Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Silveanu
Pai problema poate fi de la:
--fise, bijii, delcou(daca are)
--injectoare-trebuiesc curatate
astea sunt in principal dar pot fi si altele, verifica daca toate mufele de pe motor(de la senzori) fac contact bine (! cheia de pornire sa nu fie in contact)
Skip ads

  • aure.2005

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sal.
Am si io de cateva zile treaba cu relantiu, adica dimineata o pornesc, sta cateva minute si imi moare motoru. Din nou o pornesc si iar imi moare dupa cateva minute. Nu mi se intampla tot timpul, ci doar cand o apuca.
Sugestii.....
  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut .Ar trebui sa cureti foarte bine motorasul de relanti [IDLE AIR CONTROL],si totodata si locasul lui ,adica monopunctul.Referitor la mesajul scris de Liviu dc cood 22 este potentiometru clapetei de acceleratie,sper sa su te superi pt corectare.Bafta.
  • aure.2005

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ok. Mersi. Voi face.
Skip ads

  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
aure.2005 a scris:Ok. Mersi. Voi face.


ai rezolvat ceva ? ca si eu am aceleasi probleme si am postat problema mea din nou, caut un calc de injectie sa incerc pe vectra mea
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
treburile de turatie se pot rezolva cu un IAC de la dezmembrari. nui ajunge sa il cureti pe exterior...are si in el mizerie si merge sacadat, deci nu regleaza optim relantiul. incercati si asa: luat iac, il puneti intr-un vas cu benzina 2-3 ore. apoi il scurgeti bine, il lasati o zi sa se uste bine, si api ungeti putin axul lui cu ulei de mecaniisme fine. s-ar putea sa il salvati asa. daca nu merge treaba sunt la dezmembrari cu 500.000 bunicele. nou e scump si nu merita deloc. aia de la dezmembrari vi-l lasa 1-2 zile la proba. bafta
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
nonea a scris:treburile de turatie se pot rezolva cu un IAC de la dezmembrari. nui ajunge sa il cureti pe exterior...are si in el mizerie si merge sacadat, deci nu regleaza optim relantiul. incercati si asa: luat iac, il puneti intr-un vas cu benzina 2-3 ore. apoi il scurgeti bine, il lasati o zi sa se uste bine, si api ungeti putin axul lui cu ulei de mecaniisme fine. s-ar putea sa il salvati asa. daca nu merge treaba sunt la dezmembrari cu 500.000 bunicele. nou e scump si nu merita deloc. aia de la dezmembrari vi-l lasa 1-2 zile la proba. bafta


am eu un motoras pas cu pas , am fost sfatuit de un mecanic sa imi cumpar. si am dat degeaba 200 lei . daca vrei ne vedem il incerci si vorbim cu banii , ne intelegem noi ca doar nu sunt bisnitar, la mine nu a fost nici o schimbare la masina cand l-am pus pe ala nou
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR