e mai sus in pic) ...
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Surpriza ... pornesc masina a doua zi si ... becul check engine stins ... ciudat dar o sa vad ce zice testul
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....si vad ca povestea continua ...... . insa fiind prins cu drumuri si sarbatori n-am reusit sa ajung la un service macar pentru o diagnoza dar sesizez un tipar ....... cum am trecut de 130km/h , cum cade motoru ca secerat , se aprinde martoru', faza la care eu trag cuminte pe dreapta , opresc motorul, scot cheia din contact , reintroduc si pornesc ......si asta tine pana la urmatorul 130km/h.
A fost in stare masina ieri sa-mi faca faza asta de 3 ori in 20 de km. Zici ca am limitator de viteza !
In rest merge normal, trage bine , porneste frumos si nu scoate nici un fel de fum ....cel putin turata pe loc pana la 4-5000 ture.
Am sa fac azi macar testul cu pedale ...poate imi da totusi ceva erori ...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...si mi-a dat o eroare de m-a bagat in ceata ....... cum sa o interpretez ?

......clip......clip......clip/clip......clip/clip/clip/clip/clip........
...adica cum ....1--1--2--5 ?

Nu m-as duce la service ca imi place cum merge masina cu exceptia limitatorului la 130km/h si sint si multumit de consum .....tare imi este ca o sa vina un baietas ( bine-intentionat de altfel) si dupa ce-si va baga unghiile pe acolo va incepe calvarul...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...mda ...nu stiu de ce aveam senzatia ca erorile sint doar din 3 cifre ....asadar P1125 e destul de frecventa la y17dti si se cam manifesta prin aprinderea martorului la 120-130 km/h in paralel cu lipsa de putere (sau nu) chiar daca la viteze mai mici masina functioneaza aparent in regula.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
ATENTIE ... La motoarele Z18XE (si nu numai) marea majoritate a problemelor cu ralanti oscialant ... lipsa putere ... bec check engine aprins duce la un singur lucru ... ECU defect. Daca este prins de motor , intra in ambalaj termic si incep erorile. Departati ECU de motor. Iar daca sa stricat sunt 2 solutii altul second cu tot cu transponder (sau fara) sau reparatie. Puteti sa considerati cazul meu inchis ... am lamurit problema.
  • alina91

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Buna! Am si eu un opel corsa cu cutie automata si azi mi s-a aprins Check Engine'ul. Va rog frumos daca puteti sa-mi spuneti, este grav? e posibil sa fie afectata si cutia de viteze?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Chiar si pentru un raspuns vag ar fi fost bine Alina sa dai citeva informatii suplimentare despre simptomele si conditiile ce au insotit aprinderea martorului. Pot fi multe cauze ce duc la aprinderea acelui beculet.
Prima conditie ar fi o diagnoza pe un tester , citit erorile si eventual cautate/discutate aici.

Si eu ma lupt cu acel martor, am ,,obtinut,, si eroarea (P1125) dar si asa inca sint multe variabile in diagnosticare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR